[Tor] Poznań - treningi
Moderator: Moderatorzy
SĄ JUŻ ZAPISY NA KOLEJNY TRENING 26.02.2011: CZYTAJ OSTATNI MÓJ POST
Na razie półoficjalnie, bo jeszcze nie mamy dokładnych ustaleń:
Koło Youngtimer Automobilklubu Wielkopolskiego, do którego należę postanowiło otworzyć swoje treningi dla szerszej grupy uczestników. Pierwszy tego typu otwarty trening odbędzie się w niedzielę 8 stycznia 2011.
Prawdopodobnie będzie to po prostu możliwość pojeżdżenia przez parę godzin po torze kartingowym bez ograniczeń. Być może na kolejne treningi będzie jakiś dodatkowy pomysł - może bardziej zróżnicowane próby sprawnościowe albo pomiary czasu. Póki co jednak na prędce formułujemy regulamin i pierwszy "otwarty trening" traktujemy sondażowo - jak będzie dalej zobaczymy.
Na treningu najbardziej mile widziane są oczywiście Youngtimery, do których ja osobiście zaliczam Mazdę MX-5 NA, ale dopuszczamy udział każdym zarejestrowanym samochodem osobowym. Udział będzie płatny, stawka jeszcze nieustalona, ale na pewno będzie to kwota, za którą nigdzie indziej nie wypalicie całego baku podczas sportowej jazdy. Warunki na torze będą prawdopodobnie lodowe, więc będzie pewnie latanie bokami przy bardzo małej prędkości, ale i w takich warunkach można się wiele nauczyć. Zimówki raczej obowiązkowe.
Szczegóły podam w miarę jak pojawią się konkretne ustalenia, tymczasem proszę o wstępne wyrażenie zainteresowania i o zaglądanie do tego wątku, bo pewnie na ostatnią chwilę będzie dopiero wszystko przygotowane.
Pozdrawiam i zapraszam
Wojtek
Na razie półoficjalnie, bo jeszcze nie mamy dokładnych ustaleń:
Koło Youngtimer Automobilklubu Wielkopolskiego, do którego należę postanowiło otworzyć swoje treningi dla szerszej grupy uczestników. Pierwszy tego typu otwarty trening odbędzie się w niedzielę 8 stycznia 2011.
Prawdopodobnie będzie to po prostu możliwość pojeżdżenia przez parę godzin po torze kartingowym bez ograniczeń. Być może na kolejne treningi będzie jakiś dodatkowy pomysł - może bardziej zróżnicowane próby sprawnościowe albo pomiary czasu. Póki co jednak na prędce formułujemy regulamin i pierwszy "otwarty trening" traktujemy sondażowo - jak będzie dalej zobaczymy.
Na treningu najbardziej mile widziane są oczywiście Youngtimery, do których ja osobiście zaliczam Mazdę MX-5 NA, ale dopuszczamy udział każdym zarejestrowanym samochodem osobowym. Udział będzie płatny, stawka jeszcze nieustalona, ale na pewno będzie to kwota, za którą nigdzie indziej nie wypalicie całego baku podczas sportowej jazdy. Warunki na torze będą prawdopodobnie lodowe, więc będzie pewnie latanie bokami przy bardzo małej prędkości, ale i w takich warunkach można się wiele nauczyć. Zimówki raczej obowiązkowe.
Szczegóły podam w miarę jak pojawią się konkretne ustalenia, tymczasem proszę o wstępne wyrażenie zainteresowania i o zaglądanie do tego wątku, bo pewnie na ostatnią chwilę będzie dopiero wszystko przygotowane.
Pozdrawiam i zapraszam
Wojtek
Ostatnio zmieniony 22 lut 2011, 20:00 przez Karolina, łącznie zmieniany 2 razy.
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
wocio napisz proszę jakie panują teraz warunki na torze ? Czy na asfalcie jest śnieg ?
W weekend ma przyjść odwilż - temp 3 stopnie w plusie.
W weekend ma przyjść odwilż - temp 3 stopnie w plusie.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
wocio pisze:Podejrzewam, że wciąż jeszcze jest lód
No dobrze podejrzewałeś, chociaż po dwóch godzinach jazdy było już widać asfalt

Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Oby nie
Ja na 12 lutego szykuję się na zaśnieżony Ułęż
Potem może przychodzić ocieplenie, najlepiej 20 stopni


Potem może przychodzić ocieplenie, najlepiej 20 stopni

"Wydałem mnóstwo kasy na alkohol, laski i szybkie samochody, resztę po prostu zmarnotrawiłem..." - George Best 

- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
A ja chciałem tylko napisać: dziękujemy 

Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
W imieniu Koła Youngtimer AW zapraszam w niedzielę 30.01.2011 na "trening", który odbędzie się na Torze Poznań. Formularz zgłoszeniowy pojawi się dziś wieczorem pod adresem:
http://trening.youngtimerparty.pl/
Uwaga, zgłoszenie ważne dopiero po otrzymaniu maila z potwierdzeniem!
Charakter spotkania tradycyjnie dla naszego koła raczej swobodny: od godziny 10:00 do 16:00 będzie możliwość pojeżdżenia po torze kartingowym, nie przewidujemy oficjalnych pomiarów czasów, ustawiania prób sprawnościowych itd. Można za to bez presji czasowej spalić cały bak paliwa jak również kiełbaskę na grillu, pod warunkiem przyjechania z własnym grillem, podpałka i kiełbasą.
Opłata z udział w treningu 50zł, płatne na miejscu.
Bardzo mile widziane youngtimery i starsze pojazdy, ale oczywiście można przyjechać dowolnym samochodem osobowym spełniającym warunki regulaminu. Nie zapomnijcie o kaskach!
http://trening.youngtimerparty.pl/
Uwaga, zgłoszenie ważne dopiero po otrzymaniu maila z potwierdzeniem!
Charakter spotkania tradycyjnie dla naszego koła raczej swobodny: od godziny 10:00 do 16:00 będzie możliwość pojeżdżenia po torze kartingowym, nie przewidujemy oficjalnych pomiarów czasów, ustawiania prób sprawnościowych itd. Można za to bez presji czasowej spalić cały bak paliwa jak również kiełbaskę na grillu, pod warunkiem przyjechania z własnym grillem, podpałka i kiełbasą.
Opłata z udział w treningu 50zł, płatne na miejscu.
Bardzo mile widziane youngtimery i starsze pojazdy, ale oczywiście można przyjechać dowolnym samochodem osobowym spełniającym warunki regulaminu. Nie zapomnijcie o kaskach!
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Jazda dziś była naprawde super, pogoda dopisała.
Dziękujemy wszystkim z Youngtimera ( szczególnie dla wocio) za zorganizowanie Track Day'a , fajnie by było aby takie treningi były cykliczne np. raz w miesiącu.
PS. Kilka fotek więcej na mojej Picasie.

Dziękujemy wszystkim z Youngtimera ( szczególnie dla wocio) za zorganizowanie Track Day'a , fajnie by było aby takie treningi były cykliczne np. raz w miesiącu.
PS. Kilka fotek więcej na mojej Picasie.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Mayk pisze:Tomai, Twoja mazda ugina się jak mojaZło
No to samo pomyślałem jak zobaczyłem na zdjęciach, ale powiem szczerze że mi to nie przeszkadza


ps. przynajmniej mogę teraz progi przejechać sobie na drugim biegu ze spokojem.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
LeszekMX5 pisze:Brawo. Jak frekwencja ? Ilu Was było na torze ?
Około 20 aut. Niestety miatki tylko 2.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
-
- Posty: 552
- Rejestracja: 02 paź 2007, 18:59
- Model: NA
- Wersja: 1.8 BRG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Było dziś kilka Miatek + kilkoro więcej klubowiczów - w Poznaniu jest ostatnimi czasy tendencja do oszczędzania Miatek na imprezach sportowych poprzez zastąpienie ich czymś nieco bardziej "dedykowanym".
Na wczorajszym SuperOESie MXem był tyko Dawid, pozostali zapisani czymś innym (Noveek - DNS z powodu awarii, Wocio - Unolot, ja - gościnnie w Peugeocie). W skromnej galerii z krótkiego wycinka dzisiejszego treningu w rolach głównych Wojtkowy Unolot i Noveekowa NA: http://www.flickr.com/photos/m_kolasinski/sets/72157625814753927/
Na wczorajszym SuperOESie MXem był tyko Dawid, pozostali zapisani czymś innym (Noveek - DNS z powodu awarii, Wocio - Unolot, ja - gościnnie w Peugeocie). W skromnej galerii z krótkiego wycinka dzisiejszego treningu w rolach głównych Wojtkowy Unolot i Noveekowa NA: http://www.flickr.com/photos/m_kolasinski/sets/72157625814753927/
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Misza i wociu - dziękuję za wczorajszą świetną zabawę. Szkoda, że nikt inny się MXem nie pofatygował (Mayk tylko dostarczył tylko pisemne zwolnienie
). Dzisiaj niestety nie dotarłem - zmęczenie po wczoraj itd., ale ostatnie ćwiczenia na początku stycznia były bardzo przyjemne
Tomai co miesiąc jest SuperOES na którym z odrobiną rozsądku naprawdę fajnie da się pojeździć i chyba nieco więcej nauczyć, niż latanie po kartingu, więc Cię serdecznie zapraszam! Co prawda o tym jak było wczoraj nie będę nic pisał (ślisko, bardzo ślisko, bardzo bardzo ślisko), ale nie mam żadnych zastrzeżeń do auta po tym dniu, a i czas w ostatnim okrążeniu udało mi się znacząco poprawić (co na moje umiejętności było miłym zaskoczeniem, tylko muszę rozejrzeć się za jakimiś lepszymi gumami).
Tak więc gdybym miał wybierać w lutym pomiędzy SuperOESem a ćwiczeniami (o ile będę musiał - bo postaram się być na każdym możliwym evencie), to bym chyba jednak to pierwsze wybrał. I ten obiad w cenie


Tomai co miesiąc jest SuperOES na którym z odrobiną rozsądku naprawdę fajnie da się pojeździć i chyba nieco więcej nauczyć, niż latanie po kartingu, więc Cię serdecznie zapraszam! Co prawda o tym jak było wczoraj nie będę nic pisał (ślisko, bardzo ślisko, bardzo bardzo ślisko), ale nie mam żadnych zastrzeżeń do auta po tym dniu, a i czas w ostatnim okrążeniu udało mi się znacząco poprawić (co na moje umiejętności było miłym zaskoczeniem, tylko muszę rozejrzeć się za jakimiś lepszymi gumami).
Tak więc gdybym miał wybierać w lutym pomiędzy SuperOESem a ćwiczeniami (o ile będę musiał - bo postaram się być na każdym możliwym evencie), to bym chyba jednak to pierwsze wybrał. I ten obiad w cenie

Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
fajnie macie w tym Poznaniu
u nas można sobie pomarzyć o takiej ilości imprez, w zeszłym roku był organizowany PAKS w każdą pierwszą niedzielę miesiąca, w tym roku narazie cisza
nie ma żadnej informacji


Będę dawał znać jak będzie się coś jeszcze kroiło jeśli chodzi o treningi. Jeśli uda się klepnąć termin z większym wyprzedzeniem to może nawet ktoś spoza Poznańskiej ekipy by się pofatygował
Kto nie latał jeszcze po poznańskim kartingu ten nie wie, że to bodaj najszybszy i najciekawszy tor kartingowy w kraju! No i wpisowe na razie niskie - 50PLN za 6 godzin ostrej jazdy...

dmk pisze:
Tomai co miesiąc jest SuperOES na którym z odrobiną rozsądku naprawdę fajnie da się pojeździć i chyba nieco więcej nauczyć, niż latanie po kartingu, więc Cię serdecznie zapraszam! Co prawda o tym jak było wczoraj nie będę nic pisał (ślisko, bardzo ślisko, bardzo bardzo ślisko), ale nie mam żadnych zastrzeżeń do auta po tym dniu, a i czas w ostatnim okrążeniu udało mi się znacząco poprawić (co na moje umiejętności było miłym zaskoczeniem, tylko muszę rozejrzeć się za jakimiś lepszymi gumami).
Tak więc gdybym miał wybierać w lutym pomiędzy SuperOESem a ćwiczeniami (o ile będę musiał - bo postaram się być na każdym możliwym evencie), to bym chyba jednak to pierwsze wybrał. I ten obiad w cenie
Wczoraj na kartingu zrobiłem ponad 70 km i raczej nie przekładałbym tej nauki nad 5 przejazdów podczas superoesu, a w kantorku biura jest grill hehe i obok toru dromader z wypasionym kebabem, pizza itd
Wojtek wielkie DZIĘKI

Z pozdrowieniami
Krzysztof
[URL=http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=2896]Moja Mazda MX-5 NA BRG[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
dmk pisze:chyba nieco więcej nauczyć, niż latanie po kartingu
wocio pisze:, że to bodaj najszybszy i najciekawszy tor kartingowy w kraju! No i wpisowe na razie niskie - 50PLN za 6 godzin ostrej jazdy...
noveek pisze:Wczoraj na kartingu zrobiłem ponad 70 km i raczej nie przekładałbym tej nauki nad 5 przejazdów podczas superoesu, a w kantorku biura jest grill hehe i obok toru dromader z wypasionym kebabem, pizza itd
Dmk nie martw się o mnie , jestem już duży i sam sobie wybiorę gdzie sobie pojeżdżę, a wczoraj było naprawdę super, przejechałem wczoraj 90 km po kartingu i było zajefajnie. ( zacząłem jazdę sam o godz. 9.50 - tylko ja- miata i zakręty

Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Tomai pisze:Dmk nie martw się o mnie , jestem już duży i sam sobie wybiorę gdzie sobie pojeżdżę, a wczoraj było naprawdę super, przejechałem wczoraj 90 km po kartingu i było zajefajnie. ( zacząłem jazdę sam o godz. 9.50 - tylko ja- miata i zakręty)
Że duży, to wiem, bo widziałem

Uwierz, że tylko Ty, 80km/h, szykana i szczery lód pod kołami przynosi dużo więcej wrażeń

Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
dmk pisze:Uwierz, że tylko Ty, 80km/h, szykana i szczery lód pod kołami przynosi dużo więcej wrażeń
Ok, na kartingu dopóki nie rozjeździliśmy miejsc lodowych , "łapałem" miatę przy 100 km/h także wrażeń mi nie brakowało. A jak raz wyleciałem - to na trawę a nie na drzewo

Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Tomai pisze:dmk pisze:Uwierz, że tylko Ty, 80km/h, szykana i szczery lód pod kołami przynosi dużo więcej wrażeń
Ok, na kartingu dopóki nie rozjeździliśmy miejsc lodowych , "łapałem" miatę przy 100 km/h także wrażeń mi nie brakowało. A jak raz wyleciałem - to na trawę a nie na drzewo
Dlatego nauczyłem się, że lepiej panować nad autem "od dołu" niż "od góry" - czyli badamy możliwości zwiększając jazdę na krawędzi

Dobra, dobra - każdy robi jak lubi. Ja tylko mówię, że OESy są fajną zabawą, która wciąga


Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
-
- Posty: 552
- Rejestracja: 02 paź 2007, 18:59
- Model: NA
- Wersja: 1.8 BRG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Obie sprawy są fajne, ale tak jak sam karting pozwala doskonalić w osamotnieniu n-dziesiąt razy te same miejsca, tak SuperOES to nie tylko walka z innymi, ale przede wszystkim okazja do nauki w trudnych i bardziej urozmaiconych warunkach (czyli zbliżonych do "naturalnych"). I Dawid jest świetnym przykładem takiego podejścia - bez spinki, ale za to ze spinami (wiesz, o którym mówię
), parę stresujących sytuacji, Cienkole które wyprzedzają na próbie o kilkadziesiąt sekund i frustrują nawet dobrych driverów... ale jest ogromna nauka (doświadczenie własne + rozmowy z wieloma załogami) i ogromny fun!
Także proponuję, żeby ci co nie jechali, nie kwestionowali. No chyba, że się ktoś boi, ale to też można wprost powiedzieć (np. ja Miatą na SuperOESa nie zamierzam nigdy jechać i dlatego rozważam opcje innego sprzętu albo jeżdżę "na drugą nogę"
).
A co do ceny - w niedzielę to był tylko wjazd na tor i wolontariat Wojtka i jemu podobnych. Na SuperOESach jest przynajmniej kilkunastu (jeśli nie więcej) sędziów pracujących od wczesnego rana do późnego popołudnia, jest rozstawienie i złożenie trasy, jest sprzęt (np. płotki), który się niszczy, jest wynajem ekipy ze sprzętem chronometrażowym, są oficjalne wyniki w biurze i w Internecie, puchary dla zwycięzców, jest też ciepły obiad w cenie
i masa innych tematów. Tak patrząc i tak opłata wydaje się bardzo niewygórowana.


Także proponuję, żeby ci co nie jechali, nie kwestionowali. No chyba, że się ktoś boi, ale to też można wprost powiedzieć (np. ja Miatą na SuperOESa nie zamierzam nigdy jechać i dlatego rozważam opcje innego sprzętu albo jeżdżę "na drugą nogę"

A co do ceny - w niedzielę to był tylko wjazd na tor i wolontariat Wojtka i jemu podobnych. Na SuperOESach jest przynajmniej kilkunastu (jeśli nie więcej) sędziów pracujących od wczesnego rana do późnego popołudnia, jest rozstawienie i złożenie trasy, jest sprzęt (np. płotki), który się niszczy, jest wynajem ekipy ze sprzętem chronometrażowym, są oficjalne wyniki w biurze i w Internecie, puchary dla zwycięzców, jest też ciepły obiad w cenie

Ruszyły zapisy na kolejny trening. Cena i ogólny charakter imprezy bez zmian (50zł i latanie po torze od 10:00 do 16:00). Tym razem szarpniemy się na karetkę pogotowia na miejscu, w razie jakby ktoś miał zamiar zasłabnąć na skutek intensywnych emocji ;P
Zapisy i regulamin tutaj:
trening.youngtimerparty.pl
Tak więc... zapraszam
Zapisy i regulamin tutaj:
trening.youngtimerparty.pl
Tak więc... zapraszam

oczywiście będę choć jeszcze nie wiem czym. Piździk doznał samonaprawienia hehe
[URL=http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=2896]Moja Mazda MX-5 NA BRG[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
[URL=http://picasaweb.google.pl/chrisnoveek]Galeria MX-5[/URL]
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
pmcomp pisze:Ja się piszę ale poczekam jak się warunki na letnie opony zrobią ... czyli mam nadzieje do kwietnia.
Pozdro
Czyli kiedy treninów już nie będzie

Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/