MX5 2020 i następne

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
M1ecu
Posty: 219
Rejestracja: 12 gru 2017, 20:49
Model: NB FL
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

06 lis 2020, 19:43

monkahead pisze:
03 lis 2020, 15:58
(...) bo jednak odczucia jazdy silnikiem z turbo zawsze będą lepsze niż Skyactive.
To jest akurat kwestia gustu i tu absolutnie się nie zgodzę. Jazda wolnossącym, większym silnikiem benzynowym jest znacznie przyjemniejsza (w mojej opinii) niż benzyna z turbo. I nie mówię tu tylko o MX5.

Przykładowo: mam do jazdy Renault Clio II 1.2L (wolnossak) jakieś śmieszne 75KM oraz trochę kilometrów narobiłem nowym Clio, które ma Traficar. To często auta nowe ze znikomym przebiegiem typu 4000-5000km, więc nie ma mowy o zużyciu. Za każdym razem kiedy wsiadam i jadę Traficarem zastanawiam się jak można wydać tyle własnych pieniędzy na tak beznadziejne auto. Mała benzyna z turbo generuje gigantyczną turbodziurę, a gdy już turbo załapie - nagłe przyspieszenie, które wcale nie jest fajne bo samochód przestaje mieć ochotę do skręcania. Tego problemu nie ma w aucie wolnossącym. Jasne przyspieszenie jest słabsze, ale komfort użytkowania jak dla mnie jest nieporównywalnie wyższy.
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1385
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

06 lis 2020, 19:58

Wziąłeś do porównania jeden z gorszych silników, chodzi mi o małe, 3 cylindrowe silniki turbo. Jeździłem 1.0 Ecoboost i to był dramat, brak elastyczności, potworne drgania, duże spalanie. Jeżeli porównasz jazdę 2.0 benzyną z turbo, to jednak wolnossący silnik Mazdy nie ma szans. Mam w domu 2 wolnossące japońskie samochody, są bezawaryjne i za to je cenię

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4595
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

06 lis 2020, 22:09


stpman pisze:Znajomi (totalni laicy) kupowali SUV'a i chcieli właśnie CX-5 bo się im podobała.
Ale jak się przejechali konkurencja z silnikami turbo to stwierdzili, że to muł i nie jedzie...
Wydaje mi się że problemem niektorych obecnych silnikow m.in.wolnossaków Mazdy jest ich mapowanie. Może wynika to z ekologii, ekonomii a może niewiem czego. Bo np. 1.6GDI KIA jest całkiem chętny do jazdy a Skyactive na niskich obrotach nie bardzo. Skyactive-X podobnie i to go może pogrążyć. Tradycyjnie mulowato mapuje silniki Opel, a agresywnie VW

Właśnie przerabialem temat w NC 1.8 i udało się co nieco poprawic.

przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
MMRS
Donator
Donator
Posty: 1770
Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
Model: ND
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Warszawa

07 lis 2020, 6:01

Nie byłem przekonany do silnika wolnossącego do momentu, kiedy do MXa wpakowaliśmy streetowe wałki. Zawsze porównywałem to auto do swojego MXa z kompresorem, a jadąc raz jednym raz drugim autem zawsze sobie powtarzałem "N/A? No way!" W chwili kiedy to auto wylazło z osiągami poza barierę magicznych 200 koni z wynikiem 248 Nm musiałem zweryfikować swój pogląd dotyczący wolnossaków. Silnik konwertowany kompresorem to taki "większy, pojemniejszy" wolnossak i mimo wszystkich swoich zalet nigdy nie będzie już tym samym N/A. Reakcja na gaz? Dynamit. Ktoś rzucił w poprzednim poście, że odczucia z jazdy zawsze będą lepsze niż turbo, pewnie będą zupełnie inne, czy lepsze? Chciałbym kiedyś poczuć jakie odczucia z jazdy daje SkyActiv 2.5 z kolektorem 4-1 oraz sportowymi walkami....to mógłby być naprawdę diabelski motor.
Awatar użytkownika
vodka
Posty: 693
Rejestracja: 31 lip 2016, 20:09
Model: ND
Wersja: RF AT
Lokalizacja: DW

07 lis 2020, 7:07

monkahead pisze:
06 lis 2020, 19:58
Wziąłeś do porównania jeden z gorszych silników, chodzi mi o małe, 3 cylindrowe silniki turbo. Jeździłem 1.0 Ecoboost i to był dramat, brak elastyczności, potworne drgania, duże spalanie. Jeżeli porównasz jazdę 2.0 benzyną z turbo, to jednak wolnossący silnik Mazdy nie ma szans.
Wszystko fajnie, ale naprawde chcesz prownywac ze soba wolnossace 2.0 i 2.0 z turbina? Myk jest taki, ze marki takie jak Ford zastapily silniki wolnossace takimi wlasnie zabawkami jak 1.0 ecoboost. Wolnossace 2.0 w Mazdzie to podstawowy silnik, tak jak 1.0 w Fordzie (ew 1.5), 1.0 w VW (ew. 1.5 tsi, nastepca slabego 1.4 tsi) ... Porownujmy silniki w tych samych widelkach cenowych...
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

07 lis 2020, 7:43

Mam 1.2 TSI w fabii. Turbina ciągnie od 1800 RPM. Silnik dużo przyjemniejszy do jazdy niż 1.8 w NC. Auto ładnie się zbiera, w całym zakresie pracy turbiny stały moment ponad 160 Nm. Nawet silnik 2.5 MZR tak fajnie na niższych obrotach nie ciągnie mx5
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4595
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

07 lis 2020, 8:21

Chyba zależy co komu jest potrzebne. Ja tam nie rozumiem fascynacji silnikami turbo zwłaszcza małymi. Tzn jednocześnie rozumiem i nie rozumiem. Mam 1.4tsi 125 sluzbowe, czas jeżdżę 1.2tsi (105?) w szkodzie ojca, jeździłem też 1.0tsi (110) i 1.5tsi (?) w nowym golfie. W 1.4 bardzo wkurza mnie turbodziura i pojawiający się tuż za nią lupniecie momentu, zwłaszcza podczas jazdy w mieście jest to zauważalne. Obejrzałem kiedyś parametry Toque i okazuje się że nawet przy niezbyt dużych wychyleniach pedału gazu turbina ładuje od dołu 0.5bara (tyle samo co gdybym dal w deske). Czyli zmapowane agresywnie, dla efektu wow. W 1.2 problem jest mniejszy, silnik jest ogólnie lagodniejszy ale i tak mi się nie podoba zresztą to szkoda 1.5 wydaje mi się bardziej zmulony niż 1.4 ale równo to nadal nie jeździ, czestoialem wrażenie że po wciśnięcie gazu przez chwilę się zastanawia i dopiero potem przyspiesza. Najlepiej jeździło mi się o dziwo 1.0 110KM silnik zachowuje się całkiem równo, nie ma nieszczęsnego walenia w plecy momentem (i idącej za nim często interwencji ESP i innych systemów) i ciągnie ładnie równo do dość wysokich obrotów i śmiesznie brzmi dzięki nieparzystej ilości cylindrow. Bo 1.4 oprócz tego że momentem wali to dość szybko zdycha.

Jak dla mnie to proporcje i rozkład mocy i momentu powinny być po prostu odpowiednie. Dysproporcja zawsze powoduje jakieś problemy. Oczywiście proporcja dla różnych ludzi może być inna.

wydaje mi się też że wiele osób zapomniało o filozofii mx5 - frajda z jazdy nie wynikająca z osiągow na prostej.

a tak w ogole, by choc troche nawiazac do tematu watku, chcialbym przejechac sie dla porownania Skyactive w stanie z fabryki i po delikatnym remapie.
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
stpman
Posty: 631
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

30 gru 2020, 10:00

Są już jakieś plotki na temat cennika na rok 2021?
Awatar użytkownika
waran
Donator
Donator
Posty: 735
Rejestracja: 04 lut 2017, 10:47
Model: NC FL
Wersja: Sport
Lokalizacja: Warszawa

30 gru 2020, 10:28

Lepiej się z nim nie zaznajamiac ;)
Ubi bene, ibi patria
stpman
Posty: 631
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

30 gru 2020, 11:12

A jest już gdzieś dostępny?
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2139
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

30 gru 2020, 12:21

Nie ma szans, by ceny nowych spadly. Zadzialo sie jednak cos nieslychanego, czego nikt nie mogl przewidziec wczesniej. Ceny uzywanych zostaly w miejscu. Przepasc pomiedzy samochodem nowym w salonie, a prawie nowym, jest niewiarygodna.
Jednak kilka miesiecy temu pod Stadionem uslyszalem, ze na 5 ogladanych, tylko jedna nadawala sie do kupienia. A to przeciez samochod maks 4oletni!
Pamietam moje poszukiwania kilka lat temu i widzialem nieslychanie zmeczony egzemplarz z 13 k km :-)
stpman
Posty: 631
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

30 gru 2020, 12:26

Wojtek - pytanie do Ciebie: czy dobrze rozumiem, że ND jest wykonane bardzo słabo, że 4 letnie auto nie nadaje się do kupienia? Bo jest tak mocno zużyta?
Czy masz coś innego na myśli?
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4595
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

30 gru 2020, 12:37

ciekawe ile z tych 5 ogladanych mialo "przygody"
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
dudek_t
Posty: 424
Rejestracja: 20 kwie 2018, 7:31
Model: ND
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

30 gru 2020, 15:54

stpman pisze:
30 gru 2020, 12:26
Wojtek - pytanie do Ciebie: czy dobrze rozumiem, że ND jest wykonane bardzo słabo, że 4 letnie auto nie nadaje się do kupienia? Bo jest tak mocno zużyta?
Czy masz coś innego na myśli?
Nie wiem o co chodzi. Ponad 70000km i jak posprzątam to wygląda jak nowa. Zużycia zero poza błyszczącą kierownicą.
Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2096
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

30 gru 2020, 16:16

Pewnie zależy jak się dba. Kupowałem pięcioletnią ND i mimo miękkiego lakieru nie miała ani rysy. Wewnątrz i w komorze silnika po prostu nowe auto.
No a po jednym sezonie w moich rękach (i pewnej ilości bączków w kamieniołomie...) już tak nie wygląda :D
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
Awatar użytkownika
Zbychersky
Donator
Donator
Posty: 721
Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
Model: ND
Lokalizacja: Kobiór

30 gru 2020, 16:24

pistenbully pisze:
30 gru 2020, 16:16
Pewnie zależy jak się dba. Kupowałem pięcioletnią ND i mimo miękkiego lakieru nie miała ani rysy. Wewnątrz i w komorze silnika po prostu nowe auto.
No a po jednym sezonie w moich rękach (i pewnej ilości bączków w kamieniołomie...) już tak nie wygląda :D
5 letnia ND bez rysy? Niemożliwe :o Ktoś pod kocem musiał ją trzymać, chociaż koc to mógłby ją porysować :lol:
stpman
Posty: 631
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

30 gru 2020, 16:54

A tak wracając do tematu MX-5 z rocznika 2020 ciekaw jestem ile sztuk się sprzedało w tym roku w Polsce...
Bo jak patrzę na OtoMoto to te same nowe egzemplarze wiszą od wielu miesięcy...
Awatar użytkownika
Zbychersky
Donator
Donator
Posty: 721
Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
Model: ND
Lokalizacja: Kobiór

30 gru 2020, 17:40

stpman pisze:
30 gru 2020, 16:54
A tak wracając do tematu MX-5 z rocznika 2020 ciekaw jestem ile sztuk się sprzedało w tym roku w Polsce...
Bo jak patrzę na OtoMoto to te same nowe egzemplarze wiszą od wielu miesięcy...
Tylko 30.
https://www.google.com/amp/s/moto.rp.pl ... diesli/amp
stpman
Posty: 631
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

30 gru 2020, 18:21

Patrząc na cenę to i tak o 30sztuk za dużo ;)

Ktoś przypomni ile sprzedali w 2019? 350sztuk?
Awatar użytkownika
TerminatorPi
Donator
Donator
Posty: 1605
Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)

30 gru 2020, 18:42

stpman pisze:
30 gru 2020, 18:21
Patrząc na cenę to i tak o 30sztuk za dużo ;)

Ktoś przypomni ile sprzedali w 2019? 350sztuk?
viewtopic.php?p=508166#p508166
Dyzia Bo czerwone są najszybsze
Tylko kierowca jest zielony :-D
Koza team member!
stpman
Posty: 631
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

30 gru 2020, 18:44

Terminator już drugi raz dzisiaj przyznaje Ci rację :)

Ale już tak na poważnie to spadek z 190sztuk na 30 to tragiczny wynik. Choć zapewne to pokłosie podwyżki cen oraz Covida...
Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2096
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

30 gru 2020, 19:02

Zbychersky pisze:
30 gru 2020, 16:24


5 letnia ND bez rysy? Niemożliwe :o Ktoś pod kocem musiał ją trzymać, chociaż koc to mógłby ją porysować :lol:
Właśnie. Dlatego stała w garażu pokryta warstwą kurzu (o grubości 12,87mm) równą na całej powierzchni. A opony do zimowego postoju, stanowiące odrębny komplet, były bez przebiegu.
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
Awatar użytkownika
Zbychersky
Donator
Donator
Posty: 721
Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
Model: ND
Lokalizacja: Kobiór

30 gru 2020, 20:16

U mnie mam podobnie, komplet zimówek służy do postoju zimą :)
LikelyJupiter8

30 gru 2020, 20:28

Bardzo lubię swoją Madzię ale jak już wspominałem w innych wątkach jakość MX5 jest tragiczna. Ja mam 2017 (I rej. 2018) - 43k km. Myję ją raz na tydzień, garażuję, poleruję, pieszczę, śpiewam do snu i kołyszę .....a i tak cała maska w odbiciach po kamykach, fotele wysiedziałe jak w pubie w Londynie, pasy nie chodzą albo czasami nie chodzą, gdyby nie wymiana dachu przez Odyssey na gwarancji to już bym pewnie się wieszał - jak przez 30 lat nie można ogarnąć soft top?. Wcześniej jak każdy obywatel klasy średniej zaliczyłem trio niemieckiej motoryzacji (Audi, BMW, MB) i kurde czasami tęsknię za ich jakością. Jak 3 lata temu sprzedawałem BMW 3er to kupujący do dzisiaj do mnie pisze czy nie nie chcę sprzedać jakiegoś innego samochodu.
Nawet sobie nie wyobrażam jak musi wyglądać MX5 przy 100k km. Trzeba mieć duży margines tolerancji. Albo miłość. Bo miłość przekracza granice. Chyba to w właśnie to.
stpman
Posty: 631
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

30 gru 2020, 20:59

P.S Mazda daje niecałe 8k zł rabatu na MX-5 z rocznika 2020.
Ciekawe czy auta z 2020 będzie można zarejestrować w 2021, czy dealerzy na szybkości rejestrowali niesprzedane auta na siebie...
Awatar użytkownika
Zbychersky
Donator
Donator
Posty: 721
Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
Model: ND
Lokalizacja: Kobiór

30 gru 2020, 22:09

kolega zdzicha pisze:
30 gru 2020, 20:28
Bardzo lubię swoją Madzię ale jak już wspominałem w innych wątkach jakość MX5 jest tragiczna. Ja mam 2017 (I rej. 2018) - 43k km. Myję ją raz na tydzień, garażuję, poleruję, pieszczę, śpiewam do snu i kołyszę .....a i tak cała maska w odbiciach po kamykach, fotele wysiedziałe jak w pubie w Londynie, pasy nie chodzą albo czasami nie chodzą, gdyby nie wymiana dachu przez Odyssey na gwarancji to już bym pewnie się wieszał - jak przez 30 lat nie można ogarnąć soft top?. Wcześniej jak każdy obywatel klasy średniej zaliczyłem trio niemieckiej motoryzacji (Audi, BMW, MB) i kurde czasami tęsknię za ich jakością. Jak 3 lata temu sprzedawałem BMW 3er to kupujący do dzisiaj do mnie pisze czy nie nie chcę sprzedać jakiegoś innego samochodu.
Nawet sobie nie wyobrażam jak musi wyglądać MX5 przy 100k km. Trzeba mieć duży margines tolerancji. Albo miłość. Bo miłość przekracza granice. Chyba to w właśnie to.
Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze jakiś ku*** który przywali Ci drzwiami i już kurwica gotowa. Dbasz, chuchasz, dmuchasz ale to i tak nic nie daje :(
Awatar użytkownika
TerminatorPi
Donator
Donator
Posty: 1605
Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)

30 gru 2020, 22:29

stpman pisze:
30 gru 2020, 20:59
P.S Mazda daje niecałe 8k zł rabatu na MX-5 z rocznika 2020.
Ciekawe czy auta z 2020 będzie można zarejestrować w 2021, czy dealerzy na szybkości rejestrowali niesprzedane auta na siebie...
Co do rejestracji, to ciekawa sprawa.
Bo zrobilem na szybkości małą kwerendę po cepiku i wygląda na to, że w tym roku jest tylko 10 Miat zarejestrowanych jako "nowy zakupiony w kraju". Pytanie gdzie pozostałe 20 zatem.
Dyzia Bo czerwone są najszybsze
Tylko kierowca jest zielony :-D
Koza team member!
stpman
Posty: 631
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

31 gru 2020, 5:21

Od jutra wchodzą nowe, bardziej restrykcyjne normy emisji spalin, które dotyczą nie tylko nowych aut, ale także już tych wyprodukowanych.
Choć UE, dała jakąś malutką furtkę dla dealerów, dla małej ilości aut. Nie wiem czy MX-5 to obejmie, czy dziś przybędzie w Cepiku kilka nowych Miat.

TerminatorPi - a może w Polsce zarejestrowano 10sztuk, a pozostałe 20 wyjechało za granicę?
Bo nie jestem pewien czy wersja "100" była sprzedawana na wszystkich rynkach, np. w Niemczech.
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2139
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

31 gru 2020, 21:27

Temat delikatności nd to śliski temat, bo nie wiem z czym porównać ten samochód. Według mnie patrząc na przebieg można się zdziwić, bo to są inne kilometry niż w takim bmw serii 5, które jeździ głównie między miastami. To raczej dużo małych, intensywnych tras, a te najgorsze egzemplarze widziane przeze mnie były demo/samochodami prasowymi.
Z drugiej strony moja nd ma ponad 4 lata. Nic w niej nie trzeszczy poza fotelikiem dziecka. Geometria była fabryczna mimo ostrego ciśnięcia po zakrętach i nawet ucieczce w krawęznik przed innym kierowcą. Skrzynia biegów, akumulator i dach zostały wymienione na gwarancji, ale to jest pierwszy rok produkcji, potem nie było takich problemów. A silnik na hamowni wypluł 5 % więcej niż nominalnie (może dlatego, że było zimno, ale też dlatego że te silniki zyskują moc z czasem, tak się stało w teście 100 000 km Auto Bild).
Lakier jest słaby, ale w fordzie słabszy. Jakość wykonania również lepsza w maździe. Czy nowy bmw i mercedes za pieniądze nowej nd będą lepiej zrobione, szczerze nie wiem, gdyż słyszałem różne opinie. Np. ostatnio miałem kontakt z m440i i oprogramowanie wariowało, samochód oczywiście był dobrze wykończony, audio grało lepiej niż bose, osiągi z innej ligi od 50 kmh w górę, ale kosztuje ten samochód 370 k zł. I dawał znikomą frajdę w porównaniu do nd. Gdy wysiadłem z niego, kierowca mający sam nd2 zadzwonił do mnie mówiąc, że mi zazdrości.
Tych 2-3 razy droższych bmw na pewno sprzeda się więcej niż nd. Bo większość szuka właśnie wszystkiego czym nd nie jest. Ale skoro tu jesteśmy, to chyba większością nie jesteśmy.
stpman
Posty: 631
Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
Model: ND
Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
Lokalizacja: Pszczyna

01 sty 2021, 14:59

Coś w tym musi być Wojtku. MX-5 ST z jazdy testowych miało jakieś 8k km przebiegu i wyglądała w środku bardzo źle. Tak samo w ogłoszeniach, są egzemplarze fajne, a niektóre mają paskudnie wysiedziane fotele kierowcy (głównie te standardowe skóry) i to nawet przy małych przebiegach...
ODPOWIEDZ