Oddałem dzisiaj mazdę do mechanika, żeby wymienić cały napęd (tj. skrzynia, wał, dyfer, półosie i kratownicę). Skrzynia 6b z szperą Fuji, wszystko z szabru z jednego samochodu. Części kupione od Brożyna. Przed chwilą zadzwonili do mnie mechanicy, twierdząc że "obie piasty są prawe i nie da się tego poskładać". Brat dopytał się o co dokładnie chodzi, czy chodzi o całe półośki czy coś innego. Mechanik odpowiedział że chodzi o "te całe te co z dyfra do kół idą".
Dzwoniłem do Brożyna i twierdzi, że półośki są identyczne i strony nie mają znaczenia.
Nie wiem o co dokładnie chodzi bo mechanik mówił w sposób niejasny tzn. " że z jednej strony mu coś wychodzi, a z drugiej nie".
Może macie pomysł o co mu chodzi? O piastę, całą półoś, zwrotnicę czy co?
Dodaję kilka zdjęć, może ktoś coś się wyzna czy faktycznie z tymi półosiami coś jest nie tak.
Problem z wymianą napędu
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
No ale jak mogą mieć problem z wybiciem starych półosi, skoro oni twierdzą, że nie mogą założyć nowych do tego dyfra co leży na zdjęciu. Z tego co zrozumiałem to oni już wszystko poskładali, założyli nową skrzynię, wał i dyfer, ale teraz mają jakiś problem z półosiami.
Sorry za posta pod postem, ale tak się teraz przyglądam temu zestawowi i o ile dobrze patrzę to wychodzi mi, że obydwie zwrotnice są takie same. I teraz słowa mechanika zaczynają mieć sens, bo przecież nie da się założyć takich samych zwrotnic. Powiedzcie mi czy dobrze myślę i mam teraz pytanie czy przypasowały by zwrotnice stare od VLSD z wersji 1.6 które miałem teraz na samochodzie?
Dobra dzięki za odpowiedź, teraz wychodzi na to, że to zwykły błąd komunikacji i pewnie mechanik chciał zakładać cały zestaw co tam leży na zdjęciach, a zwrotnice faktycznie wydają się tam takie same. Ale skoro moje zwrotnice spasują to myślę, że jutro się wszystko wyjaśni i nie będzie większego problemu.
Teraz już wiem o co Ci chodziło, wyszło na to że ja jestem głupi
Dzięki wielkie za rozwikłanie wątpliwości.
EDIT: No i problemem były te zwrotnice, obydwie prawe. Założyliśmy te stare i wszystko porządnie spasowało.
ree pisze:Brozyn ma rację, półośki z tego co pamiętam są takie same zamienne lewa z prawą. Twój mechanik najprawdopodobniej ma problem z wybiciem starych półosi, miałem to samo u mnie walczyliśmy z godzinę.
Teraz już wiem o co Ci chodziło, wyszło na to że ja jestem głupi
Dzięki wielkie za rozwikłanie wątpliwości.
EDIT: No i problemem były te zwrotnice, obydwie prawe. Założyliśmy te stare i wszystko porządnie spasowało.
Roznica kest mega
- bartz
- Donator
- Posty: 320
- Rejestracja: 15 mar 2017, 22:17
- Model: NB FL
- Wersja: Individual
- Lokalizacja: Warszawa
Ja slyszalem opinie, ze blokada mechanizmu moze zamulic i tak juz niezbyt szalonych 110 koni.
Skrzynia 6b ma krotszy 1 bieg, prawda? A 6 bieg jest nadbiegiem? Pozwala jechac z wysoka predkoscia na nizszych obrotach?
Pytam, bo chcialbym wiedziec jak to sprawuje sie w praktyce i czy gra jest w ogole warta swieczki w codziennym uzytkowaniu (poza torem)
Skrzynia 6b ma krotszy 1 bieg, prawda? A 6 bieg jest nadbiegiem? Pozwala jechac z wysoka predkoscia na nizszych obrotach?
Pytam, bo chcialbym wiedziec jak to sprawuje sie w praktyce i czy gra jest w ogole warta swieczki w codziennym uzytkowaniu (poza torem)