Jakie opony na sezon letni?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 3686
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
jeżeli najbardziej zależy Ci na trakcji na mokrym to już sobie odpowiedziałeś - rainsport 3.
Tak jak piwo zwrócił uwagę - etykieta udziela tylko szczątkowych informacji - opona która ma hamowanie na mokrym A może mieć jendocześnie gorszą mokrą trakcję niż taka z wartością B
Tak jak piwo zwrócił uwagę - etykieta udziela tylko szczątkowych informacji - opona która ma hamowanie na mokrym A może mieć jendocześnie gorszą mokrą trakcję niż taka z wartością B
Czyli tak jak pokazywały wcześniejsze testy. Szkoda tylko że lipa z rozmiarówką ...piwo pisze:Pilot sport 4s kontra konkurencja. Na suchym torze najszybsza. Na mokrym drugą czyli teZ dobrze.
[url="http://colesa.ru/test/55177"]http://colesa.ru/test/55177[/url]
Nowe pzero w miarę, nowy assymetric 3 tragicznie
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
grono1995 pisze:Zwykłe użytkowanie ,bez toru i tras, głównie miasto i szybka jazda po winklach na odludziach w weekendy. Zależy mi na jak najlepszej trakcji na mokrym tylko mam teraz dylemat czy kupować opony do tych 14-tek (strasznie mały wybór)czy jednak zainwestować w większy rozmiar felg i szersze opony .
Patrzyłem na etykietę t1-r na oponeo ,mają "C" dla hamowania na mokrej nawierzchni ja szukam czegoś na "A" lub "B".
T1-R mają różną opinię i zazwyczaj niezbyt dobrą. Ja osobiście się nasłuchałem o nich tyle złego, że sam się nie oważę tego założyć, ale niech się wypowie ktoś, kto na tym jeździł, a jest na forum parę osób.
The answer is always Miata.
- crazydunky
- Posty: 229
- Rejestracja: 25 maja 2009, 20:33
- Model: Inny
- Lokalizacja: Łódź
grono1995 pisze:Zwykłe użytkowanie ,bez toru i tras, głównie miasto i szybka jazda po winklach na odludziach w weekendy. Zależy mi na jak najlepszej trakcji na mokrym tylko mam teraz dylemat czy kupować opony do tych 14-tek (strasznie mały wybór)czy jednak zainwestować w większy rozmiar felg i szersze opony .
Patrzyłem na etykietę t1-r na oponeo ,mają "C" dla hamowania na mokrej nawierzchni ja szukam czegoś na "A" lub "B".
Od siebie polecę Hankook V12 EVO. Na tą chwilę przejechałem na nich koło 1k km, głównie w deszczu i jestem pod wrażeniem klejenia. Na suchym mega i nie uświadczam kładzenia sie opony. Tylko są 15' 205/50
Per aspera
Ad astra
Ad astra
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
crazydunky pisze:Od siebie polecę Hankook V12 EVO. Na tą chwilę przejechałem na nich koło 1k km, głównie w deszczu i jestem pod wrażeniem klejenia. Na suchym mega i nie uświadczam kładzenia sie opony. Tylko są 15' 205/50
Mam te opony ale 195/50 R15. Ze 3k już zrobiłem, w deszczu, na suchym, na trasie i w zakrętach, a nawet tor zaliczyłem. Na suchym się kleją świetnie, na mokrym elegancko wypada hamowanie i generalnie trzymają się fajnie. Dużą zaletą jest to, że jak już zbliżasz się do momentu, że będą płynąć, to czuć to wyraźnie na kierownicy, więc jest czas żeby odpuścić. Zaleta na naszych dziurawych drogach i w miastach, to że ściana boczna opony jest miękka i to bardzo. Fajnie wybiera nierówności i generanie pomaga na jakiś łączeniach asfaltu, dziurach i innych niespodziankach i w takich warunkach wóz się fajnie zachowuje. Z wad, to właśnie ta miękka ściana boczna opony. Przy suchym asfalcie, że o torze w ciepły dzień nie wspomnę, opony serio się kładą. W przednich oponach miałem ślady zużycia praktycznie do napisów, więc to nie było wrażenie, tylko serio opona darła bokiem. Nabite miałem przyzwoite 2 bary, bo na wyższym ciśnieniu, to w ogóle był dramat. Przeszkadza to dopiero przy rzeczywiście ostrej jeździe, ale jednak.
Polecam na szybką rekreacyjną ulicę. Do upalania raczej nie bardzo, chyba, że po bezdrożach...
The answer is always Miata.
Bimbak pisze:Czyli tak jak pokazywały wcześniejsze testy. Szkoda tylko że lipa z rozmiarówką ...piwo pisze:Pilot sport 4s kontra konkurencja. Na suchym torze najszybsza. Na mokrym drugą czyli teZ dobrze.
[url="http://colesa.ru/test/55177"]http://colesa.ru/test/55177[/url]
Nowe pzero w miarę, nowy assymetric 3 tragicznie
Co ciekawe w Polsce 4s nie występują w rozmiarze który testują w tym artykule (a właśnie takiego szukam )
SportContact 6 też odpada bo zaczynają się od 19 cali - co byście w takim razie polecili do daily?
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Chezus pisze:T1-R mają różną opinię i zazwyczaj niezbyt dobrą. Ja osobiście się nasłuchałem o nich tyle złego, że sam się nie oważę tego założyć, ale niech się wypowie ktoś, kto na tym jeździł, a jest na forum parę osób.
Jeździłem ... i to na używanych .
Idealna opona do szpanowania na mieście.
Delikatnie muśniesz gaz i idzie bokiem nawet przy minimalnej prędkości.
Jeździłem na niej latem, jesienią i suchą zimą.
Wszystko zależy od stylu i ... od wieku kierowcy.
Od razu klaruje o co mi chodzi, by nie było nieporozumień:
Uczyłem się jeździć zimą, 21 lat temu, na letnich, łysych, oponach na Fabii.
Pierwszym samochodem było E30, którego byłem 13 właścicielem (mega wrak).
Wydałem na nią ostatnie pieniądze i nie miałem na zimówki ... a był grudzień.
Skosiłem dwa znaki i rozwaliłem jedną bramę - w tydzień po zakupie samochodu.
W ten sposób nauczyłem się jeździć zimą.
Krótka historia, by wyjaśnić dlaczego niektórzy nie narzekają na budżetowe opony, a inni i owszem.
T1R jest mega słabą oponą.
Nie odprowadza wody, lodu nie rozumie, a i przegrzewa się dość szybko na suchym (czy to zima czy lato ).
Jednak była to jedna z głównych bohaterek serii Fast & Furious, więc można spotkać sporo osób, które twierdzą, że to najlepsza guma na której jeździli, bo ich Astra wygląda jak Supra Walkera...
Natomiast jeżeli jesteś spokojnym kierowcą, frustrat w TDI na ogonie nie robi na tobie wrażenia, a gdy pada nie wybijasz solówki One - zespołu Metallica na kierownicy, ni nie poprawiasz makijażu, a koncentrujesz się w 100% na trasie, to nie powinna Ciebie zabić.
Jak napisałem - wszystko zależy od stylu jazdy i lat spędzonych za kierownicą.
Ale ja również nikomu tej opony nie polecę.
Dla mnie - do tej pory - AD08R to jedyna opona, z którą mógłbym zamieszkać i adoptować dzieci.
Podobno Westlake'i robią podobne wrażenie, ale to sprawdzę w przyszłym sezonie.
Nie wiem jak cenowo wygląda T1R vs RE002, ale mimo, że na Bridgestone'ach dobrze mi się nie jeździ (za miękkie) to jest to zdecydowanie lepsza opona od Toyo.
Pilot Supersport powinieneś dorwać w tej rozmiarówce.heretic pisze:Bimbak pisze:Czyli tak jak pokazywały wcześniejsze testy. Szkoda tylko że lipa z rozmiarówką ...piwo pisze:Pilot sport 4s kontra konkurencja. Na suchym torze najszybsza. Na mokrym drugą czyli teZ dobrze.
[url="http://colesa.ru/test/55177"]http://colesa.ru/test/55177[/url]
Nowe pzero w miarę, nowy assymetric 3 tragicznie
Co ciekawe w Polsce 4s nie występują w rozmiarze który testują w tym artykule (a właśnie takiego szukam )
SportContact 6 też odpada bo zaczynają się od 19 cali - co byście w takim razie polecili do daily?
Bimbak pisze:Pilot Supersport powinieneś dorwać w tej rozmiarówce.heretic pisze:Bimbak pisze:Czyli tak jak pokazywały wcześniejsze testy. Szkoda tylko że lipa z rozmiarówką ...piwo pisze:Pilot sport 4s kontra konkurencja. Na suchym torze najszybsza. Na mokrym drugą czyli teZ dobrze.
[url="http://colesa.ru/test/55177"]http://colesa.ru/test/55177[/url]
Nowe pzero w miarę, nowy assymetric 3 tragicznie
Co ciekawe w Polsce 4s nie występują w rozmiarze który testują w tym artykule (a właśnie takiego szukam )
SportContact 6 też odpada bo zaczynają się od 19 cali - co byście w takim razie polecili do daily?
Tak, jest w tym rozmiarze, podobnie jak Pilot Sport 4 - ciekawe jak się ma jedno do drugiego, bo z jednej strony niby mniej sportowy model, a z drugiej sporo nowszy...
PS4 nie jest oponą UHP i nie będzie się porównywać ale na codzień będzie może lepsza. Podobne właściwości trakcyjne przy normalnej jeździe i większa żywotność. Gorzej na granicy i pewnie łatwiej ją przegrzać. PS4S jest marginalnie lepszy na suchym i mokrym od PSS. Ja mogę jedynie podpisać się pod świetnymi recenzjami PSS. Kultura zachowania tej opony na granicy to poezja, +10pkt do skilla kierownika i na mokrym również bajka.heretic pisze:Tak, jest w tym rozmiarze, podobnie jak Pilot Sport 4 - ciekawe jak się ma jedno do drugiego, bo z jednej strony niby mniej sportowy model, a z drugiej sporo nowszy...
- Alex
- Donator
- Posty: 4618
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Arvinski pisze:Nie wiem jak cenowo wygląda T1R vs RE002, ale mimo, że na Bridgestone'ach dobrze mi się nie jeździ (za miękkie) to jest to zdecydowanie lepsza opona od Toyo.
juz pisalem ze RE002 maja obecnie totalnie abstrakcyjna cene
natomiast opinie o oponach to ciekawa sprawa. Dla mnie RE002 byly raczej twarde, mam wrazenie ze obecne RS-Ry sa bardziej komfortowe. I lepiej trzymaja w gorszych warunkach co juz w ogole mnie dziwi. Za to na suchym torze nie bardzo potrafie zauwazyc by cos mi dawaly poza duuuuuza iloscia czasu na reakcje
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Ja, dzięki właśnie MX-5, zaczynam się przekonywać, że nie ma opony idealnej.
Nie dlatego, że takowa nie istnieje, ale dlatego, że każdy z nas ma inny styl jazdy i czego innego oczekuje od takowych.
Ja po wielu super opiniach o Federalach bez zastanowienia wskoczyłem na nie ... i żałowałem po pierwszym tygodniu.
O wiele lepiej czułem T1R niż znacznie lepsze opony z gatunku UHP, jakimi są RSRy.
Podobnie mam z RE002. Jest ok. Ale tylko ok.
Zakochałem się w AD08R i nie mam pojęcia dlaczego przerzuciłem się na inne - mój błąd.
Nie widziałem tych poślizgów na mokrym, nie miałem problemu z dogrzewaniem takowych w zimniejsze dni. Ideał jak dla mnie.
Co do Bridgestone'ów - może w końcu wypuszczą RE003 i stąd ta cena?
Nie dlatego, że takowa nie istnieje, ale dlatego, że każdy z nas ma inny styl jazdy i czego innego oczekuje od takowych.
Ja po wielu super opiniach o Federalach bez zastanowienia wskoczyłem na nie ... i żałowałem po pierwszym tygodniu.
O wiele lepiej czułem T1R niż znacznie lepsze opony z gatunku UHP, jakimi są RSRy.
Podobnie mam z RE002. Jest ok. Ale tylko ok.
Zakochałem się w AD08R i nie mam pojęcia dlaczego przerzuciłem się na inne - mój błąd.
Nie widziałem tych poślizgów na mokrym, nie miałem problemu z dogrzewaniem takowych w zimniejsze dni. Ideał jak dla mnie.
Co do Bridgestone'ów - może w końcu wypuszczą RE003 i stąd ta cena?
- Alex
- Donator
- Posty: 4618
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Arvinski pisze:Co do Bridgestone'ów - może w końcu wypuszczą RE003 i stąd ta cena?
testy RE003 czytalem na australijskich stronach chyba 1.5 roku temu. Nie bardzo wiem co to oznacza - moze dla EU ona w ogole nie jest przewidziana?
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Uniroyal Rainsport 3 też wam nie trzymają ciśnienia? Czy szukać winy raczej w wentylach?
Generalnie tracą one równo ciśnienie (0,3-0,5bar/miesiąc) więc przebicie/uszkodzenie felgi odpada...
Mam nadzieję, że to nie aż tak duży offtop (stwierdziłem, że tu prędzej znajdę fachowca niż w czaterii)
Generalnie tracą one równo ciśnienie (0,3-0,5bar/miesiąc) więc przebicie/uszkodzenie felgi odpada...
Mam nadzieję, że to nie aż tak duży offtop (stwierdziłem, że tu prędzej znajdę fachowca niż w czaterii)
-
- Donator
- Posty: 3686
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Enzis pisze:Uniroyal Rainsport 3 też wam nie trzymają ciśnienia? Czy szukać winy raczej w wentylach?
Generalnie tracą one równo ciśnienie (0,3-0,5bar/miesiąc) więc przebicie/uszkodzenie felgi odpada...
Mam nadzieję, że to nie aż tak duży offtop (stwierdziłem, że tu prędzej znajdę fachowca niż w czaterii)
moje trzymaja cisnienie. sprawdź wentyle i miejsce styku opony z felgą
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
Enzis pisze:Uniroyal Rainsport 3 też wam nie trzymają ciśnienia? Czy szukać winy raczej w wentylach?
Generalnie tracą one równo ciśnienie (0,3-0,5bar/miesiąc) więc przebicie/uszkodzenie felgi odpada...
Mam nadzieję, że to nie aż tak duży offtop (stwierdziłem, że tu prędzej znajdę fachowca niż w czaterii)
Płyn do naczyń rozcieńczyć należy z wodą, nalać do jakiegoś atomizera po płynie do szyb i pryskać, tak jak kolega wyżej napisał, po wentylach i na styku opony z felgą. Dziwnie, że wszystkie rowno tracą ciśnienie.
The answer is always Miata.
-
- Donator
- Posty: 3686
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
ano zastanawiające, że cisnienie tracą wszystkie opony. Może być że zaworki w wentylach są niedokręcone (miałem tak raz w innym samochodzie), względnie powietrze ucieka bo wulkanizator nabił ciężarek w niewłaściwy sposób (miałem tak w emixie ).
Nie wykłuczałbym uszkodzenia felgi: w zestawie felg ze sportiva które ostatnio kupiłem wszystkie 4 felgi mają skorodowany rant - to może potencjalnie powodować złe przyleganie opony do felgi i utratę ciśnienia.
Nie wykłuczałbym uszkodzenia felgi: w zestawie felg ze sportiva które ostatnio kupiłem wszystkie 4 felgi mają skorodowany rant - to może potencjalnie powodować złe przyleganie opony do felgi i utratę ciśnienia.
kermit01 pisze:Nie miałem chyba nigdy opony, w której nie trzeba by kontrolować ciśnienia conajmniej 1 w miesiącu. Cos tam zawsze uleci. Nie wiem jak ale zawsze
No tylko zastanawia mnie fakt, że w toyo (tylna oś) podczas kontroli (raz w miesiącu) wychodzi 1.9-2.0 a w rainsportach 1.5-1.7 Różnica jest i to spora, stąd moja rozkmina
Spróbuję zapsikać zestaw tak jak koledzy wyżej pisali i zobaczymy co z tego wyniknie. Dzięki za rady!
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 03 wrz 2017, 7:21
- Model: NB FL
- Wersja: Nardi Torino
Też mam Rainsporty 3 205/40R17 i po równo z każdej opony mi ucieka... bije zawsze po 2.2 przód i 1.9 tył i po miesiącu jest 2.0 przód a tył 1.7... nie wiem o co kaman...
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
Kacper0911 pisze:Też mam Rainsporty 3 205/40R17 i po równo z każdej opony mi ucieka... bije zawsze po 2.2 przód i 1.9 tył i po miesiącu jest 2.0 przód a tył 1.7... nie wiem o co kaman...
Z ciekawości, to skąd takie ciśnienia? Konkretną jakaś zmianę balansu odczuwasz przy takiej różnicy? Nie jest trochę bardziej podsterowny wóz?
The answer is always Miata.
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 03 wrz 2017, 7:21
- Model: NB FL
- Wersja: Nardi Torino
Profil 40 nie jest zbyt komfortowy... tył ma niecałe 250kg nacisku więc czym wieksze ciśnienie tym większe prawdopodobieństwo wpadniecia w poślizg przy mokrej nawierzchni. Patrząc na oponę przednia i tylną przy tej kombinacji ciśnienia podobnie się ugniataja.
Panowie, downgrade rozmiaru opon z 205/45/16 na 195/45/16 po jednej osi ma sens, czy odczuje to dość mocno, czy przejdzie bezboleśnie? Generalnie sezon-dwa bym tak musiał przemęczyć
Ten centymetr będzie odczuwalny raczej na plus czy minus?
Po prostu specyfikacja „balona” w sportivie mającym 6,5 cala wydaje mi się pogarszająca właściwości jezdne i myślałem o bardziej neutralnym ułożeniu opony, bo o lekkim naciągu przy tak wąskiej feldze nie ma nawet co myśleć
Jeśli ten downgrade będzie odczuwalny to od której osi go zacząć?
Ten centymetr będzie odczuwalny raczej na plus czy minus?
Po prostu specyfikacja „balona” w sportivie mającym 6,5 cala wydaje mi się pogarszająca właściwości jezdne i myślałem o bardziej neutralnym ułożeniu opony, bo o lekkim naciągu przy tak wąskiej feldze nie ma nawet co myśleć
Jeśli ten downgrade będzie odczuwalny to od której osi go zacząć?
Ja się przesiadlem z 205/45/16 na 195/45/16 I nie odczuwam żadnej różnicy (4 opony). Wprawdzie moze dlatego że zmiana była że starej opony na nową. Jedynie optycznie widzę że opona jest dużo mocniej naciagnieta.
Przy okazji jeździł ktoś na profil xr01? Cena opon mega atrakcyjna, ponoc fajnie klei ale martwi mnie to, że jest to opona bieżnikowana i zastanawiam się czy po prostu nie pękają.
Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
Przy okazji jeździł ktoś na profil xr01? Cena opon mega atrakcyjna, ponoc fajnie klei ale martwi mnie to, że jest to opona bieżnikowana i zastanawiam się czy po prostu nie pękają.
Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
-
- Donator
- Posty: 3686
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Enzis pisze:Panowie, downgrade rozmiaru opon z 205/45/16 na 195/45/16 po jednej osi ma sens, czy odczuje to dość mocno, czy przejdzie bezboleśnie? Generalnie sezon-dwa bym tak musiał przemęczyć
Ten centymetr będzie odczuwalny raczej na plus czy minus?
Po prostu specyfikacja „balona” w sportivie mającym 6,5 cala wydaje mi się pogarszająca właściwości jezdne i myślałem o bardziej neutralnym ułożeniu opony, bo o lekkim naciągu przy tak wąskiej feldze nie ma nawet co myśleć
Jeśli ten downgrade będzie odczuwalny to od której osi go zacząć?
Ja wychodzę z założenia, że na obu osiach powinna być taka sama opona, żeby nie było niespodzianek z różnicą przyczepności/trakcji .
endriu pisze:Ja się przesiadlem z 205/45/16 na 195/45/16 I nie odczuwam żadnej różnicy (4 opony). Wprawdzie moze dlatego że zmiana była że starej opony na nową. Jedynie optycznie widzę że opona jest dużo mocniej naciagnieta.
Przy okazji jeździł ktoś na profil xr01? Cena opon mega atrakcyjna, ponoc fajnie klei ale martwi mnie to, że jest to opona bieżnikowana i zastanawiam się czy po prostu nie pękają.
Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
bieżnikowane opony są dobre do taczek i wózków widłowych Ja bym nie ryzykował nawet w codziennym aucie. Z drugiej strony technologia idzie do przodu więc kto wie. Kup, załóż, sprawdź i zdaj relację Wydaje mi sie że problem z taką oponą to głównie kiepska mieszanka i nierówna baza (możesz trafić na 4 opony z których każda jest bieżnikowana na bazie opony innego typu/marki) Bieżnik się raczej nie odklei o ile nie upalasz.
edit: szukałem ostatnio opony 15'' na tor i zrobiłem mały wywiad odnośnie profil xr01: wg. producenta uzyta mieszanka jest z avona czyli generalnie jakośc powinna być conajmniej zadowalająca. Na forach przewija się opinia że niezależnie od rodzaju mieszanki ta opona nie trzyma przyczepności na zimno. To by przemawiało przeciwko użytkowaniu w daily.
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
185/60/14 - znacie cokolwiek w tym rozmiarze, coby nie pływało na boki (najlepiej wzmocnione ścianki) i dobrze kleiło w zakrętach?
R888 to chyba przesada na ulicę... a A048 w czterech sztukach przekroczą wartość samochodu...
Jako backup są A539 chwalone przez sąsiada z Mini Coopera, ale rozmiary odbiegają od pożądanych (195/45, 185/50 lub 175/60).
Help?
R888 to chyba przesada na ulicę... a A048 w czterech sztukach przekroczą wartość samochodu...
Jako backup są A539 chwalone przez sąsiada z Mini Coopera, ale rozmiary odbiegają od pożądanych (195/45, 185/50 lub 175/60).
Help?