tor Poznań z klubem Mazdaspeed
Wstępne zapisy do 05.01.2016
Moderator: Moderatorzy
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Bo ten podział na klasy z doopy jest - jeszcze nie widziałem serii wyścigowej, w której napęd przenosiłby do innej klasy. A co jeśli ktoś boi się jazdy RWD, nadsterowności i takich tam? Ja na ten przykład się boję, więc uważam że RWD powinny lądować w klasie o jedną niżej. Tak o!
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
gzy pisze:Czytałem te klasy żeby wymyślić w jakiej jestem i umknęło mi w ogóle że jest jakaś wzmianka o napędzaną oś :/
EDIT: patrzyłem na pogodę dla Poznania, czy Tor Poznań też ma mikroklimat, jak Ułęż?
Kij wie, kumpel kontroler lotów podesłał mihttp://awiacja.imgw.pl/index.php?product=tafft, rzekł, że to najlepsza prognoza na tereny około lotniskowe, paczać na EPPO kazał, tyle, że ja nic nie kumam, a kumpel jedzie rx-8, więc pewnie dla zmyły tak wrzucił i ściemę robi, co by błędy doboru kół popełniać i rexom dać wygrać.
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
Dżunior pisze:Bo ten podział na klasy z doopy jest - jeszcze nie widziałem serii wyścigowej, w której napęd przenosiłby do innej klasy. A co jeśli ktoś boi się jazdy RWD, nadsterowności i takich tam? Ja na ten przykład się boję, więc uważam że RWD powinny lądować w klasie o jedną niżej. Tak o!
+1 , Ja znam serie gdzie jest osobna klasa dla aut AWD . a FWD / RWD zostają w tej samej , i to ma jakiś tam sens - szczególnie w warunkach mokrych/zimowych ..
A nadsterowność nie jest domeną tylko aut RWD , nie wspominając - że niektóre RWD są mocno podsterowne , ale to już dyskusja na inny wątek ...
- Alex
- Donator
- Posty: 4610
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Jak tam przygotowania u Was do zmagan? Ja wlasnie zlamalem jedna z zasad konkretnie niedlubania w ostatniej chwili. Zdecydowalem jednak ze wymiana chlodnicy na nowa moze sie bardzo przydac podczas 15 minutowej sesji
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
nickesh v2.0 pisze:Jesteśmy w ośrodku w Zaniemyślu. Gdzie Ci miatowcy i co pijemy?
Nie wiem jak wszyscy, ale część bliżej toru, część w poznaniu, część (chyba ino ja) jedzie z rana.
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
- Alex
- Donator
- Posty: 4610
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Ma ktos ze soba przednie klocki hamulcowe do midbrejkow cobym mogl ewentualnie odkupic??
update: uratowal mnie deszcz ale na sucho bym juz raczej dlugo nie pojezdzil.
update: uratowal mnie deszcz ale na sucho bym juz raczej dlugo nie pojezdzil.
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Są gdzieś dostepne czasy?
- Alex
- Donator
- Posty: 4610
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
odbierajac DR pytalem co z wynikami, mily Pan odpowiedzial mi ze "wrzuca na forum" wlasnie. Nie umiem ich jednak znalezc.
Fajnie bylo, ciesze sie ze nadal zyje Nie spodziewalem sie ze moj pierwszy raz na TP bedzie takze na mokro shock:
Fajnie bylo, ciesze sie ze nadal zyje Nie spodziewalem sie ze moj pierwszy raz na TP bedzie takze na mokro shock:
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Znaleźliśmy szary kocyk z MMC, tak przecież cenny dla naszych zawodników . Zmartwionego właściciela prosimy o kontakt.
A jeśli ktoś znalazł nasz mazdowy, czerwono-czarny parasol, chętnie go odzyskamy
Kidman położył go gdzieś przy lawetach, ale zanim zdążyłem go zabrać, gdzieś zniknął.
No i gdzie te wszystkie zdjęcia i onboardy?! Precz z tym facebookiem - niech przynajmniej ktoś wklei najwazniejsze linki na forum
A jeśli ktoś znalazł nasz mazdowy, czerwono-czarny parasol, chętnie go odzyskamy
Kidman położył go gdzieś przy lawetach, ale zanim zdążyłem go zabrać, gdzieś zniknął.
No i gdzie te wszystkie zdjęcia i onboardy?! Precz z tym facebookiem - niech przynajmniej ktoś wklei najwazniejsze linki na forum
nickesh v2.0 pisze:A jeśli ktoś znalazł nasz mazdowy, czerwono-czarny parasol, chętnie go odzyskamy
Kidman położył go gdzieś przy lawetach, ale zanim zdążyłem go zabrać, gdzieś zniknął.
Grześ go ma .
nickesh v2.0 pisze:No i gdzie te wszystkie zdjęcia i onboardy?! Precz z tym facebookiem - niech przynajmniej ktoś wklei najwazniejsze linki na forum
- Alex
- Donator
- Posty: 4610
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
onboardy ode mnie:
najpierw na sucho
potem wilgotno
(sa momenty ok 2:20)
a tu juz deszcz tnie rowno, ostatnia sesja tego dnia
(spin 360+ 6:25, dopiero na nagraniu zobaczylem co sie dokladnie dzialo)
najpierw na sucho
potem wilgotno
(sa momenty ok 2:20)
a tu juz deszcz tnie rowno, ostatnia sesja tego dnia
(spin 360+ 6:25, dopiero na nagraniu zobaczylem co sie dokladnie dzialo)
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Alex
- Donator
- Posty: 4610
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Kidman pisze:nickesh v2.0 pisze:Umyślnie redukujesz do 7500 rpm na dwójce?
Ba, próbowałem nawet wrzucić dwójkę na prostej startowej zamiast czwórki
Mazdy to wytrzymale bestie, nie to co np. Suzuki gdzie jednokrotna operacja tego typu skonczyla sie wymiana silnika
ja tez sie w jednym momencie zapomnialem. Wiedzialem ze trzeba zejsc 4-3-2 ale zapomnialem ze przed wrzuceniem trojki nalezy zaczac hamowac
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Kim Son San
- Posty: 2018
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Moje 2:05:400 dzięki jeździe za Kidmanem:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DVPc6dG1gFw&feature=youtu.be[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DVPc6dG1gFw&feature=youtu.be[/youtube]
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
Speedster z k20 i rx8 z k20 kompresor
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
W drugiej sesji Speed zmroził mi krew w żyłach. Dzielnie walczył, ale po trzeciej próbie zabrakło toru.
Dwa kółka heheszków z Maćkiem (Mac aka Czester ) i Ortalionem:
Dwa kółka heheszków z Maćkiem (Mac aka Czester ) i Ortalionem:
Żeby się dostać do listy czasów kierowcy trzeba się zalogować. Dostawaliśmy jakieś konta/loginy/hasła?
- Kim Son San
- Posty: 2018
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Odcinka 8800rpm
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
- Kim Son San
- Posty: 2018
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Śmieję się za każdym razem, jak to oglądam Jazda za Tobą z jednej strony mega dużo mi dała (jeżdżę zachowawczo w przeciwieństwie do Ciebie ), ale z drugiej była dziwna, bo musiałem korygować moje błędy wynikające z reakcji samochodu na inny niż mój tor jazdy. Następnym razem siadam na ogon i nie odpuszczam
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0