Zapisy na track day w Pile 23.06.2013
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 05 maja 2013, 20:49
- Model: NA
- Wersja: 1990 Miata
- Lokalizacja: Piła - Wielkopolska
- Kontakt:
Zapraszam na zamknięty dla widzów zlot / track day do Piły w północnej Wielkopolsce, który odbędzie się w dniu 23 czerwca (niedziela) od godziny 9:00 do 18:00. Udział wezmą głównie Corvette, jednak inne auta również mile widziane. Jestem wielkim fanem MX-5 i Corvette Daję znać o wydarzeniu, bo może ktoś z Was będzie miał ochotę wziąć udział.
Miejscem imprezy jest lotnisko o bardzo równej nawierzchni, a dokładniej wyznaczony na nim tor naturalnie układający się z dróg dojazdowych o szerokości 10m (dla porównania szerokość Toru Poznań to 12m).
Koszt udziału w imprezie to 100zł (z wpłat uczestników zostanie pokryty koszt wynajęcia terenu oraz pozostałe koszty organizacyjne). Impreza odbywa się za zgodą osób zarządzających terenem. Teren zostanie zamknięty i zabezpieczony na czas trwania imprezy.
Obiad we własnym zakresie, 500m od lotniska na ul. lotniczej jest zaprzyjaźniona restauracja Amor, już za 15 zł można zjeść smaczny obiad.
Po zakończeniu jazd około godziny 18:00 integracyjne ognisko z kiełbaskami lub grill (kiełbaski w cenie za udział).
Stacja paliw w odległości 1km od lotniska.
Hoteli w Pile jest [URL=http://e-turysta.net/lista-noclegow/Pi%C5%82a,1,194368,m,kate10,mi.html?gclid=CJb6zd-c17cCFUyV3god-SMAqg]sporo[/URL], od przystępnych cenowo do [URL=http://www.gromada.pl/hotelpila]Gromady[/URL] (z widokiem z 10-12 piętra na lotnisko oddalone o 3km od centrum).
Harmonogram:
9:00 – 9:30: Omówienie zasad bezpieczeństwa oraz zapoznanie z torem
9:30 – 11:00: Grupowe przejazdy treningowe
11:00 – 11:15: Przerwa
11:15 – 12:00: Indywidualne przejazdy z pomiarem czasu okrążenia
12:00 – 13:00: Przerwa obiadowa (restauracja, na własny koszt) oraz odwrócenie toru
13:00 – 14:30: Grupowe przejazdy treningowe
14:30 – 14:45: Przerwa
14:45 – 15:30: Indywidualne przejazdy z pomiarem czasu okrążenia
15:30 – 15:45: Przerwa
15:45 – 16:45: Wyścigi na 1/4 mili (asfalt, szerokość 60m) w systemie 1 na 1, bez pomiaru czasu
16:45 – 17:15: Próby maksymalnej prędkości bez pomiaru na pasie o długości 2,4 km
17:15 – 18:00: Zawody w drifcie dla chętnych. 3 próby na osobę, jeden bezpieczny zakręt, system ocen widzów (pozostałych uczestników) od 1 do 6
Od 18:00: Integracyjne ognisko z kiełbaskami lub grill (w przypadku dobrej pogody)
Aby się zapisać należy wysłać do mnie wiadomość prywatną (PW) lub e-mail (p.pilarczyk@hexa-plus.com) z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym, wymagane dane to:
Imię / nick:
Model samochodu:
Rok produkcji:
Moc w KM:
Nieobowiązkowe informacje dodatkowe,
Skąd jestem:
Zdjęcie pojazdu (link):
Telefon:
E-mail:
W wiadomości zwrotnej otrzymacie numer konta oraz krótkie oświadczenie dotyczące zasad bezpieczeństwa, które będzie trzeba podpisać w dniu imprezy przed jej rozpoczęciem.
Wpis na listę uczestników po dokonaniu wpłaty. W tytule wpłaty koniecznie wpisać należy imię / nick oraz model samochodu - to bardzo istotne. W przypadku gdy zlot / track day nie odbędzie się (nic na to nie wskazuje) oczywiście zwrócone zostaną wszystkie wpłaty.
Serdecznie zapraszam!
Paweł
PS: A Jeśli myślicie, że jazda po torze na takim obiekcie to nic fajnego, polecam wideo z eventu VMAX Adrenaline na lotnisku Bruntingthorpe w UK: http://www.youtube.com/watch?v=Iz1iCV_4bjM Ten teren w UK służy producentom samochodów i dziennikarzom jako miejsce do testów: http://www.bruntingthorpeprovingground.com/
Lista uczestników:
1. [Paweł / Piła] 1990 Mazda MX-5 Miata (115KM), zdjęcie: http://farm4.staticflickr.com/3706/8986668508_01f76f6c52_o.jpg
(+ kilka Corvette, na razie nieoficjalnie, dopiero rozpoczęły się zapisy)
Miejscem imprezy jest lotnisko o bardzo równej nawierzchni, a dokładniej wyznaczony na nim tor naturalnie układający się z dróg dojazdowych o szerokości 10m (dla porównania szerokość Toru Poznań to 12m).
Koszt udziału w imprezie to 100zł (z wpłat uczestników zostanie pokryty koszt wynajęcia terenu oraz pozostałe koszty organizacyjne). Impreza odbywa się za zgodą osób zarządzających terenem. Teren zostanie zamknięty i zabezpieczony na czas trwania imprezy.
Obiad we własnym zakresie, 500m od lotniska na ul. lotniczej jest zaprzyjaźniona restauracja Amor, już za 15 zł można zjeść smaczny obiad.
Po zakończeniu jazd około godziny 18:00 integracyjne ognisko z kiełbaskami lub grill (kiełbaski w cenie za udział).
Stacja paliw w odległości 1km od lotniska.
Hoteli w Pile jest [URL=http://e-turysta.net/lista-noclegow/Pi%C5%82a,1,194368,m,kate10,mi.html?gclid=CJb6zd-c17cCFUyV3god-SMAqg]sporo[/URL], od przystępnych cenowo do [URL=http://www.gromada.pl/hotelpila]Gromady[/URL] (z widokiem z 10-12 piętra na lotnisko oddalone o 3km od centrum).
Harmonogram:
9:00 – 9:30: Omówienie zasad bezpieczeństwa oraz zapoznanie z torem
9:30 – 11:00: Grupowe przejazdy treningowe
11:00 – 11:15: Przerwa
11:15 – 12:00: Indywidualne przejazdy z pomiarem czasu okrążenia
12:00 – 13:00: Przerwa obiadowa (restauracja, na własny koszt) oraz odwrócenie toru
13:00 – 14:30: Grupowe przejazdy treningowe
14:30 – 14:45: Przerwa
14:45 – 15:30: Indywidualne przejazdy z pomiarem czasu okrążenia
15:30 – 15:45: Przerwa
15:45 – 16:45: Wyścigi na 1/4 mili (asfalt, szerokość 60m) w systemie 1 na 1, bez pomiaru czasu
16:45 – 17:15: Próby maksymalnej prędkości bez pomiaru na pasie o długości 2,4 km
17:15 – 18:00: Zawody w drifcie dla chętnych. 3 próby na osobę, jeden bezpieczny zakręt, system ocen widzów (pozostałych uczestników) od 1 do 6
Od 18:00: Integracyjne ognisko z kiełbaskami lub grill (w przypadku dobrej pogody)
Aby się zapisać należy wysłać do mnie wiadomość prywatną (PW) lub e-mail (p.pilarczyk@hexa-plus.com) z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym, wymagane dane to:
Imię / nick:
Model samochodu:
Rok produkcji:
Moc w KM:
Nieobowiązkowe informacje dodatkowe,
Skąd jestem:
Zdjęcie pojazdu (link):
Telefon:
E-mail:
W wiadomości zwrotnej otrzymacie numer konta oraz krótkie oświadczenie dotyczące zasad bezpieczeństwa, które będzie trzeba podpisać w dniu imprezy przed jej rozpoczęciem.
Wpis na listę uczestników po dokonaniu wpłaty. W tytule wpłaty koniecznie wpisać należy imię / nick oraz model samochodu - to bardzo istotne. W przypadku gdy zlot / track day nie odbędzie się (nic na to nie wskazuje) oczywiście zwrócone zostaną wszystkie wpłaty.
Serdecznie zapraszam!
Paweł
PS: A Jeśli myślicie, że jazda po torze na takim obiekcie to nic fajnego, polecam wideo z eventu VMAX Adrenaline na lotnisku Bruntingthorpe w UK: http://www.youtube.com/watch?v=Iz1iCV_4bjM Ten teren w UK służy producentom samochodów i dziennikarzom jako miejsce do testów: http://www.bruntingthorpeprovingground.com/
Lista uczestników:
1. [Paweł / Piła] 1990 Mazda MX-5 Miata (115KM), zdjęcie: http://farm4.staticflickr.com/3706/8986668508_01f76f6c52_o.jpg
(+ kilka Corvette, na razie nieoficjalnie, dopiero rozpoczęły się zapisy)
- Arturo_tiburon
- Posty: 1067
- Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
- Model: ND
- Wersja: Daga spec
- Lokalizacja: waw
kurcze szkoda, że to w weekend kiedy jest 2 tura w Biłgoraju bo chętnie bym przetestował Piłę
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
Hantkus pisze:Zastanawiam się... remik jak wyglądają klasy?
?
Nie wiem kompletnie nic o tej imprezie (czekam na szczególy od Pawła) -bo to nie to samo, co treningi ogranizowane przez "małego" z forum rajdowypoznan . Ale jak można potrenować w promieniu 100km od Poznania - to chętnie skorzystam ..
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 05 maja 2013, 20:49
- Model: NA
- Wersja: 1990 Miata
- Lokalizacja: Piła - Wielkopolska
- Kontakt:
To mały track day w kameralnej atmosferze, bez podziału na klasy, bez spiny na rywalizację. Chodzi o to aby za możliwie jak najbardziej przystępne pieniądze dać szansę pośmigania szybko po fajnym i bezpiecznym terenie. Idea przewodnia to dobra zabawa, tor jest super pod MX-5, szczególnie sekcja z eską i później serią 4 zakrętów gdzie cały czas jedzie się od lewej do prawej Można niesamowicie poczuć balans auta. Każdy kto tu jeździ dziwi się jak jest równo i ile frajdy daje ta konfiguracja trasy.
Do kiedy można się decydować/wpisywać/wpłacać?
-
- Donator
- Posty: 1246
- Rejestracja: 21 maja 2012, 22:06
- Model: NB
- Wersja: 1.8
- Lokalizacja: Poznań
To może ja też bym pojechał, ktoś musi zamykać stawkę I koniecznie trzeba się podszkolić bo ostatnio pasażer miał do mojej techniki jazdy parę uwag...
była czerwona NA 1.6 -> II wice mistrz MMC West 2014 w klasie 1.6
-
- Donator
- Posty: 2803
- Rejestracja: 17 lut 2012, 17:59
- Model: NB MSM
- Wersja: Szarik
- Lokalizacja: Poznań
matusz pisze:To może ja też bym pojechał, ktoś musi zamykać stawkę I koniecznie trzeba się podszkolić bo ostatnio pasażer miał do mojej techniki jazdy parę uwag...
Oj tam zaraz uwag
Rules are made to be broken
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 05 maja 2013, 20:49
- Model: NA
- Wersja: 1990 Miata
- Lokalizacja: Piła - Wielkopolska
- Kontakt:
rogI pisze:Do kiedy można się decydować/wpisywać/wpłacać?
Zapisy i wpłata najpóźniej w piątek 21go czerwca, ponieważ 22go jestem do wieczora na wyścigach na Torze Poznań
Zainteresowanych udziałem w imprezie proszę o kontakt przez PW, odsyłam dane do wpłaty, należy też wypełnić mały formularz zgłoszeniowy i zapoznać się z oświadczeniem dotyczącym bezpieczeństwa
Takie i podobne imprezy już się tu odbywały, to fajny teren z potencjałem. Nie zjada opon jak Ułęż, nie jest też tak ślisko jak na torze Kielce. Przede wszystkim jest bardzo równo. Jeśli się Wam spodoba to w niedalekiej przyszłości bardzo chętnie coś takiego powtórzę
arturo_tiburon pisze:kurcze szkoda, że to w weekend kiedy jest 2 tura w Biłgoraju bo chętnie bym przetestował Piłę
+1
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
Ścigać się nie przyjadę, ale dla towarzystwa... muszę sprawdzić grafik
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 05 maja 2013, 20:49
- Model: NA
- Wersja: 1990 Miata
- Lokalizacja: Piła - Wielkopolska
- Kontakt:
Przepraszam Panowie, ale jestem zmuszony odwołać imprezę. Generalnie papierki na to załatwiałem od stycznia, było wiele chętnych Corvette na papierze co mnie zachęciło do działania. Po uzyskaniu zgód ludzie zaczęli się wykruszać, no a teraz zapisy idą jak burza - jeden chętny (C5) + 2/3 MX-5.
Niestety koszty organizacyjne małe nie są (zabezpieczenie dużego terenu ludźmi najgorsze) i żeby się to pokryło musi być około 15-20 aut. Dlatego nie ma to większego sensu. Szkoda bo teren fajny.
Raz na jakiś czas są tu mniejsze lokalne treningi, koszt udziału to symboliczne 30-50zł. Będę informował gdy coś takiego będzie, tylko wtedy jeździ się samotnie na czas w kasku i "wokół trzepaka" czyli między pachołkami. Nie ma dużych prędkości, nie ma aut razem na torze.
Przepraszam za zamieszanie i uprzejmie proszę moderatora o usunięcie tematu. Wrzucenie go do kosza nie jest najlepszą opcją, bo zachęcać będzie na przyszłość do nielegalnego wjazdu na teren, a do tego nie chcę się przyczyniać
Niestety koszty organizacyjne małe nie są (zabezpieczenie dużego terenu ludźmi najgorsze) i żeby się to pokryło musi być około 15-20 aut. Dlatego nie ma to większego sensu. Szkoda bo teren fajny.
Raz na jakiś czas są tu mniejsze lokalne treningi, koszt udziału to symboliczne 30-50zł. Będę informował gdy coś takiego będzie, tylko wtedy jeździ się samotnie na czas w kasku i "wokół trzepaka" czyli między pachołkami. Nie ma dużych prędkości, nie ma aut razem na torze.
Przepraszam za zamieszanie i uprzejmie proszę moderatora o usunięcie tematu. Wrzucenie go do kosza nie jest najlepszą opcją, bo zachęcać będzie na przyszłość do nielegalnego wjazdu na teren, a do tego nie chcę się przyczyniać
- pmcomp
- Posty: 2566
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
Nawet jak będzie drożej. I tak paliwo i hotel porwą lwią część kosztów. Działaj chłopie.
Masz nauczkę ... najpierw pieniążki, potem papierki. W gębie każdy mocny ale jak idzie do płacenia często słychać łabędzi śpiew. U nas brać przyzwyczajona i bardziej zdyscyplinowana .
Pozdro
Masz nauczkę ... najpierw pieniążki, potem papierki. W gębie każdy mocny ale jak idzie do płacenia często słychać łabędzi śpiew. U nas brać przyzwyczajona i bardziej zdyscyplinowana .
Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
1. Hantkus
2. Fiveopac
3. Pmcomp
4. matusz (jak będzie za 100zł z haczykiem)
5. Smock
6. Tomai
2. Fiveopac
3. Pmcomp
4. matusz (jak będzie za 100zł z haczykiem)
5. Smock
6. Tomai
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm