RallySprinty na Torze Lublin sezon 2010

zapraszamy :)

Forum o zlotach ogólnopolskich - tych które już były oraz wszystkich planowanych.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Qbatron
Donator
Donator
Posty: 2549
Rejestracja: 10 kwie 2009, 20:23
Lokalizacja: Lublin

07 lip 2010, 0:12

Najpierw o torze:
jest stworzony dla miatek - bardzo krety. Predkosci sa mniejsze niz na ulezu (jezdzac po najwolniejszej konfiguracji nawet nie doszedlem do odciecia na 2ce). Mniej przyczepny niz ulez wiec nawet 1,6 dalo sie zrobic caly luk bokiem :). Okrazenia ok 1minuty.

Pierwszy RS byl 4go lipca
Kolejne rundy wakacyjnego cyklu planowane są 17 lipca, 1 sierpnia i 18 września (choć ten termin może się zmienić).
W niedzielę na uczestników czeka tradycyjnie pięć prób sportowych, jednak tym razem będą one nieco dłuższe. Najlepsi w generalce otrzymają puchary, najlepsi w klasach medale, a wśród wszystkich uczestników (którzy będą podczas losowania, które odbywa się tuż po wręczeniu pucharów) jak zwykle zostaną rozlosowane upominki ufundowane przez firmę Parys.

Sa takze do wygrania (losowanie sposrod uczestnikow) jakies cenniejsze nagrody.

Koszt dla osob niezrzeszonych chyba 40zl.
Klasy:
•klasa 1 – do 900 ccm
• klasa 2 – od 901 ccm do 1300 ccm
• klasa 3 – od 1301 ccm do 1600 ccm
• klasa 4 – od 1601 ccm do 2000 ccm
• klasa 5 – powyżej 2000 ccm
• klasa 6 – PROFI
do klasy tej będą zaliczani:
1)Kierowcy z licencją sportu samochodowego
2)Samochody przygotowane profesjonalnie do sportu (wg zał. J)
3)Samochody z napędem 4x4 i mocy fabrycznej powyżej 200 KM
4)Samochody wyposażone w opony typu slick
5)Wyniki będą liczone tylko w tej klasie ( nie będzie ich w Klasyfikacji Generalnej)

Caly regulamin: http://www.automobilklub.chelm.pl/pliki/regulaminy/rs2010.doc

Ja nie startowalem jeszcze w imprezie tego typu - raz tylko jezdzilem po tym torze zorganizowana grupa i powiem ze jest naprawde przyjemny. ZAPRASZAM!! :twisted:

Obrazek
Ostatnio zmieniony 31 gru 2010, 17:15 przez majkel, łącznie zmieniany 1 raz.
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1846
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

07 lip 2010, 11:41

jechał by ktos z wawy?
duzo wcześniej trzeba sie zapisywać? czy można na miejscu w dniu imprezy? dużo ludzi tam wpada?
w kwocie 40zl ile przejazdów sie mieści?
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Awatar użytkownika
Qbatron
Donator
Donator
Posty: 2549
Rejestracja: 10 kwie 2009, 20:23
Lokalizacja: Lublin

07 lip 2010, 12:55

rejestracja na miejscu, ostatnio bylo 45zalog, sa 2-3przejazdy zapoznawcze i 5-6mierzonych. Dla osob z automobilklubow nizsze ceny.
profilone
Posty: 814
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:20
Lokalizacja: Lublin

07 lip 2010, 13:24

Qbatron pisze:rejestracja na miejscu, ostatnio bylo 45zalog, sa 2-3przejazdy zapoznawcze i 5-6mierzonych. Dla osob z automobilklubow nizsze ceny.


Ludzi zjeżdża się sporo, ale jak z Kubą jeździliśmy ostatnio i bylo 20 załóg to był moment w którym tylko jeden samochód był na torze, bo nikomu się już nie chciało jeździć :lol: Wydaje się więc, że 40 aut to nie będzie wielki problem i można się najeździć.

niech się mszczyrek wypowie bo o ile wiem to częściej od nas bywał tam :twisted:
mszczyrek
Posty: 1089
Rejestracja: 31 mar 2008, 15:57
Lokalizacja: Lublin

08 lip 2010, 16:21

Jest 2 przejazdy zapoznawcze i 5 ocenianych - 3 + 2 okrązenia w dwóch różnych układach toru. W sumie ostatnio przejechalem zapoznanie + 7 minut "na czas". MX-5 ląduje w klasie 4, z dobrze przygotowanymi i prowadzonymi samochodami, ktore przyjezdzaja na tor na lawetach, m.in. z Kielc. Na ostatnim przejazdzie udalo mi sie zrobic 17 czas na 45 samochodów, około 6s za czołówką na okrazeniu trwajacym 1m20s. Mysle, że lepszy kierowca z przygotowanym samochodem spokojnie moze byc w pierwszej dziesiatce. Porównujac z czasami z Super Oesu, Tomasz Piechowicz który startuje tam MX-5ka "powinien" być ok 2-3s na próbie za zwyciezca, co "powinno" dać mu 5-6 miejsce.

Z ciekawostek można zobaczyc Alfe GT junior z 1968 z zakutym silnikiem 1300cc, albo Malacza z 1.2 od Punto:)

Michal
Awatar użytkownika
Qbatron
Donator
Donator
Posty: 2549
Rejestracja: 10 kwie 2009, 20:23
Lokalizacja: Lublin

14 lip 2010, 19:51

Gdyby ktos sie wybieral to:

start o godz 15:00
cena dla niezrzeszonych 45zl, dla zrzeszonego w jakimkolwiek AK 35zl.


EDIT: moga byc problemy z dopuszczeniem cabrio, wiec ostrzegam zeby nie bylo na mnie :)
mszczyrek
Posty: 1089
Rejestracja: 31 mar 2008, 15:57
Lokalizacja: Lublin

17 lip 2010, 18:38

No i po imprezie - niestety Mazde reprezentowaliśmy tylko we dwóch z Qbatronem :mad:
Walka byla zażarta :mrgreen: Po pierwszym przejezdzie bylem ok 0.2s przed Kubą, ale w drugim pojechałem nadmiernie entuzjastycznie i przestrzelilem zakret - wycieczka na trawe kosztowala mnie ok 4-5s, na szczescie nic się nie stalo i dalej jechalem juz niezle odrabiajac straty, ok 0.5-1s na próbie. Niestety 3 przejazdy nie wystarczyly... Zakończyliśmy na 15tym (Qbatron) i 19tym (ja) miejscu w generalce na 40 startujacych samochodów.

Ogolnie jestem zadowolony, to moj trzeci miesiac w Miacie i powoli zaczynam lapac o co chodzi. Zawieszenie z ktorym walczylem chyba wreszcie dziala jak powinno :mrgreen: Zostal mi jeszcze do rozwiazania problem waskich felg, ale ze wzgledu na niekorzystne kursy walut chyba bedzie musial poczekac...

Michal
mszczyrek
Posty: 1089
Rejestracja: 31 mar 2008, 15:57
Lokalizacja: Lublin

18 lip 2010, 18:29

Załącznik do postu powyżej - on board dla chcacych obejrzeć tor :)

http://www.youtube.com/watch?v=NBwTH0IiNWo

Michał
profilone
Posty: 814
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:20
Lokalizacja: Lublin

19 lip 2010, 14:41

no chłopaki, dobre wyniki widzę :) jakie autka z ciekawszych były?

Jakieś fotki były robione?

No i czy były problemy z tym, że jedziecie kabrioletami? Qbatron coś mi o tym wspominał..
mszczyrek
Posty: 1089
Rejestracja: 31 mar 2008, 15:57
Lokalizacja: Lublin

21 lip 2010, 11:17

Wyniki raczej przeciętne... 3cie miejsce w generalce (po odliczeniu klasy "profi", a wiec na slickach i 4-napedowek o fabrycznej mocy>220KM) zajął chlopak seryjnym 160 konnym MG, nie bylo kilku mocnych zawodnikow... Na takim torze przygotowana Miata we wprawnych rekach powinna isc łeb w łeb z seryjnymi Lancerami i Subaru. Mi brakuje jeszcze troche czesci, 20-30KM i - oczywiscie - umiejetnosci. Na brak tych ostatnich wskazuje fakt ze pomimo mocniejszego samochodu (1.8 vs 1.6) bylem niewiele szybszy niz Qbatron....

Ale - zabawa pierwsza klasa:) Nastepna runda 14 sierpnia:)

BTW: Dlaczego Cię nie było? :)

Fotki tradycyjnie do obejrzenia na www.rajdowiec.pl, dział foto/wideo. Co do kabrioletów - tym razem się nie czepiali, moze dlatego ze obaj jezdzilismy z dachem...

Michal
profilone
Posty: 814
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:20
Lokalizacja: Lublin

22 lip 2010, 6:26

mszczyrek pisze:Fotki tradycyjnie do obejrzenia na www.rajdowiec.pl, dział foto/wideo. Co do kabrioletów - tym razem się nie czepiali, moze dlatego ze obaj jezdzilismy z dachem...

Michal


ale jeździliście z dachem szmacianym czy hardtopa przekładaliście?


A mnie nie było bo dostałem propozycję nie do odrzucenia - albo jadę nad jezioro albo nie jem przez nastepny tydzien :mrgreen: ponadto obawiałem się tego co właśnie Qbatron mówił, że nie wpuszczą kabrioletów
Awatar użytkownika
Qbatron
Donator
Donator
Posty: 2549
Rejestracja: 10 kwie 2009, 20:23
Lokalizacja: Lublin

22 lip 2010, 8:46

ja bylem w hardtopie, mszczyrek ze szmata. Nastepnym razem i ja jade w szmacie - zawsze to mozna otworzyc i powietrzyc...
cortes
Posty: 52
Rejestracja: 08 lut 2010, 23:25
Lokalizacja: Puławy=>Warszawa

16 sie 2010, 12:04

Coś wiadomo o kolejnych terminach? Chętnie bym sobie pojeździł, bo do jako takich umiejętności brakuje mi baaardzo wiele. :mrgreen:
Szczególnie zdałem sobie z tego sprawę w sobotę na CA Cup w Miedzianej Górze po zawodach, w których startowałem m.in. z Tomkiem Piechowiczem: po prostu przejechałem się z nim ze 3 razy jako pasażer na jazdach dowolnych. :twisted:
Aro
Posty: 1215
Rejestracja: 03 wrz 2009, 15:39
Lokalizacja: Warszawa

16 sie 2010, 12:37

cortes pisze:Coś wiadomo o kolejnych terminach? Chętnie bym sobie pojeździł, bo do jako takich umiejętności brakuje mi baaardzo wiele. :mrgreen:
Szczególnie zdałem sobie z tego sprawę w sobotę na CA Cup w Miedzianej Górze po zawodach, w których startowałem m.in. z Tomkiem Piechowiczem: po prostu przejechałem się z nim ze 3 razy jako pasażer na jazdach dowolnych. :twisted:


W październiku dawaj na Ułęż... :razz:
Były NA 1,6; NB 1.8
Jest NA+1,8(NBFL)
Cywil GALANT 2,5 V6
cortes
Posty: 52
Rejestracja: 08 lut 2010, 23:25
Lokalizacja: Puławy=>Warszawa

16 sie 2010, 13:29

AroJano pisze:W październiku dawaj na Ułęż... :razz:

Tylko czy ta impreza nadaje się dla bądź co bądź beginnera? :razz:
Misza
Posty: 552
Rejestracja: 02 paź 2007, 18:59
Model: NA
Wersja: 1.8 BRG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

16 sie 2010, 13:44

cortes pisze:
AroJano pisze:W październiku dawaj na Ułęż... :razz:

Tylko czy ta impreza nadaje się dla bądź co bądź beginnera? :razz:


Ja bym powiedział, że to jedna z najlepszych opcji właśnie dla beginnerów - większość opłaty idzie na instruktorów...
Aro
Posty: 1215
Rejestracja: 03 wrz 2009, 15:39
Lokalizacja: Warszawa

17 sie 2010, 0:14

cortes pisze:
AroJano pisze:W październiku dawaj na Ułęż... :razz:

Tylko czy ta impreza nadaje się dla bądź co bądź beginnera? :razz:



Nic lepszego... Instruktor siedzi z Tobą w samochodzie i wszystko Ci mówi... :wink:
Były NA 1,6; NB 1.8
Jest NA+1,8(NBFL)
Cywil GALANT 2,5 V6
mszczyrek
Posty: 1089
Rejestracja: 31 mar 2008, 15:57
Lokalizacja: Lublin

17 paź 2010, 19:27

Z dzisiejszego - bylo kreto i technicznie - udalo mi sie jakies Subaru i Lancera objechac nawet (co prawda na cywilnych oponach :) ). To jest to co Miata lubi najbardziej - autentycznie sie usmiechala :wink: A mi niestety zaczyna sie kompresor podobac :(

http://www.youtube.com/watch?v=U5BPKTLsHSE
Zablokowany