(fl) - obniżenie = gwint?

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Hookie
Donator
Donator
Posty: 3426
Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
Model: NC
Wersja: 2.0T
Lokalizacja: Sosnowiec

03 cze 2015, 23:12

Zastanawiałem się czy obniżyć Furię o 30 mm klasycznym zestawem używane Billsteiny B6 + Eibach Pro Kit, czy może zainwestować w gwintowane zawieszenie... Vmaxx można mieć nowe już za 1799 złotych. Czy jest sensowna alternatywa do powiedzmy 2500 złotych? Coś za co RZECZYWIŚCIE warto dopłacić w samochodzie cywilnym? Na tor Furią nie wyjadę na pewno - zależy mi na obniżeniu o te 30-35 mm, najlepiej z minimalną utratą komfortu jazdy, a poprawą właściwości jezdnych.

Jeszcze TA Technix 1099 zł, ale to jak rozumiem warto sobie podarować? ;)
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
ODPOWIEDZ