Zdaję sobie sprawę z tego, że zdiagnozowanie wycieku na podstawie przedstawionych informacji można porównać do wróżenia z fusów, jednak mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto zna na tyle dobrze budowę mxa lub miał podobny problem.
Otóż kilka dni temu zauważyłem niewielką plamę pod autem. Początkowo myślałem, że zostawił ją ktoś przede mną, jednak po bliższych oględzinach okazało się, że to moje autko cieknie. Ciecz zbierała się w okolicy dziurki w dolnej osłonie widocznej na zdjęciu (dziurka znajduje się w centralnym, dolnym miejscu osłony). Kolor płynu, który się tam zbierał, sugeruje płyn chłodniczy. Ponadto płyn, który znajdował się w zbiorniczku wyrównawczym "wyparował", więc pewnie poszedł do obiegu.
Odkręciłem dzisiaj osłonę i chciałem poszukać źródła wycieku - nic nie znalazłem. Po odpaleniu auta i odczekaniu dłuższej chwili również nic się nie zebrało (samochód był podniesiony na lewarku, możliwe, że to miało wpływ). Generalnie prosiłbym kogoś z Was o możliwe sugestie skąd może ciec. Jeśli ktoś zna mazdę od podszewki i uwzględni grawitację, to zapewne będzie to łatwe Jako pomoc załączam zdjęcie - orientacja z punktu widzenia kierowcy
Dziurka o której mowa znajduje się w dolnej części litery V utworzonej przez wybrzuszenia.
Pozdrawiam.
Zdiagnozowanie wycieku
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Lucas Z
- Donator
- Posty: 1915
- Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Jesli to plyn chlodniczy Sprawdz obudowe termostatu moze to
https://www.facebook.com/lukaszzawalskifotografia Zapraszam do polubienia !
- Donek
- Posty: 1334
- Rejestracja: 29 lip 2009, 16:50
- Model: NA
- Wersja: Sunburst Yellow
- Lokalizacja: Warszawa
Co to za gdybanie, trzeba umyć z przodu zalane miejsce na silniku no chyba że jest sucho, zalać płyn, uruchomić silnik i patrzeć skąd jest wyciek. Trzeba dobrze zagrzac silnik, najlepiej przytrzymać go przez pare minut na 3tys obr i wyciek się ujawni