Stelvio Drift 2009
Moderator: Moderatorzy
- pmcomp
- Posty: 2566
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
Witam,
ponieważ pierwsza edycja Alpy Drift 2009 Szybcy i Wściekli jest limitowana i juz dawno zamknięta to ja mam nastepującego pomysła. A mam go dlatego, że cierpię na niemożebną ochotę przejechania się w tę i nazad, a może też w nazad i tę, przez tą osławioną przełęcz Stelvio. Bardzo mi się podobało w Sudetach, pare latek temu pojeździłem po Alpach limuzyną i teraz mam zamiar polatać Miatką.
[URL=http://img269.imageshack.us/my.php?image=800pxstelvio.jpg][/URL]
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę o wpisy. Proponuję program podobny (jak nie identyczny) przygotowany przez Karolinę w oryginale. Oczywiście do modyfikacji. Termin, o którym myślę to lipiec 2009, a najchętniej druga połowa. Nie będzie żadnych rezerwacji., kto chce to jedzie, na jak długo chce i kiedy chce, może dołączyć w trakcie i urwać się wcześniej. Total spontan, nawet bez żadnej rezerwacji hoteli, pensjonatów czy czegokolwiek. No chyba że rzeczywiście zbierze się kilka Miatek na 100% to pomyślimy nad grupowymi rezerwacjami.
Ja wybieram sie raczej na 100%, jeżeli ktoś chce dołączyć to będzie mi bardzo miło, zawsze w dwie Miatki przyjemniej niż w jedną.
Czekam na odzew.
Pozdro.
ponieważ pierwsza edycja Alpy Drift 2009 Szybcy i Wściekli jest limitowana i juz dawno zamknięta to ja mam nastepującego pomysła. A mam go dlatego, że cierpię na niemożebną ochotę przejechania się w tę i nazad, a może też w nazad i tę, przez tą osławioną przełęcz Stelvio. Bardzo mi się podobało w Sudetach, pare latek temu pojeździłem po Alpach limuzyną i teraz mam zamiar polatać Miatką.
[URL=http://img269.imageshack.us/my.php?image=800pxstelvio.jpg][/URL]
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę o wpisy. Proponuję program podobny (jak nie identyczny) przygotowany przez Karolinę w oryginale. Oczywiście do modyfikacji. Termin, o którym myślę to lipiec 2009, a najchętniej druga połowa. Nie będzie żadnych rezerwacji., kto chce to jedzie, na jak długo chce i kiedy chce, może dołączyć w trakcie i urwać się wcześniej. Total spontan, nawet bez żadnej rezerwacji hoteli, pensjonatów czy czegokolwiek. No chyba że rzeczywiście zbierze się kilka Miatek na 100% to pomyślimy nad grupowymi rezerwacjami.
Ja wybieram sie raczej na 100%, jeżeli ktoś chce dołączyć to będzie mi bardzo miło, zawsze w dwie Miatki przyjemniej niż w jedną.
Czekam na odzew.
Pozdro.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2009, 18:25 przez Karolina, łącznie zmieniany 1 raz.
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
No to ja na 90%
Muszę teraz tylko losowanie zrobić w domu kto ze mną pojedzie
Młody już się pytał "Tata kiedy kolejna wycieczka ?"
Muszę teraz tylko losowanie zrobić w domu kto ze mną pojedzie
Młody już się pytał "Tata kiedy kolejna wycieczka ?"
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
No i super Bardzo fajny pomysł na zdublowanie spontaniczne Alpy Drift Cieszę się że duch w narodzie nie ginie i że Sudety tak bardzo się podobały, że chcecie jeździć dalej i więcej
Oczywiście proponowana przez nas trasa jest jak najbardziej do wzięcia i służymy informacjami praktycznymi już teraz jak i po powrocie
Chciałabym również zwrócić uwagę na to żeby przy wyjeździe lipcowym w żaden sposób nie sugerować się tabelami kosztowymi Alpy Drift 2009. Koszty podane dla czerwca są przedsezonowe a rezerwacje zostały zrobione z dość długim wyprzedzeniem dla sporej grupki. W lipcu ceny noclegów będą zupełnie inne – tym bardziej jeśli chcecie iść spontanicznie. A uprzedzam żeby potem nie było na nas, że ekipa wyjazdowa nr dwa zasugerowała się naszym kosztorysem wyjazdowym a na miejscu wystąpiły jakieś niespodzianki
And one more thing – proszę o zmianę nazwy eventu – wyjazd Alpy Drift 2009 jest tylko jeden. Unikniemy w ten sposób pomyłki w omawianiu i raportowaniu naszych przeżyć
Pozdrawiam i życzę powodzenia w gromadzeniu ekipy
Podpisano
Mistrzyni Zamętu
Oczywiście proponowana przez nas trasa jest jak najbardziej do wzięcia i służymy informacjami praktycznymi już teraz jak i po powrocie
Chciałabym również zwrócić uwagę na to żeby przy wyjeździe lipcowym w żaden sposób nie sugerować się tabelami kosztowymi Alpy Drift 2009. Koszty podane dla czerwca są przedsezonowe a rezerwacje zostały zrobione z dość długim wyprzedzeniem dla sporej grupki. W lipcu ceny noclegów będą zupełnie inne – tym bardziej jeśli chcecie iść spontanicznie. A uprzedzam żeby potem nie było na nas, że ekipa wyjazdowa nr dwa zasugerowała się naszym kosztorysem wyjazdowym a na miejscu wystąpiły jakieś niespodzianki
And one more thing – proszę o zmianę nazwy eventu – wyjazd Alpy Drift 2009 jest tylko jeden. Unikniemy w ten sposób pomyłki w omawianiu i raportowaniu naszych przeżyć
Pozdrawiam i życzę powodzenia w gromadzeniu ekipy
Podpisano
Mistrzyni Zamętu
Jest ryzyko - jest przyjemność
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
A może połączyć alpejskie serpentyny z grzaniem tyłka na jakiejś chorwackiej plaży? Tzn. kilkudniowy "pracowity" przejazd z północy na południe zakończony zasłużonym odpoczynkiem, byczeniem się na piasku i popijaniem kolorowych drinków ze szklanek z parasolkami? Czy może "łyskacza typu Single Malt" jak to niektórzy wolą...?
Póki co dorzucam jedynie swoje luźne pomysły do pmcomp'owej propozycji.
Z racji tego że moja pilotka odbywa w lipcu praktyki studenckie a początek sierpnia spędzam na bieganiu po Tatrach, zgłaszam swoją gotowość bojową na drugą połowę sierpnia lub przełom sierpnia i września. Temperatury wciąż wysokie, brak dokuczliwych upałów, spadająca liczba turystów... Jak już w innym temacie wspominałem, jest to moim zdaniem najlepszy okres na podbój południa Europy. Tym bardziej, że większość Miat (z moją włącznie) nie posiada klimy...
Póki co dorzucam jedynie swoje luźne pomysły do pmcomp'owej propozycji.
Z racji tego że moja pilotka odbywa w lipcu praktyki studenckie a początek sierpnia spędzam na bieganiu po Tatrach, zgłaszam swoją gotowość bojową na drugą połowę sierpnia lub przełom sierpnia i września. Temperatury wciąż wysokie, brak dokuczliwych upałów, spadająca liczba turystów... Jak już w innym temacie wspominałem, jest to moim zdaniem najlepszy okres na podbój południa Europy. Tym bardziej, że większość Miat (z moją włącznie) nie posiada klimy...
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- pmcomp
- Posty: 2566
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
Karolina pisze:And one more thing – proszę o zmianę nazwy eventu – wyjazd Alpy Drift 2009 jest tylko jeden. Unikniemy w ten sposób pomyłki w omawianiu i raportowaniu naszych przeżyć
Fajf, zmień proszę na Stelvio Drift 2009.
Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
Godne rozpatrzenia.... przemysle i dam znac
7 zima z MX-5
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Już widzę nasze hamulce po kilku pętlach
A ja jestem dostępny tak jak Dżunior:D
A ja jestem dostępny tak jak Dżunior:D
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Dżunior pisze:na drugą połowę sierpnia lub przełom sierpnia i września. Temperatury wciąż wysokie, brak dokuczliwych upałów,
Weź jedynie pod uwagę, że jeśli chcesz we wrześniu atakować naprawdę wysokie trasy jak
GroGlo lub tym podobne to rośnie prawdopodobieństwo napotkania śniegu. I bez łańcuchów nie wjedziesz, albo w ogóle nie wjedziesz. Śnieżyca na tej wysokości o takiej porze roku to coś zupełnie normalnego
Pozdr
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
majkel_c, nie to ze nie wjedziesz, raczej nie przezyjesz aczkolwiek popieram pomysl Dżuniora odnosnie wygrzewania
Oversteer- you drive down road and turn the wheel, but the back of the car turns round and you go off the road and crash into a tree and you die.
florek pisze:majkel_c, nie to ze nie wjedziesz, raczej nie przezyjesz
Nie wjedziesz Po prostu na wlocie będzie stać policja i kontrolować łańcuchy, lub też szlaban blokujący wjazd Ze szlabanem nie pogadasz, z austriacką policją również nie Znaczy możesz próbować, ale rachunek za tą pogawędkę bywa wysoki
pozdr
eM
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
florek pisze:pewnie wyzszy niz 0-700
Z pewnością. A przede wszystkim nie w PLN a w EUR
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Mandat 700 ojro, blacharz 1000 ojro, wrażenia bezcenne.
Za wszystko zapłacisz kartą Mastercard
Za wszystko zapłacisz kartą Mastercard
Łoś
- pmcomp
- Posty: 2566
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
Odnawiam temat.
Planowany wyjazd na 100% pomiędzy 13 a 24 lipca. Konkretnie do uzgodnienia.
Być może w drodze powrotnej dojdze Budapest i wyścig F1 na Hungaroring 26 lipca.
Jeżeli ktoś jest chętny dołączyć to zapraszam, zawsze w dwie czy trzy Miatki raźniej.
Pozdro
Planowany wyjazd na 100% pomiędzy 13 a 24 lipca. Konkretnie do uzgodnienia.
Być może w drodze powrotnej dojdze Budapest i wyścig F1 na Hungaroring 26 lipca.
Jeżeli ktoś jest chętny dołączyć to zapraszam, zawsze w dwie czy trzy Miatki raźniej.
Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
My planujemy przejazd przez Stelvio w drodze do Toskanii w wyżej wymienionym terminie
- pmcomp
- Posty: 2566
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
Witam,
melduję, że załoga w składzie 1 Mizia, 1 kierowca (ja) i 1 pilotka (Edyta) gotowi do drogi.
Jutro o 15.00 wyruszamy z Warszawy do Bielska Białej. Tam nocleg i raniutko 0 8.00, bo do pokonania prawie 800 km) obieramy kierunek na wysokie austriackie Alpy czyli sprawdzoną przez poprzednią ekipę miejscowość Stall. Tam 3 noclegi czyli 2 dni jazdy a potem kierunek na Włochy do Riva del Garda. Tam trasy jeszcze nieopracowane ale planujemy także 3 noclegi czyli podobnie jak poprzednicy. Kolejny etap to Livigno gdzie mamy zamiar spędzić także ze dwie, może 3 nocki i zajeździć w te i w tamte Stelvio Pass oraz pomykać po Alpach w Szwajcarii. Po szybkim obrabowaniu jakiegoś banku będziemy mknąc do Polski, zapewne przez Niemcy choć to szybko może się wydłużyć o jeden dzień, zawadzimy o Garmisch Partenkirchen no i obok obejrzymy oryginał zamku z Disneya.
Końcowy przystanek to zapewne Szklarska Poręba w znanym i lubianym miejscu.
Tak więc widzicie trochę do objazu jest, mamy zamiar wrócić tak gdzieś ok. 25 lipca.
Jeśli ktoś nabierze ochoty czytając to co powyżej to czekamy jutro w Bielsku Białej, Hotel Prezydent. Wyjazd 8.00 we wtorek.
Wielkie dzięki dla Karoliny za uzbrojenie nas w wór na małego trupa oraz Majkelowi za wyczerpujące informacje, mapy i kontakty.
Pozdro.
melduję, że załoga w składzie 1 Mizia, 1 kierowca (ja) i 1 pilotka (Edyta) gotowi do drogi.
Jutro o 15.00 wyruszamy z Warszawy do Bielska Białej. Tam nocleg i raniutko 0 8.00, bo do pokonania prawie 800 km) obieramy kierunek na wysokie austriackie Alpy czyli sprawdzoną przez poprzednią ekipę miejscowość Stall. Tam 3 noclegi czyli 2 dni jazdy a potem kierunek na Włochy do Riva del Garda. Tam trasy jeszcze nieopracowane ale planujemy także 3 noclegi czyli podobnie jak poprzednicy. Kolejny etap to Livigno gdzie mamy zamiar spędzić także ze dwie, może 3 nocki i zajeździć w te i w tamte Stelvio Pass oraz pomykać po Alpach w Szwajcarii. Po szybkim obrabowaniu jakiegoś banku będziemy mknąc do Polski, zapewne przez Niemcy choć to szybko może się wydłużyć o jeden dzień, zawadzimy o Garmisch Partenkirchen no i obok obejrzymy oryginał zamku z Disneya.
Końcowy przystanek to zapewne Szklarska Poręba w znanym i lubianym miejscu.
Tak więc widzicie trochę do objazu jest, mamy zamiar wrócić tak gdzieś ok. 25 lipca.
Jeśli ktoś nabierze ochoty czytając to co powyżej to czekamy jutro w Bielsku Białej, Hotel Prezydent. Wyjazd 8.00 we wtorek.
Wielkie dzięki dla Karoliny za uzbrojenie nas w wór na małego trupa oraz Majkelowi za wyczerpujące informacje, mapy i kontakty.
Pozdro.
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
No fajna trasa Ciekawe, kto ją wymyślił
Udanych wakacji nie muszę życzyć, bo wiem, że takie będą
Miejscówka w Stall jest idealna na wszystkie lokalne trasy. Z Rivy warto się udać na kręte dróżki na zachód od jeziora, w kierunku mniejszych jeziorek zaszytych w górach. Livigno jest idealne na wypady w okolicach przełęczy Stelvio. Jadąc ze Stelvio koniecznie jedźcie przez Merano do Soelden piękną przełęczą Timmelsjoch (płatna 13€, czynna do 20:00). A zamek Neuschwannstein widziałem parę lat temu - zdecydowanie warto się tam wybrać - niesamowita (szalona!) architektura w pięknym otoczeniu - niektóre świry jednak przysłużają się ludzkości tym, co po sobie pozostawiają
Udanych wakacji nie muszę życzyć, bo wiem, że takie będą
Miejscówka w Stall jest idealna na wszystkie lokalne trasy. Z Rivy warto się udać na kręte dróżki na zachód od jeziora, w kierunku mniejszych jeziorek zaszytych w górach. Livigno jest idealne na wypady w okolicach przełęczy Stelvio. Jadąc ze Stelvio koniecznie jedźcie przez Merano do Soelden piękną przełęczą Timmelsjoch (płatna 13€, czynna do 20:00). A zamek Neuschwannstein widziałem parę lat temu - zdecydowanie warto się tam wybrać - niesamowita (szalona!) architektura w pięknym otoczeniu - niektóre świry jednak przysłużają się ludzkości tym, co po sobie pozostawiają
- pmcomp
- Posty: 2566
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
Ha ... no to I'm back !!!
Nocleg w Szklarskiej a jutro do domciu do Warszawki. W tej chwli na liczniku ok. 4200 km rajdu. Jestem zajeżdżony na maxa, chyba na miesiąc obrzydła mi jazda samochodem i ... góry .
Juro coś napiszę i zamieszczę parę fotek. Było zajebiszczo .
Pozdro
Nocleg w Szklarskiej a jutro do domciu do Warszawki. W tej chwli na liczniku ok. 4200 km rajdu. Jestem zajeżdżony na maxa, chyba na miesiąc obrzydła mi jazda samochodem i ... góry .
Juro coś napiszę i zamieszczę parę fotek. Było zajebiszczo .
Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
Witamy, witamy
Miałem od Majkela częste upddate'y od Was - po relacjach sądząc było świetnie no i twardy z Ciebie zawodnik
Pozdr!
PS. Przesyłka w końcu doszła?
Miałem od Majkela częste upddate'y od Was - po relacjach sądząc było świetnie no i twardy z Ciebie zawodnik
Pozdr!
PS. Przesyłka w końcu doszła?
- pmcomp
- Posty: 2566
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
Wreszcie znalazłem trochę czasu aby uporządkować zdjęcia.
Oto fotorelacja ze Stelvio Drift 2009.
http://picasaweb.google.com/pmcomp3/MX5StelvioDrift2009#
Wybrano tylko fotki "samochodowe".
Oto kilka próbek:
[URL=http://img223.imageshack.us/i/dsc2119.jpg/][/URL]
[URL=http://img19.imageshack.us/i/dscn2055m.jpg/][/URL]
[URL=http://img223.imageshack.us/i/dscn1955j.jpg/][/URL]
[URL=http://img185.imageshack.us/i/dsc2093.jpg/][/URL]
Miłego oglądania.
Pozdro
Oto fotorelacja ze Stelvio Drift 2009.
http://picasaweb.google.com/pmcomp3/MX5StelvioDrift2009#
Wybrano tylko fotki "samochodowe".
Oto kilka próbek:
[URL=http://img223.imageshack.us/i/dsc2119.jpg/][/URL]
[URL=http://img19.imageshack.us/i/dscn2055m.jpg/][/URL]
[URL=http://img223.imageshack.us/i/dscn1955j.jpg/][/URL]
[URL=http://img185.imageshack.us/i/dsc2093.jpg/][/URL]
Miłego oglądania.
Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Mmmm... fantastyczne foty. Szlaki przetarte - nie pozostaje nic innego jak pakować za rok bagażnik i podążać Waszym śladem (i oczywiście śladem pierwszej ekipy alpejskiej).
A swoją drogą, muszę w końcu wrzucić do sieci fotki z naszej eksploracji południa kontynentu - połowa Waszych ujęć wydaje się być identyczna z naszymi. Cielęcina na drodze, Miatamaniak na pokładzie, z drewnianą kierownicą na pierwszym planie, w otwartych "tunelach", z czarnym Z4 i wieeeele innych.
A swoją drogą, muszę w końcu wrzucić do sieci fotki z naszej eksploracji południa kontynentu - połowa Waszych ujęć wydaje się być identyczna z naszymi. Cielęcina na drodze, Miatamaniak na pokładzie, z drewnianą kierownicą na pierwszym planie, w otwartych "tunelach", z czarnym Z4 i wieeeele innych.
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- pmcomp
- Posty: 2566
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
Noooo ... próbowałem zrobić fotę i się nie zabić.
To zupełnie jak w tej focie przy 110 km/h na podjeździe na Stelvio.
Najlepsza przyjemność i najlepsze foty były wtedy kiedy moja Pani była na zakupach w Livignio a ja jeździłem, jeździłem i jeździłem ... po okolicy.
Pozdro
To zupełnie jak w tej focie przy 110 km/h na podjeździe na Stelvio.
Najlepsza przyjemność i najlepsze foty były wtedy kiedy moja Pani była na zakupach w Livignio a ja jeździłem, jeździłem i jeździłem ... po okolicy.
Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)