chodzi ci pewnie o ten drugi w tubce jak pasta do zębów


pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Yogi pisze:Yogi pisze:NBFL - z big brejkami jesli to ma znaczenie
Śruba z gumką powinna być na dole czy na górze ?
śruby te skręcają jarzmo z zaciskiem z przodu
czy są zestawy naprawcze z elementami zacisków, typu śruby/blaszki/gumki itd ?
po 2 latach stanęły mi te śruby w zacisku, uwalił się gwint i ścisnęło mi tarczę
mam rozebrane przednie hample i potrzebuje 1 sruby
Uwaga
rozwaliłem sobie gumki na śrubach prowadzących zacisk właśnie smarem ATE do hamulców
gumki na śrubach tak spuchły że blokowały ruch zacisku
jak zgłębiłem temat ten SMAR ATE nie nadaje się do elementów gumowych !!!!!!!!!!1
do tego po niecałych 2 latach wszystkie śruby były zapieczone przez co mysiałem je wybić z jarzma żeby je wyciągnąć
śruby w PL są dostępne tylko w ASO za blisko 100zł/szt.
SponeR pisze:podczas jazdy czasami się świeci, czasami gaśnie ikonka ładowania charge
aku naładowany
na postoju (przestało się świecić) ładowanie 14.17 po przygazwaniu 14.3
muszę zmierzyć gdy będzie się świecić
altek do wymiany/regeneracji ?
ree pisze:SponeR pisze:podczas jazdy czasami się świeci, czasami gaśnie ikonka ładowania charge
aku naładowany
na postoju (przestało się świecić) ładowanie 14.17 po przygazwaniu 14.3
muszę zmierzyć gdy będzie się świecić
altek do wymiany/regeneracji ?
Obajwy jak w kończącym się altku.
SponeR pisze:ok posprawdzam poszoruje
w wawie zakład regenerujący altki ? ile mniej więcej kosztuje taka regenka
pirul pisze:Wiem, że powinienem użyć szukajki I było o tym na forum w pięciuset tematachużyłem szukajki, poczytałem, ale chcę się upewnić - NA '90 1.6 - fabryczny hamulec zakładam, że jest mały, tarcze z przodu I z tyłu nadają się na śmietnik więc chcę zmienić na mid brake bo na duży nie wejdą mi felgi, które sobie upatrzyłem. Wiem, że wystarczy zmienić same zaciski, ale I tak będę zmieniał też przewody, chodzi mi tylko o info które mx-5'ki miały mid brake w standardzie żebym wiedział od czego dobierać pozostałe komponenty poza zaciskami, które kupię na forum. Zgaduję, że NA polift 1.6/1.8 i wszystkie NB 1.6? Czy każdy mid brake bez względu na generację ma te same wymiary tarcz I klocków?
Dzięki!
mutra pisze:pirul pisze:Wiem, że powinienem użyć szukajki I było o tym na forum w pięciuset tematachużyłem szukajki, poczytałem, ale chcę się upewnić - NA '90 1.6 - fabryczny hamulec zakładam, że jest mały, tarcze z przodu I z tyłu nadają się na śmietnik więc chcę zmienić na mid brake bo na duży nie wejdą mi felgi, które sobie upatrzyłem. Wiem, że wystarczy zmienić same zaciski, ale I tak będę zmieniał też przewody, chodzi mi tylko o info które mx-5'ki miały mid brake w standardzie żebym wiedział od czego dobierać pozostałe komponenty poza zaciskami, które kupię na forum. Zgaduję, że NA polift 1.6/1.8 i wszystkie NB 1.6? Czy każdy mid brake bez względu na generację ma te same wymiary tarcz I klocków?
Dzięki!
od 1993 do 2002 standardowo były mid brake'i. mid brake był taki sam w NA i w NB
edit: z tego co pamiętam (niech mnie ktoś poprawi jeżeli jest inaczej) osłona tylnej piasty (ta okrągła blacha od wew strony tarczy hamulcowej) jest inna w NA i w NB.
irekkurczak pisze:Przy okazji wymiany sprężyn wymienia się coś jeszcze ?