[WROCŁAW / KOTLINA KŁODZKA i okolice] spotkania regionalne

DWinkle2023 - 29.09-1.10.2023

Dział o spotkaniach regionalnych - planowane spotkania, relacje z minionych spotów.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1759
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

27 sty 2013, 9:21

mam mokry tył silnika i skrzynię. Jak byłem na wstępnym oglądzie na stacji to powiedzieli, że auto jest ok tylko ten wyciek trzeba usunąć. Generalnie nie spieszy mi się z rejestracją bo najpierw chcę auto doprowadzić do stanu mnie zadowalającego.
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
Awatar użytkownika
Blade
Posty: 673
Rejestracja: 09 cze 2010, 19:18
Lokalizacja: Wrocław

27 sty 2013, 9:51

Ja się dziś nie wyrobię :neutral:

chrism pisze:Generalnie nie spieszy mi się z rejestracją


A nie dowalają teraz kar za niezarejestrowanie w terminie ?
Dany
Posty: 246
Rejestracja: 27 cze 2011, 13:55
Model: Inny
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

27 sty 2013, 11:11

zolt pisze:A co tam jeszcze musisz zrobic?

Nie mam kompletu kół :D:D:D Na dojazdówce nie będę latał :P
Dopiero w zbliżającym się tygodniu będę coś montował.
Było: NA '90 US Classic Red; NBFL '03 Midnight Blue
Jest: 986 '98 Ocean Blue
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

27 sty 2013, 13:03

Dany, A tam. Zakładasz 2 dojazdówki na tył i latasz wszędzie bokiem bez problemu, jak tu :mrgreen:


Poza tym, też mam wykładzinę w bagażniku, a w FLach pewnie nie jest zmieniona :wink:
Obrazek
Dany
Posty: 246
Rejestracja: 27 cze 2011, 13:55
Model: Inny
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

27 sty 2013, 13:10

fifomaniak, Cool. Jak pożyczysz swoją, to jedziemy :kciuk:
Było: NA '90 US Classic Red; NBFL '03 Midnight Blue
Jest: 986 '98 Ocean Blue
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

27 sty 2013, 13:20

Dany pisze:fifomaniak, Cool. Jak pożyczysz swoją, to jedziemy :kciuk:


Mam w bagażniku, wpadaj :mrgreen:
Obrazek
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

27 sty 2013, 13:25

Ogladalbym :D
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1759
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

27 sty 2013, 19:11

nie ma czegoś takiego jak termin zarejestrowania. Trzeba zrobić opłaty celne w terminie 14dni od przekroczenia granicy i tyle z terminów. Pytałem w Wydziale Komunikacji i powiedzieli, że auto może stać ile chcę. Póki co ogarniam auto i jak będzie gotowe to je zarejestruję. Przede mną jeszcze duuużo pracy :onie:
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
samurajek1
Posty: 448
Rejestracja: 16 paź 2012, 19:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

27 sty 2013, 20:02

Oczywiście ,że jest termin rejestracji Kolego.
Na skarbowy tzw zwolnienie z Vat masz 7 dni.
Autem możesz śmigać po Polsce jak masz zrobiony 1 przegląd to można wykupić ubezpieczenie miesięczne czasowe koszt ok 50zł.
pzdr Marcin
RS
Donator
Donator
Posty: 1552
Rejestracja: 27 wrz 2011, 18:37
Model: NA
Lokalizacja: Krosno/Kraków

27 sty 2013, 20:05

samurajek1 pisze:Autem możesz śmigać po Polsce jak masz zrobiony 1 przegląd to można wykupić ubezpieczenie miesięczne czasowe koszt ok 50zł.


Autem możesz śmigać jak masz tablice czerwone(tylko na przegląd) lub czarne. Serio można zawrzeć ubezpieczenie normalnego auta na krócej niż rok?
samurajek1
Posty: 448
Rejestracja: 16 paź 2012, 19:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

27 sty 2013, 20:25

Oczywiście ,że można na 1miesiąc jednorazowo naturalnie, to się nazywa chyba na czas rejestracji pojazdu .
Przerobiłem to w grudniu i miałem żółte blachy 5 dniowe tyle,że ze ubezpieczenie trzeba zrobić jak jeszcze blacha jest ważna .
pzdr
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1759
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

28 sty 2013, 17:07

Cytuję za stroną e-wnioski.pl: "Ustawa o podatku VAT nie określa, w jakim terminie należy złożyć wniosek VAT-24, jednak zgodnie z obowiązującymi procedurami powinien być on złożony przed pierwszą rejestracją środka transportu w Polsce."
Atomiast e-podatnik podaje następujące informacje:
[URL=http://www.e-podatnik.pl/artykul/vat_i_akcyza/9321/Kto_i_kiedy_sklada_wniosek_VAT_24.html]VAT-24[/URL]
Mimo to jutro jadę złożyć dokumenty na Klimasa.

[ Dodano: 29-01-2013, 09:39 ]
Dzisiaj zdałem dokumenty w US. Nie było żadnego problemu z terminem. Musze jeszcze wpłacić 160zł i przesłać mail'em potwierdzenie przelewu. Dokument VAT-25 do odbioru za tydzień.
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

31 sty 2013, 9:00

Kto ma u nas glebe przynajmniej -3cm?
Awatar użytkownika
Blade
Posty: 673
Rejestracja: 09 cze 2010, 19:18
Lokalizacja: Wrocław

31 sty 2013, 9:36

Harry ? Tak jakoś jego NB wydawała mi się niższa :wink:
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

31 sty 2013, 9:39

No Harry i Hella maja, ale chodzilo mi o kogos kto tu zaglada ;) i jezdzi po Wroclawiu.
Awatar użytkownika
Blade
Posty: 673
Rejestracja: 09 cze 2010, 19:18
Lokalizacja: Wrocław

31 sty 2013, 9:42

To ja ale pewnie jakoś w kwietniu-maju :mrgreen:
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

31 sty 2013, 9:46

Blade pisze:To ja ale pewnie jakoś w kwietniu-maju :mrgreen:


O to spoko, bo ja planowalem w czerwcu :). Najbardziej sie martwie wjazdami do parkingow podziemnych, m.in. do Pasazu Grunwaldzkiego, bo tam zbocze jest wyjatkowo strome.
Co zakladasz?
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1759
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

31 sty 2013, 10:17

Słuchajcie, chcę kupić kompletne zawieszenie z NB i wrzucić do mojej NA zmieniając sprężyny na Eibach -3cm. Zawieszenie mogę kupić za 400zł. Warto to brać?
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

31 sty 2013, 10:18

To cena z tymi Eibachami?
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1759
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

31 sty 2013, 10:30

bez Eibach'ów, oryginalne z NB
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

31 sty 2013, 10:53

A to nie wiem.
Pozwole sobie powtorzyc - potrzebuje opinii z uzytkowania codziennego auta obnizonego o minimum 3cm. Glownie wjazdy do garazy podziemnych, ale tez jazda po naszych polokraglych jezdniach z kostki.
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1759
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

31 sty 2013, 10:59

Z tego co wyczytałem na forum to założenie zawieszenia z NB do NA podnosi NA o ok. 3cm. Wobec tego jeśli założę springi obniżające o 3cm to wysokość auta pozostanie bez zmiany. Zmianie natomiast ulegnie trakcja i to podobno zasadniczo in plus. Lepszy też będzie komfort w porównaniu do seryjnego zawieszenia NA.
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

31 sty 2013, 15:40

chrism, pogadaj z KyRy, on ma zawieszenie z NB w NA, co prawda nie wiem dokładnie co ma zmienione, ale na pewno sporo.

zolt, Harry z tego co widziałem na forum zagląda, ale nie wiem ile on ma gleby. Pamiętam, że z progami było ciężko :D Ryzyk fizyk - ktoś musi być pionierem we Wrocku :P

BTW. Oficjalnie zacząłem dzisiaj sezon top-down. Ciekawe co myśleli ludzie w czapkach i rękawiczkach :grin:
Obrazek
haryyy
Posty: 560
Rejestracja: 06 wrz 2009, 17:23
Lokalizacja: D(eath)O(r)A(live)

31 sty 2013, 16:16

Hej. Zaglądam na forum, ale auto zimuje wiec mazda unieruchomiona. Co do gleby to szacuje, ze obecnie mam jakies 5 cm nizej niz seria. Z progami, dziurami w drodze faktycznie jest lipa. Najgorsze sa jednak koleiny bo jadac z jakas sensowna predkoscia, najechanie na taka bruzde jest szczegolnie bolesne i niebezpieczne dla spodu auta. Jednak w kazdej chwili moge pomajstrowac gwintem i problem zniknie. Inaczej ze sprezynami. Mialem wczesniej same springi Koni i szczerze mowiac nie polecam (zrezygnowalem po pol roku męki). Jedynie springi+amory z regulacja wysokosci i twardosci tworza fajna, spojna calosc. Lepiej zainwestowac w zestaw bo same sprezyny to polsrodek. Takie moje zdanie.
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

31 sty 2013, 17:14

Zastanawiam sie nad kitem B12 Bilsteina (Eibach Pro + B6) co obniza ~3cm wlasnie. Na gwint mi szkoda kasy troche. Na jakiej wysokosci zwykle jezdzisz po miescie zeby to mialo sens?
Awatar użytkownika
Morfi
Donator
Donator
Posty: 1759
Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
Model: NA
Wersja: 1.8 vvt
Lokalizacja: Wrocław

31 sty 2013, 17:19

ile ten kit stoi? może jakiś zakup grupowy?
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

31 sty 2013, 17:42

Nie szukalem jeszcze, ale nowe pojedyncze elementy na allegro kosztuja w sumie okolo 2100 PLN.
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

31 sty 2013, 17:43

zolt, A tak popatrzyłem - ten B12 to nie jest czasem do NC?
Obrazek
zolt
Posty: 1081
Rejestracja: 20 wrz 2011, 21:35
Lokalizacja: Wrocław

31 sty 2013, 17:47

Do NC tez jest. Wydaje mi sie ze do NB tez byl. Tutaj cos znalazlem, chociaz juz niedostepny: http://www.czesci.v10.pl/kompletne,zawieszenie,mazda,mx,5,bilstein,p4586.html . To akurat nei problem, bo mozna to poskladac oddzielnie.
vroom
Posty: 47
Rejestracja: 28 lut 2012, 14:07
Lokalizacja: Wrocław

01 lut 2013, 11:54

fifomaniak pisze:BTW. Oficjalnie zacząłem dzisiaj sezon top-down. Ciekawe co myśleli ludzie w czapkach i rękawiczkach :grin:


Ja też, ja też :D

I słyszałem:
- Oooo ale go reumatyzm dopadnie
- Ale poojeb
- Ty patrz, koleś w Porsche bez dachu jedzie

Za to morda mi się cieszyła non stop :mrgreen: . MX-5 ma bardzo wydajne ogrzewanie, więc gdyby nie to, że winylu poniżej +8 nie składam, jeździłbym tak częściej. Mimo to z utęsknieniem wyglądam wiosny :onie:
ODPOWIEDZ