Czy może trząść kierownicą przy 100km/h??
: 20 maja 2007, 23:18
Jeździłem w czwartek Miatką do sprzedania, niestety nie podam linka do ogłoszenia bo już się przeterminowało na otomoto, samochód ściągnięty pół roku temu z Niemiec, ponoć w całości, z komisu, wygląda ok choć mógłby być bardziej zadbany.
Rok 2000 więc wersja sprzed FL, 1.8, aftermarketowe felgi 17'' i opony profil 40.
Dziwi mnie jedno - na jeździe próbnej po rozpędzeniu do 100km/h na równiutkiej drodze odczuwałem nieprzyjemne wibracje na kierownicy. Samochód trzymał kurs ale wibracje były conajmniej dziwne. Właściciel niewiele mi wyjaśnił (samochód żony) więc pytam Was - czy zdarza się coś takiego?? Może winą są tu niskoprofilowe opony?
Oprocz tej jednej przypadlosci nie czulem dyskomfortu - chyba po prostu lubie twarde samochody
btw. czy mozecie mi wytlumaczyc jak dziecku jaki jest sens wymieniac oryginalna kierownice na sportowa momo (o takiej samej jak mi sie zdaje srednicy, skorzana) jesli samochod byl rzekomo niebity??
Rok 2000 więc wersja sprzed FL, 1.8, aftermarketowe felgi 17'' i opony profil 40.
Dziwi mnie jedno - na jeździe próbnej po rozpędzeniu do 100km/h na równiutkiej drodze odczuwałem nieprzyjemne wibracje na kierownicy. Samochód trzymał kurs ale wibracje były conajmniej dziwne. Właściciel niewiele mi wyjaśnił (samochód żony) więc pytam Was - czy zdarza się coś takiego?? Może winą są tu niskoprofilowe opony?
Oprocz tej jednej przypadlosci nie czulem dyskomfortu - chyba po prostu lubie twarde samochody

btw. czy mozecie mi wytlumaczyc jak dziecku jaki jest sens wymieniac oryginalna kierownice na sportowa momo (o takiej samej jak mi sie zdaje srednicy, skorzana) jesli samochod byl rzekomo niebity??