jest stworzony dla miatek - bardzo krety. Predkosci sa mniejsze niz na ulezu (jezdzac po najwolniejszej konfiguracji nawet nie doszedlem do odciecia na 2ce). Mniej przyczepny niz ulez wiec nawet 1,6 dalo sie zrobic caly luk bokiem

Pierwszy RS byl 4go lipca
Kolejne rundy wakacyjnego cyklu planowane są 17 lipca, 1 sierpnia i 18 września (choć ten termin może się zmienić).
W niedzielę na uczestników czeka tradycyjnie pięć prób sportowych, jednak tym razem będą one nieco dłuższe. Najlepsi w generalce otrzymają puchary, najlepsi w klasach medale, a wśród wszystkich uczestników (którzy będą podczas losowania, które odbywa się tuż po wręczeniu pucharów) jak zwykle zostaną rozlosowane upominki ufundowane przez firmę Parys.
Sa takze do wygrania (losowanie sposrod uczestnikow) jakies cenniejsze nagrody.
Koszt dla osob niezrzeszonych chyba 40zl.
Klasy:
•klasa 1 – do 900 ccm
• klasa 2 – od 901 ccm do 1300 ccm
• klasa 3 – od 1301 ccm do 1600 ccm
• klasa 4 – od 1601 ccm do 2000 ccm
• klasa 5 – powyżej 2000 ccm
• klasa 6 – PROFI
do klasy tej będą zaliczani:
1)Kierowcy z licencją sportu samochodowego
2)Samochody przygotowane profesjonalnie do sportu (wg zał. J)
3)Samochody z napędem 4x4 i mocy fabrycznej powyżej 200 KM
4)Samochody wyposażone w opony typu slick
5)Wyniki będą liczone tylko w tej klasie ( nie będzie ich w Klasyfikacji Generalnej)
Caly regulamin: http://www.automobilklub.chelm.pl/pliki/regulaminy/rs2010.doc
Ja nie startowalem jeszcze w imprezie tego typu - raz tylko jezdzilem po tym torze zorganizowana grupa i powiem ze jest naprawde przyjemny. ZAPRASZAM!!

