Koszty serwisu
Moderator: Moderatorzy
Zapytam bo jestem kompletnie zielony w tych sprawach.Czy to normalna cena serwisu(poza aso)
Klocki i tarcze we wszystkich kołach.
Olej motul i filtr
Somda lambda(orginał)
Robocizna+naprawa jakiegoś tłoczka przy hamulcu?
Za wszystko 3tys.
Klocki i tarcze we wszystkich kołach.
Olej motul i filtr
Somda lambda(orginał)
Robocizna+naprawa jakiegoś tłoczka przy hamulcu?
Za wszystko 3tys.
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2191
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Zgaduję, że piszesz o NC. Nie znam ce5n części, ale biorąc pod uwagę doświadczenia z NB, to wyglądałoby to tak:
Komnplet części układ hamulcowy 700 PLN, Robocizna 300 PLN za oś, razem 1400 plus ew. płyn.
Wymiana oleju to Robocizna 200-400 PLN, olej obecnie 200 PLN, filtr 100, razem np. 500 PLN
Oszacuj sobie sondę i co tam jeszcze i już wiesz. Do tego warsztat może sprzedawać Ci materiały z jakimś narzutem.
To wszystko przy cenach w zwykłym warsztacie w centrum dużego miasta. Pewnie na prowincji u mietka-garażówca byś zaoszczędził.
Komnplet części układ hamulcowy 700 PLN, Robocizna 300 PLN za oś, razem 1400 plus ew. płyn.
Wymiana oleju to Robocizna 200-400 PLN, olej obecnie 200 PLN, filtr 100, razem np. 500 PLN
Oszacuj sobie sondę i co tam jeszcze i już wiesz. Do tego warsztat może sprzedawać Ci materiały z jakimś narzutem.
To wszystko przy cenach w zwykłym warsztacie w centrum dużego miasta. Pewnie na prowincji u mietka-garażówca byś zaoszczędził.
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Filtr oleju do nb za 100 PLN i wymiana za 400? Kurde, troszkę się pozmieniało w Polsce odkąd wyjechałem :/pistenbully pisze: ↑27 lip 2021, 15:54Zgaduję, że piszesz o NC. Nie znam ce5n części, ale biorąc pod uwagę doświadczenia z NB, to wyglądałoby to tak:
Komnplet części układ hamulcowy 700 PLN, Robocizna 300 PLN za oś, razem 1400 plus ew. płyn.
Wymiana oleju to Robocizna 200-400 PLN, olej obecnie 200 PLN, filtr 100, razem np. 500 PLN
Oszacuj sobie sondę i co tam jeszcze i już wiesz. Do tego warsztat może sprzedawać Ci materiały z jakimś narzutem.
To wszystko przy cenach w zwykłym warsztacie w centrum dużego miasta. Pewnie na prowincji u mietka-garażówca byś zaoszczędził.
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2191
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Hehe, nie, filtr to dychę. Sorry, tak to jest, jak się pisze z telefonu...
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Nie, to nie jest normalne, zostałeś zwyczajnie "skrojony".
Wg mnie części +robocizna to max, ale to maxxxx = 2 tys.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
To zależy jakie tarcze i klocki ma założone. Same te części mogły kosztować nawet 1,5tys.Tomai pisze:Nie, to nie jest normalne, zostałeś zwyczajnie "skrojony".
Wg mnie części +robocizna to max, ale to maxxxx = 2 tys.
Mało tu szczegółów
Na przykład w NB BBK komplet klocków Stoptecha to jakieś 600zł. Można kupić też komplet za 200zł.
Nie chciałem tutaj wszczynać gównoburzy.Nie mam klocków i tarcz z najwyższej póły.To to raczej koszt rzędu 600-700zł za komplet bre czy jakoś tak.
Nie uważam też że powinienem zapłacić 2tys.sonda to koszt 700-800zł.
Tak czy inaczej uważam że z 500zł przepłaciłem.
Zmienię warsztat i już.
Pis bierze się za lekarzy czy adwokatów zakładając im kasy itp.a największa patologia ciągle ma się dobrze.Nawet faktury nie dostałem
Nie uważam też że powinienem zapłacić 2tys.sonda to koszt 700-800zł.
Tak czy inaczej uważam że z 500zł przepłaciłem.
Zmienię warsztat i już.
Pis bierze się za lekarzy czy adwokatów zakładając im kasy itp.a największa patologia ciągle ma się dobrze.Nawet faktury nie dostałem
- Gieras
- Donator
- Posty: 372
- Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
- Model: NC
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Mazowieckie
Zadzwoń do ASO i niech ci wycenia to, co opisałeś, będziesz miał jakaś skale porównawcza. Może wręcz stwierdzisz, ze zaoszczędziłeś (-: Moim zdaniem w Warszawie i okolicach w miarę dobre nie-ASO warsztaty biorą 150-200 zł za godzinę pracy, a te czynności które wymieniłeś rozliczają wg czasu pracy plus potrzebne części i płyny. Wymiana oleju silnikowego to maks 30 minut, wymiana tarcz i klocków zależy od tego jak bardzo zapieczone są stare, ale sprawny warsztat uwinie sie wraz z odpowietrzeniem pewnie w 1-1,5h. Co do sondy to nie mam doświadczenia w wymianie w MX5.ak80 pisze: ↑27 lip 2021, 18:38Nie chciałem tutaj wszczynać gównoburzy.Nie mam klocków i tarcz z najwyższej póły.To to raczej koszt rzędu 600-700zł za komplet bre czy jakoś tak.
Nie uważam też że powinienem zapłacić 2tys.sonda to koszt 700-800zł.
Tak czy inaczej uważam że z 500zł przepłaciłem.
Zmienię warsztat i już.
Pis bierze się za lekarzy czy adwokatów zakładając im kasy itp.a największa patologia ciągle ma się dobrze.Nawet faktury nie dostałem
Tak, na pierwszy rzut oka cena wydaje się średnio atrakcyjna, ale bez dokładnych informacji jakie oleje i części zostały założone nie ma co wydawać ostatecznych wyroków.
I tak najlepsze że niedługo potem poszła na sprzedaż, w ogóle jak mnie pamięć nie myli kolega założył tutaj konto wyłącznie do sprzedaży i nawet nie był w tym subtelny xD
Ten serwis obejmował chyba trochę więcej niż wymianę oleju, ale fakt, zapada w pamięć, a to już kilka lat temu było.
I tak najlepsze że niedługo potem poszła na sprzedaż, w ogóle jak mnie pamięć nie myli kolega założył tutaj konto wyłącznie do sprzedaży i nawet nie był w tym subtelny xD
- Hookie
- Donator
- Posty: 3428
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NC
- Wersja: 2.0T
- Lokalizacja: Sosnowiec
Artur z Kępna odpowiedzią na Twoje problemy.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015-17: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018-22: ND 2.0 '16 Club - Kocur
2022-25: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2025-? NC 2.0T '06 - 7
- niezalogowany
- Posty: 274
- Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
- Model: NC
- Wersja: szybki ponton
- Lokalizacja: Wrocław
pod Wrocławiem ludzie jeszcze JDM Service w Mirkowie polecają
- Verteru
- Posty: 311
- Rejestracja: 27 sie 2010, 19:48
- Model: NA
- Wersja: 1.6
- Lokalizacja: Warszawa/Sosnowiec
- Kontakt:
Jezu 300 za oś za wymianę tarczy i klocków?! toż to 1,5h roboty samemu na lewarku. Myślę, że jednak komplet dobre tarcze i klocki to więcej niż 700 zł. 400 robocizny za wymianę oleju to chyba żart teżpistenbully pisze: ↑27 lip 2021, 15:54Zgaduję, że piszesz o NC. Nie znam ce5n części, ale biorąc pod uwagę doświadczenia z NB, to wyglądałoby to tak:
Komnplet części układ hamulcowy 700 PLN, Robocizna 300 PLN za oś, razem 1400 plus ew. płyn.
Wymiana oleju to Robocizna 200-400 PLN, olej obecnie 200 PLN, filtr 100, razem np. 500 PLN
Oszacuj sobie sondę i co tam jeszcze i już wiesz. Do tego warsztat może sprzedawać Ci materiały z jakimś narzutem.
To wszystko przy cenach w zwykłym warsztacie w centrum dużego miasta. Pewnie na prowincji u mietka-garażówca byś zaoszczędził.
