[spot ogólnopolski] Akcja Wróbel II - 2010

10 października 2010

Forum o zlotach ogólnopolskich - tych które już były oraz wszystkich planowanych.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

07 paź 2010, 22:53

mszczyrek pisze:Niestety bedzie na Ulezu docierana wiec o nagrody sie nie powalczy :evil:


Czemu Ty chcesz docierać używany silnik?

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
mszczyrek
Posty: 1089
Rejestracja: 31 mar 2008, 15:57
Lokalizacja: Lublin

07 paź 2010, 23:00

Glowica jest zrobiona... Wykonawca zalecił 2000km spokojnej jazdy zeby daac ulozyc sie zaworom i dotrzec prowadnicom :evil:
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

08 paź 2010, 10:02

mszczyrek pisze:Glowica jest zrobiona... Wykonawca zalecił 2000km spokojnej jazdy zeby daac ulozyc sie zaworom i dotrzec prowadnicom :evil:


Aaaa ... myślałem, że przełozyłeś 1:1.

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
Szynio
Posty: 189
Rejestracja: 08 wrz 2009, 18:26
Lokalizacja: Komorów/Pruszków

08 paź 2010, 10:14

mszczyrek pisze:Glowica jest zrobiona... Wykonawca zalecił 2000km spokojnej jazdy zeby daac ulozyc sie zaworom i dotrzec prowadnicom :evil:

Skocz do Amsterdamu i z powrotem. Jeszcze zdążysz :grin:
Ostatnio zmieniony 08 paź 2010, 18:08 przez Szynio, łącznie zmieniany 1 raz.
Konin'11 na 1/4 mili - 15.373s
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

08 paź 2010, 10:16

Szynio pisze:
mszczyrek pisze:Glowica jest zrobiona... Wykonawca zalecił 2000km spokojnej jazdy zeby daac ulozyc sie zaworom i dotrzec prowadnicom :evil:

Skocz do Amsterdamu i z powrotem. Jeszce zdążysz :grin:

Taniej wyjdzie wynajać hamownię na noc i pojeździć ;)
Awatar użytkownika
Dziubas
Posty: 1701
Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
Model: NB
Wersja: miatasm.com
Lokalizacja: Warszawa

08 paź 2010, 20:57

Nikt nic nie bedzie krecil?
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
mszczyrek
Posty: 1089
Rejestracja: 31 mar 2008, 15:57
Lokalizacja: Lublin

08 paź 2010, 21:14

Dotrze sie na Ułężu. Na razie spadla opaska z przewodu do nagrzewnicy bodajrze i nalalo sie plynu chłodzocego do środka samochodu.... Wziąłbym linke, ale i tak nie ma do czego zaczepić.
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

08 paź 2010, 21:21

mszczyrek pisze:Wziąłbym linke, ale i tak nie ma do czego zaczepić.

za wahacz. lepiej weź na wszelki wypadek...

Po
eM
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
mszczyrek
Posty: 1089
Rejestracja: 31 mar 2008, 15:57
Lokalizacja: Lublin

08 paź 2010, 21:34

Chyba bym sie bal za wahacz wiazac... Pomysle. BTW: Wykonalem dzis pierwsze testy drogowe, poprawy osiagow nie zauwazylem. Co ciekawe silnik pracuje wyraznie ciszej - nie mam pojecia dlaczego, bo ani wydech ani dolot sie nie zmienily.
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

08 paź 2010, 22:28

mszczyrek pisze:Chyba bym sie bal za wahacz wiazac... Pomysle. BTW: Wykonalem dzis pierwsze testy drogowe, poprawy osiagow nie zauwazylem. Co ciekawe silnik pracuje wyraznie ciszej - nie mam pojecia dlaczego, bo ani wydech ani dolot sie nie zmienily.


Bo tamten po duzym przebiegu był po prostu rozklekotany.

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
spilner
Posty: 847
Rejestracja: 06 lut 2009, 9:02
Lokalizacja: Wwa

09 paź 2010, 19:40

mszczyrek pisze:Chyba bym sie bal za wahacz wiazac...

A niesłusznie, przy hamowaniu dużo większe siły na tulejach występują. Patrząc po strukturze, już większe ryzyko niosą za sobą przednie ucha okrętowe. Choć i tak nie słyszałem żeby ktoś to wyrwał.
Ale starczy tego OT. :twisted:
I know I get a lot of stick from the other two idiots about thinking this, but the MX-5 is a car that smiles when you drive it. It wants to be driven, in the way that those husky dogs actually enjoy pulling sledges. - James May
mszczyrek
Posty: 1089
Rejestracja: 31 mar 2008, 15:57
Lokalizacja: Lublin

09 paź 2010, 20:28

spilner pisze:
mszczyrek pisze:Chyba bym sie bal za wahacz wiazac...

A niesłusznie, przy hamowaniu dużo większe siły na tulejach występują.


Ale ich zwrot jest przeciwny.
anrasz
Posty: 152
Rejestracja: 08 sie 2007, 23:48
Lokalizacja: Warszawa

09 paź 2010, 22:09

Czy ktoś weźmie grila żeby jakąś padlinę wrzucić ? jutro na asfalcie się nic nie usmaży
Jeśli chodzi o turbomiaty to w moich oczach poniosły klęskę.
Awatar użytkownika
pmcomp
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
Model: Inny
Wersja: BMW Z4 35is Miziak
Lokalizacja: wieś pod Warsiawą

10 paź 2010, 16:40

No co tam? Ani widu ani słychu. Chyba się tam nie pozabijaliście ??? :shock: .
Pogoda była zajebista.

Jak było?

Pozdro
pmcomp

(BMW Z4 E89 35is)
artur
Posty: 1930
Rejestracja: 06 maja 2009, 22:37
Model: Inny
Lokalizacja: wwa

10 paź 2010, 16:48

pmcomp pisze:Pogoda była zajebista.

Jak było?


było tak jak z pogodą - zajebiście :wink:

EDIT:

[URL=http://picasaweb.google.com/100107336161155898561/UEz?authkey=Gv1sRgCOim79HUkZjGtAE#]Kilka zdjęć z dzisiejszego dnia[/URL] :mrgreen:
Były NA, NB, NC, z ND się wstrzymam, bo na razie mnie nie zachwyciła ;) Obecnie jest Legacy H6
mszczyrek
Posty: 1089
Rejestracja: 31 mar 2008, 15:57
Lokalizacja: Lublin

10 paź 2010, 21:37

Było zajebiscie, choć wg mnie juz troche za szybko. Poprzednio byl jeden szybszy zakret, natomiast dzis - chyba ze dwa 100kmh+ i jeden naprawde szybki łuk, w dodatku po nierównej nawierzchni. Mysle ze najszybsi (czyt. Anrasz i Śluba) by robic czasy <2:30 musieli tam isc w okolicach 140, moze szybciej nawet, jedynie na lekkim ujeciu gazu. Ja sprobowalem raz, trafilem niefortunnie na jakies wyboje i dzieki temu po raz pierwszy leciałem Mazdą (doslownie). Zdrowy rozsądek (czytaj strach) nie pozwolił mi sprobować ponownie :razz: Przygotowanym samochodem jak najbardziej, natomiast z kawałkiem szmaty nad głową zdecydowanie nie.

Dla tych którzy nie wiedzieli - wczoraj był dach na Ułężu, bodajrze właśnie na szybkim łuku. Gdyby odpukac cos takiego zdarzylo się w seryjnej Miacie, to ... odpukać. Zwlaszcza ze w razie czego nie mamy zadnego zabezpieczenia (straz pożarna, karetka itp). Do przemyslenia/dyskusji.

Dla ciekawych podium:
1. Śluba 2:22.xx
2. Anrasz 2:28.xx
3. Dżunior 2:29.xx - dzielnie bronił honoru doładowanych :mrgreen:

Michal
anrasz
Posty: 152
Rejestracja: 08 sie 2007, 23:48
Lokalizacja: Warszawa

11 paź 2010, 6:57

Muszę się zgodzić że moim zdaniem było trochę za szybko, może nawet nie trochę.
Łuk pokonywany na końcu trójki na falującej nawierzchni powodował u mnie pewne uczucie zakłopotania. Ja też posiadam instynkt samozachowawczy :mrgreen: i nigdy nie pojechałem tam tak szybko jak by się dało ... albo i nie dało.
Raz obróciło mnie po najdłuższej prostej, lecz ustawiłem auto tyłem i tak właśnie zwiedziłem plener, ale wpadając bokiem może nie być tak wesoło :???:
Najgorsze jest to że wypadnięcie z takiego łuku nie do końca zależy od kierowcy, można wszystko zrobić dobrze a opona akurat tym razem puści.
A co do aut z pałąkiem to wydaje mi się ze nie za wiele by on pomógł, wypadając w trawę dość dobrze sprawdził by się jako pług który zaorał by okoliczne łąki.
Sama zaś prosta nic nie wnosiła w kwestii sprawdzenia naszych umiejętności, miała być tam nauka redukcji, ale chyba nikt nie ma tak krótkiej skrzyni żeby przy 140-150 wrzucać coś wyższego niż 4, a łuk po niej był pokonywany szybką 3.

mszczyrek pisze:dzielnie bronił honoru doładowanych

Jeśli chodzi o turbomiaty to w moich oczach poniosły klęskę :razz:



Ogólnie impreza jak zwykle super ! Odpowiednia ilość co2 do atmosfery :mrgreen:


I ogromne podziękowania dla Karoliny, która była tam tylko po to żeby nas okiełznać.
Jeśli chodzi o turbomiaty to w moich oczach poniosły klęskę.
Awatar użytkownika
Dziubas
Posty: 1701
Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
Model: NB
Wersja: miatasm.com
Lokalizacja: Warszawa

11 paź 2010, 8:14

zgodnie z obietnica, wrzucam przejazd, a wlasciwie 2

Śluba filmowany z samochodu Anrasza - przejazd nie mierzony
http://www.youtube.com/watch?v=Xch9rOz3u58

MK - zlozony z dwoch ujec z roznych przejazdow (stad rozjazd w obrazie) - czas wyswietlany to timecode 60p df.
http://www.youtube.com/watch?v=FJpksoIjxdw

Od siebie dodam ze bylem pierwszy raz i mysle ze nie ostatni :)
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
yanik
Posty: 1049
Rejestracja: 13 gru 2006, 19:24
Lokalizacja: Marki

11 paź 2010, 8:36

no faktycznie trasa bardzo bardzo szybka, aż mi sie cisnienie podniosło:)
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1846
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

11 paź 2010, 9:07

Dzieki za impreze:) bylo bardzo fajnie ... jak zawsze Karolino! trasa szybka ale bez przesady max to 150km/h byl i to na prostej. generalnie gratulacje dla wyroznionych i dziekuje wszystkim za milo spedzona nidziele! oby wiecej takcih imprez w przyszlym roku^^

Anrasz Ciupas dzieki za film! mozna bylo by to jeszcze raz nagrac na innych oponach :) ale bedzie jeszcze czas ;]


ps kto dostal gale od Wrobla:>?
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Szynio
Posty: 189
Rejestracja: 08 wrz 2009, 18:26
Lokalizacja: Komorów/Pruszków

11 paź 2010, 10:08

anrasz pisze:Jeśli chodzi o turbomiaty to w moich oczach poniosły klęskę :razz:


No, sromotną klęskę. Na prawie 20 samochodów zajęły 3 i 4 miejsce.
Konin'11 na 1/4 mili - 15.373s
profilone
Posty: 814
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:20
Lokalizacja: Lublin

11 paź 2010, 10:10

Sluba pisze:
ps kto dostal gale od Wrobla:>?


Przywalił komuś? :shock: niźle :mrgreen:

Ja również dziękuję za udział, i fajną zabawę.

Zwłaszcza for Karolajna, za poświęcenie i dobry humor :cool:
Awatar użytkownika
Dziubas
Posty: 1701
Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
Model: NB
Wersja: miatasm.com
Lokalizacja: Warszawa

11 paź 2010, 10:29

cos czuje przez skore ze gała dla mnie :)

pierwszy czas 3.16 :) ale to byl moj pierwszy raz w zyciu na tego typu imprezie. zszedlem do 2.55 wiec jestem zadowolony, biorac pod uwage zwlaszcza opinie Wrobla - "ale ..ujowka" :)
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
chbr
Posty: 574
Rejestracja: 26 mar 2010, 10:14
Model: NC FL
Wersja: Sport
Lokalizacja: WWA

11 paź 2010, 11:13

dzięki wszystki za super zabawę, a w szczególności dla Karoliny za sprawną organizację i uśmiech:)

jak dla mnie trasa nie była za szybka, a te dwa szybkie łuki były miodzio, na każdym Lap Race w Ułęży trasa jest podobnie, a zwykle jeszcze szybsza
zrobiłem prawie 60km, zabawa świetna a nauka jazdy miatą daje sporo wrażen, nieporównywalna z Civiciem, w którym czułem sie dużo pewniej
do następnego!
Awatar użytkownika
Karolina
Administrator
Administrator
Posty: 3144
Rejestracja: 24 maja 2008, 19:09
Model: NB
Lokalizacja: Warszawa

11 paź 2010, 11:29

A pytałam czy zwolnić próbę, to nie chcieliście :cool:

Z drugiej strony z szybkiej próby wypłynęła nauka dotycząca instynktu samozachowawczego u Anrasza :mrgreen: oraz zdrowego rozsądku u innych uczestników. Aż żałuję, że ani razu trasy na czas nie przejechałam.

Tym niemniej następnym razem, jeśli uznacie, że próba jest za szybka to proszę mi nie gadać "jest szybko, ale nie chcemy wolniej" tylko nie wstydzić się chcieć wolniej. :evil: Próba zostanie wtedy pocięta pachołkami. Nie jesteśmy tam po to żeby pokonywać własne lęki, tylko po to żeby miło spędzać czas piknikując klubowo oraz czegoś się nauczyć przy szczypcie sportowej rywalizacji w ramach rozsądku.

A tak ogólnie to cieszę się, że się podobało. :mrgreen: Pogodę mieliśmy genialną poza poranną rześkością - to był zdecydowanie fajny prezent na zakończenie sezonu. :mrgreen: :mrgreen:
Trochę jeszcze ledwo żyję, bo tempo, w jakim przebiegał dzień mnie wykończyło. :mrgreen: Nigdy więcej tak krótkich prób. Ledwo nadążałam Was wypuszczać a nie chciałam obcinać jednego ogona bo chyba byście mnie zlinczowali :mrgreen:

W temacie gałki zwrócę się bezpośrednio do zwycięzcy przez pw. To czy się pochwali zwycięstwem będzie zależało od niego. :mrgreen: :mrgreen:

Podziękowania:
Podziękowania dla Kaspru, który karmił mnie przepysznym sernikiem, za który dostał od Wróbla w ramach uznania dla kunsztu kulinarnego - gadżet kucharza :mrgreen:
Podziękowania dla Pauliny, która wetknęła mi do paszczy odpowiednio spreparowaną przez Agi kiełbaskę :mrgreen: Agi tez dziękuję, że odpowiedniego przypalenia kiełbaski przypilnowała. :mrgreen:
Dziękuję również Yoosefowi za bycie klucznikiem :mrgreen: oraz AroJano za wsparcie w prowadzeniu kolumny (to już nie pierwszy raz Aro nas wspiera i bardzo dobrze się spisuje mając oczy dookoła głowy i pamiętając o wszystkim co trzeba). :mrgreen:

I musimy sobie kupić klubowego grilla. Bo ciągle z tym mamy problem.

Tabela z czasami zostanie niedługo wrzucona.
Jest ryzyko - jest przyjemność
Draqo
Posty: 62
Rejestracja: 05 maja 2009, 14:21
Lokalizacja: Warszawa

11 paź 2010, 12:07

Szynio pisze:
anrasz pisze:Jeśli chodzi o turbomiaty to w moich oczach poniosły klęskę :razz:


No, sromotną klęskę. Na prawie 20 samochodów zajęły 3 i 4 miejsce.


jak na szybką próbę to poniosły klęskę :P czas o 0,3s lepszy od totalnie seryjnej Nbfl to klęska :P
Awatar użytkownika
Dżunior
Donator
Donator
Posty: 4106
Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Recaro
Lokalizacja: Calpe / NDM
Kontakt:

11 paź 2010, 13:40

Ja również będę się bronił :razz: :mrgreen: Czy może bardziej bronił swojej Miaty :mrgreen:
Jeśli porównywalibyśmy 1.8N/A z 1.8T, różnicę w czasach można by uznać za klęskę. Tu jednak byłby dwie doładowane 1.6. Nie wiem jak u szynia z mocą i momentem, u mnie po ostatnich modyfikacjach wydechu i wspawaniu katalizatora auto zupełnie nie jedzie na 4. i 5. biegu, na trójce jeszcze jakoś się zbiera ale pod względem przyspieszenia szału nie ma. Myślę że na chwilę obecną mogę mieć ~160-170KM. Po modyfikacjach auto nie było dostrojone i jest to wyraźnie odczuwalne. Widać to też po prędkości maksymalnej na najdłuższej prostej (u mnie było to ~150km/h a więc tylko o 10km/h więcej niż w seryjnych 1.8).
Jeśli dodamy do tego Torsena w 1.8 (obydwie turbomiaty śmigały wczoraj na otwartych dyfrach) i większe hamulce w niektórych 1.8 (jak wyżej - obydwaj z szyniem mamy tarcze 250/255) przepaść IMO troszkę się jednak zmniejsza.
Poza tym abstrahując od wykresów z hamowni i maksymalnych wartości mocy/momentu charakterystyka silnika doładowanego rodzi szereg zupełnie nowych problemów ale to już temat na zupełnie inną dyskusję...

Ja nie jestem żadnym rewelacyjnym kierowcą. Sluba czy Anrasz są dla mnie mistrzami i nawet nie bardzo wiem jak mógłbym się do nich porównywać. :mrgreen: Startując seryjną 1.6 zająłbym może miejsce w połowie stawki, w seryjnej 1.8 powalczyłbym co najwyżej o miejsca 7-8. Turbomiata pozwoliła mi wskoczyć na podium i osobiście żadnej klęski w tym nie widzę. :razz:
Wręcz przeciwnie. :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:


Co do trasy: IMHO to co było wczoraj o wiele lepiej pozwala poznać zachowanie auta i przygotować się do sytuacji krytycznych na drodze niż jakiś slalom między pachołkami. Za szybko? Przecież niewiele wolniej poruszamy się po drogach publicznych na co dzień...
Problemem jest na pewno różne podejście nas - klubowiczów do tego typu imprez. Ja najchętniej wrzuciłbym do swojej Miaty kubły i sportowe pasy i pojeździł jeszcze szybciej. Ktoś inny może powiedzieć to co było wczoraj i tak było już przegięciem... Zbyt duża rozbieżność interesów by wszystkich pogodzić. Mnie osobiście wczoraj przeokrutnie się podobało i już nie mogę doczekać się kolejnego Ułęża. Może jeszcze coś w tym roku...? :twisted: :mrgreen:
MX-5 ND SkyFreedom 8-)
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Szynio
Posty: 189
Rejestracja: 08 wrz 2009, 18:26
Lokalizacja: Komorów/Pruszków

11 paź 2010, 13:44

Draqo pisze:
Szynio pisze:
anrasz pisze:Jeśli chodzi o turbomiaty to w moich oczach poniosły klęskę :razz:


No, sromotną klęskę. Na prawie 20 samochodów zajęły 3 i 4 miejsce.


jak na szybką próbę to poniosły klęskę :P czas o 0,3s lepszy od totalnie seryjnej Nbfl to klęska :P


:mrgreen: wobec tego gratuluję przegranej o 0,3s :!:
Konin'11 na 1/4 mili - 15.373s
zyzy
Posty: 126
Rejestracja: 13 kwie 2008, 10:15
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

11 paź 2010, 14:52

bardzo udana impreza dzięki za rywalizację


PS. Może by w przyszłym roku na tor Poznań uderzyć
mx5 10th Anniversary
spilner
Posty: 847
Rejestracja: 06 lut 2009, 9:02
Lokalizacja: Wwa

11 paź 2010, 15:09

Dżunior pisze:Za szybko? Przecież niewiele wolniej poruszamy się po drogach publicznych na co dzień...
[...]
Mnie osobiście wczoraj przeokrutnie się podobało i już nie mogę doczekać się kolejnego Ułęża.

Dobrze gada, wódki mu :mrgreen:
U nas ból we wszystkich mięśniach, trochę strat w sprzęcie ale i tak cieszymy się jak dzieci. :grin: Wnioskuje się niniejszym o Ułężowanie częściej. Hell, mogę już nawet robić te serniki. :mrgreen:
Podziękowania:
- Mistrzyni - za całokształt twórczości :mrgreen:
- Majkel i Anrasz za operację olej do skrzyni, dzięki czemu wyło nieco ciszej,
- Mrs. Anrasz za zarąbiste ciacho z orzechami,
- Wróbel - za grzałkę do wody pod gniazdko zapalniczki - następnym razem zabieramy kubki do herbaty :wink:
- reszta Szanownego Koleżeństwa za fajną atmosferę, sportowego ducha i ten genialny zapach przyjaranego kauczuku. :twisted:
I know I get a lot of stick from the other two idiots about thinking this, but the MX-5 is a car that smiles when you drive it. It wants to be driven, in the way that those husky dogs actually enjoy pulling sledges. - James May
Zablokowany