[imprezy cykliczne] Youngtimer Party 2010

III el. 9-10 października

Forum o zlotach ogólnopolskich - tych które już były oraz wszystkich planowanych.

Moderator: Moderatorzy

Misza
Posty: 552
Rejestracja: 02 paź 2007, 18:59
Model: NA
Wersja: 1.8 BRG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

15 mar 2010, 21:04

Na początek kalendarz:
- I el. - 8-9 maja 2010 (poprzedni odwołany 10-11 kwietnia 2010)
- II el. - 10-11 lipca 2010
- III el. - 9-10 października 2010

Dziś otwarto przyjmowanie zgłoszeń do pierwszej eliminacji Youngtimer Party 2010. Zapisy trwają do 22.03, ale warto się pospieszyć ze względu na algorytm dopuszczania uczestników powiązany z tegorocznymi zmianami regulaminowymi.

Ujmując krótko, wprowadza się podział na grupy - samochodów, których pierwsze sztuki zostały wyprodukowane przed końcem 1981 roku (gr. A) oraz modeli, których produkcja zaczęła się przed 1990 rokiem (gr. B) - do tej drugiej łapią się wszystkie Miaty NA. Tym samym (niestety dla całości naszego klubu) usankcjonowano to, nad czym wielokrotnie się tu na forum zastanawialiśmy ((nie)dopuszczenie NB i nowszych). Dodatkowo będzie grupa "Sport" dla samochodów z wygasłymi homologacjami na wyposażenie bezpieczeństwa (i odpowiednimi datami produkcji). Każda grupa ma też tradycyjny KJSowy podział na klasy wg pojemności i rodzaju silnika (np. przeliczniki do turbo itp.). Limit: 100 załóg.

Przydział do grupy B niesie za sobą taką konsekwencję, że nie mamy pierwszeństwa w zapisach - najpierw potwierdzani są wszyscy zgłoszeni w terminie do grupy A, następnie wg kolejności zgłoszeń obsadzana jest grupa B (itd. dla grupy Sport).

W tym roku wzrasta nieco koszt uczestnictwa, ale ma za tym iść również nieco więcej atrakcji, nagród itp. - wciąż w porównaniu do innych imprez w Polsce nie jest to droga zabawa jak na tyle jeżdżenia i pełną oprawę i obstawę sędziowską.

Reklamować chyba nie trzeba - już wiele pozytywnych opinii o YTP się tu pojawiało - że wspomnę tylko Tomka P., który objeżdża wszystkie Classic Auto, SuperOESy i "otwarte" rajdy i twierdzi, że to najlepiej zorganizowana tego typu impreza w PL i daje okazję do dużej ilości jazdy w bardzo dobrych warunkach. No i co bardzo cenne dla tych, którzy nigdy nie mieli okazji - jest możliwość zrobienia kilku "ostrych" okrążeń na pełnej pętli Toru Poznań.

Więc - zapisujcie się wszyscy NA-Miatowicze :) Ja i Wocio już jesteśmy na liście, chętnie ujrzymy kolejnych :)

Info + zapisy -> www.youngtimerparty.pl
Ostatnio zmieniony 02 lut 2011, 19:08 przez Karolina, łącznie zmieniany 8 razy.
Mayk
Posty: 2350
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

15 mar 2010, 21:12

Zapisałem się ale pewnie tym razem nie uda się pojechać w związku ze zmianami - okaże się :)
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

15 mar 2010, 21:24

Mayk pisze:Zapisałem się ale pewnie tym razem nie uda się pojechać w związku ze zmianami - okaże się :)


+1 NB, może się przełamią ;)
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

16 mar 2010, 8:34

Się też zapisałem, zobaczymy jak będzie.

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Mayk
Posty: 2350
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

16 mar 2010, 11:52

Może na wgląd na stare czasy wrzucą nas do klasy GOŚĆ :cool:
Misza
Posty: 552
Rejestracja: 02 paź 2007, 18:59
Model: NA
Wersja: 1.8 BRG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

16 mar 2010, 14:21

Zobaczymy - jak lista nie zapełni się do 100 załóg, to jest szansa, że Was wpuszczą :)

A co do posiadaczy NA - Noveek, Tomai, Leszek + Leszno, reszta okolicznych i mniej okolicznych ujeżdżaczy - zapisujcie się! :)
agga7775
Posty: 231
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:11
Lokalizacja: Świebodzin, Lubuskie

16 mar 2010, 14:56

a pogapić się można przyjechać?
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

16 mar 2010, 14:57

Misza pisze:Zobaczymy - jak lista nie zapełni się do 100 załóg, to jest szansa, że Was wpuszczą :)


nooooo ... kasa nie śmierdzi :lol: .

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

16 mar 2010, 17:21

Misza pisze:Noveek


Ten obywatel jest oporny. W dodatku nie chce pożyczyć autka, skoro sam nie chce startować :mrgreen:
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
noveek
Posty: 993
Rejestracja: 09 cze 2009, 9:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

16 mar 2010, 17:34

dmk pisze:
Misza pisze:Noveek


Ten obywatel jest oporny. W dodatku nie chce pożyczyć autka, skoro sam nie chce startować :mrgreen:


Dobry zwyczaj, nie pożyczaj (a zamiana na czarną NB jakoś mi nie leży)
Jak mi uszyjecie dla madzi puchowe futerko to chętnie wystartuję. Na dzień dzisiejszy jestem na nie, ze względu na to, że co przyjeżdżam na tor to jest jakiś taki pech czy co.
1 YTP zaraz gdy przyjechałem Wociowi miata przestała jakby jechać, :mad:
drugi YTP ledwo co się pojawiłem dzwon, :sad:
ostatnio superoes ledwo co przyjechałem oglądać bruuuum szzzzzzz B U M (ale urwał) :neutral:

Nie nastraja mnie to optymistycznie. Tylko nie pomyśl Wocio, że to moja wina, bo aż mi głupio.

To tyle na tą chwilę jeśli chodzi o mój start w YTP - no chyba, że opuszczę próbę na klombach, także jeszcze się trochę wacham.
[URL=http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=2896]Moja Mazda MX-5 NA BRG[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
Juna
Posty: 113
Rejestracja: 07 mar 2009, 12:13
Lokalizacja: POZnan*

16 mar 2010, 20:32

agga7775 pisze:a pogapić się można przyjechać?


Zapraszamy! Aga - i koniecznie nad odwiedzić przy okazji! :-)
Misza
Posty: 552
Rejestracja: 02 paź 2007, 18:59
Model: NA
Wersja: 1.8 BRG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

16 mar 2010, 22:32

noveek pisze:
dmk pisze:
Misza pisze:Noveek


Ten obywatel jest oporny. W dodatku nie chce pożyczyć autka, skoro sam nie chce startować :mrgreen:


Dobry zwyczaj, nie pożyczaj (a zamiana na czarną NB jakoś mi nie leży)
Jak mi uszyjecie dla madzi puchowe futerko to chętnie wystartuję. Na dzień dzisiejszy jestem na nie, ze względu na to, że co przyjeżdżam na tor to jest jakiś taki pech czy co.
1 YTP zaraz gdy przyjechałem Wociowi miata przestała jakby jechać, :mad:
drugi YTP ledwo co się pojawiłem dzwon, :sad:
ostatnio superoes ledwo co przyjechałem oglądać bruuuum szzzzzzz B U M (ale urwał) :neutral:

Nie nastraja mnie to optymistycznie. Tylko nie pomyśl Wocio, że to moja wina, bo aż mi głupio.

To tyle na tą chwilę jeśli chodzi o mój start w YTP - no chyba, że opuszczę próbę na klombach, także jeszcze się trochę wacham.


Jak mawia Tomek P., startujący w rajdach, na których w rowach ląduje masa zabytków i tysięcy złotych... wystarczy zdrowy rozsądek i jazda tak, żeby dojechać. I to na puchary nawet wystarczało :)
Stig
Posty: 93
Rejestracja: 13 cze 2007, 16:50
Lokalizacja: Poznań

18 mar 2010, 22:56

Zgłoszeń na pierwszą edycję, jak na razie, jest masa. Jeśli nie będzie kompletu (100 aut) to prawdopodobnie dopuszczą NB w klasie "gość". Jak będę coś wiedział (a nastąpi to 22.03) to dam znać jak sprawa wygląda.

P.S. Noveek ! ! ! nie musisz przecież upalać ile wlezie. Liczy się zabawa, nabywanie umiejętności i poznawanie auta. A wierz mi że nie poznasz w pełni swojej miaty póki nie wjedziesz nią na tor. Miaty kochają tor !
Misza
Posty: 552
Rejestracja: 02 paź 2007, 18:59
Model: NA
Wersja: 1.8 BRG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

21 mar 2010, 12:22

UWAGA, pewne świeże wieści regulaminowe.

W związku z "formalizacją" imprezy (nie wiem, czy mogę teraz ujawniać szczegóły, zapewne zostaną podane w trakcie imprezy) i idącymi za tym przepisami regulaminowymi, pojawiły się ograniczenia udziału w imprezie dla kabrioletów...

Mogło być kiepsko, a będzie chyba kompromisowo - dopuszczone mają być podobno samochody z hardtopem lub innym "zabezpieczeniem" przy dachowaniu (tu nie wiem, czy musi być pełna klatka wg zał. J, czy wystarczy coś a la Hard Dog - to drugie powinno starczyć).

Czy hardtop coś daje itp. itd. - nie ma co dyskutować, formalnie "zamyka samochód". Organizatorzy w jakiś sposób muszą się dostosować do ogólnych wymogów "instytucji wyższych", jednocześnie nie chcąc wykluczyć możliwości udziału w imprezie swoim dotychczasowym klubowiczom i uczestnikom - niewykluczone więc, że i bez tego się uda jakoś warunkowo, ale gwarancji pewnie nie ma. To pierwsza impreza w roku, pierwsza z nowym regulaminem i pierwsza "formalniejsza", dlatego niestety panuje teraz chyba mała dezinformacja... Mam nadzieję, że się wszystko szybko wyjaśni.

Jak wspominał Stig, jutro ma być znana zatwierdzona lista uczestników - wówczas dowiemy się, czy uda się pojechać też naszym NB jako "gościom" :) No i z ciekawostek - będzie kilka zmienionych, ciekawych tras, pomiar fotokomórką (co może umożliwić płynniejsze "puszczanie" zawodników) itp. Zapowiada się ciekawie :)
noveek
Posty: 993
Rejestracja: 09 cze 2009, 9:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

21 mar 2010, 13:37

Czyli youngtimer staje się pełnoprawnym KJS czyli cytując regulamin

7. Pojazdy dopuszczone do KJS i podział na klasy.
7.1 Do udziału w KJS dopuszcza się samochody osobowe
o nadwoziu zamkniętym w rozumieniu Prawa o Ruchu Drogowym lub
osobowo/towarowe na bazie podwozia samochodu osobowego, posiadające
ważne dokumenty uprawniające do poruszania się po drogach publicznych RP
i spełniające wymogi regulaminowe KJS.
[URL=http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=2896]Moja Mazda MX-5 NA BRG[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3865
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: Inny
Wersja: 2,0
Lokalizacja: Poznań

21 mar 2010, 16:38

noveek pisze:7.1 Do udziału w KJS dopuszcza się samochody osobowe
o nadwoziu zamkniętym


czyli tylko hardtop.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm

Bezmiatowy
Stig
Posty: 93
Rejestracja: 13 cze 2007, 16:50
Lokalizacja: Poznań

21 mar 2010, 16:40

Zgodnie z nowym regulaminem , niestety możemy dopuszczać tylko kabriolety z hardtopami, pełnymi klatkami lub pałąkami typu roll bar. Tak więc hard dogi wystarczą. Wiem że wielu właścicielom kabrio to się nie uśmiecha, ale impreza robi się coraz bardziej popularna, profesjonalna, zgłasza się coraz więcej świetnych kierowców i świetnie przygotowanych aut. Więc rozmach imprezy musi iść w parze z bezpieczeństwem. Poza tym, moim zadaniem, ten przepis jest w pełni sensowny. To w końcu impreza coraz mocniej sportowa a na takich, nie ma co ukrywać, dachy się zdarzają.

Co do samej imprezy: Będą nowe próby. Już teraz mogę ujawnić że wykorzystaliśmy nowy odcinek toru który wcześniej nie był używany na żadnej imprezie cyklu YTP.
Do tego mamy piękną próbę wykorzystującą karting, w której po raz pierwszy start i meta będą w innych miejscach. Umożliwił to profesjonalny system pomiaru czasów.

Tak więc załatwiać hardtopy, montować hard dogi. Bo będzie ciekawie !
yanik
Posty: 1049
Rejestracja: 13 gru 2006, 19:24
Lokalizacja: Marki

21 mar 2010, 19:45

Stig pisze: dopuszczać tylko kabriolety z hardtopami
Stig pisze:rozmach imprezy musi iść w parze z bezpieczeństwem

niebardzo jestem sobie w stanie wyobrazić w jaki sposób hardtop zwiększa bezpieczeństwo w miacie, postawiłbym raczej tezę, że bezpiecznej jest z założonyw softtopie który ma metalowy stelaż niz w skorupie która przy dachowaniu rozsypie sie w pył...
Sek
Posty: 479
Rejestracja: 06 kwie 2009, 21:01
Model: NA
Lokalizacja: Leszno

21 mar 2010, 19:55

yanik pisze:niebardzo jestem sobie w stanie wyobrazić w jaki sposób hardtop zwiększa bezpieczeństwo w miacie


wystarczy w to mocno wierzyć :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mayk
Posty: 2350
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

21 mar 2010, 19:56

yanik pisze:niz w skorupie która przy dachowaniu rozsypie sie w pył...


Nawet nie tyle co rozsypie a po prostu odpadnie :mrgreen:
Stig
Posty: 93
Rejestracja: 13 cze 2007, 16:50
Lokalizacja: Poznań

21 mar 2010, 20:29

Misza to dobrze zinterpretował:

Misza pisze:
Czy hardtop coś daje itp. itd. - nie ma co dyskutować, formalnie "zamyka samochód". Organizatorzy w jakiś sposób muszą się dostosować do ogólnych wymogów "instytucji wyższych", jednocześnie nie chcąc wykluczyć możliwości udziału w imprezie swoim dotychczasowym klubowiczom i uczestnikom


Jeśli mówimy o hardtopie to on właśnie zamyka samochód. Wydaje się bezpieczniejszy jeśli chodzi o nie możliwośc przedostania się czegoś do środka. Przynajmniej sprawia takie wrażenie. Chodzi o to by kabriolety nie jeździły jawnie jako niezabezpieczone kabriolety. Jak jest w razie dachowania - wszyscy dobrze wiemy. możliwe że w przyszłym roku obowiązkowe będą już pałąki. tego na razie nie wiadomo. Póki co hardtop wystarczy i myślę że lepiej się z tego cieszyć niż narzekać.
Sek
Posty: 479
Rejestracja: 06 kwie 2009, 21:01
Model: NA
Lokalizacja: Leszno

21 mar 2010, 20:58

czyli rasowanie miatki na YTP zaczynamy od dodania masy za około 3k :mrgreen: :mrgreen:
noveek
Posty: 993
Rejestracja: 09 cze 2009, 9:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

21 mar 2010, 21:13

Jednym słowem moje wahania co do startu zostały rozwiane przez nowy regulamin. hmm :neutral:
[URL=http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=2896]Moja Mazda MX-5 NA BRG[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

21 mar 2010, 22:11

No to doopa.
Ja pałąk mogę założyć najwcześniej pod koniec kwietnia.

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Misza
Posty: 552
Rejestracja: 02 paź 2007, 18:59
Model: NA
Wersja: 1.8 BRG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

22 mar 2010, 11:00

No niestety - ale tak jak wspominałem, jest to jakiś kompromis.

No i tak jak wspominał Stig - jeżeli ktoś się chce bawić w sport Miatą, no to przy zdrowych zmysłach roll bar jest praktycznie konieczny. Na YTP raczej nie zdążę (hardtop mode on ;) ), ale na Kielce powinien już być :).

Noveek, co do Twoich wątpliwości - ponieważ i tak nie zgłosiłeś się od razu, więc Twoje wątpliwości najbardziej obiektywnie rozwiał fakt, że jest już długa lista rezerwowa ;)

Ja dostałem dziś potwierdzenie, prowizoryczny numer startowy i prośbę o przelew. Już poszedł, a zatem do zobaczenia za niecałe 3 tygodnie, obojętnie czy w roli "współzabawowiczów", czy "kibiców" - może ktoś by fajne fotki porobił? :)
noveek
Posty: 993
Rejestracja: 09 cze 2009, 9:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

22 mar 2010, 11:09

Misza pisze:Noveek, co do Twoich wątpliwości - ponieważ i tak nie zgłosiłeś się od razu, więc Twoje wątpliwości najbardziej obiektywnie rozwiał fakt, że jest już długa lista rezerwowa ;)

Ja dostałem dziś potwierdzenie, prowizoryczny numer startowy i prośbę o przelew. Już poszedł, a zatem do zobaczenia za niecałe 3 tygodnie, obojętnie czy w roli "współzabawowiczów", czy "kibiców" - może ktoś by fajne fotki porobił? :)


Oczywiście przyjadę kibicować i jak zawsze uwieczniać na foto. :mrgreen: :mrgreen:
[URL=http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=2896]Moja Mazda MX-5 NA BRG[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
Awatar użytkownika
dmk
Posty: 4572
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom, Recaro
Lokalizacja: Komorniki

22 mar 2010, 15:41

NB moga jedynie jechać w klasie gość.
Na tą chwilę jednak mamy zbyt wiele zgłoszeń aby uruchamiać Grupę Gość.
Niemniej jednak zgłoszenie jest wpisane na listę rezerwową i jeśli tylko będą miejsca będziemy się kontaktować.

Pozdrawiam
Bartosz Królski
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Misza
Posty: 552
Rejestracja: 02 paź 2007, 18:59
Model: NA
Wersja: 1.8 BRG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

22 mar 2010, 21:30

Czyli tak, jak się spodziewaliśmy...

Lista rezerwowa będzie uruchamiana w przyszłym tygodniu (26/03 to termin wpłat). Jak wiadomo, nic lepiej nie "motywuje" do rezygnacji niż konieczność zapłaty ;) Poza tym każda wycofana później załoga również skutkuje oczywiście udziałem kolejnego zgłoszenia z listy rezerwowej.
Mayk
Posty: 2350
Rejestracja: 10 sty 2008, 9:21
Model: NB FL
Wersja: 1.6T
Lokalizacja: Poznań

22 mar 2010, 21:32

Misza pisze:Poza tym każda wycofana później załoga również skutkuje oczywiście udziałem kolejnego zgłoszenia z listy rezerwowej.


Pytanie czy pierwszeństwo z listy rezerwowych będą miały samochody spełniające warunki przyjęcia czy po prostu kolejność zgłoszeń...
Stig
Posty: 93
Rejestracja: 13 cze 2007, 16:50
Lokalizacja: Poznań

22 mar 2010, 22:51

Na liście rezerwowej mamy 19 załóg. Po zwolnieniu się miejsc ważna jest kolejność zgłoszeń.
Nie dotyczy to jednak aut nie kwalifikujących się Do A i B grupy.
Tak więc auta do klasy "gość" przyjmowane będą na końcu.
Zablokowany