to żeby juz postawić kropke nad i żeby akcja "Wróbel" skończyła sie happyendem to własnie sie dowiedziałem co sie stało miatce. Pech sprawił że rozsypał się czujnik od EGT i część poleciała do turbiny robiąc za grzechotke a cześc do cylindra. na szczeście obyło sie bez żadnych zniszczeń, no poza czujnikiem EGT:) dobrze ze nie stało sie to na obciążonym silniku bo odłamki mogłyby wtedy narobić dużych szkód.
nie wiem jakim cudem ten czujnik obliczony na pokazywanie 1000C rozsypał sie kiedy ja w pamieci zegara z jazd w ułężu miałem marne 930C....jak widać miatka wciąz mnie prześladuje... ogłaszam konkurs na najbardziej wredną nazwe dla turbomiatki.
Akcja "Wróbel"
Termin : 31 maja 2009
Moderator: Moderatorzy
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5492
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
yanik wlasnie dla takich momentow termopare montuje sie w DP i dodaje 100 do odczytu
ciesze sie ze nic zlego sie nei stalo, ale masz racje, wymysl jej jakas obelzywą xywe to sie zawstydzi i nei bedzie sie psuła. Na moja miatke to dziala hehe

- majk
- Posty: 2113
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
Fiveopac pisze:yanik wlasnie dla takich momentow termopare montuje sie w DP i dodaje 100 do odczytuciesze sie ze nic zlego sie nei stalo, ale masz racje, wymysl jej jakas obelzywą xywe to sie zawstydzi i nei bedzie sie psuła. Na moja miatke to dziala hehe
Ha, już widzę jakby ktoś jechał za yanikiem na torze i nagle - sru - sonda w szybę^^ najpierw ktoś musiałby go tylko dogonić...
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
akurat to dogonienie na torze nie było by problemem 

NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
irakleo pisze:Aż dziw że nie pomieliło łopatek turbiny ! Może warto przestrzec innych przed tym czujnikiem
nie zmieliło bo stało sie to na wolnych obrotach - upalony element to taki cieniutki sztyfcik wiec za wiele nie mógł namieszać - producent nazywa sie SPA Design i z opinii które znalazłem to sprzet z wysokiej półki - takie zegary używają ludzie w samolotach wiec mam nadzieje ze po prostu miałem pecha i termopara miała jakaś wade. przekonamy sie jak założe drugą;)
Fiveopac pisze:wymysl jej jakas obelzywą xywe to sie zawstydzi i nei bedzie sie psuła. Na moja miatke to dziala hehe
ksywa już jest - ubarwiłem propozycje pmcompa - ale ze na forum nie wypada używać niecenzuralnych słów wiec pozwólcie że jej tu nie ujawnie;)
- pmcomp
- Posty: 2623
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is Miziak
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
yanik pisze:ksywa już jest - ubarwiłem propozycje pmcompa - ale ze na forum nie wypada używać niecenzuralnych słów wiec pozwólcie że jej tu nie ujawnie;)
Znaczy bura, hę ?
Czy czarna?

Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)