przewody zapłonowe
pytanie
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
w ramach danej cewki mozesz zamienic kolejnosc 2/3 albo 4/1 bo to i tak wasted spark
edit: haha kapoost pierwszy ale pomysl na zobrazowanie widze ten sam

edit: haha kapoost pierwszy ale pomysl na zobrazowanie widze ten sam

To w '91 nie było wybitych numerów cylindrów na uchwycie cewek?
BTW. W manualu haynesa są jakieś cuda.
Napisano, że po od 92 cewki są zamienione miejscami (cewka od kolektora dolotowego do 4 i 1, a 2 i 3 od strony wydechowego). Wie ktoś co mogli mieć na myśli?
BTW. W manualu haynesa są jakieś cuda.
Napisano, że po od 92 cewki są zamienione miejscami (cewka od kolektora dolotowego do 4 i 1, a 2 i 3 od strony wydechowego). Wie ktoś co mogli mieć na myśli?
RS pisze:Wie ktoś co mogli mieć na myśli?
Szczerze mówiąc to nie. Ale moje doświadczenia z Haynesem do Mazdy, Volvo i Saaba są dość jednoznaczne. Tam jest tak niesamowita masa bzdur i informacji kompletnie mijających się z rzeczywistością, że staram się jakieś ich dane zawsze w innym źródle potwierdzać...
Jeśli ktoś ma wątliwości co do czego podłączyć, to oprócz numerków na mocowaniu cewek powinna być jeszcze niebieska kropka i odpowiadająca jej niebieska tasiemka na jednej z wtyczek do cewek...
Po
eM
chwilowo bezmiatowy 
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......

była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......