Jakie felgi ?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 22 paź 2008, 11:05
- Lokalizacja: Poznań (Swarzędz)
no i na powyższym foto miata pewnie ma przynajmniej profil 50 i chyba jest to 16 cali?? Co myślicie??? żadne tam balony wg mnie (zależy kto co lubi oczywiście) może być jeszcze szeroki lacz przynajmniej 205 i dlatego tak wygląda...
Ostatnio zmieniony 02 lut 2009, 20:30 przez Centek 2008, łącznie zmieniany 1 raz.
DANGER ZONE
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 19 wrz 2008, 11:41
- Lokalizacja: Warszawa
mi się brdzo podoba. ile takie felgi ? może jakaś nazwa modelu ?
DIAGNOSTYKA GRUPY VAG CHIP-TUNING EDC 15 16 17, MONTAŻ ZABEZPIECZEŃ ANTYKRADZIEŻOWYCH, kodowanie kluczy i komfortu, domykanie szyb, diagnostyka VAG - błędy, logi, naprawy, turbosprężarki - mieszki, TUNING
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
to są bankowo 15-tki. Bo raczej nie 14-tki.
Profil najprawdopodobniej 50. Nie wiadomo jaka szerokość. Jak 15-tka to mozę być mniej niż 205. Gdyby był niższy profil to by gorzej wyglądało. Przynajmniej na tym zawieszeniu.
16" i profil 50 przy 205 szerokości to balonik.
Profil najprawdopodobniej 50. Nie wiadomo jaka szerokość. Jak 15-tka to mozę być mniej niż 205. Gdyby był niższy profil to by gorzej wyglądało. Przynajmniej na tym zawieszeniu.
16" i profil 50 przy 205 szerokości to balonik.
Ma ktoś różową miate ? Pasowały by
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 22 paź 2008, 11:05
- Lokalizacja: Poznań (Swarzędz)
tak zdecydowanie rodzaj męski....
DANGER ZONE
Bo to felga model NinePenis
516 566 767
Piszę poprawnie po polsku.
Piszę poprawnie po polsku.
A wracając do mojego pytania, to czy można zastosować felge z ET45 czy urzyć dystansów by ją "odsunąć" na zew samochodu
et 45 to bardziej wysunieta felga na zewnatrz niz seryjna et40, wiec nie wiem po co chcesz potegowac to zjawisko dystansem?
jesli felga ma rowniez wymiar 15x6,5 cala to nie powinenes sie zbytnio przejmowac tymi 5 mm odsadzenia
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
R.E.D. pisze:et 45 to bardziej wysunieta felga na zewnatrz
A właśnie odwrotnie
Czym większe ET tym felga bardziej schowana.
Tu jest link pomocny przy takich dylematach:
[URL=http://www.rims-n-tires.com/rt_specs.jsp]Konfigurator[/URL]
Poza tym na tej stronie widać że jeden z modeli felg montowanych w NB miał ET45 ale tylko 6" szerokości:
[URL=http://www.miata.net/faq/wheel_weights.html]Miata.net[/URL]
.
Kain pisze:znaczy im większe ET to tym bardziej schowane i własnie dlatego pytam czy zastosowac dystanse by odsunac felge na zewnatrz
Nie warto dla tych 5mm walczyć z dystansami. Jeśli chcesz felgi z et 45 to po prostu je załóż
p.s. ET może być również ujemne
110@???KM
134@???Nm
134@???Nm
-
- Posty: 457
- Rejestracja: 15 lip 2008, 0:22
- Model: NB
- Wersja: miracle
- Lokalizacja: Łódź
nie przejmuj się R.E.D., wszyscy czasem błądzimyR.E.D. pisze:ol ale walnalem - pomylilo mi sie z ujemnym sorry za wprowadzenie w blad
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
Nie będe tworzył nowego tematu więc spytam tutaj.
zwróciłem uwagę, ze niektóre mx-5 mają dziwnie ułozone tylnie koła, tak jakby bliżej środka samochodu były i nie są idealnie osadzone w nadkolu.
Możliwe ze to złudzenie spowodowane tym jak było zrobione zdjęcie albo gdy jest mała felga i wysoka zawiecha?
[URL=http://img6.imageshack.us/my.php?image=koadg8.jpg][/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/img6/koadg8.jpg/1/][/URL]
zwróciłem uwagę, ze niektóre mx-5 mają dziwnie ułozone tylnie koła, tak jakby bliżej środka samochodu były i nie są idealnie osadzone w nadkolu.
Możliwe ze to złudzenie spowodowane tym jak było zrobione zdjęcie albo gdy jest mała felga i wysoka zawiecha?
[URL=http://img6.imageshack.us/my.php?image=koadg8.jpg][/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/img6/koadg8.jpg/1/][/URL]
- Bardock
- Posty: 1863
- Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
- Model: Inny
- Wersja: S3 1.8T
- Lokalizacja: Warszawa
Już kilka Miatek widziałem na takich felgach, być może jest to model felgi który polubili sympatycy mx-5 bo raczej fabryczne mazdy one nie są
Tez mi się wydaje że po dzwonie, ale już sam nie wiem do końca, ktoś może jeszcze wypowie się w tym temacie ??
Tez mi się wydaje że po dzwonie, ale już sam nie wiem do końca, ktoś może jeszcze wypowie się w tym temacie ??
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Kain pisze:To są felgi borbet montowane były w innych modelach mazdy i pewnie dlatego zdażają się w mx5
No niestety nie masz racji. Moje felgi to ARTEC. Inne marki samochodów wkładają fabrycznie np. RONAL, myślałem że MAZDA też mogła tak zakładać w fabryce.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
może to kwestia ustawienia wahaczy?
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
Na tym srebrnym zdjęciu to przesada, ale WSZYSTKIE na pewno NA mają bliżej wewnętrznej strony koło. Minimalnie, ale jednak bliżej im do drzwi niż do zderzaka.
Pozatym jak widzisz, powyższa srebrna MX-5 ma przez właściciela zdjęte z tyłu chlapacze. Gdyby tej zielonej zdjąć z tyłu ten chlapacz myślę, że by podobnie wyglądała. Ta srebrna w ogóle ma za wysoki zawias z tyłu.
Czemu nie na środku jest koło? Nie mam pojęcia. Tak samo, jak nie mam pojęcia dlaczego wszystkim Europejczykom przywalili przeciwgłowe światło w NA krzywo a nie idealnie na wprost w zderzaku z tyłu
Pozatym jak widzisz, powyższa srebrna MX-5 ma przez właściciela zdjęte z tyłu chlapacze. Gdyby tej zielonej zdjąć z tyłu ten chlapacz myślę, że by podobnie wyglądała. Ta srebrna w ogóle ma za wysoki zawias z tyłu.
Czemu nie na środku jest koło? Nie mam pojęcia. Tak samo, jak nie mam pojęcia dlaczego wszystkim Europejczykom przywalili przeciwgłowe światło w NA krzywo a nie idealnie na wprost w zderzaku z tyłu
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Mayk pisze:tomai pisze:Moje felgi to ARTEC
Może tylko kapsle są takiej właśnie firmy?
Kapsle mam MAZDA , a felgi mają od wewnątrz napis ARTEC.
A faktycznie jakbym zdjął chlapacze to już koło nie będzie na środku...
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm