[spot ogólnopolski] Akcja Wróbel II - 2010

10 października 2010

Forum o zlotach ogólnopolskich - tych które już były oraz wszystkich planowanych.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Qbatron
Donator
Donator
Posty: 2549
Rejestracja: 10 kwie 2009, 20:23
Lokalizacja: Lublin

14 paź 2010, 20:39

Powiem Ci... ze mnie troche zasmuciles... bo myslalem ze mamy podobne zdolnosci ale wychodzi na to ze Ty na torze walczysz z autem a nie z zegarkiem :)
anrasz
Posty: 152
Rejestracja: 08 sie 2007, 23:48
Lokalizacja: Warszawa

14 paź 2010, 20:45

Bez przesady aż tak źle nie jest. Auto trochę poskacze i przestanie jak to się mówi żałuję że nie mam podwójnej regulacji siły tłumienia :mrgreen:
Ale nienawidzę jak auto mi obciera lusterkami na zakrętach :twisted:
Jeśli chodzi o turbomiaty to w moich oczach poniosły klęskę.
mszczyrek
Posty: 1089
Rejestracja: 31 mar 2008, 15:57
Lokalizacja: Lublin

14 paź 2010, 21:40

anrasz pisze: Auto trochę poskacze i przestanie


Taaa.... :wink: Ja ciagle walcze z ustawieniami na nierówne nawierzchnie, niestety nawet godzac sie na dyskomfort na naszych drogach nie da sie jezdzic (bezpiecznie) na agresywnym setupie - duze dziury powoduja dobijanie przy nisko ustawionym tlumieniu, twarde sprezyny powoduja z kolei hopy na "falach" asfaltu. Przy ustawieniu "na twardo" wydaje się cala nawozie sie rozleci. Podejrzewam ze NC moze byc tu sporo lepsze ze wzgledu na wieksza sztywność.

Michal
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1846
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

15 paź 2010, 0:31

mszczyrek pisze:
anrasz pisze: Auto trochę poskacze i przestanie


Taaa.... :wink: Ja ciagle walcze z ustawieniami na nierówne nawierzchnie, niestety nawet godzac sie na dyskomfort na naszych drogach nie da sie jezdzic (bezpiecznie) na agresywnym setupie - duze dziury powoduja dobijanie przy nisko ustawionym tlumieniu, twarde sprezyny powoduja z kolei hopy na "falach" asfaltu. Przy ustawieniu "na twardo" wydaje się cala nawozie sie rozleci. Podejrzewam ze NC moze byc tu sporo lepsze ze wzgledu na wieksza sztywność.

Michal


to kup sobie NC.... to nie miejsce na dywagacje o zawieszeniu :wink:


a no i gdzie tan czas Audi co pisałeś wcześniej? ;]



fajne czasy , gratuluje wszystkim poprawienia się i widzimy się na następnym Ułężu juz na nowym setupie autka ;)
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Awatar użytkownika
Dżunior
Donator
Donator
Posty: 4106
Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Recaro
Lokalizacja: Calpe / NDM
Kontakt:

15 paź 2010, 0:41

anrasz, po tych wszystkich docinkach pod adresem turbo byłem święcie przekonany że objechałeś mnie o dobre 5 sekund. Gdybym wiedział że zrobiłeś jedynie 2:286, spiąłbym się i urwał tę jedną sekundę! :razz: :mrgreen:

Również dziękuję wszystkim za fajną zabawę i zaciętą rywalizację. :mrgreen: Oby wiosna przyszła jak najszybciej... :mrgreen: :mrgreen:
MX-5 ND SkyFreedom 8-)
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
yanik
Posty: 1049
Rejestracja: 13 gru 2006, 19:24
Lokalizacja: Marki

15 paź 2010, 8:22

anrasz pisze:A no i fotele od FL

no i wszystko jasne:)
PS z wielką przyjemnością ogladałem Twój przejazd, zawsze podziwiałem kierowców którzy jadą spokojnie a kręcą super czasy!
Zablokowany