Strona 1 z 1
chcia?em co? wa?nego...
: 10 lis 2005, 13:21
autor: mihau
Powiedziec

Dzien Dobry
mihau
: 10 lis 2005, 16:24
autor: pawel
Ciekawe jak wyszlo porownanie silkow.
Wlasnie przeczytalem ze silniki Miaty sa tak odporne, dlatego ?e konstruowane byly pod TURBO !!!! Nic doda? nic uj?c..
: 12 lis 2005, 22:55
autor: pawel
Czy w NB jest podobnie?
Jakie masz zuzycie oleju w zwiazku z jego natryskiem?
: 13 lis 2005, 22:38
autor: pawel
Bede obserwowa? jak to u mnie bedzie...
: 05 sie 2006, 12:24
autor: mac04
Przemek Vonau pisze:
Gdy robi?em Miat? na GT, Chojnacki rozebra? silnik i stwierdzi?, ?e wykonanie jest jak w aucie A-grupowym i tak naprawd? niewiele jest do poprawiania.
O, a czy moglbys mi powiedziec, czy to GT cokolwiek Ci dalo? Tez mialem kontakt z Chojnackim i zastanawia mnie, czy placenie pod 3000 dla 17-18 % poprawy mocy ma sens... Wprawdzie kumple przestrzegal, ze po tygodniu jezdzenia z silnikiem 90-konnym bede chcial to zrobic, ale... wtedy (i dzis te) chec posiadania Miaty byla byt silna, by to racjonalnie rozwazac
dzieki!
: 05 sie 2006, 12:52
autor: Fiveopac
mac04 pisze:O, a czy moglbys mi powiedziec, czy to GT cokolwiek Ci dalo? Tez mialem kontakt z Chojnackim i zastanawia mnie, czy placenie pod 3000 dla 17-18 % poprawy mocy ma sens... Wprawdzie kumple przestrzegal, ze po tygodniu jezdzenia z silnikiem 90-konnym bede chcial to zrobic, ale... wtedy (i dzis te) chec posiadania Miaty byla byt silna, by to racjonalnie rozwazac
Dla mnie jest to bez sensu. Za mniej niz 3000 masz przelozony silnik 1.6 115 KM lub nawet 1.8. Rzuc okiem na ceny tych silnikow na allegro. Przekladajac silnik masz fabryczna moc w standardzie i swiadomosc ze jezdzisz niewysilona jednostka ktora ma o niebo wieksza trwalosc niz grzebany silnik u Chojnackiego.