Strona 1 z 1

Łódzki tor - Track Day

: 26 lip 2021, 21:56
autor: krzyzakov
Jak tam jest? Czy jest tam ciasno i gęsto? Jakie są limity jeżdżących? Chodzi mi o to, czy lamer jak ja, nie będzie tam powodował wq innych kierowców jadąc 30% wolniej.

Re: Łódzki tor - Track Day

: 28 lip 2021, 19:50
autor: krzyzakov
No to sam odpowiem. Liczebność grup i czasy wypuszczania są tak dobrane, że właściwie kursy kolizyjne nie wchodzą w rachubę. Bardzo fajny techniczny tor, dobry dla początkujących jak ja, bo oprócz 2 prostych jeździ się dość wolno (w Poznaniu, który znam z czasów motocyklowych chyba bym się nie odważył). Przydały by się trochę dłuższe biegi w Maździe. Są ostrzeżenia za jazdę bokiem.

Re: Łódzki tor - Track Day

: 24 sie 2021, 18:11
autor: Krzemol
Dzięki za info, zbieram się i zbieram a po Twojej rekomendacji chyba czas najwyższy :)

Re: Łódzki tor - Track Day

: 24 sie 2021, 19:45
autor: Alex
Prawidłowo. Tor Łódź na początek jest bardzo spoko, imho dużo bezpieczniejszy niż np Modlin

Fajne jest też to że można pojeździć 2h za małe pieniądze, często jest tylko kilka aut więc można się calkiem wyjeździć

przy użyciu Tapatalka



Re: Łódzki tor - Track Day

: 04 wrz 2021, 20:36
autor: krzyzakov
Alex pisze:
24 sie 2021, 19:45
Prawidłowo. Tor Łódź na początek jest bardzo spoko, imho dużo bezpieczniejszy niż np Modlin

Fajne jest też to że można pojeździć 2h za małe pieniądze, często jest tylko kilka aut więc można się calkiem wyjeździć

przy użyciu Tapatalka
Nawet jak jest kilkanaście, to cykle 10 min - 15 min odpoczynku to może być aż nadto dla auta nieprzygotowanego na tor. Z pewnością warto sprawdzić, czy olej jest przy górnej kresce:)

Re: Łódzki tor - Track Day

: 04 wrz 2021, 20:53
autor: Alex
No już nie przesadzajmy z tym przygotowaniem auta na tor, MX5 ki sporo znoszą także w serii. Na MC jest klasa stock, auta w niej jeżdżą i żyją.

Rzecz jasna poziomu płynów zwłaszcza oleju warto pilnować :ok:

przy użyciu Tapatalka


Re: Łódzki tor - Track Day

: 04 wrz 2021, 20:53
autor: Tomai
viewtopic.php?f=19&t=30668&view=unread#unread

podobny temat już istniał jakiś czas :)
Uwielbiam Tor Łódź ;)
bardzo dużo frajdy, szczególnie jak Mesie i BMW zjeżdżają i puszczają NBFL :)))
jak dołożę kolektor to pojadę eNCekiem :))
( znaczy jak będzie wolny termin u Fiva :))

Re: Łódzki tor - Track Day

: 04 wrz 2021, 23:26
autor: krzyzakov
Alex pisze:
04 wrz 2021, 20:53
No już nie przesadzajmy z tym przygotowaniem auta na tor, MX5 ki sporo znoszą także w serii. Na MC jest klasa stock, auta w niej jeżdżą i żyją.

Rzecz jasna poziomu płynów zwłaszcza oleju warto pilnować :ok:

przy użyciu Tapatalka
Ja miałem wrażenie, że w 20 min sesji olej by się przegrzał. Ale ja się nie znam:)

Re: Łódzki tor - Track Day

: 05 wrz 2021, 7:40
autor: Alex
Pisałeś że 10min a potem 15 przerwy

Wiadomo olej się grzeje gdy katujemy silnik wysokimi obrotami. Ale w praktyce MX5 wiele znoszą bez szwanku.

Na Łodzi olej nigdy mi się zbyt mocno nie grzał.

Zawsze możesz zainstalować wskaźnik temp oleju, najlepiej z dźwiękowym ostrzeżeniem. Wtedy dokładnie będziesz wiedział kiedy odpuścić.

przy użyciu Tapatalka


Re: Łódzki tor - Track Day

: 05 wrz 2021, 8:40
autor: krzyzakov
Alex pisze:
05 wrz 2021, 7:40
Pisałeś że 10min Obrazek a potem 15 przerwy

Wiadomo olej się grzeje gdy katujemy silnik wysokimi obrotami. Ale w praktyce MX5 wiele znoszą bez szwanku.

Na Łodzi olej nigdy mi się zbyt mocno nie grzał.

Zawsze możesz zainstalować wskaźnik temp oleju, najlepiej z dźwiękowym ostrzeżeniem. Wtedy dokładnie będziesz wiedział kiedy odpuścić.

przy użyciu Tapatalka
Spoko, to tylko wrażenia żółtodzioba:) Dodatkowo obydwie wizyty na pożyczonym aucie.Dopiero przy czwartym przejeździe odważyłem się nie odjąć gazu na tym odcinku równoległym do prostej startowej i tym samym wbić 3:)
Generalnie dla mnie super tor, bo zakręty są gęsto, co pozwala cieszyć się postępami z przejazdu na przejazd, szybko można załapać kiedy hamować. Dla mnie nieintuicyjne były tylko te dwa lewe zakręty. Przejeżdżałem je jednym łagodnym łukiem, a tam dużo bardziej opłaca się przejechać na kwadratowo - wjechać bardzo szybko, dohamować jak się kończy asfalt, zawinąć ostro i pojechać prosto. Podpatrzyłem u innych:)