MazdaSpeed Track Day Tor Radom
12 października 2013
Moderator: Moderatorzy
- Kim Son San
- Posty: 2017
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
20km vs 80km to jest różnica. Wielokrotnie narzekałem na brak jeżdżenia ostatnio, wiec gdyby tu mi się to powtórzyło, to coś by mnie... A nie, czekaj, przecież nie jadę a na serio, to nie ma porównania. Traci Day vs piknik przy wątpliwej pogodzie.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
- Arturo_tiburon
- Posty: 1067
- Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
- Model: ND
- Wersja: Daga spec
- Lokalizacja: waw
Wszytko w rękach organizatora ...Jarek jak znam ludzi którzy się wybierają z MX5 to zaryzykuje stwierdzenie, że 90% glosuje za planem Śluby i uwagami Karola, wex pod uwagę prosze jego słowa bo ma za sobą ogarnięcie właśnie kilku takich imprez. Jak byś potrzebował wsparcia na swoim forum to daj znać
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
- Donek
- Posty: 1331
- Rejestracja: 29 lip 2009, 16:50
- Model: NA
- Wersja: Sunburst Yellow
- Lokalizacja: Warszawa
Ja jadę pierwszy raz i nie wiem czy się nadaję do jazdy po torze, podchodzę do tego wyjazdu rekreacyjnie, ale uważam, że im więcej będzie jazdy tym więcej będzie radochy i zawsze się człowiek więcej nauczy i nabierze powiedzmy obrobinę doświadczenia. Co do planu Himbera i Śluby to nie wiem tylko czy tak skomplikowane przejazdy ogarnę
Niestety trasa przez Was zaproponowana jest nie do zrobienia z powodu oraniczeń sprzętowych. Tzn, na starcie nie ma fotokomórki tylko jest drzewko stratowe czyli start lotny odpada. Po drugie maksymalna odległość pomiędzy drzewkiem startowym a fotokomórka na mecie to 50m.
Propozycja trasy na prawdę fajna lecz ciężka do ogarnięcia z tym sprzętem co posiadamy i terenem udostępnionym.
Jeszcze raz bardzo dziękuję Michałowi i Karolowi. Trzeba się uczyć od bardziej doświadczonych. Karol będę rano dzwonił..........
Podsumowując, moja propozycja:
1. 9.30-11.30 WOLNE PRZEJAZDY
Jeździmy po trasie późniejszych zawodów. Zawodnicy będa podzieleni na dwie grupy po 23 auta. Będzie wydzielona strefa wjazdy i zjazdu. Na torze będzie jednocześnie 10-13 aut. Każda grupa pojedzie 2 sesje po 30min.
2. 11.30-14.15 ZAWODY
2 grupy po 23 auta
6 prób po 1 okrążeniu. Pod uwagę będą brane 4 najlepsze przejazdy. Drugie auto jest wpuszczane na próbę gdy pierwsze jest w końcowej fazie. Czyli start co jakieś 30s.
Tworzenie klasy turbo dla dwóch aut troszkę mija się z celem.
3. 14.15-16.30 WOLNE PRZEJAZDY
to samo co w punkcie 1. tylko w drugą stronę toru.
Czyli praktycznie to samo co zaproponowaliście tylko zawody na innej trasie.
Propozycja trasy na prawdę fajna lecz ciężka do ogarnięcia z tym sprzętem co posiadamy i terenem udostępnionym.
Jeszcze raz bardzo dziękuję Michałowi i Karolowi. Trzeba się uczyć od bardziej doświadczonych. Karol będę rano dzwonił..........
Podsumowując, moja propozycja:
1. 9.30-11.30 WOLNE PRZEJAZDY
Jeździmy po trasie późniejszych zawodów. Zawodnicy będa podzieleni na dwie grupy po 23 auta. Będzie wydzielona strefa wjazdy i zjazdu. Na torze będzie jednocześnie 10-13 aut. Każda grupa pojedzie 2 sesje po 30min.
2. 11.30-14.15 ZAWODY
2 grupy po 23 auta
6 prób po 1 okrążeniu. Pod uwagę będą brane 4 najlepsze przejazdy. Drugie auto jest wpuszczane na próbę gdy pierwsze jest w końcowej fazie. Czyli start co jakieś 30s.
Tworzenie klasy turbo dla dwóch aut troszkę mija się z celem.
3. 14.15-16.30 WOLNE PRZEJAZDY
to samo co w punkcie 1. tylko w drugą stronę toru.
Czyli praktycznie to samo co zaproponowaliście tylko zawody na innej trasie.
- Załączniki
-
- zawody_nowe.jpg (60.56 KiB) Przejrzano 1294 razy
Ostatnio zmieniony 09 paź 2013, 12:16 przez Snabb, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
generalnie idziesz w dobrą stronę ale:
1. wg google maps pomiędzy startem a meta którą zaproponował Himber, będzie około 50m można to trochę jeszcze do siebie przybliżyć oczywiście
2. kolizyjny zjazd i wjazd na tor będzie sprawiał problemy, i daje duże ryzyko stłuczki która chyba jest najmniej pożądanym incydentem oraz ogranicza znacząco liczbę aut na torze co wpłynie na przebieg próby.
3. 6 przejazdów pomiarowych 4 liczone ale wszystkie w ta sama stronę jak rozumiem? to w sumie późniejsza jazda w drugą stronę jest już bezsensu a podział zawodów na jazdę w prawo lewo i rozbicie tego na 2 grupy będzie znacznie bardziej widowiskowe, niż monotonne i powtarzalne starty przez ponad 3h15min?!
4. próba Himbera pozwoli na przyspieszenie przejazdów pomiarowych jeśli auta będą wypuszczane częściej i nie będzie to trwało to jw. 3h15min a zarazem wydłuży próbę znacząco o kilkadziesiąt m.
5. jak tor radom ma się do drifterów?! lubię się czasem poślizgać i chciałbym wiedzieć przed czy będę mógł bez problemu polatać czy nie mam poco brać dodatkowych kół?
Pamiętaj że to Twoja pierwsza impreza tego typu, więc nie wszystko musi być idealnie ale po co się uczyć na własnych błędach jeśli inni już przez to przechodzili. A jeśli wszystko wypali i ludzie się najeżdżą i będą mieli radochę to frekwencje na następną organizowaną przez siebie pojeżdżawkę masz murowaną
Miłego dnia
dr.KoKoN aka Śluba
1. wg google maps pomiędzy startem a meta którą zaproponował Himber, będzie około 50m można to trochę jeszcze do siebie przybliżyć oczywiście
2. kolizyjny zjazd i wjazd na tor będzie sprawiał problemy, i daje duże ryzyko stłuczki która chyba jest najmniej pożądanym incydentem oraz ogranicza znacząco liczbę aut na torze co wpłynie na przebieg próby.
3. 6 przejazdów pomiarowych 4 liczone ale wszystkie w ta sama stronę jak rozumiem? to w sumie późniejsza jazda w drugą stronę jest już bezsensu a podział zawodów na jazdę w prawo lewo i rozbicie tego na 2 grupy będzie znacznie bardziej widowiskowe, niż monotonne i powtarzalne starty przez ponad 3h15min?!
4. próba Himbera pozwoli na przyspieszenie przejazdów pomiarowych jeśli auta będą wypuszczane częściej i nie będzie to trwało to jw. 3h15min a zarazem wydłuży próbę znacząco o kilkadziesiąt m.
5. jak tor radom ma się do drifterów?! lubię się czasem poślizgać i chciałbym wiedzieć przed czy będę mógł bez problemu polatać czy nie mam poco brać dodatkowych kół?
Pamiętaj że to Twoja pierwsza impreza tego typu, więc nie wszystko musi być idealnie ale po co się uczyć na własnych błędach jeśli inni już przez to przechodzili. A jeśli wszystko wypali i ludzie się najeżdżą i będą mieli radochę to frekwencje na następną organizowaną przez siebie pojeżdżawkę masz murowaną
Miłego dnia
dr.KoKoN aka Śluba
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Dr.KoKoN pisze:5. jak tor radom ma się do drifterów?!
Z tego co mówił Majlkel, to raczej należy sobie boki na radomskim kartodromie odpuścić.
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Z tego co wynika z regulaminu, który muszą podpisać uczestnicy i który jest nieco abstrakcyjno-absurdalny to dryft odpada, bo dowalą Ci karę 5k.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
hella_flush pisze:Z tego co wynika z regulaminu, który muszą podpisać uczestnicy i który jest nieco abstrakcyjno-absurdalny to dryft odpada, bo dowalą Ci karę 5k.
Co najmniej, 5kilo to zaliczka Ale takie są zasady na tym obiekcie, między innymi dlatego nie zdecydowaliśmy się nigdy klubowej pojeżdżawki tam zrobić.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Będę jeździł do max 5 tyś. obr. żeby czasem boczek nie wyszedł bo jeszcze ktoś z obsługi dopatrzy się dymku, podciągną to pod palenia loka i mam grubo w plecy...
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Wszystko to nabiera właściwego kształtu z jednym "ale". Nie rozumiem tych wolnych przejazdów w drugą strone pod koniec imprezy. Gdy opadna już emocje po rywalizacji czasowej to z doświadczenia wiem, ze 2 godziny jeżdżenia dla samego jeżdżenia nie ma sensu. Czy nie lepiej wydłużyc zawody kosztem tych przejazdów??
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Albo dać więcej wolnych przejazdów rano?
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
uuuu no to dobrze że będę na torsenie a nie spawie bo za samo manewrowanie w miejscu bym pewnie dostał kare...
czyli nici z drift taxi ;(
czyli nici z drift taxi ;(
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
hella_flush pisze:Z tego co wynika z regulaminu, który muszą podpisać uczestnicy i który jest nieco abstrakcyjno-absurdalny to dryft odpada, bo dowalą Ci karę 5k.
Już nie mówiąc o umowie pomiędzy mną a Automobilklubem... tam to dopiero jest hardcore...
Niestety dziadki z AR drift całkowicie wyeliminowali ze swojego obiektu...
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
ok to pytanie, z racji startu z miejsca nie lotnego... na 100% zostanie dużo śladów "palonej gumy" co z tym? kto za to zapłaci kare jeśli AR sie przyczepi?
I uwaga palacze/piwosze " Na terenie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, zażywania środków odurzających, picia alkoholu. "
I uwaga palacze/piwosze " Na terenie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, zażywania środków odurzających, picia alkoholu. "
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Przychylam się do powyższego. Robienie wolnej jazdy w drugą stronę, skoro próba jest tylko w jedną mija się z celem. Próba winna być 3x w jedną i 3x w drugą. Klasyfikacja 2 najlepsze z pierwszej i 2 najlepsze z drugiej. Tyle.
Moim zdaniem mniej jak 50m bez większego problemu jest w przedstawionej wczoraj propozycji. Jak z takiego czy innego powodu nie przejdzie to chyba lepiej jest wrócić do pierwszej propozycji i robić po dwa kółka. Tylko trasę odwrócić na druga próbę.
Zacząłem rysować kolejną propozycję, ale.... to nie są moje czy śluby zawody. Nie chcę się więcej angażować czy mieszać.
Rób jak uważasz
PS. Chcę tylko miło spędzić sobotę i nie żałować, że nie pojechałem na [URL=https://www.facebook.com/media/set/?set=a.555386434510290.1073741851.293981723984097&type=1]WRAK Atak[/URL]
Moim zdaniem mniej jak 50m bez większego problemu jest w przedstawionej wczoraj propozycji. Jak z takiego czy innego powodu nie przejdzie to chyba lepiej jest wrócić do pierwszej propozycji i robić po dwa kółka. Tylko trasę odwrócić na druga próbę.
Zacząłem rysować kolejną propozycję, ale.... to nie są moje czy śluby zawody. Nie chcę się więcej angażować czy mieszać.
Rób jak uważasz
PS. Chcę tylko miło spędzić sobotę i nie żałować, że nie pojechałem na [URL=https://www.facebook.com/media/set/?set=a.555386434510290.1073741851.293981723984097&type=1]WRAK Atak[/URL]
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
To o której ten wyjazd z Janek 6:50 to lekka przesada chyba
- Arturo_tiburon
- Posty: 1067
- Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
- Model: ND
- Wersja: Daga spec
- Lokalizacja: waw
He he no to chyba juz kepiej zrobic piwko w piątek z WiR
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
Jak byśmy wyjechali o 6:50 to pewnie na jedno jeszcze byśmy się załapali
WiR ( a raczej jego ułamek/procent/promil ) zaprasza serdecznie do Radomia w piątek. W tajemnicy powiem, że Tomasz "Prezes" Hella ma dzisiaj urodziny i z miłą chęcią by jutro walnął urodzinowe piffko i poprawił w sobote równiez z Wami już w stolicy:)
[ Dodano: 10-10-2013, 09:34 ]
Mam pytanko: jaką długość posiada jeden przejazd?
[ Dodano: 10-10-2013, 09:34 ]
Mam pytanko: jaką długość posiada jeden przejazd?