Cześć Wszystkim
Mam szybkie pytanie, moje auto posiada sześć zamków i prawie tyle samo kluczy tj. pięć. Taki pęk mnie trochę irytuje, ponadto odczuwam że niektóre z nich wydają ostatnie tchnienie. Czy jest możliwość zakupienia wkładek tzw. bębenków i zrobienie wszystkich pod jeden klucz. Nie wiem może jakieś Mazdy 323 lub inne miały takie same zamki i da się to dokupić nowe. A jeżeli nie to gdzie szukać używek, bo na alledrogo raczej cienko, najwyżej dam do jakiegoś rzemieślnika i mi podszlifuje pod podstawowy klucz stacyjki.
Dzięki za każdy cynk.
Wkładki do zamków - skąd wziąć?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Ludzie od naprawy zamkow samochodowych zrobią ci bębenki jakie chcesz. Nie trzeba nic kombinować z innych samochodów. W Łodzi konkretnych adres ów niestety nie znam.
Po
eM
Po
eM
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
majkel pisze:W Łodzi konkretnych adres ów niestety nie znam.
A w Warszawie może znasz? Czy googlem się posiłkować?
Może bym w końcu mógł zamykać podłokietnik i schowek ... bo kupując wnętrze nie przyszło mi do głowy, by od sprzedającego dorobić kluczyk


Arvinski pisze:A w Warszawie może znasz? Czy googlem się posiłkować?
Myślę, że na Dąbrowskiego zrobią to bez problemu. Kiedyś mi tacy magicy dorabiali bębenki na Placu Grzybowskim ale wyprowadzili sie stamtąd nie wiem gdzie.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
W schowku pasażera sam sobie zapadki poprzestawialem i dziala mi kluczyk. Podlokietnika nie rozbieralem.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Tak dodatkowo zapytam, czy ktoś posiada opis/y w jaki sposób demontować zamki w NA pod kątem naprawy lub regeneracji bębenków? Interesuje mnie info o każdym jednym zamku bo pewnie oprócz stacyjki będę musiał wszystkie wyciągnąć i dać tzw. "klucznikowi"
żeby mi to przerobił, a nie chcę robić czegoś jak nie ma potrzeby, a co gorsza czegoś urwać. Będę wdzięczny bo mi nic konkretnego nie udało się póki co znaleźć na forum.
Dzięki z góry.

Dzięki z góry.