Interesowałoby mnie żeby wydech był możliwie ucywilizowany w niskich obrotach, czyli jazdy po mieście. Kompletnie mi nie przeszkadza natomiast jeśli będzie wrzeszczał potężnie na wysokich RPMach. Który z elementów na to najbardziej wpływa?
Byłoby fajnie jakby sobie na niskich tak basowo mruczał, a na wysokich może raczej wejść w wyższe zakresy. A ponieważ w (dalszych) planach jest ITB, to fajnie by było żeby był pod to przygotowany. Tutaj ponownie, na co zwrócić uwagę?
Możecie mi coś polecić, jakoś pokierować? Obecnie mam taki deal że kolektor wyd -> elastyczne kolanko -> tlumik środkowy z czegośtam -> rura rura -> wydech końcowy. Oba tłumiki są w zasadzie w dobrym stanie, można reużywać jeśli jest sens je modzić jakoś.
W grę wchodzi też customowe spawanie, jeśli jest ku temu jakieś uzasadnienie.
