proponuje aby do tego tematu dodawac informacje o zblizajacych sie kjs-ach.
pierwsza propozycja ode mnie:
10 maja - http://www.akbiala.pl/more.php?id=352
kjs-y
Moderator: Moderatorzy
"Wskakuj mała (dozwolone do lat 18tu)"
-
- Posty: 552
- Rejestracja: 02 paź 2007, 18:59
- Model: NA
- Wersja: 1.8 BRG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Słowem małego komentarza...
KJSy to bardzo fajne imprezy, ale z punktu widzenia Miatowego i ludzi niekoniecznie obeznanych z tematem...:
- często bywają dziurawe (kilkumilimetrowe płyty pod silnikiem są dość powszechnie stosowane) lub mają nawierzchnię, na której stosuje się troszkę inne opony - raczej nikt takich do Miaty nie kupuje
- jest do "opanowania" troszkę terminologii i specyfiki rajdowej - PKC, neutralizacje, mety-stop i lotne, taryfy itp. (choć oczywiście to nic skomplikowanego, ale dla nieprzygotowanych jadących pierwszy raz może to stanowić problem)
- bywają spore dojazdówki po mieście/drogach publicznych opisane na prostych itinererach strzałkowych - warto mieć tzw. haldę (odległościomierz przed siedzeniem pasażera z możliwością kasowania, nanoszenia wartości itp.). Na trasie dojazdówek nierzadko stoi policja z radarem.
Oczywiście to jest do "obejścia", ale wiadomo, że przy współzawodnictwie adrenalina skacze i nikt specjalnie nie lubi odpuszczać, tudzież gubić się na dojazdówkach
Aboslutnie nikogo nie chcę zniechęcać, ale dla Miatek chyba lepsze są klasyczne SuperOESy - mniejsze ryzyko uszkodzenia samochodu, więcej "bezpośredniej" rywalizacji (wszystko w jednym miejscu, widać innych itp.). Można też jechać bez pilota, co na KJSie jest już dużo trudniejsze.
No ale pomysł na wątek dobry
Proponuję rozszerzyć go na coś w rodzaju "KJSy, SuperOESy, track days itp. imprezy" 
KJSy to bardzo fajne imprezy, ale z punktu widzenia Miatowego i ludzi niekoniecznie obeznanych z tematem...:
- często bywają dziurawe (kilkumilimetrowe płyty pod silnikiem są dość powszechnie stosowane) lub mają nawierzchnię, na której stosuje się troszkę inne opony - raczej nikt takich do Miaty nie kupuje

- jest do "opanowania" troszkę terminologii i specyfiki rajdowej - PKC, neutralizacje, mety-stop i lotne, taryfy itp. (choć oczywiście to nic skomplikowanego, ale dla nieprzygotowanych jadących pierwszy raz może to stanowić problem)
- bywają spore dojazdówki po mieście/drogach publicznych opisane na prostych itinererach strzałkowych - warto mieć tzw. haldę (odległościomierz przed siedzeniem pasażera z możliwością kasowania, nanoszenia wartości itp.). Na trasie dojazdówek nierzadko stoi policja z radarem.
Oczywiście to jest do "obejścia", ale wiadomo, że przy współzawodnictwie adrenalina skacze i nikt specjalnie nie lubi odpuszczać, tudzież gubić się na dojazdówkach

Aboslutnie nikogo nie chcę zniechęcać, ale dla Miatek chyba lepsze są klasyczne SuperOESy - mniejsze ryzyko uszkodzenia samochodu, więcej "bezpośredniej" rywalizacji (wszystko w jednym miejscu, widać innych itp.). Można też jechać bez pilota, co na KJSie jest już dużo trudniejsze.
No ale pomysł na wątek dobry


Wątki dotyczące powtarzających się imprez macie w kalendarzu, są ujęte zbiorowo jako: eventy cykliczne z linkami do poszczególnych imprez.
Wrzucajcie tu proszę terminy, przeżycia osobiste albo coś a ja podwieszę nastepny event cykliczy. Zamiecione?
Wrzucajcie tu proszę terminy, przeżycia osobiste albo coś a ja podwieszę nastepny event cykliczy. Zamiecione?

Jest ryzyko - jest przyjemność
moze ktos sie skusi:
http://www.timeattack.pl/
http://www.timeattack.pl/
"Wskakuj mała (dozwolone do lat 18tu)"
blaise, nawet jak ktoś się skusi to organizatorzy jeszcze nie bardzo wiedzą jak ogarnąć temat dopuszczenia cabrio do zawodów, więc może się okazać, że jak nie ma rollbara z prawdziwego zdarzenia to nie dopuszczą, albo coś w ten deseń.
“Auta o typu kabriolet muszą posiadać zamocowany sztywny dach (metal lub aluminium) podczas całego trwania imprezy” hahahahahha
poza tym trzeba mieć auto przygotowane do sportu po jednym okrazeniu seryjne hamulce w miatce sie zagotują
poza tym trzeba mieć auto przygotowane do sportu po jednym okrazeniu seryjne hamulce w miatce sie zagotują
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5492
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ponownie zapraszam 20 czerwca na http://festiwalmotoryzacji.pl , wrzucilem jzu regulaminm zawodow, zaparszam do lektury. W skrocie czeka was time attack a potem wyscigi na dochodzenie. Wstep dla klubu 25 zl od auta. Jak doczekam sie potwierdzenia pozostalych atrakcji wrzuce wieksze info 

to ja sie już pisze na to
jakiś podział na klasy będzie ?

a/ Obowiązkowe jest stosowanie kasków motocyklowych jako ochrona głowy, szyby w samochodzie muszą być podniesione , kierowca musi mieć zapięte pasy, auto z nadwoziem kabriolet/targa muszą mieć zamknięty dach.
nie da sie tego zmienić? ja w moim kasku nie mieszcze sie pod zamknietym miekkim dachem....
nie da sie tego zmienić? ja w moim kasku nie mieszcze sie pod zamknietym miekkim dachem....
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5492
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
to ja sie już pisze na tojakiś podział na klasy będzie ?
Nope


yanik pisze:nie da sie tego zmienić? ja w moim kasku nie mieszcze sie pod zamknietym miekkim dachem....
Niestety nie


