KILKA WIEŚCI:
1. Próby zostaną nieznacznie zmodyfikowane, plan niedługo. Nie będzie nawrotu/beczki.
2.
Każdy samochód przejeżdża tor taką samą ilość razy. Jeżeli kierowca chce dać poprowadzić pilotowi to kosztem własnych przejazdów.
3. W doszkalaniu pilot z kierowcą może zmieniać się jak chce.
4. Na każdą próbę RallySprint będą 4 mierzone przejazdy, z czego suma 2 najlepszych liczona będzie do klasyfikacji (łącznie 8 przejazdów mierzonych, 4 do klasyfikacji). Jeżeli pasażer chce brać udział w klasyfikacji to kosztem 4 przejazdów mierzonych kierowcy. Wtedy każdy przejazd kierowcy i pasażera będzie liczony do klasyfikacji. Jest to ukłon w stronę jeżdżących pasażerów.
5. Podczas RallySprintu instruktorzy
na prośbę kierowcy na max 2 przejazdy mogą zostać pasażerami/pilotami. Instruktorzy nie jeżdżą z pasażerami.
6. Następnego dnia (21 października, niedziela) o godzinie 12:00 jest KJS na Torze Lublin. Można wystartować za 50zł,
jednak lepszą opcją jest wystartowanie w treningu od 9:00 do 12:00. Za 60zł przez 3 godziny jeździ się ile chce nie wysiadając z auta. Spokojnie ponad 50 okrążeń toru (wiem bo właśnie wróciłem z takiego treningu i było bardzo fajnie).
7. Menu będzie składało się z zupy i drugiego dania. Dostaniemy termosy z kawą i herbatą.
8. Przypominam, że
do 18 października proszę o zgłoszenia dodatkowego obiadu dla pasażera (20zł). Kierowca dostaje obiad w cenie imprezy. Pasażer płaci na miejscu (o ile obiad dla niego zostanie zgłoszony jw.)
9.
Do 12 października proszę o listę pasażerów, którzy będą startować (doszkalanie + RallySprint)
10. Przypominam, że majkel czeka na Wasze przelewy
do 8 października do 18:00.
11. Stacja benzynowa oddalona jest od toru o 1,1km. ORLEN. Mapka dojazdu -> [URL=http://tnij.net/O11P]LINK[/URL]
12. Proszę o listę osób chętnych na piątkową i/lub sobotnią integrację. W piątek to raczej lekkie piwo w pubie, w sobotę proponuję zawody w kręgle oraz tup tup tup i gul gul gul. Zarezerwuje stolik tylko muszę wiedzieć na ile osób.
-------
Dla tych, którzy nie wierzą we własne siły, mam dobrą wiadomość. Na dzisiejszym treningu na kilkanaście aut (w tym dwa WRXy i GTek) objechała mnie na torze tylko wybebeszona honda żelazko na slickach. Miata trzyma się drogi jak głupia i w każdym zakręcie przyspiesza. Będzie dobrze
Większość toru przejedziemy na 2 biegu oscylując między 3.5, a 7 tyś. obrotów. Na prostej wrzucimy na chwilę 3. Techniczna jazda wymaga hamowania przed niemal każdym zakrętem. Przy lataniu bokami hamulca praktycznie możemy nie ruszać. Nie martwcie się o opony, tor nie wcina ich tak jak Ułęż. Niska temperatura nie będzie nam straszna, po jednym okrążeniu opony będą rozgrzane jak ta lala
Pamiętajcie o opróżnieniu bagażnika, będzie wydzielone miejsce na graty. Po dzisiejszej zabawie czeka mnie sprzątanie bagażnika.... a tak się śmiałem z gaśnicy kolegi w BMW na filmiku z ostatniego Ułęża
