gumki amortyzatorów

popękane

Ogólny dział techniczny związany z tematami eksploatacyjnymi, mechanicznymi i elektroniką wszystkich generacji Mazd MX-5.

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

michal_j
Posty: 86
Rejestracja: 27 mar 2011, 7:04
Lokalizacja: Warszawa

16 lut 2012, 4:23

tak dokładnie tamte, na razie nie mam zamiaru ich ciąć, chciałem podpytać wstępnie

Jeśli by się okazało, że nie pasują jakie polecasz kupić ? Na stronach sklepów z częściami do NA i NB są takie same osłony ... wiem, że jest inaczej ...

pozdrawiam
Michał
Kurak
Posty: 3915
Rejestracja: 16 sie 2011, 1:39
Model: NA
Lokalizacja: P-ce
Kontakt:

17 cze 2012, 18:37

Obrazek

Dla potomnych, gumki takie posiada firma A-Z Moto zlokalizowana w Łodzi na Piotrkowskiej 249/251, tel 42 637 31 99, po 27pln.
Awatar użytkownika
Bardock
Posty: 1863
Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
Model: Inny
Wersja: S3 1.8T
Lokalizacja: Warszawa

19 cze 2012, 13:12

Nie chce zakładać nowego tematu a sprawa podobna.

Posiadając Miate NA, zakupiłem gwint od NB i to wszystko co mam (no w komplecie dali również bumpstopy)

Do tego kupić górne mocowania od NB i gumki Lower bushing i Upper bushing i to wszystko ?
tylko skąd dorwać te dwie gumki ?
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

19 cze 2012, 14:29

Bardock pisze:zakupiłem gwint od NB

gwint do NB ? Przyznaj się, co kupiłeś dokładnie ? :razz:

Bardock pisze:gumki Lower bushing i Upper bushing

Chodzi o gumy/podkładki do górnych mocowań ? Jeśli tak to jedynie ASO/AZAuto lub któryś dystrybutor oryginalnych części (mx5parts, fox albo ta_firma_której_nazwy_nigdy_nie_pamiętam z Lublina).

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Awatar użytkownika
Bardock
Posty: 1863
Rejestracja: 15 gru 2008, 14:37
Model: Inny
Wersja: S3 1.8T
Lokalizacja: Warszawa

19 cze 2012, 14:58

Pamiętam że była jakaś prowizora z cięciem bumstopów na pół, ale lepiej będzie faktycznie kupić o ile nie zapłace majątku w ASO.

Co do gwintu to szału nie ma, kupiłem to samo co Vampirek, ale wychodzę z założenia, że lepsze to, niż moje starutkie amorki. Będą zapędy na tor, będzie BC racing albo coś tego pokroju.
RS
Donator
Donator
Posty: 1552
Rejestracja: 27 wrz 2011, 18:37
Model: NA
Lokalizacja: Krosno/Kraków

14 maja 2013, 13:28

Złota łopata po raz drugi.

Kupiłem B6 i osłony JPN 90AU004JPN. Amortyzatory mają 50mm, osłona jest na 40mm.
Jaką średnicę ma SACHS 900 074 od strony wahacza?
Czy może naciągnąć te osłony, które mam i się nie przejmować. Wyglądają "trochę" inaczej niż SACHSy.
Obrazek
soya
Posty: 181
Rejestracja: 13 sie 2008, 17:47
Lokalizacja: Szczecin/Świnoujście

08 lip 2013, 10:17

Gumki gumkami , można napewno coś dobrać ale wewnątrz gumek są odboje które są dość precyzyjnie spasowane i jak gumka będzie za gruba to nie bedzie śmigało poprawnie, jak będzie za lużno to się bedzie dużo brudu i wody dostawało co poza niszczeniem amortyzatora wpłynie na nasączenie odboju brudem i wodą . Zimą zamarznie i latem wypadnie w postaci proszku podobnego do pumexu.
To tak z doświadczenia pisze bo doświadczyłem kiedyś odparowania odbojów :P
autopaga
Posty: 3342
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:37
Lokalizacja: Szczecin

08 lip 2013, 11:24

Coś na ten temat wiemy z soya;) Odboje są ważne, bo o ile u kolegi był problem z ich brakiem i dobijaniem to u siebie podejrzewam że wsadziłem za twarde lub za długie i straciłem na komforcie.
ODPOWIEDZ