Jakie felgi ?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 1563
- Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
- Model: Inny
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
parametry które muszą Ci apsować to rozstaw 4x100, jakieś sensowne ET (i tak piszesz, że będziesz poszerzał) oraz otówr centrujący (jak jest za duży, to wrzucasz pierścień, jak za mały to ewentualnie musiałbyś "rozwiercić go" by felga weszła na piastę)
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
-
- Posty: 230
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:12
- Model: NA
- Lokalizacja: Leszno k.Wawy
Wiem wiem, ale nie o to mi chodzi. Stalówki oryginalne z opla po założeniu w ogóle nie nachodziły na piastę, jakby odstawał od od niej, a wytłoczenie w którym były dziury na śruby jakby były głębiej przez co środek odstawał od piasty jakies pół cm. Natomiast stalówki od mazdy już pasowały bo powierzchnia otworu wraz z powierzchnią "dokręcaną" była na równi i stykała w obu miejscach. Nie wiem czy zrozumiałeś ale ciężko mi to wytłumaczyć
Jeżeli mialbym założyć pierścień centrujacy to albo na felge, albo na piastę a nie na to i na to.
Chce wiedzieć jak jest z tymi felgami.
Jeżeli mialbym założyć pierścień centrujacy to albo na felge, albo na piastę a nie na to i na to.
Chce wiedzieć jak jest z tymi felgami.
IMHO XXR 002, jedne z moich ulubionych felg Szerokie stalówki to nie mój klimat, ale wiadomo jak to jest z gustami
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
-
- Posty: 230
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:12
- Model: NA
- Lokalizacja: Leszno k.Wawy
No moje też, ale ciężko wyrwać używki o sensownych parametrach. Szerokiej struktury chyba do miaty nikt nie założył, więc byłbym pierwszy CHYBA xD
Poza tym ogranicza mnie budżet
Wracając do stali (jeżeli sie na nią zdecyduje) nie wiem czy robić białe :
Czy bawić się w polerkę:
Poza tym ogranicza mnie budżet
Wracając do stali (jeżeli sie na nią zdecyduje) nie wiem czy robić białe :
Czy bawić się w polerkę:
Ciesz się,że 34. Nie będzie dużych kątów
Naciąg wygląda dobrze. Tylko te śrubki...
Złoto z polerką i będzie super.
Pozdr
Rafa
Naciąg wygląda dobrze. Tylko te śrubki...
Złoto z polerką i będzie super.
Pozdr
Rafa
matpilch pisze:(...)pamiętaj, że dla mas liczy się moment, bo przecież powyżej 3500rpm silniki wybuchają.
Madzia 1.6 06.13-05.14
Biała Perła-Miti Stens 1.8 12.13-06.16
Bokken 1.8 Anni 09.16-12.16
-
- Donator
- Posty: 376
- Rejestracja: 07 wrz 2015, 11:41
- Model: Inny
- Wersja: Chwilowo BezMX
- Lokalizacja: Gdańsk
Rafa pisze:Tylko te śrubki...
No właśnie. Poprzednik pomalował te niby śrubki tak jak widać a poza tym,trzy gdzieś odpadły.
Kombinować gdzieś brakujące czy wywalić całą resztę przed lakierowaniem? No chyba,że wymienię wszystkie na inne. Ale z tego co widzę zastępcze są cholernie drogie. A może jakieś imbusy czy coś w ten deseń?
Pozdro
Marcin
Marcin
Wyrzucić śrubek nie możesz, bo co, zostawisz dziury? Nie wiem jak z dostępnością ori, więc się nie wypowiem. A co do opon to ja akurat bardzo nie lubię takich wystających rantów nieprzykrytych oponą, więc założyłbym 205/45, albo nawet 215/40. Felgi pewnie i tak zmulą samochód, bo pewnie są ciężkie przy tym rozmiarze, więc chyba opona 215 nie zrobiłaby wielkiej różnicy.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
-
- Donator
- Posty: 376
- Rejestracja: 07 wrz 2015, 11:41
- Model: Inny
- Wersja: Chwilowo BezMX
- Lokalizacja: Gdańsk
Alan pisze:Wyrzucić śrubek nie możesz, bo co, zostawisz dziury?
Te śruby a raczej same "łebki" to imitacje które nie są wkręcane w felgę tylko jakby naklejone .
Alan pisze:A co do opon to ja akurat bardzo nie lubię takich wystających rantów nieprzykrytych oponą
Ja z kolei wręcz przeciwnie a w szczególności kiedy ten wystający rant jest wypolerowany a ten taki właśnie będzie
Alan pisze:Felgi pewnie i tak zmulą samochód, bo pewnie są ciężkie przy tym rozmiarze
Jedna felga wraz z oponą i opakowaniem do wysyłki ważyła 15,8kg. Nie wiem czy to mało czy sporo.
Pozdro
Marcin
Marcin
-
- Donator
- Posty: 1174
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Ikarus ;)
- Lokalizacja: Warszawa
Jak to są takie wbijane imitacje:
http://profelgi.pl/allegro/OSPRZET/NITY/IMG_2003kk.JPG
to wydaje mi się że można nagwintować otwory i wkręcić imbusy. Gdzieś widziałem zdjęcia jak ktoś właśnie tak robił.
http://profelgi.pl/allegro/OSPRZET/NITY/IMG_2003kk.JPG
to wydaje mi się że można nagwintować otwory i wkręcić imbusy. Gdzieś widziałem zdjęcia jak ktoś właśnie tak robił.
Witam ponownie.
Jestem ciągle w trakcie szukania kół. Dziś znalazłem coś takiego http://www.extremeoffsetwheels.com może gdzieś się już przewinęło. Robią również na specjalne zamówienia. Ceny od 280£ za set, do przeżycia
Jestem ciągle w trakcie szukania kół. Dziś znalazłem coś takiego http://www.extremeoffsetwheels.com może gdzieś się już przewinęło. Robią również na specjalne zamówienia. Ceny od 280£ za set, do przeżycia
-
- Donator
- Posty: 743
- Rejestracja: 10 maja 2014, 8:22
- Model: Inny
- Wersja: Fiesta ST
- Lokalizacja: Gdańsk
Zapisałem się na latanie po poznaniu w ramach zlotu mazdaspeed, więc zaczynam przygotowywać miate do tego.
Zastnawiam się czy jest sens wjeżdżać na tor na Dragach, czy lepiej na tę okazję kupić sobie jakieś inne kółka? np Enkei z NB. Nie planuję tam walczyć o ułamki sekund, ale może mimo wszystko nie powinienem na takich felgach wjeżdżać na tor. Proszę o jakieś oponie
Zastnawiam się czy jest sens wjeżdżać na tor na Dragach, czy lepiej na tę okazję kupić sobie jakieś inne kółka? np Enkei z NB. Nie planuję tam walczyć o ułamki sekund, ale może mimo wszystko nie powinienem na takich felgach wjeżdżać na tor. Proszę o jakieś oponie
#miatarri
-
- Donator
- Posty: 376
- Rejestracja: 07 wrz 2015, 11:41
- Model: Inny
- Wersja: Chwilowo BezMX
- Lokalizacja: Gdańsk
http://olx.pl/oferta/sprzedam-felgi-sha ... dy6xj.html
Trochę pracy i może być fajne koło
Trochę pracy i może być fajne koło
Pozdro
Marcin
Marcin
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
maciek01 pisze:. Nie planuję tam walczyć o ułamki sekund, ale może mimo wszystko nie powinienem na takich felgach wjeżdżać na tor. Proszę o jakieś oponie
Nie lękaj się kiedy ten zlot ?- przyjadę pokibicować ...
- Lucas Z
- Donator
- Posty: 1915
- Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Himber na swoich dragach w mmc jezdził wiec bez stresu
https://www.facebook.com/lukaszzawalskifotografia Zapraszam do polubienia !
-
- Donator
- Posty: 376
- Rejestracja: 07 wrz 2015, 11:41
- Model: Inny
- Wersja: Chwilowo BezMX
- Lokalizacja: Gdańsk
Panowie doradźćie bo krew mnie zaleje... Walcze z polerem shaperów ale nie idzie to tak jak powinno więc zastanawiam się czy nie dać ich w kolor a może dwa. W sensie ranty jeden a rotor inny. Ewentualnie całe w jednym kolorze. Może całe w jakimś fajnym odcieniu złotego? Co o tym myślicie? Dodam,że poler na pół gwizdka mnie nie zadowala a co za tym idzie nie może tak zostać.
Myślicie,że jest szansa,że kółko 8 i 9J z ładnym naciągiem będzie jakoś wyglądało w kolorze?
Myślicie,że jest szansa,że kółko 8 i 9J z ładnym naciągiem będzie jakoś wyglądało w kolorze?
Pozdro
Marcin
Marcin
-
- Donator
- Posty: 376
- Rejestracja: 07 wrz 2015, 11:41
- Model: Inny
- Wersja: Chwilowo BezMX
- Lokalizacja: Gdańsk
Matick7 pisze:Busterek, może to pomoże:
Tu jest spoko ale u mnie jest rant czyli zupełnie inne koło.
Zrobiłem próbkę plasti dipem,czarnym bo tylko taki miałem pod ręką ale jakby był złoty to może ...
Alan pisze:Ja bym raczej rantów nie malował w kolor, bo koło straci cały urok.
Też bym wolał tego uniknąć ale w obecnym stanie i tak urok jest wątpliwy
Pozdro
Marcin
Marcin
Popatrz na Profesory z Work Meister, bądź SSR-sorki % piątkowe.
I polerka rantu a reszta w kolor...
Śrubek nie maluj
Pozdr
Rafa
I polerka rantu a reszta w kolor...
Śrubek nie maluj
Pozdr
Rafa
matpilch pisze:(...)pamiętaj, że dla mas liczy się moment, bo przecież powyżej 3500rpm silniki wybuchają.
Madzia 1.6 06.13-05.14
Biała Perła-Miti Stens 1.8 12.13-06.16
Bokken 1.8 Anni 09.16-12.16
-
- Donator
- Posty: 376
- Rejestracja: 07 wrz 2015, 11:41
- Model: Inny
- Wersja: Chwilowo BezMX
- Lokalizacja: Gdańsk
Walka z polerem rantów przegrana.
Ile bym nie darł papierem 80 wciąż to samo Nastąpiła zmiana koncepcji i wyszło co wyszło,ocenę pozostawiam Wam,mnie się bardzo podoba a jak dojdą śrubki (czarne czy chrom?) będę całkiem zadowolony.
Mamy tu podkład,kolor i na końcu klar. Aaaa no i najważniejsze,przed całą zabawą w lakierowanie brzegi rantów zostały doprowadzone do stanu idealnego
Ile bym nie darł papierem 80 wciąż to samo Nastąpiła zmiana koncepcji i wyszło co wyszło,ocenę pozostawiam Wam,mnie się bardzo podoba a jak dojdą śrubki (czarne czy chrom?) będę całkiem zadowolony.
Mamy tu podkład,kolor i na końcu klar. Aaaa no i najważniejsze,przed całą zabawą w lakierowanie brzegi rantów zostały doprowadzone do stanu idealnego
Pozdro
Marcin
Marcin
Sorki, ale mi to się kompletnie nie podoba.
Ja osobiście wychodzę, że jak czegoś nie umiem, to oddaje to tym co potrafią to zrobić-polerowanie rantów
Zaoszczędzony czas i nerwy.
A co do śrubek...to w tym momencie bez różnicy jakie wrzucisz bo będzie to słabo wyglądać.
Przepraszam, że tak bezpośrednio, ale dla mnie zepsułeś te fele z dużym potencjałem.
Pozdr
Rafa
Ja osobiście wychodzę, że jak czegoś nie umiem, to oddaje to tym co potrafią to zrobić-polerowanie rantów
Zaoszczędzony czas i nerwy.
A co do śrubek...to w tym momencie bez różnicy jakie wrzucisz bo będzie to słabo wyglądać.
Przepraszam, że tak bezpośrednio, ale dla mnie zepsułeś te fele z dużym potencjałem.
Pozdr
Rafa
matpilch pisze:(...)pamiętaj, że dla mas liczy się moment, bo przecież powyżej 3500rpm silniki wybuchają.
Madzia 1.6 06.13-05.14
Biała Perła-Miti Stens 1.8 12.13-06.16
Bokken 1.8 Anni 09.16-12.16
W salonie to malowałeś? Nie masz na lakierze paprochów, kurzu itp? Zastanawiam się, jak to wychodzi jak się samodzielnie robi, bo raz coś w domu malowałem sprayem to słabo mi wyszło.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
-
- Donator
- Posty: 376
- Rejestracja: 07 wrz 2015, 11:41
- Model: Inny
- Wersja: Chwilowo BezMX
- Lokalizacja: Gdańsk
Rafa pisze:Przepraszam, że tak bezpośrednio
Spoko,ja nie z tych co się fochują a przynajmniej przy takich pierdołach
Co do polerki może temat jeszcze powróci a na razie jest jak jest.
Alan pisze:Nie masz na lakierze paprochów, kurzu itp?
Udało się to zrobić naprawdę czysto.
Pozdro
Marcin
Marcin
-
- Posty: 1555
- Rejestracja: 07 lip 2010, 20:19
- Model: NB
- Wersja: 3 BK / 10th Anni
- Lokalizacja: Piaseczno
heretic pisze:logimen pisze:Kurde motam sie ciagle.
Co bedzie wyzej stalo ?
NB+felga z 10th + opona 195/50/15 + prokit
czy
NB + 16" + 205/45/16 + Prokit ?
Duza bedzie roznica ?
Na 16 będzie o 7.5mm wyżej.
Spora roznica. Dzieki
Pozdrawiam, Artur
Ex Madzia
Ex Madzia