[Radom] integracyjne spotkania regionalne

Radomski zlot miłośników MX5 czyli promem z Radomia do Kazimierza

Dział o spotkaniach regionalnych - planowane spotkania, relacje z minionych spotów.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
PK.
Posty: 269
Rejestracja: 23 mar 2017, 23:23
Model: NA
Wersja: + NB
Lokalizacja: Chwałowice koło Stalowej Woli
Kontakt:

30 cze 2021, 23:21

- Przypominam, że kończą się zapisy na zlot w Tarnobrzegu - chyba jeszcze jakieś miejsce powinno się znaleźć - to jak się ktoś jeszcze nie zapisał, to niech nie czeka aż będzie za późno .. :) Obrazek
Awatar użytkownika
KOORDYNACJA
Posty: 143
Rejestracja: 20 lip 2018, 12:58
Model: ND RF
Wersja: RF AT 2018 Recaro
Lokalizacja: Radom

08 lip 2021, 8:18

PK. pisze:
30 cze 2021, 21:57
KOORDYNACJA pisze:
18 cze 2021, 16:27
Jeszcze ciepłe

Wysyłka w poniedziałek
Hej - fajne - moja Mazda lubi takie naklejki zlotowe (wozi je na tyłeczku przylepione)..
- Co mam zrobić, żeby też dostać taką ..??

- A tak poza tym to szacun za zaangażowanie :git:

- A jeszcze poza tym - to czemu odpuszczasz zlot w Tarnobrzegu - przecież to od Was "rzut beretem" jest ..?? (Biszkopt widzę od Was chyba jedzie..)
Podeślij mi adres do wysyłki na priv lub SMSem
#Miata_z_automatem_wymiata :winner:

Obrazek
Awatar użytkownika
PK.
Posty: 269
Rejestracja: 23 mar 2017, 23:23
Model: NA
Wersja: + NB
Lokalizacja: Chwałowice koło Stalowej Woli
Kontakt:

21 lip 2021, 22:45

KOORDYNACJA pisze:
08 lip 2021, 8:18
PK. pisze:
30 cze 2021, 21:57
KOORDYNACJA pisze:
18 cze 2021, 16:27
Jeszcze ciepłe

Wysyłka w poniedziałek
Hej - fajne - moja Mazda lubi takie naklejki zlotowe (wozi je na tyłeczku przylepione)..
- Co mam zrobić, żeby też dostać taką ..??

- A tak poza tym to szacun za zaangażowanie :git:

- A jeszcze poza tym - to czemu odpuszczasz zlot w Tarnobrzegu - przecież to od Was "rzut beretem" jest ..?? (Biszkopt widzę od Was chyba jedzie..)
Podeślij mi adres do wysyłki na priv lub SMSem
- Hej - już naklejka dotarła (wczoraj) - i już jeździ sobie na Miacie :D
Radom.png
Radom.png (347.65 KiB) Przejrzano 4226 razy
- Tylko nie mieściła mi się w pionie, ale w wolnej chwili popracuję jeszcze nad jej lokalizacją (przerobiłem na magnetyczną, więc można przekładać, choć nie w każde miejsce..).. :D
- Dzięki za całego "welcomepack'a" , a raczej "byebye-pack'a" :senkju:
- To jeszcze pytanko mam - czy mogę niektóre z tych filmików, lub ich fragmenty wrzucić na Youtube - i jeśli tak, to czy podpisać np. w opisie, że to od "Koordynacja" ..?? (..Bo znajomym i nie tylko - chciałem pokazać.. :) )
Awatar użytkownika
KOORDYNACJA
Posty: 143
Rejestracja: 20 lip 2018, 12:58
Model: ND RF
Wersja: RF AT 2018 Recaro
Lokalizacja: Radom

29 lip 2021, 14:18

PK. pisze:
21 lip 2021, 22:45
KOORDYNACJA pisze:
08 lip 2021, 8:18
PK. pisze:
30 cze 2021, 21:57


Hej - fajne - moja Mazda lubi takie naklejki zlotowe (wozi je na tyłeczku przylepione)..
- Co mam zrobić, żeby też dostać taką ..??

- A tak poza tym to szacun za zaangażowanie :git:

- A jeszcze poza tym - to czemu odpuszczasz zlot w Tarnobrzegu - przecież to od Was "rzut beretem" jest ..?? (Biszkopt widzę od Was chyba jedzie..)
Podeślij mi adres do wysyłki na priv lub SMSem
- Hej - już naklejka dotarła (wczoraj) - i już jeździ sobie na Miacie :D

Radom.png

- Tylko nie mieściła mi się w pionie, ale w wolnej chwili popracuję jeszcze nad jej lokalizacją (przerobiłem na magnetyczną, więc można przekładać, choć nie w każde miejsce..).. :D
- Dzięki za całego "welcomepack'a" , a raczej "byebye-pack'a" :senkju:
- To jeszcze pytanko mam - czy mogę niektóre z tych filmików, lub ich fragmenty wrzucić na Youtube - i jeśli tak, to czy podpisać np. w opisie, że to od "Koordynacja" ..?? (..Bo znajomym i nie tylko - chciałem pokazać.. :) )
Miło mi że się podoba

Jasne że możesz
Po to wysyłałem Pen,y z materiałami

Udostępniaj i publikuj do woli
Za oznaczenie z góry dziękuję

Pozdro
#Miata_z_automatem_wymiata :winner:

Obrazek
Awatar użytkownika
almi69
Donator
Donator
Posty: 267
Rejestracja: 19 mar 2017, 16:51
Model: NB FL
Lokalizacja: Tarnobrzeg

29 lip 2021, 15:43

KOORDYNACJA pisze:
29 lip 2021, 14:18
PK. pisze:
21 lip 2021, 22:45
KOORDYNACJA pisze:
08 lip 2021, 8:18


Podeślij mi adres do wysyłki na priv lub SMSem
- Hej - już naklejka dotarła (wczoraj) - i już jeździ sobie na Miacie :D

Radom.png

- Tylko nie mieściła mi się w pionie, ale w wolnej chwili popracuję jeszcze nad jej lokalizacją (przerobiłem na magnetyczną, więc można przekładać, choć nie w każde miejsce..).. :D
- Dzięki za całego "welcomepack'a" , a raczej "byebye-pack'a" :senkju:
- To jeszcze pytanko mam - czy mogę niektóre z tych filmików, lub ich fragmenty wrzucić na Youtube - i jeśli tak, to czy podpisać np. w opisie, że to od "Koordynacja" ..?? (..Bo znajomym i nie tylko - chciałem pokazać.. :) )
Miło mi że się podoba

Jasne że możesz
Po to wysyłałem Pen,y z materiałami

Udostępniaj i publikuj do woli
Za oznaczenie z góry dziękuję

Pozdro
Do mnie jeszcze nie dotarła, a jestem kolekcjonerem
Awatar użytkownika
KOORDYNACJA
Posty: 143
Rejestracja: 20 lip 2018, 12:58
Model: ND RF
Wersja: RF AT 2018 Recaro
Lokalizacja: Radom

30 lip 2021, 7:27

almi69 pisze:
29 lip 2021, 15:43
KOORDYNACJA pisze:
29 lip 2021, 14:18
PK. pisze:
21 lip 2021, 22:45


- Hej - już naklejka dotarła (wczoraj) - i już jeździ sobie na Miacie :D

Radom.png

- Tylko nie mieściła mi się w pionie, ale w wolnej chwili popracuję jeszcze nad jej lokalizacją (przerobiłem na magnetyczną, więc można przekładać, choć nie w każde miejsce..).. :D
- Dzięki za całego "welcomepack'a" , a raczej "byebye-pack'a" :senkju:
- To jeszcze pytanko mam - czy mogę niektóre z tych filmików, lub ich fragmenty wrzucić na Youtube - i jeśli tak, to czy podpisać np. w opisie, że to od "Koordynacja" ..?? (..Bo znajomym i nie tylko - chciałem pokazać.. :) )
Miło mi że się podoba

Jasne że możesz
Po to wysyłałem Pen,y z materiałami

Udostępniaj i publikuj do woli
Za oznaczenie z góry dziękuję

Pozdro
Do mnie jeszcze nie dotarła, a jestem kolekcjonerem
O masz ....

Przepraszam

Wyślij mi na priv dane do wysyłki
#Miata_z_automatem_wymiata :winner:

Obrazek
Awatar użytkownika
almi69
Donator
Donator
Posty: 267
Rejestracja: 19 mar 2017, 16:51
Model: NB FL
Lokalizacja: Tarnobrzeg

30 lip 2021, 15:58

KOORDYNACJA pisze:
30 lip 2021, 7:27
almi69 pisze:
29 lip 2021, 15:43
KOORDYNACJA pisze:
29 lip 2021, 14:18


Miło mi że się podoba

Jasne że możesz
Po to wysyłałem Pen,y z materiałami

Udostępniaj i publikuj do woli
Za oznaczenie z góry dziękuję

Pozdro
Do mnie jeszcze nie dotarła, a jestem kolekcjonerem
O masz ....

Przepraszam

Wyślij mi na priv dane do wysyłki
Jacek Paź Modrzewiowa 12 Tarnobrzeg 39-400
Awatar użytkownika
PK.
Posty: 269
Rejestracja: 23 mar 2017, 23:23
Model: NA
Wersja: + NB
Lokalizacja: Chwałowice koło Stalowej Woli
Kontakt:

30 lip 2021, 19:52

KOORDYNACJA pisze:
29 lip 2021, 14:18
Miło mi że się podoba

Jasne że możesz
Po to wysyłałem Pen,y z materiałami

Udostępniaj i publikuj do woli
Za oznaczenie z góry dziękuję

Pozdro
- Dzięki :D
- To do zobaczenia na jakimś zlocie :D
- Gdyby Ci się bardzo nudziło w niedzielę 15'go sierpnia, a chciałbyś pojeździć sobie trochę
- to zapraszam do Chwałowic Obrazek :D - w sumie to od Was jest jakieś 120 kilometros - to już byłaby przejażdżka w przypadku samego dojazdu i powrotu (a można różnymi drogami jechać) - gdyby jeszcze kilka Miat jechało od strony Radomia, to już byłaby fajna przejażdżka :D ...
- A u nas tylko jakieś 20 do 40 kilometrów trasa, ale za to drogą, która nie tylko na boki skręca, ale i w górę i dół :D, a potem prezentacja Miat na Dożynkach i kto chce zostaje na imprezie ile chce .. :) ..Niby nic, ale zawsze to coś :D . . .
- Można też będzie brać udział w konkursach dożynkowych :) . . . .
- Może nie będzie aż tak: https://youtu.be/mOYZaiDZ7BM , ale jakoś będzie :D . . .
Obrazek
Awatar użytkownika
PK.
Posty: 269
Rejestracja: 23 mar 2017, 23:23
Model: NA
Wersja: + NB
Lokalizacja: Chwałowice koło Stalowej Woli
Kontakt:

30 lip 2021, 19:56

almi69 pisze:
29 lip 2021, 15:43

... a jestem kolekcjonerem :git: :D
Awatar użytkownika
KOORDYNACJA
Posty: 143
Rejestracja: 20 lip 2018, 12:58
Model: ND RF
Wersja: RF AT 2018 Recaro
Lokalizacja: Radom

04 sie 2021, 21:34

PK. pisze:
30 lip 2021, 19:52
KOORDYNACJA pisze:
29 lip 2021, 14:18
Miło mi że się podoba

Jasne że możesz
Po to wysyłałem Pen,y z materiałami

Udostępniaj i publikuj do woli
Za oznaczenie z góry dziękuję

Pozdro
- Dzięki :D
- To do zobaczenia na jakimś zlocie :D
- Gdyby Ci się bardzo nudziło w niedzielę 15'go sierpnia, a chciałbyś pojeździć sobie trochę
- to zapraszam do Chwałowic Obrazek :D - w sumie to od Was jest jakieś 120 kilometros - to już byłaby przejażdżka w przypadku samego dojazdu i powrotu (a można różnymi drogami jechać) - gdyby jeszcze kilka Miat jechało od strony Radomia, to już byłaby fajna przejażdżka :D ...
- A u nas tylko jakieś 20 do 40 kilometrów trasa, ale za to drogą, która nie tylko na boki skręca, ale i w górę i dół :D, a potem prezentacja Miat na Dożynkach i kto chce zostaje na imprezie ile chce .. :) ..Niby nic, ale zawsze to coś :D . . .
- Można też będzie brać udział w konkursach dożynkowych :) . . . .
- Może nie będzie aż tak: https://youtu.be/mOYZaiDZ7BM , ale jakoś będzie :D . . .
Obrazek
A ile MIAT będzie od Was ?
#Miata_z_automatem_wymiata :winner:

Obrazek
Awatar użytkownika
PK.
Posty: 269
Rejestracja: 23 mar 2017, 23:23
Model: NA
Wersja: + NB
Lokalizacja: Chwałowice koło Stalowej Woli
Kontakt:

06 sie 2021, 22:35

KOORDYNACJA pisze:
04 sie 2021, 21:34

A ile MIAT będzie od Was ?
- Tego to nawet najstarsi Indianie nie wiedzą ... :D
- Miejscowych ma być 2 - 3, z bliskiej okolicy na razie jedna, z Tarnobrzega liczę na 2 - 3, z Ostrowca też 2 - 3 (na razie nie rozmawiałem ze wszystkimi potencjalnie chętnymi, bo wakacjują się gdzieś..), z Rzeszowa na razie jedna, i mam nadzieję, że z Ełku też będzie Miata, no i byłoby fajnie, gdyby i od Was Miaty przybyły :D ... ..Ale przy tak małym spocie i krótkim terminie, to wiadomo, że wszystko może się zmieniać jak nasza pogoda . . .
- W sumie to pierwszy spot w mojej miejscowości, więc pewnie szału jeszcze nie będzie, ale od czegoś trzeba zacząć - jak na razie chyba wszystkim Miatowiczom, którzy okazyjnie przejeżdżali tą trasę - przejażdżka się podobała :D
- "Aktualne" info o tym spocie jest tu: viewtopic.php?f=20&t=33442&p=542486#p542486
:D
- Dopiero w najbliższych dniach się będę tym tematem "bardziej" zajmował...
Awatar użytkownika
biszkopt_85
Posty: 83
Rejestracja: 17 cze 2020, 17:39
Model: ND
Lokalizacja: Radom

10 wrz 2021, 13:52

Trasa na spontanie. W sobotę będziemy jeździć w okolicy Białobrzeg i Nowego Miasta. Ruszamy z Radomia o 11.00 i będziemy na 12.00 w Białobrzegach na parkingu przy ul. Krakowskiej koło cmentarza. Z tamtąd ruszamy w stronę Nowego Miasta bocznymi drogami i robimy obiad w smażalni ryb :) Potem jak możemy jeszcze kawałek wrócić do Białobrzeg ale drogą na północ od Pilicy.
Mapa trasy https://goo.gl/maps/TxJ1m8AkqhV2Geso8
Kto chętny? :)
Awatar użytkownika
KOORDYNACJA
Posty: 143
Rejestracja: 20 lip 2018, 12:58
Model: ND RF
Wersja: RF AT 2018 Recaro
Lokalizacja: Radom

09 lip 2022, 16:17

Kochani pod tym linkiem edycja 2022:

viewtopic.php?f=19&t=34724
#Miata_z_automatem_wymiata :winner:

Obrazek
Awatar użytkownika
KOORDYNACJA
Posty: 143
Rejestracja: 20 lip 2018, 12:58
Model: ND RF
Wersja: RF AT 2018 Recaro
Lokalizacja: Radom

11 kwie 2023, 22:29

Zapraszam na edycje 2023:

viewtopic.php?f=19&t=35581
#Miata_z_automatem_wymiata :winner:

Obrazek
Awatar użytkownika
KOORDYNACJA
Posty: 143
Rejestracja: 20 lip 2018, 12:58
Model: ND RF
Wersja: RF AT 2018 Recaro
Lokalizacja: Radom

19 cze 2023, 18:53

🏎️ Kochana braci MX5 🏎️

Może by tak wrócić do tematu spotkań regionalnych ❓

Warszawa ma swoje cotygodniowe spotkania czwartkowe pod stadionem narodowym lub w galerii.

Może "reaktywujemy" nasze systematyczne spotkania radomskie ❓

Możemy nie tylko pokopać w koło ale razem gdzieś parę winkli pokonać lub za każdym razem razem podjechać w inne miejsce np. galeria, piwowarnia, zalew etc. zachowując stałe miejsce spotkań.

Ręka w górę 👋 KTO był by chętny na spotkania np. co 2 tyg np w środy w Radomiu ?❓
#Miata_z_automatem_wymiata :winner:

Obrazek
Awatar użytkownika
Paffko
Donator
Donator
Posty: 390
Rejestracja: 18 maja 2014, 13:18
Model: ND
Wersja: Deep Crystal Blue
Lokalizacja: Radom

19 cze 2023, 19:57

ja sie pisze- miejsce, dzien jak i częstotliwość do ustalenia
Awatar użytkownika
biszkopt_85
Posty: 83
Rejestracja: 17 cze 2020, 17:39
Model: ND
Lokalizacja: Radom

20 cze 2023, 14:54

My też chętni
Awatar użytkownika
Hookie
Donator
Donator
Posty: 3403
Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
Model: NB FL
Wersja: 1.8 Memories 2
Lokalizacja: Sosnowiec

11 cze 2024, 8:14

Siemanko, czy jest tu ktoś z Radomia, kto zechciałby obejrzeć dla mnie... BMW E46 w Radomiu? XD Zrewanżuję się.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
Awatar użytkownika
Scyzor
Donator
Donator
Posty: 896
Rejestracja: 06 mar 2018, 12:33
Model: NB FL
Wersja: Memories II
Lokalizacja: SC

11 cze 2024, 23:35

Hookie pisze:
11 cze 2024, 8:14
Siemanko, czy jest tu ktoś z Radomia, kto zechciałby obejrzeć dla mnie... BMW E46 w Radomiu? XD Zrewanżuję się.
Pogadaj z @Paffko - na bank pomoże ;)
Awatar użytkownika
Paffko
Donator
Donator
Posty: 390
Rejestracja: 18 maja 2014, 13:18
Model: ND
Wersja: Deep Crystal Blue
Lokalizacja: Radom

12 cze 2024, 6:36

:) obejrzec moge nie ma problemu ale nie czuje sie ekspertem :)
Awatar użytkownika
biszkopt_85
Posty: 83
Rejestracja: 17 cze 2020, 17:39
Model: ND
Lokalizacja: Radom

12 cze 2024, 18:00

Paffko pisze:
12 cze 2024, 6:36
:) obejrzec moge nie ma problemu ale nie czuje sie ekspertem :)
Jak będziesz jechać oglądać to mogę pojechać z tobą. Mam profesjonalny miernik i parę lat się handlowało tymi samochodami to mogę zerknąć :D
Awatar użytkownika
Paffko
Donator
Donator
Posty: 390
Rejestracja: 18 maja 2014, 13:18
Model: ND
Wersja: Deep Crystal Blue
Lokalizacja: Radom

12 cze 2024, 19:37

biszkopt_85 pisze:
12 cze 2024, 18:00
Paffko pisze:
12 cze 2024, 6:36
:) obejrzec moge nie ma problemu ale nie czuje sie ekspertem :)
Jak będziesz jechać oglądać to mogę pojechać z tobą. Mam profesjonalny miernik i parę lat się handlowało tymi samochodami to mogę zerknąć :D
To możemy ogarniać 😁
ODPOWIEDZ