Hantkus pisze:Marcinie drogi niestety 40 stopni to dla silnika całkiem normalna temperatura i imo nie to jest powodem telepania-u mnie nic takiego się nie dzieje mimo peaku na poziomie 65 w trasie koło 30...ale może w MSMie jest inaczej, niech się wypowie majkel może...?
Hmmm.. telepawka na pewno zaczyna sie w momencie wlaczenia wiatraka, wiec rozumuje sobie tak: wiatrak sie wlacza i wymaga duzo pradu, co wymaga od ECU podniesienia obrotow wiec ECU otwiera przelot aktuatorem zeby poszlo wiecej powietrza w czasie gdy on chce trysnac na bogato. Z jakiejs przyczyny to mu nie wychodzi gladko wiec sie telepie. CHyba nastepnym krokiem bedzie obserwowac wskazanie O2, co powinno poiwedzeic, czy poszlo za bogato, czy za biednie. Jak za biednie, to znaczy ze moze MAF oszukuje a jak za bogato, to moze, ze powietrze mu nie smakuje. MAFa chyba odwrotnie nie zalozylem, bo wtyczke mam od strony silnika, czyli tak jak bylo w oryginalnej puszce.
Hantkus pisze:Calibry z Szamotuł
Nie wspominaj mi o tym nawet
![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Do dzis mam na zderzaku odcisk rejestracji PSZ
![Zły :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Powstrzymać przyzwyczajenia i odłożyć gumówke na półkę...