
no nie i wiem teraz, lać to czy nie? bo tani ten olej jak barszcz
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
misiekrk pisze:Siema,
Przy okazji generalki planuje zrzucic zawias, oczyścić, polakierowac, wrzucić poli i podobno warto przy okazji ogarnąć górne sworznie i tu pojawia się moje pytanie - czy ten sworzeń będzie pasował również do NA czy muszę ściągać MOOGa z usa:
https://eautosklep.com.pl/sworzen-wahac ... 885,a.aspx ?
Lexx pisze:Kip uzywke w przyzwoitym stanie i po klopocie
Kinio pisze:Wie ktoś może czy jest możliwe i jak dużą operacją w NCFL 2.0 z automatem jest przerobienie na manual?
Automaty wychodziły w wersji sport, jaki dyferencjał miały?
radek77 pisze:mam pytanko, czy jest możliwość aby pompę wspomagania połączyć na krótko, tzn. wężem kawałkiem wywalając tą chłodniczkę wspomagania? W "normalnych samochodach nie ma takich chłodniczek...
Kinio pisze:Wie ktoś może czy jest możliwe i jak dużą operacją w NCFL 2.0 z automatem jest przerobienie na manual?
Automaty wychodziły w wersji sport, jaki dyferencjał miały?
rrutek pisze:Na Alli z pełnych zestawów widzę tylko do NA 1.8, ja potrzebuję do NA 1.6 115
radek77 pisze:ma to na celu, że stara przegniła a do NA nie moge dostać "nowej". I tak się z kolegą zastanawiałem, że w "innych" samochodach, dupowozach takiej chłodniczki przecież nie ma...
Lexx pisze:Mam te weze u siebie, moge polecic.
Adri@n pisze:Od wczoraj w NA delikatnie świeci mi się kontrolka od długich świateł oraz przednia prawa żarówka ledwo co się żarzy. Co mogło się stać ? Coś z przełącznikiem od świateł ?
radek77 pisze:mam pytanko, czy jest możliwość aby pompę wspomagania połączyć na krótko, tzn. wężem kawałkiem wywalając tą chłodniczkę wspomagania? W "normalnych samochodach nie ma takich chłodniczek...
carlo pisze:Adri@n pisze:Od wczoraj w NA delikatnie świeci mi się kontrolka od długich świateł oraz przednia prawa żarówka ledwo co się żarzy. Co mogło się stać ? Coś z przełącznikiem od świateł ?