Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Demon pisze:Odplyw za fotelem z dachu drożny. To może ta uszczelka. Odsunać tą uszczelkę i przejechać silikonem?
Czy chodzi o wodę w progach? Może dostać się tam dostać podczas mycia samochodu? Kolega Demon pisał, że problem właśnie wtedy się pojawił
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2017, 15:23 przez ZetMichał, łącznie zmieniany 1 raz.
Wykladzina jest trochę mokra tez od nakładki progowej. Silikon mialem na mysli dać na łączeniu blacha-uszczelka. Zsunąć delikatnie uszczelkę cienka warstwa silikonu na blachę i spowrotem uszczelkę założyć
Edit
Dobra prześledziłem temat z rynną. Poszukałem, pomacalem w aucie i najprawdopobniej w niej leży problem. W sumie mój dach nadaje sie do wymiany niestety więc chyba nie ma sensu tego teraz robić
tylko unikać deszczu
Edit
Dobra prześledziłem temat z rynną. Poszukałem, pomacalem w aucie i najprawdopobniej w niej leży problem. W sumie mój dach nadaje sie do wymiany niestety więc chyba nie ma sensu tego teraz robić

Ostatnio zmieniony 04 wrz 2017, 16:46 przez Demon, łącznie zmieniany 1 raz.
Rynny na tym zdjęciu nie widać, jest ona pod trzema metalowymi listwami, które trzymają do kupy rynnę i dach z autem.
Czy mi się wydaje czy wykładzina półki jest zamocowana pod listwami? Jeśli tak to nie jest to poprawnie złożone...
No i dalej nie wiem o jakiej uszczelce mówisz
Czy mi się wydaje czy wykładzina półki jest zamocowana pod listwami? Jeśli tak to nie jest to poprawnie złożone...
No i dalej nie wiem o jakiej uszczelce mówisz

Demon pisze:Dobra prześledziłem temat z rynną. Poszukałem, pomacalem w aucie i najprawdopobniej w niej leży problem. W sumie mój dach nadaje sie do wymiany niestety więc chyba nie ma sensu tego teraz robićtylko unikać deszczu
lepiej jednak to sprawdzić wyciągając wykładziny i polewając auto - jak pisałem wyżej, bo problemem może okazać się co innego/coś jeszcze
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
mial ktos przypadek wody w klamrze od dachu? Bo ja wczoraj tak. W aucie ladnie suchutko mimo ze ostatnio czesto padalo. Proboje otworzyc dach a tu chlup i nowe spodnie zalane
Ostatnio bawilem sie regulacja wysokosci szyb, klamrami, i roznymi cudami by uszczelki ladnie sie schodzily, nie byly pozagniatane. Ale cos chyba zostalo

Ostatnio bawilem sie regulacja wysokosci szyb, klamrami, i roznymi cudami by uszczelki ladnie sie schodzily, nie byly pozagniatane. Ale cos chyba zostalo

pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
a nie masz źle (za mocno) klamry dociągniętej ?
ewentualnie zobacz czy uszcelki masz czyste ew, nie popękane
ewentualnie zobacz czy uszcelki masz czyste ew, nie popękane
Witam, jakiś czas temu padła mi cewka w 1.8 146km. Kupiłem z allegro za stówkę i niby działa, ale czasami się silnik dławi na chwilkę i chcę kupić coś porządnego. Co polecacie oprócz cewki oem? Wolałbym też raczej nówkę bo z używkami różnie bywa. Znalazłem na stronie il motorsport cewkę:
https://ilmotorsport.de/shop/article_de ... b55f8d9071
za 77 euro więc cena niezła, miał ktoś styczność z nią? Ewentualnie na jakie inne firmy patrzeć?
https://ilmotorsport.de/shop/article_de ... b55f8d9071
za 77 euro więc cena niezła, miał ktoś styczność z nią? Ewentualnie na jakie inne firmy patrzeć?
- matth
- Donator
- Posty: 278
- Rejestracja: 15 wrz 2015, 23:03
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Poznań
Ekipo, taka sytuacja. Jest sobie peugeot 307 2.0pb. Grzeje się, temp idzie daleko za daleko mimo odpalania eentylatora na pierwszy i dalej drugi bieg. Termostat nowy, chłodnica nowa, korek zbiorniczka nowy, czujnik temp nowy, układ czysty, brak oznak oleju w chłodziwie, olej czysty, płynów nie ubywa i nie przybywa, kompresja równa, węże nie puchną, pompa z rozrządem nowa. Wycieków brak, ogrzewanie działa fest, oba odpowietrzniki leja czysty płyn bez powietrza, tester C02 wykazał brak tegoż w układzie. W zbiorniczku brak ciśnienia, płyn w zbiorniczku raczej lekko letni mimo ponad 100st na zegarze, powrotny wężyk z chłodnicy coś tam lekko rzyga do zbiorniczka przy przegazowkach. Brak ciśnienia może wynikać z nieszczelnego zbiorniczka, dziś złożyliśmy korek z pompka i manometrem i napompowaliśmy układ do prawie 1 bara i korek od manometru wyskoczył
silnik sam nabił 0,4 bar na manometrze. powinno być 1,4bar wg instrukcji tylko nie wiem czy względnego czy bezwzględnego ciśnienia. Coś jest nie halo, ale co? Brak oznak głowicy/uszczelki, raczej problem z obiegiem, tylko co dalej? Brak lpg, moc i praca jednostki normalna

Pytanie:)
Z czego może wynikać dławienie się samochodu przy dodawaniu gazu. Wciskam gaz i nastepuje "turbo dziura". Auto potrzebuje chwili aby wskoczyć na obroty. Brakuje mocy. Nasila się to bardzo przy deszszczu, dużej wilgotności. Po wjechaniu w dużą kałuże. Od 4 dni leje w wawie i Mazda starsznie się męczy.
Dodam, że świece mam nowe.
Kable? Cewki? Alternator?
Z czego może wynikać dławienie się samochodu przy dodawaniu gazu. Wciskam gaz i nastepuje "turbo dziura". Auto potrzebuje chwili aby wskoczyć na obroty. Brakuje mocy. Nasila się to bardzo przy deszszczu, dużej wilgotności. Po wjechaniu w dużą kałuże. Od 4 dni leje w wawie i Mazda starsznie się męczy.
Dodam, że świece mam nowe.
Kable? Cewki? Alternator?
-
- Moderator Detalingu
- Posty: 527
- Rejestracja: 09 lip 2010, 15:26
- Model: Inny
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Marcinos pisze:Pytanie:)
Z czego może wynikać dławienie się samochodu przy dodawaniu gazu. Wciskam gaz i nastepuje "turbo dziura". Auto potrzebuje chwili aby wskoczyć na obroty. Brakuje mocy. Nasila się to bardzo przy deszszczu, dużej wilgotności. Po wjechaniu w dużą kałuże. Od 4 dni leje w wawie i Mazda starsznie się męczy.
Dodam, że świece mam nowe.
Kable? Cewki? Alternator?
Miałem identyczny problem kiedyś, właśnie w deszczowe dni. Pomogła wymiana kabli.
Sposób na piękny lakier !
Zabezpieczenie antykorozyjne !
NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
Zabezpieczenie antykorozyjne !
NA 90' 1.6
NA 91' 1.6
NA 92' 1.6
NA 93' 1.6
NA 94' 1.8
NB 99' 1.6
NBFL 00' 1.6
NBFL 01' 1.6
NC 08' 1.8
- bodzio10537
- Posty: 38
- Rejestracja: 14 mar 2014, 8:50
- Model: NB
Cześć,
Komuś wadziło moje autko i mi połamał obudowę jednego lusterka, więc trzeba to szybko naprawić.
Sprawa wygląda tak, że do tej pory miałem lusterka manualne, a teraz pojawił się pomysł, żeby zrobić elektryczne. Przełącznik już mam, kostka do której mogę go wpiąć w aucie też jest, więc pewnie jest i wiązka. Pytanie czym się różni lusterko angielskie od europejskiego w mx5 nb 98r, rozstaw śrub jest ok? Inna wtyczka? Jeśli tak, to czy można przełożyć ją na europejską?
Z góry dzięki za pomoc
Komuś wadziło moje autko i mi połamał obudowę jednego lusterka, więc trzeba to szybko naprawić.
Sprawa wygląda tak, że do tej pory miałem lusterka manualne, a teraz pojawił się pomysł, żeby zrobić elektryczne. Przełącznik już mam, kostka do której mogę go wpiąć w aucie też jest, więc pewnie jest i wiązka. Pytanie czym się różni lusterko angielskie od europejskiego w mx5 nb 98r, rozstaw śrub jest ok? Inna wtyczka? Jeśli tak, to czy można przełożyć ją na europejską?
Z góry dzięki za pomoc
- Peter
- Donator
- Posty: 160
- Rejestracja: 15 lis 2013, 18:14
- Model: NB FL
- Wersja: Phoenix
- Lokalizacja: Otwock/Przysucha
Szybkie pytanie bo mx w garażu rozkrecony i nie mam czasu szukać.
Na zbiorniku płynu jest napisane żeby lac plyn hamulcowy dot3, mogę bez problemu wlać dot4 czy lepiej trzymać się wytycznych?
Na zbiorniku płynu jest napisane żeby lac plyn hamulcowy dot3, mogę bez problemu wlać dot4 czy lepiej trzymać się wytycznych?
Peter pisze:Szybkie pytanie bo mx w garażu rozkrecony i nie mam czasu szukać.
Na zbiorniku płynu jest napisane żeby lac plyn hamulcowy dot3, mogę bez problemu wlać dot4 czy lepiej trzymać się wytycznych?
Z tego co pamietam temat był już przerabiany, poszukaj jeśli nikt nie udzieli pierwszej pomocy

Z tego co wiem to 5.0 jest agresywny i może uszkodzić gumy, ja swój w nb wymieniłem na 5.1 i wszystko śmiga...
Edit: To na szybko wpadło:
- Załączniki
-
- IMG_1282.PNG (197.51 KiB) Przejrzano 2154 razy
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Dobry wieczór Panowie, Takie pytanie:
Zbieram sobie felgi piętnastki z myślą o uzytku na torze. Jutro jadę na szaber i prawdopodobnie wpadnie mi komplet enkei z Phoenixa. Czy one sie czymś różnią od standardowych piętnasto calowych enkei (tych z dekielkami w kształcie krzyża maltanskiego
)? Wiem że są jakis kilogram cięższe ale czy wynika z tego większa wytrzymałość etc?
Drugie pytanie: czy wejdą mi na BB?
Zbieram sobie felgi piętnastki z myślą o uzytku na torze. Jutro jadę na szaber i prawdopodobnie wpadnie mi komplet enkei z Phoenixa. Czy one sie czymś różnią od standardowych piętnasto calowych enkei (tych z dekielkami w kształcie krzyża maltanskiego

Drugie pytanie: czy wejdą mi na BB?
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 17 cze 2017, 13:52
- Model: NB
- Wersja: Cabrio Roadster
- Lokalizacja: Warszawa
Zastanawiam się nad możliwością zamontowania oświetlenia LEDowego do wnętrza samochodu. Myślałem o paskach LED które można zamontować w takim miejscu, aby dobrze doświetlało wnętrze i aby nie raziło zbyt mocno w oczy.
Sprawdzałem specyfikację Osram LEDambient - dwa paski samoprzylepne LED o dugości około 30 cm. Diody wykonane są w wersji RGB z 16 choreografiami kolorystycznymi. Mają też taką samą ilość regulowanych poziomów jasności.
Tutaj pokazane jest jak to działa w praktyce: https://www.youtube.com/watch?v=VCn3VcSWJFg
Polecam jeszcze zapoznać się z https://nocar.pl/blog/auto-inne-niz-wsz ... a-pojazdu/
Sprawdzałem specyfikację Osram LEDambient - dwa paski samoprzylepne LED o dugości około 30 cm. Diody wykonane są w wersji RGB z 16 choreografiami kolorystycznymi. Mają też taką samą ilość regulowanych poziomów jasności.
Tutaj pokazane jest jak to działa w praktyce: https://www.youtube.com/watch?v=VCn3VcSWJFg
Polecam jeszcze zapoznać się z https://nocar.pl/blog/auto-inne-niz-wsz ... a-pojazdu/
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2017, 5:45 przez rybus, łącznie zmieniany 1 raz.