Track DAY Classicauto

Kręciołek na lotnisku w Ułężu

Forum o zlotach ogólnopolskich - tych które już były oraz wszystkich planowanych.

Moderator: Moderatorzy

Rad Mox
Posty: 273
Rejestracja: 25 sty 2007, 19:11
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

06 cze 2007, 21:12

Witam,

16 czerwca 2007 jest impreza na lotnisku w Ułężu
Organizator www.classicauto.pl -> tam znajdziecie info szczegółowe

do 12.06 koszt 200 zł
Jest to typowy track day, próby niestety ustawione dość szybkie.

Impreza dla aut klasycznych, youngtimerów, classic rally& race
Miata została zakwalifikowana do III gruoy classic rally & race . Mogą w iimprezie brać udział tylko auta NA do 97r o oryginalnym charakterze.

Polecam gorąco , na mx5.prv.pl znajdziecie fotki z ubiegłego roku, Można pooglądać wiele super ciekawych autek w ich naturalnym żywiole :)
pozdrawiam
Radek

www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
Rad Mox
Posty: 273
Rejestracja: 25 sty 2007, 19:11
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

06 cze 2007, 21:14

aa zapomniałem dodać, jadą dwie załogi póki co:

1. Tomek Piechowicz 91 NA
2. Ja chili 90 NA
pozdrawiam
Radek

www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
MK
Posty: 60
Rejestracja: 18 sty 2006, 16:32
Lokalizacja: Otwock

15 cze 2007, 18:06

Czy ktoś jeszcze się wybiera? Może w charakterze widza?
Rad Mox
Posty: 273
Rejestracja: 25 sty 2007, 19:11
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

15 cze 2007, 22:12

ja niestety jade w charakterze widza, mazda się popsuła, zerwał się pasek rozrządu. Póżniej napisze więcej :(
pozdrawiam
Radek

www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
MK
Posty: 60
Rejestracja: 18 sty 2006, 16:32
Lokalizacja: Otwock

15 cze 2007, 23:12

No to pech. Współczuję. Mam nadzieję, że naprawa nie będzie skomplikowana.
MK
Posty: 60
Rejestracja: 18 sty 2006, 16:32
Lokalizacja: Otwock

17 cze 2007, 2:33

Niestety w ostatniej chwili musiałem zmienić palny i nie dotarłem.
Jak się udała impreza?

Radek, napisz coś o okolicznościach zerwania paska i naprawie.
Rad Mox
Posty: 273
Rejestracja: 25 sty 2007, 19:11
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

18 cze 2007, 8:05

alo,

napisze tylko o okolicznościach zrywu + jak sprawdzić , czy to pasek , o naprawie napisze w nowym poście:

Piątek popołudnie , śmigam sobie do fryzjera !!!! (pełen lans ;-)) ), sobota rano , ok 6.30 start do Ułęża, podjeżdzam pod centrum handlowe, auto nagle gaśnie, szybko, bez żadnego szarpania, prędkość 30 kmh, jade b. spokojnie, wcześniej jechałem żwawo, ale nie ostro ( do 5 krpm)

auto mi stanęło, patrze na paliwo, strzałka na maxa w lewo, kręce i kręce i totalnie nic się nie dzieje , zepchnąłem auto na miejsce parkingowe, pomyślałem, weee paliwo, ide do fryzjera + na zakupy, później sobie dopcham na stacje pod marketem, dość blisko, więc się nie stresowałem,

wracam po jakiejś godzince, wystałem się w kolejce do kasy, pcham to auto na stacje, tak przy okazji miatka to dość wdzięczne auto do pchania :))))

na stacji tankuje , i niccc kompletnie nic się nie zmieniło, auto kręci i nic się nie dzieje, myślę, aa trzeba troche pokręcić, za czym pompa poda paliwo, kręcę dalej i NIC !

no dobra dzwonię do Konrada, do Piotrka z nowiną MAZDA się POPSUŁA!!!! :)

spędzając resztę czasu na telefonie z Piotrem i Konradem , który nota bene nie "wspomógł" kolegi pomocą (wypisł sobie piwo ahhhh) ;-))) , szukamy rozwiązania, podejrzenia:

bezpieczniki, pompa paliwa, cewka itp Piotr dzielnie w tym czasie przegląda książkę serwisową, jak tu sprawdzić sensownie pompę, podaje mi instrukcje, jak sprawdzić, czy jest iskra itd

udało się sprawdzić, nie ma iskry , hmm cewka poszła ????

w końcu dzwonię do Ryszarda (wcześniej Konrad dzielnie wyszukał nr tel komórkowego do Ryszarda) , Ryszard do mnie krótko, zostaw elektryke, elektronike, odkręć wlew oleju i zobacz, czy kręci się wałek rozrządu, prosta i szybka diagnoza , niestety się nie kręci, podczas kręcenia silnikiem, tym samy, nie ma napędu na inne urządzenia (np. cewka)

kilka uwag dla innych, jak silnik staje szybko, bez żadnych szrpnięć, a po przekręceniu kluczyka kręci się jakby szybciej, dość lekko, to zacznijcie od sprawdzenia właśnie , czy wałek się kręci, przez wlew oleju widać wałek ....

dalej holowanko, a teraz badam szybko temat pasków, rolek itp i do serwisu :))))

Piotr, Konrad - wielkie dzięki za wsparcie przez telefon :))

mazda niezawodna ! dała ciała ? nieee , przebieg 129kkm i pewnie nie wymieniony był do tej pory 17 lat, ja powinienem wymienić, ale wiedząc, że silnik jest bezkolizyjny, czekałem do jakiegoś np wyjazdu wakacyjnego itp, moja głupia oszczędność, z autem nic się nie dziej, silnik bezkolizyjny, nie ma żadnych szkód, trzeba tylko pasek wymienić na nowy

ominęło mnie jedynie śmiganie po lotnisku własną miatką, oczywiście byłem , ale pojechałem z Pawłem z Łodzi, jego miatką jako pilot i tak było bosko !
pozdrawiam
Radek

www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
Awatar użytkownika
R.E.D.
Donator
Donator
Posty: 2365
Rejestracja: 22 mar 2007, 12:27
Model: NB FL
Lokalizacja: silesia

18 cze 2007, 9:38

Rad Mox pisze:ale pojechałem z Pawłem z Łodzi, jego miatką jako pilot i tak było bosko !


szkoda, ze zostalo ci tylko pilotowanie. moze moglbys zamiescic troche zdjec z imprezki ?
Obrazek
Rad Mox
Posty: 273
Rejestracja: 25 sty 2007, 19:11
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

18 cze 2007, 9:45

ja nie robiłem, jak będą fotki w sieci to umieszczę linki ,

nie było tak źle, Tomek i Paweł dali mi się przejechać parę razy :))

tutaj jedna uwaga:

Tomek ma TOYO Proxes R888

Genialna, niemalże wyczynowa opona, nie nadaje się do użytku na co dzień, to jak ona się klei do drogi jest nie do opisania, nie ma co porównywać do zwykłych opon, OBŁĘD OBŁĘD !!!

Jak wsiadłem w auto Tomka, wcześniej jeżdziłem Pawła 195 50 r 15 Barum Bravuris, to byl totalny szok, auto sklejone z drogą , prędkości rzędu 10-20 kmh szybciej w zakręcie, no może przesadzam, ale takie miałem wrażenie !!!!

na normalnej drodze, można w zakręcie zawstydzić naprawdę auta potwory śmigające na zwykłych gumach ....

szkoda, że pewnei 5kkm to na nich rekord i lepiej żeby nie padało :)))
pozdrawiam
Radek

www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
demol
Administrator
Administrator
Posty: 748
Rejestracja: 07 wrz 2006, 12:41
Model: NC FL
Wersja: 2.0 PRHT
Lokalizacja: Warszawa

19 cze 2007, 21:48

Własnie widziałem krótką relacje z tej imprezy na TVN TURBO :) jakaś czerwona miata z bagażnikiem w chromie wymiatała na trasie OS :) czyja to ?
Fuksja i Turkus :)
Rad Mox
Posty: 273
Rejestracja: 25 sty 2007, 19:11
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

19 cze 2007, 22:36

Tomek Piechowicz, stary klubowicz i maniak, organizował górskie zloty, ostatnio wpadł w temat śmigania po torze, stąd te toyo r 888

nie ma go na forum , nie podoba mu się klimat

w czym była relacja? turbo raport?
pozdrawiam
Radek

www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
Rad Mox
Posty: 273
Rejestracja: 25 sty 2007, 19:11
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

20 cze 2007, 21:26

trochę filmików:

[URL=http://pl.youtube.com/watch?v=fvOiiUOWdSY&mode=related&search=]link[/URL]
pozdrawiam
Radek

www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
MK
Posty: 60
Rejestracja: 18 sty 2006, 16:32
Lokalizacja: Otwock

20 cze 2007, 22:29

Dużo ciekawych samochodów. Chyba bardzo fajna impreza?
Radek, a jak samo lotnisko/tor?
Rad Mox
Posty: 273
Rejestracja: 25 sty 2007, 19:11
Lokalizacja: Boat City
Kontakt:

21 cze 2007, 19:35

Bardzo dobra przyczepność, nie ma żadnych dziur itp, dobry asfalt. Miejscami wąsko , jedno miejsce dość niebezpieczne, kończy się asfalt i jest dziura 30-50cm głębokości, do tego przy wyjściu z zakrętu, nie ma żadnych drzew ani innych trwałych elementów krajobrazu więc dość bezpiecznie, można co najwyżej wylecieć w zielone. Właściciel toru jakby jeszcze poprawił kilka miejsc, nawożąc na pobocze np piasek znacznie poprawił by bezpieczeństo kierowców , jak i sprzętu w przypadku podróży w zielone.

Trasa była ustawiona na 2 min 30 s , takie optimum na takie zabawy. Dodatkowo obok, na pasie startowym głównym była ustawiona 2ga próba, gdzie można było pośmigać z instruktorem na prawym fotelu.

Polecam!
pozdrawiam
Radek

www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
Zablokowany