Mazda MX-5 NC 2.5 (facelift FLa)
czyli model na 2013
Moderator: Moderatorzy
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5473
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
PIERWSZY!
Wiedzcie, że coś się dzieje! I nazywac sie jeszcze nie bedzie ND
I ciekawostka : ładunki podbijające maskę, gdy stukniemy piechura
Me gusta? Średniawo. Sugeruje to dosyc wyraznie, ze do 2015 nie bedzie nowego modelu - nie sądzę aby mazda robila facelift tylko na jeden rok.
Wiedzcie, że coś się dzieje! I nazywac sie jeszcze nie bedzie ND
I ciekawostka : ładunki podbijające maskę, gdy stukniemy piechura
Me gusta? Średniawo. Sugeruje to dosyc wyraznie, ze do 2015 nie bedzie nowego modelu - nie sądzę aby mazda robila facelift tylko na jeden rok.
Ostatnio zmieniony 02 lip 2012, 19:14 przez Fiveopac, łącznie zmieniany 2 razy.
Fiveopac pisze:I ciekawostka : ładunki podbijające maskę, gdy stukniemy piechura
To mnie ciekawi
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5473
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Jakieś ciekawe zmiany pod względem technicznym?
Na podstawie wygladu obrotomierza NC2 a NC3 wyspekulowano, ze odcinka bedzie przesunieta do 7750, zapewnie niewiele wiecej sie zmieni.
biała kosztuje 110tys zł w przeliczeniu JPY
NBFLove
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5473
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Produkcja ruszyla ponoc dzisiaj (2 lipca).
Grzebacze w serwisowkach rzekli iz:
Zmienilo sie:
Maska, zawiasy, gril, zderzak, panele wnetrza (te malowane), pokrywka zegarow, swiatla przednie, halogeny
Nie zmieni sie napewno:
silnik, zawiecha, hamulce, przeniesienie napedu, tylnie blotniki, tylny zderzak, drzwi, tylne swiatla i pozostale pierdolki.
Mazda zwie to po prostu NC 2,5
Grzebacze w serwisowkach rzekli iz:
Zmienilo sie:
Maska, zawiasy, gril, zderzak, panele wnetrza (te malowane), pokrywka zegarow, swiatla przednie, halogeny
Nie zmieni sie napewno:
silnik, zawiecha, hamulce, przeniesienie napedu, tylnie blotniki, tylny zderzak, drzwi, tylne swiatla i pozostale pierdolki.
Mazda zwie to po prostu NC 2,5
A gdzie SOFTTOP??!!
-
- Posty: 2983
- Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
- Lokalizacja: Planeta B-612
Jest genialna!
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
M E G A
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
-
- Posty: 1059
- Rejestracja: 03 mar 2011, 16:23
- Lokalizacja: Sulęcin
Fiveopac pisze:Mazda zwie to po prostu NC 2,5
czekać tylko na wersję NC 2.75 z service pack`iem 4, gdzie ND?
Ostatnio zmieniony 02 lip 2012, 22:01 przez azbest1983, łącznie zmieniany 2 razy.
Fiveopac pisze:Rzarii pisze:A gdzie SOFTTOP??!!
Spokojnie, biała ma softa
Całe szczęście:)
A zmiany jak najbardziej na +!
Bardziej agresywna się wydaje:)
Fiveopac pisze:ładunki podbijające maskę, gdy stukniemy piechura
Żeby kierowca nie musiał oglądać zwłok, czy w celu przelobowania zaszczyconego stuknięciem piechura ponad samochodem żeby już nic nie zniszczył?
Jeśli diesel, to TDCi. Tylko Do Ciężarówki
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5473
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Borgir pisze:Żeby kierowca nie musiał oglądać zwłok, czy w celu przelobowania zaszczyconego stuknięciem piechura ponad samochodem żeby już nic nie zniszczył?
To takie automatyczne fatality
Rzarii pisze:Całe szczęście:)
A zmiany jak najbardziej na +!
Bardziej agresywna się wydaje:)
Jak dla mnie zmiany na -
bo:
MY CHCEMY ND!!!
a kolejny facelift mówi, ze przed 2015-16 nie ma co liczyć
Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
Bardzo ładna, każdy kolejny lift jak dla mnie na plus.
Przecież wiadomo, że Mazda zaczęła kminić coś z Alfą. A skoro zaczęli, to pewnie za rok ciepłe roadsterki z fabryki już nie będą wyjeżdżać. Więc zrobili delikatny lift przodu, żeby było świeżo.
Przecież wiadomo, że Mazda zaczęła kminić coś z Alfą. A skoro zaczęli, to pewnie za rok ciepłe roadsterki z fabryki już nie będą wyjeżdżać. Więc zrobili delikatny lift przodu, żeby było świeżo.
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Zachwycony stylistyką Kodo liczyłem na rychłą premierę ND, a tu taka wiadomość...
IMO Mazda strzela sobie w kolano - nowy roadster pachnący fabryką powinien być świeży i modny, a kolejne liftingi to jedynie respirator dla NC, która zdążyła się już opatrzyć i zestarzeć.
Ciekawy jestem ile osób nabierze się na "nową" NC.
A poza tym nowy ryjek wcale mi się nie podoba. Mogąc wybierać spośród wszystkich odmian NC, zdecydowanie wybrałbym dotychczasową NCfl.
IMO Mazda strzela sobie w kolano - nowy roadster pachnący fabryką powinien być świeży i modny, a kolejne liftingi to jedynie respirator dla NC, która zdążyła się już opatrzyć i zestarzeć.
Ciekawy jestem ile osób nabierze się na "nową" NC.
A poza tym nowy ryjek wcale mi się nie podoba. Mogąc wybierać spośród wszystkich odmian NC, zdecydowanie wybrałbym dotychczasową NCfl.
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Fiveopac pisze:I ciekawostka : ładunki podbijające maskę, gdy stukniemy piechura
I tutaj nie ma się czym jarać. Ba! powiedziałbym nawet, że jest to totalnie bez sensu.
Jakiś czas temu na (chyba brytyjskim) forum Skyline'a opisany był przypadek, jak gościu jechał, a raczej toczył się za jakimś wanem, zagapił się i stuknął go w zadek. Oczywiście elektronika bywa zawodna i komputer odczytał to jako potrącenie pieszego i odpalił ładunki w masce... Cena wymiany tego ustrojstwa, razem ze wszelkimi mocowaniami i innymi pierdołami była (nie pamiętam dokładnie jaka) kosmiczna. OK - może mx-5 to nie pułap cenowy nowego GT-R, ale wydaje mi się, że tutaj też nie będzie kosztować to 5zł
Rozumiem, że ciocia Unia i inne organizacje dbają o nasze bezpieczeństwo, no ale bez przesady.
No chyba, że będzie to jako opcja do dokupienia, czyli nie będa musieli tego montować w każdym egzemplarzu ;]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/314665.html] [/URL]
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5473
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
No chyba, że będzie to jako opcja do dokupienia, czyli nie będa musieli tego montować w każdym egzemplarzu ;]
Zapewne bedzie standardem tak jak airbag, abs itp. EU juz o to zadba
Wujo pisze:Jakiś czas temu na (chyba brytyjskim) forum Skyline'a opisany był przypadek, jak gościu jechał, a raczej toczył się za jakimś wanem, zagapił się i stuknął go w zadek.
Wystarczy nie stukać kogoś w zadek generalnie stluczki bywaja kosztowne.
Dżunior pisze:A poza tym nowy ryjek wcale mi się nie podoba. Mogąc wybierać spośród wszystkich odmian NC, zdecydowanie wybrałbym dotychczasową NCfl.
True
Dżunior pisze:Zachwycony stylistyką Kodo liczyłem na rychłą premierę ND, a tu taka wiadomość...
IMO Mazda strzela sobie w kolano - nowy roadster pachnący fabryką powinien być świeży i modny, a kolejne liftingi to jedynie respirator dla NC, która zdążyła się już opatrzyć i zestarzeć.
Mysle, ze warto docenic fakt, ze nawet jesli flaki sa dobrze znane, to chociaz na ostatnie 2 lata produkcji delikatnie zmieniaja opakowanie aby sie model zbytnio nie opatrzyl a zarazem nadal bylo o nim slychac
logimen pisze:Nic ciekawego
I to chyba najlepsze podsumowanie całości.
Brakuje tylko jeszcze, żeby zaczęli poszczególne generacje nazywać tak jak VW nazywał golfy: edycja Bon Jovi, Joker, California czy inny szit..
cytując klasyka z poranku kojota: "masa energii psu w d*** "