MX5 2020 i następne

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
chebum
Posty: 73
Rejestracja: 21 cze 2020, 11:16
Model: NC FL
Wersja: 2.0 5b
Lokalizacja: Warszawa

16 mar 2021, 11:20

Hookie pisze:
16 mar 2021, 6:13
R jest dość patologicznym przykładem akurat - dużo droższy od GTI + napęd na cztery koła.
Z tego co się orientuję, to S3 - konstrukcja bliźniacza do R-ki: ta sama płyta, silnik, DSG i napęd na cztery koła.
Strony bmw i merca mówią, że 135i i A35 też mają napęd 4x4. Niestety nie wiem czy różni się poziom wyposażenia.
Awatar użytkownika
Hookie
Donator
Donator
Posty: 3402
Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
Model: NB FL
Wersja: 1.8 Memories 2
Lokalizacja: Sosnowiec

16 mar 2021, 11:48

A to nie miałem pojęcia, że te wersje nie M, nie RS i nie A45 mają 4x4. Wyłazi na wierzch moja ignorancja. :) Aż sobie wieczorkiem luknę jak wygląda wyposażenie - może Golf ma wszystko bez dopłat, a gdzie indziej... ;)
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
mufasa
Posty: 509
Rejestracja: 14 mar 2014, 18:49
Model: ND
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

16 mar 2021, 12:20

chebum pisze:
16 mar 2021, 11:20
Hookie pisze:
16 mar 2021, 6:13
R jest dość patologicznym przykładem akurat - dużo droższy od GTI + napęd na cztery koła.
Z tego co się orientuję, to S3 - konstrukcja bliźniacza do R-ki: ta sama płyta, silnik, DSG i napęd na cztery koła.
Strony bmw i merca mówią, że 135i i A35 też mają napęd 4x4. Niestety nie wiem czy różni się poziom wyposażenia.
Nowe S3 i 8R to bliźniacze konstrukcje, ale nowy napęd w Golfie to inna konstrukcja niż w Audi.
Obrazek
LikelyJupiter8

20 kwie 2021, 19:35

Dzisiaj sobie z nudów odpaliłem konfig MX5 na mazda.pl
https://www.mazda.pl/skonfiguruj/MAZDA%20MX-5/2DR.OPEN/
Doszły nowe kolory. Juz ktoś pisał o tym granatowym. Ale jeszcze nieźle bo są nowe tapicerki, kolory dachów i sporo opcji dodatków.

I co? Nie kupicie mX5 po nowej cenie ;)
Kupicie jak się wasze zestarzeją. Ja już się zastanawiam czy nie warto ;)

Teraz żałuję, że nie robiłem własnego zamówienia tylko brałem to co było w salonie.
Najbardziej mnie rozwala pakiet Recaro za 7tys. Chciałbym go kupić za tyle teraz do swojego ale nie dla psa kiełbasa.
Awatar użytkownika
pistenbully
Donator
Donator
Posty: 2094
Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
Model: NB
Wersja: 10th Anniversary
Lokalizacja: Gdańsk

20 kwie 2021, 20:02

LikelyJupiter8 pisze:
20 kwie 2021, 19:35
Dzisiaj sobie z nudów odpaliłem konfig MX5 na mazda.pl
https://www.mazda.pl/skonfiguruj/MAZDA%20MX-5/2DR.OPEN/
Doszły nowe kolory. Juz ktoś pisał o tym granatowym. Ale jeszcze nieźle bo są nowe tapicerki, kolory dachów i sporo opcji dodatków.
No i właśnie niebieski RF z beżowym wnętrzem był ostatnio na spocie w Trójmieście. Łaaadne. Może nie jest to kompletacja dla każdego, ale fajnie że jest!
Mydelniczka 10th Anniversary Edition
Rabarbar….....'15 ND Soft Top
Awatar użytkownika
dark_knight
Posty: 501
Rejestracja: 03 lis 2010, 9:47
Model: NC FL
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Wwa

20 kwie 2021, 20:48

Z innej beczki, czy jest jakaś szansa na zauważalny rabat na 2020 ze stocku czy lepiej nie zawracać nikomu głowy?
LikelyJupiter8

20 kwie 2021, 21:02

h8r pisze:
20 kwie 2021, 20:48
Z innej beczki, czy jest jakaś szansa na zauważalny rabat na 2020 ze stocku czy lepiej nie zawracać nikomu głowy?
Mazda ma inną koncepcję sprzedaży niż większość na rynku.
Z tego co pamiętam tam max się dostaję 2% rabatu od ceny katalogowej. Dodatkowo może być wsparcie importera. A wsparcie często pojawia się jak coś nie schodzi zbyt szybko. Ja tak kupiłem moją 2017 w 2018 z dużym rabatem plus dodatki.

Swoją drogą - kupowałem parę motocykli Yamaha i model sprzedaży był podobny - sprzedawca nie schodził z ceny katalogowej. Oferował zniżki na dodatkowe akcesoria i/lub odzież. Ten model sprzedaży jest moim zdaniem naprawdę ciekawy. Nie kupujesz sprzętu ze Szczecina mieszkając w Warszawie bo ci zaoferowali 700 zł taniej. Wszędzie jest taka sama cena podstawowa. Różnica w cenach to wyłącznie wsparcie importera, który podpiera miejsca w których nie schodzi towar.

Zastanawiałem się ostatnio nad modelem dystrybucji pojazdów w EU i ten Mazdy do mnie przemawia. Jest 1 importer - Belgia, który ma oddziały w całej EU. Prowadzi jednorodną politykę sprzedaży w całej EU. Jako dowód podam, że Mazdą nie handluję się pomiędzy krajami EU a innymi masowo.
Awatar użytkownika
dark_knight
Posty: 501
Rejestracja: 03 lis 2010, 9:47
Model: NC FL
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Wwa

20 kwie 2021, 21:22

W sumie kiedyś wszedłem do salonu i usłyszałem to samo, że jakieś dodatki mogą mi taniej zaproponować... to jest fajne, ale na obecny rocznik. Jak mam kupić za 145k 2020 to wolę kupić 2021. Zawsze te 5-10% rabatu za stary rocznik się dostaje (w niektórych przypadkach 20-30, ale to inna sprawa). Jakby zrobili 2020 za około 130k to by znikły w tydzień.
Awatar użytkownika
dudek_t
Posty: 424
Rejestracja: 20 kwie 2018, 7:31
Model: ND
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

23 kwie 2021, 7:15

LikelyJupiter8 pisze:
20 kwie 2021, 19:35

I co? Nie kupicie mX5 po nowej cenie ;)
Nie :lol:
LikelyJupiter8

29 kwie 2021, 17:25

https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... 1fc2ba8406
Ta fajna z pakietem sport. Recaro fotele są teraz ładniejsze. Ciekawe czy zawieszenie Blistein to sprężyny plus amory czy tylko sprężyny jak było. I ciekawe co to tapicerka alcantara - boczki plus gałka plus ręczny.
Oczywiście tylko kolor kiepski.
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

25 maja 2021, 22:55

ND to chyba ostatni roadster Mazdy dopóki nie wymyśla jakichś sensownych napędów wodorowych z lekkimi ogniwami i technologia stanieje. Szkoda. ND to nie taki zły samochód, tylko że za mały w środku dla 2 osób i duuuzo za drogi
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2138
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

26 maja 2021, 10:44

Hahahhaahah

Wybacz, ale nie umiem tego skomentować inaczej.

100k zł taniej od a110, i choć jest trochę wolniejsza (a przecież nie o to chodzi w funcarze) to ma otwierany dach (najlepszy system na rynku), jest lżejsza, wolnossąca i przede wszystkim jest roadsterem. Do tego manualna i szpera. O to chodzi w funcarze przecież.

Wiem, to nie Fabia, 4 osoby na trzeźwo nie wejdą.

Poza tym inflacja 120k zł w czerwcu 2016 to dokładnie 143 k zł dzisiaj
https://www.finanse.mf.gov.pl/pp/kalkul ... CalcAction
Awatar użytkownika
TerminatorPi
Donator
Donator
Posty: 1602
Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)

26 maja 2021, 11:01

Wojtek Wawa pisze:
26 maja 2021, 10:44
Hahahhaahah

Wybacz, ale nie umiem tego skomentować inaczej.

100k zł taniej od a110, i choć jest trochę wolniejsza (a przecież nie o to chodzi w funcarze) to ma otwierany dach (najlepszy system na rynku), jest lżejsza, wolnossąca i przede wszystkim jest roadsterem. Do tego manualna i szpera. O to chodzi w funcarze przecież.

Wiem, to nie Fabia, 4 osoby na trzeźwo nie wejdą.
To jednak różne samochody. A110 jest jednak zauważalnie mocniejsza (i przez to szybsza), a dla wielu osób to ma znaczene. No i różnica jest w typie nadwozia. Cięzko te samochody bezpośrednio porównywać. Jeśli już, A110 bardziej wydaje się być podobna do niższych wersji Boxstera (choć trochę nie to pozycjonowanie marki).
EDIT: Tfu, Cayman, nie Boxster. Zawsze mi się te wersje mylą.
Poza tym inflacja 120k zł w czerwcu 2016 to dokładnie 143 k zł dzisiaj
https://www.finanse.mf.gov.pl/pp/kalkul ... CalcAction
Niby tak, ale jednak to jakoś inaczej wygląda. Poza tym, obecnie nie masz wyboru. Kiedyś mogłeś wziąć skywhatever (a teoretycznie nawet i wziąć wersję 1,5). Teraz masz "bierze pan, czy nie, i tak są tylko czarne"
Ostatnio zmieniony 26 maja 2021, 11:10 przez TerminatorPi, łącznie zmieniany 1 raz.
Dyzia Bo czerwone są najszybsze
Tylko kierowca jest zielony :-D
Koza team member!
Awatar użytkownika
dark_knight
Posty: 501
Rejestracja: 03 lis 2010, 9:47
Model: NC FL
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Wwa

26 maja 2021, 11:05

https://zeperfs.com/en/duel6621-7495.htm
jednak a110 jest znacznie szybsza i niewiele cięższa, ale przy tej różnicy w cenie nigdy nie stanowiły dla siebie konkurencji, dodatkowo a110 sprzedaje się dużo gorzej od mx5, więc to żaden argument...
tak naprawdę największym wrogiem mx5 jest mx5, jeszcze w 2019 najtańszy mx5 mieścił się w 100k, teraz ponad 143k, wiem, że to inny samochód, ale czy ~43% lepszy?
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2138
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

26 maja 2021, 11:11

Jak pisałem, inflacja. Co ciekawe 2015-2017 była wręcz deflacja.
Awatar użytkownika
dark_knight
Posty: 501
Rejestracja: 03 lis 2010, 9:47
Model: NC FL
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Wwa

26 maja 2021, 11:14

inflacja nie wynosi 43%, oficjalnie to 3-4% rocznie, samochody faktycznie podrożały przez normy spalin, ale to poziom 10-15%, przypuszczam, że gdyby na dzień dzisiejszy mx5 stał w salonie za 120k to by ludzie w kolejce stali
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4671
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

26 maja 2021, 11:35

Oficjalna inflacja ma niewiele wspólnego z rzeczywistą. Od 2016r minęło 5 lat to jeśli przyjmiemy rocznie jakieś 7% to wszystko się zgadza.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Awatar użytkownika
kryptic
Donator
Donator
Posty: 32
Rejestracja: 06 maja 2019, 22:24
Model: ND
Wersja: SkyPassion
Lokalizacja: Kraków

26 maja 2021, 11:59

Końcem 2019 roku można było wyjechać nową MX-5 2.0 z salonu za cennikowe 99 tys. zł, teraz trzeba dać 40% więcej. Strzałem w kolano, bardziej niż same podwyżki, było zostawienie najbogatszej wersji wyposażenia z 2019 jako podstawowej teraz, zupełnie tego nie rozumiem. W takim aucie klienci chcą płacić za mechanikę, a nie bajery.
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2138
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

26 maja 2021, 12:04

h8r pisze:
26 maja 2021, 11:14
inflacja nie wynosi 43%, oficjalnie to 3-4% rocznie, samochody faktycznie podrożały przez normy spalin, ale to poziom 10-15%, przypuszczam, że gdyby na dzień dzisiejszy mx5 stał w salonie za 120k to by ludzie w kolejce stali
120-143 to nie jest 43%, mam nadzieje ze nie odpowadasz za liczenie w pracy zwiazanej z zyciem ludzkim:-)

Ministerstwo finansow ma dziwny ten kalkulator, wiec wrzucam lepszy:
https://www.inflationtool.com/polish-zl ... amount=120

Widac ile z tego wzrostu ceny to inflacja, a ile durne liczenie CO2.

Wszyscy narzekaja, ze duzo ND czerwonych na ulicach, a mi calkiem ok z tym, ze srednio raz w miesiacu taka spotykam. I to w stolicy. Wiec nie mam zamiaru nikogo przekonywac, ale coz, bede bronic najlepszy samochod na rynku w tej cenie.
Jak ktos mieszka na szutrach i jezdzi po nich na czas i kompletnie wyglad nie ma dla niego znaczenia, to wiadomix, yaris GR jest dla niego. Na Nurburgiringu tez robi robote BTW:
https://www.youtube.com/watch?v=errKjMB ... sBenRogers


Co do argumentu, ze bieda wersja to byl taki wyczekiwany produkt to moze troche statystyk z naszego forum.
0 wersji 1.5
1 wersja SkyEnergy

Koniec.
Awatar użytkownika
dark_knight
Posty: 501
Rejestracja: 03 lis 2010, 9:47
Model: NC FL
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Wwa

26 maja 2021, 12:17

kryptic pisze:
26 maja 2021, 11:59
Końcem 2019 roku można było wyjechać nową MX-5 2.0 z salonu za cennikowe 99 tys. zł, teraz trzeba dać 40% więcej. Strzałem w kolano, bardziej niż same podwyżki, było zostawienie najbogatszej wersji wyposażenia z 2019 jako podstawowej teraz, zupełnie tego nie rozumiem. W takim aucie klienci chcą płacić za mechanikę, a nie bajery.
Dokładnie o tym pisałem, nawet chciałem kupić w 2019r taką sztukę, ale dla mnie zabrakło.
Awatar użytkownika
pudel
Posty: 402
Rejestracja: 24 sty 2017, 16:13
Model: ND
Wersja: 2.0
Lokalizacja: Kraków

26 maja 2021, 12:55

Co do argumentu, ze bieda wersja to byl taki wyczekiwany produkt to moze troche statystyk z naszego forum.
0 wersji 1.5
1 wersja SkyEnergy
Jeszcze był inny problem, sam chciałem kupić prawie cztery lata temu nówkę bieda wersję najlepiej niebieską i niestety wiązało się to z oczekiwaniem pół roku. W salonach były same "skajfridomy" i właśnie niestety czerwone... Tym sposobem okazało się że sprzedają się tylko takie i nikt nie bierze biedniejszych.
Skończyło się na używanym, półrocznym egzemplarzu.
Awatar użytkownika
mike_d
Donator
Donator
Posty: 1171
Rejestracja: 06 cze 2015, 21:18
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Karai
Lokalizacja: Poznań

26 maja 2021, 13:50

pudel pisze:
26 maja 2021, 12:55
Jeszcze był inny problem, sam chciałem kupić prawie cztery lata temu nówkę bieda wersję najlepiej niebieską i niestety wiązało się to z oczekiwaniem pół roku. W salonach były same "skajfridomy" i właśnie niestety czerwone... Tym sposobem okazało się że sprzedają się tylko takie i nikt nie bierze biedniejszych.
Skończyło się na używanym, półrocznym egzemplarzu.
Sam zamówiłem custom i czekałem pół roku... - z perspektywy prawie 4 lat razem, te 6 miesięcy było mała ceną za auto w 100% takie jak chciałem (zresztą, co to pół roku.... w Fordzie powiedzieli mi że ludzie potrafią Mustanga EcoBoost ze stocku wziąć bo nie potrafią poczekać 9-12 miesięcy na GT, więc bywa gorzej niż Mazdzie ;)
LikelyJupiter8

26 maja 2021, 19:53

https://www.otomoto.pl/osobowe/mazda/mx ... ountry%5D=

2019-2021

Tylko 6 sztuk
Znikają jak świeże bułeczki
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2138
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

26 maja 2021, 21:12

Nie sprzedają się obecnie, bo kto miał kupić, ten kupił. Wyższa cena na model z 2015 roku nie pomaga mimo świetnego liftingu 3 lata temu. To nie fiat 500, tani wóz klepany z sukcesem kilkanaście lat.
O karach dla mazdy i nowych cenach nd2 było głośno na poł roku przed. I mamy to co mamy.
Nie zmienia to faktu, że NE nie powstanie z różnych powodów, z czego najważniejszym wg mnie jest to, iż nd2 to nadroadster. Miata, w której nie można nic poprawić. Ja wiem, że w naszym klubie każda jednak jest przebudowana, ale to nisza wśród klientów. Których na sportowe samochody jest niewielu, a szybkie są dziś i suvy. Tego prawie nikt już nie rozróżnia.
Awatar użytkownika
TerminatorPi
Donator
Donator
Posty: 1602
Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom
Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)

26 maja 2021, 21:44

LikelyJupiter8 pisze:
26 maja 2021, 19:53
https://www.otomoto.pl/osobowe/mazda/mx ... ountry%5D=

2019-2021

Tylko 6 sztuk
Znikają jak świeże bułeczki
W00t? https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... DsImc.html
160kzł? :ryjezesmiechu:
Dyzia Bo czerwone są najszybsze
Tylko kierowca jest zielony :-D
Koza team member!
Awatar użytkownika
Hookie
Donator
Donator
Posty: 3402
Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
Model: NB FL
Wersja: 1.8 Memories 2
Lokalizacja: Sosnowiec

26 maja 2021, 22:17

Wojtek Wawa pisze:
26 maja 2021, 21:12
Miata, w której nie można nic poprawić.
Oczywiście, że można. Można do niej włożyć silnik elektryczny. ND na pewno nie będzie ostatnią generacją MX-5.

A sądząc po ilości mijanych BMW M, Audi RS i innych takich nie powiedziałbym, że auta sportowe to jest taka totalnie nisza. Stingery, Abarthy, Fiesty i Focusy ST. Ja tego widzę całą masę. Nisza to jest obecnie Mazda MX-5 salon Polska z racji tych absurdalnych cen. Nigdy w życiu nie dałbym za to auto 149 000 złotych. Zastanawiałem się czy dać 108 tysięcy za odpowiadającą mi wersję i cieszę się, że się na to nie zdecydowałem. Udało mi się kupić za ułamek tej ceny wóz, który sobie doinwestowałem, wciąż jest znacznie tańszy niż salonowy i czuję, że zrobiłem doskonały interes. Za 149 000 nigdy bym tego auta nie kupił.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2138
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

26 maja 2021, 22:41

Widzisz, nawet mając samochód sportowy, mylisz go z usportowionymi sedanami, kombiakami, czy miejskimi hatchbakami. Bardzo lubiłem te samochody, dopiero mx5 pokazało mi czym jest sportowy samochód i o co w nim chodzi.
I o tym pisałem. Takich jak ja jest coraz mniej.
Elektryczna NE to moje ex marzenie, nie wierzę że powstanie. Nie ma dla kogo. Nie ma tanich i lekkich baterii.
Awatar użytkownika
luki_92_92
Donator
Donator
Posty: 1056
Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
Model: NC
Wersja: PRHT '08 2.5
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

27 maja 2021, 0:01

Moim zdaniem oczywiście że NE (czy tam pod inną nazwą) powstanie, nawet mogę w ciemno rzucić jakie będą moim zdaniem wersje silnikowe i możecie mnie po premierze wspomnieć czy miałem rację :P obstawiam, że będzie Skyactive-X (może ten sam co w 3, może rozwinięty) oraz dwie wersje elektryczne - ten sam silnik co w MX-30 oraz to samo tylko z range extenderem. I jestem prawie pewien, że taka konfiguracja będzie dostępna, a jeśli się sprawdzi to pewnie kolejna generacja byłaby już tylko w wersji elektrycznej.
Obrazek
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

27 maja 2021, 5:32

Elektryczne Miaty (trzymam kciuki za tą liczbę mnogą) pojawią się w PL przed NE.
... i na bank będą ładniejsze :).

Śledźcie losy Pepega :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Hookie
Donator
Donator
Posty: 3402
Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
Model: NB FL
Wersja: 1.8 Memories 2
Lokalizacja: Sosnowiec

27 maja 2021, 8:25

Wojtek Wawa pisze:
26 maja 2021, 22:41
Widzisz, nawet mając samochód sportowy, mylisz go z usportowionymi sedanami, kombiakami, czy miejskimi hatchbakami.
To raczej Ty masz swoją własną definicję samochodu sportowego. ;) I baaardzo wyidealizowany obraz MX-5.

Gdyby niczego nie można było poprawiać, to ludzie w tym aucie nie wymieniali by kół, opon, nie zakładali dystansów, nie zmieniali hamulców, klocków, nie stroili jej, nie modzili wnętrza, zewnętrza... I nie mówię tu o fanaberiach, a kwestiach czysto użytkowych. Bardzo lubię MX-5 i w tej cenie to jest naprawdę fajny wóz, ale nie ma sensu tworzyć z tego auta jakiegoś ideału. Jak nie modyfikowałeś u siebie stabilizatorów to pociągnij za ten z tyłu. Jest wykonany chyba z gumy, nie ma prawa dobrze działać. Zabezpieczenie antykorozyjne? Nie istnieje. W MX-5 widać oszczędności - tak w ND1, jak i ND2 (te same). To co w cenie 89-99 k było mega dilem za 149k zakrawa na lekką kpinę czasami.

A co do tego, że takich aut jak MX-5 już nie ma (choć kwestia przystępności cenowej działająca na korzyść trochę się rozmywa), nikt nie ma chyba wątpliwości. No, może poza GR86, Subaru BRZ i... no nie wiem, BMW Z4, które da się kupić w cenie MX-5. xD
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
ODPOWIEDZ