Witam Klubowiczów.
Mam mały problem który mam nadzieje pomożecie mi rozwiązać. Chodzi o luz osiowy wału korbowego, a dokładniej o półpierścienie którymi go ustalamy. Kupiłem nowe pół-pierścienie, od oryginalnych różnią się tylko szerokością tych rowków które są po jednej stronie półpierścienia, grubość nominalna. Problem polega na tym że nie wiem jak je zablokować żeby nie wypadły przy obracaniu się wału. Czy ktoś je wymieniał i wie jak to zrobić? Wersja NA 1.6 92r.
Luz Osiowy Wału Korbowego
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 03 maja 2016, 17:14
- Model: NB
- Wersja: Miracle
- Lokalizacja: Krosno/Wrocław
Ekspertem nie jestem ale czy przykręcane mocowanie z panewką nie zapobiega obróceniu i wypadnięciu? Tutaj filmik ze składania silnika i też nie ma chyba żadnej wzmianki o jakimś zabezpieczeniu. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pZE9fo-mmzA&t=0s[/youtube]