V Festiwal Motoryzacji
20 czerwca 2009 Bydgoszcz
Moderator: Moderatorzy
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5460
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
V FESTIWAL MOTORYZACJI
Bydgoszcz - 20 czerwca -Tor Kartingowy ul.Fordońska 116
www.festiwalmotoryzacji.pl
W imieniu organizatorów mam zaszczyt zaprosić na V Festiwal Motoryzacji. Po rocznej przerwie Festiwal odbędzie już 20 czerwca na terenie Toru Kartingowego w Bydgoszczy przy ulicy Fordońskiej 116.
V Festiwal Motoryzacji nie jest typowym zlotem. Impreza ta ma bardziej charakter piknikowy i jest miejscem spotkań miłośników motoryzacji z całego kraju. Miejscem gdzie w ciepły czerwcowy weekend całe rodziny wraz z dziećmi mogą przyjść i obejrzeć z bliska samochody znane z czasopism lub okładek folderów dealerskich.
Festiwal Motoryzacji to wydarzenie, które pomimo niewielkiego stażu, zdążyło już wpisać się kalendarz imprez motoryzacyjnych organizowanych w Bydgoszczy. Dwa lata temu w ramach IV Festiwalu Motoryzacji jako pierwsi zorganizowaliśmy w pełni legalne zawody na ¼ mili w naszym mieście. W tym roku postanowiliśmy pójść o krok dalej i zorganizować pierwsze w Bydgoszczy torowe wyścigi samochodowe w formule Time Attack.
Dotychczas czterokrotnie już udało nam się zaskarbić sympatię i zaufanie zwiedzających, co przełożyło się bezpośrednio na liczbę osób odwiedzających naszą imprezę oraz notatki w prasie i relacje radiowo-telewizyjne. Imprezy chwalono za bezpieczeństwo, organizację oraz dbałość o atrakcje zarówno dla zwiedzających jak i uczestników.
Mamy więc nadzieje, że nie rozczarujemy Was i w tym roku.
Główne atrakcje V Festiwalu Motoryzacji:
- Wyścigi na torze kartingowym - time attack oraz na dochodzenie
- Konkursy dla klubów motoryzacyjnych
- Konkurs Car Audio
- Wybór najładniejszego auta Festiwalu
- Ekspozycja oferty dealerów oraz firm motoryzacyjnych i tuningowych
- Auta amerykańskie
- Jazda na quadach
- Strzelnica
- Dmuchane zamki dla dzieci
- Ekspozycje klubów
- Samochody po tuningu
> Zobacz jak wyglądał IV Festiwal Motoryzacji [url=http://www.festiwalmotoryzacji.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=66&Itemid=55]> Klik! <[/url] [url=http://www.festiwalmotoryzacji.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=63&Itemid=52]> Klik! <[/url]
> Zobacz jak wyglądał III Festiwal Motoryzacji [url=http://www.festiwalmotoryzacji.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=49&Itemid=37]> Klik! <[/url]
> Zobacz jak wyglądał II Festiwal Motoryzacji [url=http://www.festiwalmotoryzacji.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=36]> Klik! <[/url]
> Zobacz jak wyglądał I Festiwal Motoryzacji [url=http://www.festiwalmotoryzacji.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=47&Itemid=35]> Klik! <[/url]
Cennik uczestnictwa w Festiwalu:
35 zł - wstęp dla uczestników Festiwalu (bez uczestnictwa w zawodach na torze) niezrzeszonych w klubach motoryzacyjnych
25 zł - wstęp dla uczestników Festiwalu (bez uczestnictwa w zawodach na torze) zrzeszonych w klubie motoryzacyjnym
(cena uczestnictwa dla minimum 5 aut z danego klubu)
[url=http://www.festiwalmotoryzacji.pl/index.php?option=com_performs&formid=1]Formularz zgłoszeniowy dla klubów [/url]
75 zł - Uczestnictwo w zawodach na kartodormie - uczestnictwo w Festiwalu wliczone w cenę.
[url=http://www.festiwalmotoryzacji.pl/index.php?option=com_performs&formid=2]Formularz zgłoszeniowy zawodników[/url]
Opłaty należy dokonać na bramie podczas Festiwalu lub na podane niedługo konto.
Najświeższe informacje zawsze pod adresem www.festiwalmotoryzacji.pl
Zapraszamy Serdecznie!
Bydgoszcz - 20 czerwca -Tor Kartingowy ul.Fordońska 116
www.festiwalmotoryzacji.pl
W imieniu organizatorów mam zaszczyt zaprosić na V Festiwal Motoryzacji. Po rocznej przerwie Festiwal odbędzie już 20 czerwca na terenie Toru Kartingowego w Bydgoszczy przy ulicy Fordońskiej 116.
V Festiwal Motoryzacji nie jest typowym zlotem. Impreza ta ma bardziej charakter piknikowy i jest miejscem spotkań miłośników motoryzacji z całego kraju. Miejscem gdzie w ciepły czerwcowy weekend całe rodziny wraz z dziećmi mogą przyjść i obejrzeć z bliska samochody znane z czasopism lub okładek folderów dealerskich.
Festiwal Motoryzacji to wydarzenie, które pomimo niewielkiego stażu, zdążyło już wpisać się kalendarz imprez motoryzacyjnych organizowanych w Bydgoszczy. Dwa lata temu w ramach IV Festiwalu Motoryzacji jako pierwsi zorganizowaliśmy w pełni legalne zawody na ¼ mili w naszym mieście. W tym roku postanowiliśmy pójść o krok dalej i zorganizować pierwsze w Bydgoszczy torowe wyścigi samochodowe w formule Time Attack.
Dotychczas czterokrotnie już udało nam się zaskarbić sympatię i zaufanie zwiedzających, co przełożyło się bezpośrednio na liczbę osób odwiedzających naszą imprezę oraz notatki w prasie i relacje radiowo-telewizyjne. Imprezy chwalono za bezpieczeństwo, organizację oraz dbałość o atrakcje zarówno dla zwiedzających jak i uczestników.
Mamy więc nadzieje, że nie rozczarujemy Was i w tym roku.
Główne atrakcje V Festiwalu Motoryzacji:
- Wyścigi na torze kartingowym - time attack oraz na dochodzenie
- Konkursy dla klubów motoryzacyjnych
- Konkurs Car Audio
- Wybór najładniejszego auta Festiwalu
- Ekspozycja oferty dealerów oraz firm motoryzacyjnych i tuningowych
- Auta amerykańskie
- Jazda na quadach
- Strzelnica
- Dmuchane zamki dla dzieci
- Ekspozycje klubów
- Samochody po tuningu
> Zobacz jak wyglądał IV Festiwal Motoryzacji [url=http://www.festiwalmotoryzacji.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=66&Itemid=55]> Klik! <[/url] [url=http://www.festiwalmotoryzacji.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=63&Itemid=52]> Klik! <[/url]
> Zobacz jak wyglądał III Festiwal Motoryzacji [url=http://www.festiwalmotoryzacji.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=49&Itemid=37]> Klik! <[/url]
> Zobacz jak wyglądał II Festiwal Motoryzacji [url=http://www.festiwalmotoryzacji.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=36]> Klik! <[/url]
> Zobacz jak wyglądał I Festiwal Motoryzacji [url=http://www.festiwalmotoryzacji.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=47&Itemid=35]> Klik! <[/url]
Cennik uczestnictwa w Festiwalu:
35 zł - wstęp dla uczestników Festiwalu (bez uczestnictwa w zawodach na torze) niezrzeszonych w klubach motoryzacyjnych
25 zł - wstęp dla uczestników Festiwalu (bez uczestnictwa w zawodach na torze) zrzeszonych w klubie motoryzacyjnym
(cena uczestnictwa dla minimum 5 aut z danego klubu)
[url=http://www.festiwalmotoryzacji.pl/index.php?option=com_performs&formid=1]Formularz zgłoszeniowy dla klubów [/url]
75 zł - Uczestnictwo w zawodach na kartodormie - uczestnictwo w Festiwalu wliczone w cenę.
[url=http://www.festiwalmotoryzacji.pl/index.php?option=com_performs&formid=2]Formularz zgłoszeniowy zawodników[/url]
Opłaty należy dokonać na bramie podczas Festiwalu lub na podane niedługo konto.
Najświeższe informacje zawsze pod adresem www.festiwalmotoryzacji.pl
Zapraszamy Serdecznie!
Ostatnio zmieniony 19 lis 2012, 19:47 przez Fiveopac, łącznie zmieniany 1 raz.
No dalej, zapisywać się!
Ja będę wówczas smętnie wracał z wyprawy alpejskiej - gdyby nie to, to na 100% zameldowałbym się w Bydgoszczy
Ja będę wówczas smętnie wracał z wyprawy alpejskiej - gdyby nie to, to na 100% zameldowałbym się w Bydgoszczy
Fiveopac pisze:torowe wyścigi samochodowe w formule Time Attack
Fiveo, może to lamerskie pytanie, ale co to jest formuła Time Attack?
"Race car driving is like sex: all men think they're good at it" - Jay Leno
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5460
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
callum pisze:Fiveo, może to lamerskie pytanie, ale co to jest formuła Time Attack?
Atak na stoper czyli wykrecenie jak najlepszego czasu, aby przedostac sie przez sito eliminacji
Fiveopac, dzięki. Przemyślę to sobie, po Akcji "Wróbel" czuję, że kariera rajdowca stoi przede mną otworem
"Race car driving is like sex: all men think they're good at it" - Jay Leno
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
siem zapisałem,
z moimi umiejętnościami szanse marne ale przynajmniej będzie okazja żeby poćwiczyć
no dalej miatowicze, jest okazja żeby sie spotkać
Fiveopac, przy rejestracji nie podałem maila (zdaje sie że pare dni temu nie było tego pola) więc jakby co to mój mail ...(edit )
z moimi umiejętnościami szanse marne ale przynajmniej będzie okazja żeby poćwiczyć
no dalej miatowicze, jest okazja żeby sie spotkać
Fiveopac, przy rejestracji nie podałem maila (zdaje sie że pare dni temu nie było tego pola) więc jakby co to mój mail ...(edit )
Ostatnio zmieniony 01 cze 2009, 23:02 przez Dizajer, łącznie zmieniany 1 raz.
Dizajer pisze:Fiveopac, przy rejestracji nie podałem maila (zdaje sie że pare dni temu nie było tego pola) więc jakby co to mój mail xxxxxx@xx.xx
Lepiej wyedytuj tego posta, bo Cię spamboty zjedzą żywcem...
BTW, nie powinieneś mieć teraz maila zaczynającego się od dizajer?
-
- Posty: 457
- Rejestracja: 15 lip 2008, 0:22
- Model: NB
- Wersja: miracle
- Lokalizacja: Łódź
Powiem szczerze, że po Akcji Wróbel mam niezły apetyt na tego typu zawody. Niestety 20 czerwca mam zjazd na Uniwerku grrrrrr
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
PanKolczyk ja tez niestety muszę odpuścić ta imprezę mazdę dziś rozbierać zacząłem.... ale na jakąś imprezę w lipcu można by razem skoczyć?
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
ja juz sie zapisalem... kto jeszcze jedzie?
"Wskakuj mała (dozwolone do lat 18tu)"
blaise, jest duża szansa, że pojadę, ale na razie muszę poczekać z zapisem - z moją pracą jest tak, ze nigdy nic nie wiadomo
"Race car driving is like sex: all men think they're good at it" - Jay Leno
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
weekendy w robocie?? uuu.
"Wskakuj mała (dozwolone do lat 18tu)"
Poranki czasami, ale wystarczy, żeby nie zdążyć do Bydgoszczy
"Race car driving is like sex: all men think they're good at it" - Jay Leno
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
blaise, nic z tego, zapomnialem, ze tego dnia są wianki w Krakowie (i koncert Lenny'ego Kravitza), nie rozdwoję się :/
"Race car driving is like sex: all men think they're good at it" - Jay Leno
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
czy ktos z bydgoszczy lub okolic moglby mnie przenocowac z piatku na sobote? bo na 8 rano z wawy to nie zdaze
"Wskakuj mała (dozwolone do lat 18tu)"
możesz u mnie przekimać, Złotniki Kujawskie, 35 km od Bydgoszczy
w Toruniu zamiast na Bydgoszcz musiałbyś pojechać na Inowrocław i po drodze w Gniewkowie w prawo na Złotniki Kujawskie
jakby co pisz na pw albo kom 601 245 996
w Toruniu zamiast na Bydgoszcz musiałbyś pojechać na Inowrocław i po drodze w Gniewkowie w prawo na Złotniki Kujawskie
jakby co pisz na pw albo kom 601 245 996
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Impreza ciekawa, nie powiem szkoda tylko że dość mała frekwencja bo miejsca byłoby na 3 razy tyle chętnych. Ale przynajmniej poznałem osobiście naszego Moda i Dizajera oczywiście. Może się pojawię jeszcze na afterze
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
a ja sie w sumie ciesze że frekwencja nie za duża, przynajmniej można było sporo pośmigać choć miatek mogłoby być więcej
Bardzo przyjemna impreza, fajny tor, ślizgi
Blaise nas godnie reprezentował, po bratobójczej walce ze mną wywalczył 4 miejsce.
Na 350z na slickach niestety nie było mocnych
jedna niemiła akcja która dała do myslenia o harddogu... ale to już może Blaise opisze, na szczęście skończyło sie na strachu
Mam sporo fotek więc jak je troche ogarne to postaram sie wrzucić.
Bardzo przyjemna impreza, fajny tor, ślizgi
Blaise nas godnie reprezentował, po bratobójczej walce ze mną wywalczył 4 miejsce.
Na 350z na slickach niestety nie było mocnych
jedna niemiła akcja która dała do myslenia o harddogu... ale to już może Blaise opisze, na szczęście skończyło sie na strachu
Mam sporo fotek więc jak je troche ogarne to postaram sie wrzucić.
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Hehehe. Carbonowy Nissan kolegi Gato Patrząc na to jak Gato radzi sobie na "słupkach" w Borsku, jakoś nie dziwię się że tu nie dał nikomu szans. Kolejny przykład na to, że warto inwestować w przygotowanie kierowcy a nie tylko w tuning auta...
Jak przeczytałem pierwsze zdanie o hard dogu, przez chwilę zamarłem...
Jak przeczytałem pierwsze zdanie o hard dogu, przez chwilę zamarłem...
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Dizajer, jeszcze raz dzieki za wszystko. i podziekuj mamie za pyszne sniadanie. ehhh jak mi brakuje domowego jedzenia
a apropos harddoga... teraz mysle ze nawet na torze bez kraweznikow czy innych niebezpiecznych miejsc przydalby sie... obrocilo mnie i wpadlem bokiem na pobocze. malo nie skosilem fotoreportera a mnie postawilo na dwoch kolach (mysle ze prawa para uniosla sie o jakies 10-20cm - five widzial moze ocenic)... dobrze ze nie bylo bardziej grzazko bo pewnie wyladowalbym na dachu ktorego nie ma w miatach no i przez ten blad nie zajalem drugiego miejsca... ktore w sumie i tak mi sie nie nalezalo
szkoda ze five'owi cos z wezykiem od nagrzewnicy sie stalo bo moglabyc kolejna bratobojcza walka
a tor calkiem przyjemny szkoda ze taki krotki. raptem 5 zakretow. do tego mysle ze bardzo techniczny takze zdecydowanie umiejetnosci kierowcy najwazniejsze. no a dzieki malej liczbie uczestnikow naprawde mozna bylo posmigac. u mnie kolejna para opon do wymiany. nie dosc ze nie maja bieznika to jeszcze babel sie zrobil
a apropos harddoga... teraz mysle ze nawet na torze bez kraweznikow czy innych niebezpiecznych miejsc przydalby sie... obrocilo mnie i wpadlem bokiem na pobocze. malo nie skosilem fotoreportera a mnie postawilo na dwoch kolach (mysle ze prawa para uniosla sie o jakies 10-20cm - five widzial moze ocenic)... dobrze ze nie bylo bardziej grzazko bo pewnie wyladowalbym na dachu ktorego nie ma w miatach no i przez ten blad nie zajalem drugiego miejsca... ktore w sumie i tak mi sie nie nalezalo
szkoda ze five'owi cos z wezykiem od nagrzewnicy sie stalo bo moglabyc kolejna bratobojcza walka
a tor calkiem przyjemny szkoda ze taki krotki. raptem 5 zakretow. do tego mysle ze bardzo techniczny takze zdecydowanie umiejetnosci kierowcy najwazniejsze. no a dzieki malej liczbie uczestnikow naprawde mozna bylo posmigac. u mnie kolejna para opon do wymiany. nie dosc ze nie maja bieznika to jeszcze babel sie zrobil
"Wskakuj mała (dozwolone do lat 18tu)"
to kozackie zdjęcie zrobił fotograf w którego przycelowałeś tuż przed akcją
(fotka zapożyczona z innego forum, mam nadzieje że autor nie ma nic przeciwko)
a tu "pare" fotek ode mnie:
http://picasaweb.google.com/quench.pl/VFestiwalMotoryzacjiaBydgoszczTimeAttack#
(fotka zapożyczona z innego forum, mam nadzieje że autor nie ma nic przeciwko)
a tu "pare" fotek ode mnie:
http://picasaweb.google.com/quench.pl/VFestiwalMotoryzacjiaBydgoszczTimeAttack#
no twoj braciszek ma dobra reke jesli chodzi o zdjecia.
ah wlasnie i przypomnialem sobie ze jeszcze hamowalem auto. wyszlo jakies 7koni mniej niz w serii (mozliwe ze to kwestia nieseryjnego tlumika z ktorym moja madzia przyjechala). wykres zamieszcze pozniej w watku o moim autku.
ah wlasnie i przypomnialem sobie ze jeszcze hamowalem auto. wyszlo jakies 7koni mniej niz w serii (mozliwe ze to kwestia nieseryjnego tlumika z ktorym moja madzia przyjechala). wykres zamieszcze pozniej w watku o moim autku.
"Wskakuj mała (dozwolone do lat 18tu)"
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Dizajer pisze:to kozackie zdjęcie zrobił fotograf w którego przycelowałeś tuż przed akcją
(fotka zapożyczona z innego forum, mam nadzieje że autor nie ma nic przeciwko)
zaje.... fotka ! bardzo kozacko !!!!
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
porcja konkretnych fot:
http://picasaweb.google.com/MaciejKurczalski/VFestiwalMotoryzacji#
http://picasaweb.google.com/MaciejKurczalski/VFestiwalMotoryzacji#
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5460
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Dzieki za przybycie, mam nadzieje, ze troche adrenaliny bylo heheh
Powiedzialbym ze nawet wiecej hehe wygladalo to naprawde mrożąco. Dobrze ze mx5 ma tak nisko punkt ciezkosci Przekosiles trawe dokaldnie w momencie gdy jeden z sedziow ciebie chwalil na glos
zgodnie z przewidywanie wyciagniecie tego wezyka to byla prawdziwa katorga. Schowany pod czujnikiem polozenia walka i jeszcze na oryginalnej opasce mazdowskiej ktorej za zadne chiny nie dalo rady scisnac i sciagnac (zero miejsca nawet po wyciagneicu aparatu). Dopiero obfite spryskanei wd40 i łom pozwolily po prostu zsunac opaske z króćca. Skrocilem przewod i jest piknie
blaise pisze:mysle ze prawa para uniosla sie o jakies 10-20cm - five widzial moze ocenic)
Powiedzialbym ze nawet wiecej hehe wygladalo to naprawde mrożąco. Dobrze ze mx5 ma tak nisko punkt ciezkosci Przekosiles trawe dokaldnie w momencie gdy jeden z sedziow ciebie chwalil na glos
blaise pisze:szkoda ze five'owi cos z wezykiem od nagrzewnicy sie stalo bo moglabyc kolejna bratobojcza walka
zgodnie z przewidywanie wyciagniecie tego wezyka to byla prawdziwa katorga. Schowany pod czujnikiem polozenia walka i jeszcze na oryginalnej opasce mazdowskiej ktorej za zadne chiny nie dalo rady scisnac i sciagnac (zero miejsca nawet po wyciagneicu aparatu). Dopiero obfite spryskanei wd40 i łom pozwolily po prostu zsunac opaske z króćca. Skrocilem przewod i jest piknie
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
A, mnie jeszcze rozwaliła Octavia... pokaz powera silników TDI. Wczoraj do W-wy w 3 godziny dojechałem^^ I teraz taki mnie się pomysł nasunął analizując sytuację blaise'a: Five, co Ty na to żeby stworzyć osobny dział na forum lub np. interaktywną mapę z zaznaczonymi punktami miejsca zamieszkania klubowiczów i od razu opis w jaki sposób mogą pomóc w podróży(nocleg, gastro, mechanik). Dizajer może być nawet pierwszy na liście:)
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T