Mam awarię silnika, która bedzie skutkowac najprawdopodobie, jego wymianą.
Czy spasuje mi silnik z 6-tki. Jest ich najwięcej. Niby sie różni mocą, mój ma 126 KM a ten 1,8 z 6-tek ma 120 KM.
Czy różnica tkwi w osprzęcie? Mogę w to wchodzic ?
silnik 1,8 awaria
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Rockatansky
- Donator
- Posty: 1994
- Rejestracja: 06 mar 2012, 13:39
- Lokalizacja: W-wa - St.Miłosna
Pogadaj z Brożynem, ma 2-litrówkę do sprzedania.
Rockatansky
I miejsce w generalce MMC 2016 klasa 1.8/2.0
I miejsce w generalce MMC 2014 klasa 1.6
IV miejsce w generalce MMC 2013 klasa N/A
I miejsce w generalce MMC 2016 klasa 1.8/2.0
I miejsce w generalce MMC 2014 klasa 1.6
IV miejsce w generalce MMC 2013 klasa N/A
Sprawa wyjaśniona,
Do MX-5, przynajmniej mojej z 2007 roku, spasował silnik 1,8 L8 z 6-tki , 823. Załozyłem silnik z 11/2011 roku.
Przekładce podlegał oczywiście rozrząd ale dodatkowo: miska olejowa oraz pokrywa górna (rozrządu).
Miska musi być z MX-5 ponieważ jest kolizja miski z 6-tki z belką spinającą zawieszenie.
Pozatem wszystko jest identyczne.
Do MX-5, przynajmniej mojej z 2007 roku, spasował silnik 1,8 L8 z 6-tki , 823. Załozyłem silnik z 11/2011 roku.
Przekładce podlegał oczywiście rozrząd ale dodatkowo: miska olejowa oraz pokrywa górna (rozrządu).
Miska musi być z MX-5 ponieważ jest kolizja miski z 6-tki z belką spinającą zawieszenie.
Pozatem wszystko jest identyczne.
Rysiek