Cześć,
Noszę się z zamiarem zakupu gwintu do NB
Najłatwiej dostępne są dwa na allegro - TA-Technix i FK Automotive. Cena bardzo podobna.
O TA nasłuchałem sie dużo złego ogólnie (niekoniecznie w Miatach), FK wydaje mi się jednak nieco lepszą firmą
Co myślicie? Help
Jaki gwint?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Mam FK w daily(astra g cabrio) i jeżeli chodzi o przód jestem zadowolony. Natomiast praca tylnego zawieszenia zostawia trochę do życzenia. W mx5 może nie będzie tego problemu bo jest inna konstrukcja.
Kupowałem prosto od producenta z DE i polecam taki sposób zakupów. Zaoszczedzilem 250 zl a zawieszenie miałem w ciagu kilku dni w domu
Kupowałem prosto od producenta z DE i polecam taki sposób zakupów. Zaoszczedzilem 250 zl a zawieszenie miałem w ciagu kilku dni w domu
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
wszystkie zawieszenia poniżej 1000zł komplet, a nawet 1500zł to jeden czort. Różnicę odczujesz dopiero jak się zdecydujesz na ap. Takie są moje doświadczenia z low costowymi gwintami.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
- Sodi
- Posty: 1586
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 1:56
- Model: NC
- Wersja: Sport 2.5 True Red
- Lokalizacja: Trójmiasto / Bydgoszcz
Też z gwintów z którymi miałem styczność do 1500zł czyli TaTechnix, Tuning ART, MTS to wszystko jeden czort jak mówi grzes.
Miałem WEITEC'a w golfie i rzeczywiście tam było już czuć różnicę w porównaniu do golfów znajomych na TaTechnixie.
Ale wszystkie te low budget zachowywały się podobnie, nie były super sztywne, zawsze korzystałem (czy w moich autach czy też w znajomych autach) z twardych odbojów, aby nic nie ocierało.
Miałem WEITEC'a w golfie i rzeczywiście tam było już czuć różnicę w porównaniu do golfów znajomych na TaTechnixie.
Ale wszystkie te low budget zachowywały się podobnie, nie były super sztywne, zawsze korzystałem (czy w moich autach czy też w znajomych autach) z twardych odbojów, aby nic nie ocierało.
Były
Nardo Grey NA 98’
Brilliant Black NA 96’
British Racing Green NA 96’
Montego Blue NA 97’
Mariner Blue NA 90’
Classic Red NA USA AT 92’
Classic Red NA USA AT 91’
Jest
True Red NC Sport 2,5 06’
rodzyneck pisze:Noszę się z zamiarem zakupu
Zrób sobie dużą kawę na dłuższe czytanie i przeczytaj dokładnie tu:
viewtopic.php?f=26&t=5018
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......