Łódzki tor - Track Day
Moderator: Moderatorzy
No to sam odpowiem. Liczebność grup i czasy wypuszczania są tak dobrane, że właściwie kursy kolizyjne nie wchodzą w rachubę. Bardzo fajny techniczny tor, dobry dla początkujących jak ja, bo oprócz 2 prostych jeździ się dość wolno (w Poznaniu, który znam z czasów motocyklowych chyba bym się nie odważył). Przydały by się trochę dłuższe biegi w Maździe. Są ostrzeżenia za jazdę bokiem.
- Krzemol
- Posty: 45
- Rejestracja: 08 sie 2018, 13:26
- Model: NB
- Wersja: 1.6 110KM '00r
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Dzięki za info, zbieram się i zbieram a po Twojej rekomendacji chyba czas najwyższy
Suzuki Swift 1.0 53KM '99r (05.12 - 05.14)
Suzuki Swift 1.3 68KM '99r (05.14 - 09.16)
Alfa Romeo 166 3.2 V6 240KM '04r (09.16 - 11.20)
Mitsubishi Colt 1.3 75KM '00r (01.18 - 08.18)
Mazda5 2.0 143KM '06r (05.18)
Mazda MX-5 1.6 110KM '00r (09.20)
Suzuki Swift 1.3 68KM '99r (05.14 - 09.16)
Alfa Romeo 166 3.2 V6 240KM '04r (09.16 - 11.20)
Mitsubishi Colt 1.3 75KM '00r (01.18 - 08.18)
Mazda5 2.0 143KM '06r (05.18)
Mazda MX-5 1.6 110KM '00r (09.20)
- Alex
- Donator
- Posty: 4603
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Prawidłowo. Tor Łódź na początek jest bardzo spoko, imho dużo bezpieczniejszy niż np Modlin
Fajne jest też to że można pojeździć 2h za małe pieniądze, często jest tylko kilka aut więc można się calkiem wyjeździć
przy użyciu Tapatalka
Fajne jest też to że można pojeździć 2h za małe pieniądze, często jest tylko kilka aut więc można się calkiem wyjeździć
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Nawet jak jest kilkanaście, to cykle 10 min - 15 min odpoczynku to może być aż nadto dla auta nieprzygotowanego na tor. Z pewnością warto sprawdzić, czy olej jest przy górnej kresce:)
- Alex
- Donator
- Posty: 4603
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
No już nie przesadzajmy z tym przygotowaniem auta na tor, MX5 ki sporo znoszą także w serii. Na MC jest klasa stock, auta w niej jeżdżą i żyją.
Rzecz jasna poziomu płynów zwłaszcza oleju warto pilnować
przy użyciu Tapatalka
Rzecz jasna poziomu płynów zwłaszcza oleju warto pilnować
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
viewtopic.php?f=19&t=30668&view=unread#unread
podobny temat już istniał jakiś czas
Uwielbiam Tor Łódź
bardzo dużo frajdy, szczególnie jak Mesie i BMW zjeżdżają i puszczają NBFL ))
jak dołożę kolektor to pojadę eNCekiem )
( znaczy jak będzie wolny termin u Fiva )
podobny temat już istniał jakiś czas
Uwielbiam Tor Łódź
bardzo dużo frajdy, szczególnie jak Mesie i BMW zjeżdżają i puszczają NBFL ))
jak dołożę kolektor to pojadę eNCekiem )
( znaczy jak będzie wolny termin u Fiva )
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Ja miałem wrażenie, że w 20 min sesji olej by się przegrzał. Ale ja się nie znam:)
- Alex
- Donator
- Posty: 4603
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Pisałeś że 10min a potem 15 przerwy
Wiadomo olej się grzeje gdy katujemy silnik wysokimi obrotami. Ale w praktyce MX5 wiele znoszą bez szwanku.
Na Łodzi olej nigdy mi się zbyt mocno nie grzał.
Zawsze możesz zainstalować wskaźnik temp oleju, najlepiej z dźwiękowym ostrzeżeniem. Wtedy dokładnie będziesz wiedział kiedy odpuścić.
przy użyciu Tapatalka
Wiadomo olej się grzeje gdy katujemy silnik wysokimi obrotami. Ale w praktyce MX5 wiele znoszą bez szwanku.
Na Łodzi olej nigdy mi się zbyt mocno nie grzał.
Zawsze możesz zainstalować wskaźnik temp oleju, najlepiej z dźwiękowym ostrzeżeniem. Wtedy dokładnie będziesz wiedział kiedy odpuścić.
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Spoko, to tylko wrażenia żółtodzioba:) Dodatkowo obydwie wizyty na pożyczonym aucie.Dopiero przy czwartym przejeździe odważyłem się nie odjąć gazu na tym odcinku równoległym do prostej startowej i tym samym wbić 3:)Alex pisze: ↑05 wrz 2021, 7:40Pisałeś że 10min a potem 15 przerwy
Wiadomo olej się grzeje gdy katujemy silnik wysokimi obrotami. Ale w praktyce MX5 wiele znoszą bez szwanku.
Na Łodzi olej nigdy mi się zbyt mocno nie grzał.
Zawsze możesz zainstalować wskaźnik temp oleju, najlepiej z dźwiękowym ostrzeżeniem. Wtedy dokładnie będziesz wiedział kiedy odpuścić.
przy użyciu Tapatalka
Generalnie dla mnie super tor, bo zakręty są gęsto, co pozwala cieszyć się postępami z przejazdu na przejazd, szybko można załapać kiedy hamować. Dla mnie nieintuicyjne były tylko te dwa lewe zakręty. Przejeżdżałem je jednym łagodnym łukiem, a tam dużo bardziej opłaca się przejechać na kwadratowo - wjechać bardzo szybko, dohamować jak się kończy asfalt, zawinąć ostro i pojechać prosto. Podpatrzyłem u innych:)