15-17 sierpnia 2024 UWAGA!
Poniżej aktualizowana będzie lista uczestników, a w tym miejscu zamieszczane będą ważne, aktualne informacje
Jako że każdy powód jest wyśmienitym pretekstem do spotkania, a 35-te urodziny Miaty są na pewno niezaprzeczalnym argumentem, aby uczcić ten czas w gronie świrusów zakręconych wokół tego wyjątkowego zjawiska, jakim jest Mazda MX-5. Zatem bawmy się i świętujmy.
Aktualna lista uczestników.
Zgodna z kolejnością zgłoszeń, z uwzględnieniem kilku wcześniejszych zgłoszeń telefonicznych i kolejnością wpłat.
zaliczka do 30 kwietnia / pełna wpłata do 30 czerwca
Organizatorzy:
1. Lidka, LeszekMX5 / pełna wpłata
2. Anku, Dorian / pełna wpłata
3. Ewa, Michał / pełna wpłata
pozycje od 4 do 28 - załogi nocujące w Hotelu Grant
4. Peecer + Magda / pełna wpłata

5. Malinka + pistenbully / pełna wpłata

6. vodka + Devodka / pełna wpłata

7. Dominika + Piotr / pełna wpłata

8. Żyrafka + Doman / pełna wpłata

9. MaNo + Mayk / pełna wpłata

10. Agent + 1 / pełna wpłata

11. jar_ku pełna wpłata

12. R.E.D. / pełna wpłata

13. KyRy + 1 / pełna wpłata

14. Basia + 1 / pełna wpłata

15. Karolina + Daniel / pełna wpłata

16. Marylka + Janusz / pełna wpłata

17. Dziadek + Krysia / pełna wpłata

18. ŻeteM / pełna wpłata

19. Yoozef / pełna wpłata

20. Tymon / pełna wpłata

21. Jerzy / pełna wpłata

22. Tedi + Aga / pełna wpłata

23. piotr k. + ewa / pełna wpłata

24. Misza / pełna wpłata

25. Kamień + Kamieniowa / pełna wpłata

26. Sachim + Anita / pełna wpłata

27. Polak + Jaszczura / pełna wpłata

28. Kasia + rsmx5 / pełna wpłata

od pozycji 29 - załogi z noclegiem we własnym zakresie
więcej szczegółów, w pierwszym poście, w wątku: "Jeśli zabraknie miejsc noclegowych..."
29. DZIKA KARTA teZeT+Komandoska+Kostek+Hektar / pełna wpłata

30. Malinowy Król + Kacha / pełna wpłata

31. Maroslaw + Blanka / pełna wpłata

32. Gieras + Agnieszka / pełna wpłata

33. TRIP + Jola /pełna wpłata

34. Stachu + Micia / pełna wpłata

35. Konrad + Edyta / pełna wpłata

36. Artur + Jagoda / pełna wpłata

37. lm- + Magda / pełna wpłata

38. Fiveopac + Owieczka / gościnnie, od piątku

39. Smock / gościnnie w piątek

40. Olek / gościnnie

Zlot odbędzie się w dniach 15, 16 i 17 sierpnia. W czwartek (przypomnienie: to dzień wolny), piątek i sobotę.
Niedzielę można przeznaczyć na regenerację po zlocie.
Główna baza zlotu: http://www.hotelrestauracjagrant.pl/asp/start,0
Plan zlotu w pigułce
Czwartek
godz. 12.00 - klubowy garaż
Rozpoczęcie zlotu. Przy kawce, herbatce, zimnych napojach
i słodkim poczęstunku przedstawimy plan tegorocznego zlotu. Oczywiście pogaduchy i integracja. Przeprowadzimy też pierwszą konkurencję:
"Dwie kostki" (autorski pomysł wymyślony na potrzeby 35-lecia).
godz. 14.30 - wyjazd do Hotelu Grant
godz. 15.00 - Hotel Grant, obiad, zakwaterowanie
godz. 16.00 - szybki quiz
godz. 16.30 - wyjazd z hotelu (konkurencja)
godz. 19.30 - Hotel Grant
Biesiada i koncert.
Tym razem inna kapela z trochę mocniejszym brzmieniem.
Podczas biesiady dostępne będzie wino klubowe.
Inne alkohole będzie można zakupić w barze.
Szefostwo hotelu przygotuje nam preferencyjne ceny.
Natomiast jeśli wniesiecie własny alkohol, nikt mi głowy nie
urwie, ale wskazane byłoby spożywanie go dyskretnie

Piątek
godz. 10.00 - konkurencja "5 / 10 / 15" ( nowość, pierwszy raz na zlocie)
godz. 11.15 - wyjazd z hotelu
godz. 12.15 - Muzeum Gorzelnictwa w Turwi
godz. 13.30 - Spacer - park i pałac rodziny Chłapowskich w Turwi
godz. 15.00 - Hotel Grant - obiad
godz. 16.20 - 25 minutowy spacerek na kolejną konkurencję
godz. 17.00 - 18.00 - Bowling
godz. 19.15 - kolacja
Sobota
do godz. 10.00 - wymeldowanie z hotelu
godz. 10.15 - wspólny przejazd
godz. 13.00 Klubogaraż - poczęstunek - "coś na ząb".
Podsumowanie zlotu. Ogłoszenie zwycięzców.
Rozdanie nagród i upominków.
Nie określamy godziny zakończenia.
Z chętnymi siedzimy do oporu.
Wzorem dwóch poprzednich lat informujemy, że uczestnictwo we wszystkich konkurencjach jest dobrowolne. Każda załoga będzie mogła pominąć dowolną, nie wyłączając się ze współzawodnictwa. Będzie można wylosować punkty, zamiast zdobywać je, uczestnicząc w danej konkurencji.
Wszystko na pełnym luzie.
Hotel / nocleg
Pierwszeństwo zakwaterowania mają załogi zamiejscowe.
Leszczyniaków musimy ponownie poprosić o nocowanie w swoich domostwach.
W Hotelu Grant do dyspozycji będą 22 pokoje 2-osobowe.
Singli łączymy w pary.
Gdyby ktoś chciał przyjechać już w środę, nocleg rezerwuje we własnym zakresie i za ten nocleg rozlicza się osobiście w hotelu. Proszę jednak powołać się na hasło "Zlot mazdy mx-5", aby uzyskać te same warunki zakwaterowania.
Jeśli zabraknie miejsc noclegowych, dopuszczamy udział w zlocie, ale załoga musi załatwić sobie nocleg we własnym zakresie.
Nasza propozycja: http://www.gosciniec.ukowolki.pl/ Przystępna cenowo i blisko głównej bazy zlotu, z dogodnym dojazdem. Oczywiście możecie poszukać innych ofert. Szukajcie takich z możliwością wycofania rezerwacji. Gdyby zwolniło się miejsce w głównej bazie noclegowej, możecie się przenieść.
Uwaga! Jeśli ktoś z nocujących poza Hotelem Grant miałby ochotę jeść śniadania w piątek i sobotę z całą grupą musi nas o tym wcześniej powiadomić i powiększyć wpłatę (1 śniadanie, dla 1 osoby - 35 zł).
Koszty
Uczestnictwo w zlocie za osobę 305 zł
na kwotę tą składają się:
8 zł - poczęstunek w klubowym garażu (rozpoczęcie zlotu w czwartek)
80 zł - 2x 40 zł, dwa obiady w czwartek i piątek
98 zł - biesiada w czwartek
45 zł - kolacja w piątek
15 zł - bilet wstępu / muzeum
47 zł - bowling, koncert, wino zlotowe, nagrody, gadżety, upominki,
puchary, pamiątki, naklejki itd.
12 zł - poczęstunek w klubowym garażu (zakończenie w sobotę)
koszt noclegu w Hotelu Grant (ze śniadaniem)
pokój 2/osobowy = 270 zł x 2 noclegi = 540 zł
Podsumowanie
Łączny koszt uczestnictwa dla załogi 2/osobowej
bez noclegu: 610 zł
z noclegiem: 1150 zł
Łączny koszt uczestnictwa dla singla
bez noclegu: 305 zł
z noclegiem: 575 zł
Zapisy: najlepiej na forum, ale można też telefonicznie, SMS, e-mail, WhatsApp, Messenger. Decyduje kolejność zgłoszeń. Konkretnie czas zgłoszenia. Wstępną listę podamy po prześledzeniu zgłoszeń ze wszystkich mediów, ale najbardziej transparentny będzie oczywiście wpis na forum.
O ostatecznej kolejności na liście zadecydują oczywiście terminowe wpłaty.
Przewidywany udział 60/70 uczestników
Jeszcze rutynowe przypomnienie
Informacja dla tych, którzy będą chcieli zrezygnować z udziału. Zdarzają się naturalne sytuacje losowe. Na wypadek zmiany planów, osobom które przeleją pieniążki, a z jakiejś przyczyny nie będą mogły uczestniczyć w zlocie postaramy się pomóc w odzyskaniu wpłaconych kwot. Na Was to jednak spadnie obowiązek poszukania kogoś w zastępstwie, jeśli nie znajdziemy chętnych z listy rezerwowej. Zgodnie z umową podpisaną z hotelem, 7 dni przed terminem zlotu nie mogę już dokonywać zmian. Dotyczy to rezerwacji hotelowych i wszystkich posiłków. Bardzo proszę wziąć to pod uwagę.
Termin wpłaty zaliczki: 30 kwietnia - 150 zł za osobę
Termin pełnej wpłaty: 30 czerwca
nr konta: 14 1050 1520 1000 0090 4694 1770
w tytule wpłaty: 16 zlot mx-5, nick
W przypadku braku wpłaty do tego terminu, na listę główną wchodzi pierwsza załoga z listy rezerwowej.
Wysyłamy do niej informację i czekamy 24 h na wpłatę itd.