Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!
: 06 lis 2018, 11:40
wg mnie to urban legend- i jedno i drugie gnije tak samo (przerobiłem 2x nbfl i 1x nb)
Forum wszystkich generacji NA/NB/NC/ND
https://www.mx5klubpolska.pl/forum/
https://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=18&t=27479
nie spodziewałbym się znaleźć auta w oryginalnym stanie, bez rdzy w Twoim budżecie - chociaż czasem trafia się taki rodzynekLins pisze: ↑28 lis 2018, 17:42Najbardziej mnie zastanawia czy odrzucać fury, w których już coś było robione np. z nadkolami czy progami, bo jeżeli sprawa rdzy była załatwiana po taniości to najprawdopodobniej szybko "wyjdzie" szydło z worka i będę musiał bawić się w koszta, a nie zawsze jest pewność czy ktoś oddał samochód w ręce specjalisty.
Różnie bywa. Ja na przykład, po 10 latach z w210 (wspaniałych, wciąż kocham to auto!) wiedziałem, że muszę szukać w miarę zdrowej Mazdy, bo... Wiadomo. No i trafiłem na anniversarkę, która mi się nie podoba, była po stluczce i naprawiana chyba jeszcze u Niemca, skoro samodzielnie to zauważyłem , po za tym miała dach, cały ale zmęczony i trochę mankamentów mechanicznych (cewka, przepustnica) a do tego wymagała nowych opon. No i była ponad założony budżet - ale miała zdrową podłogę. Zupełnie nie ruszone podłużnice, wszędzie równe zabezpieczenie. Żadnej rudej na karoserii (potem znalazłem ślad po zaprawce na tylnym błotniku - ale za mała na reparaturkę moim zdaniem). I z uwagi na te podłużnice ją wziąłem. Bo wiedziałem, że mechanikę da się tanio ogarnąć.mutra pisze: ↑28 lis 2018, 19:45nie spodziewałbym się znaleźć auta w oryginalnym stanie, bez rdzy w Twoim budżecie - chociaż czasem trafia się taki rodzynekLins pisze: ↑28 lis 2018, 17:42Najbardziej mnie zastanawia czy odrzucać fury, w których już coś było robione np. z nadkolami czy progami, bo jeżeli sprawa rdzy była załatwiana po taniości to najprawdopodobniej szybko "wyjdzie" szydło z worka i będę musiał bawić się w koszta, a nie zawsze jest pewność czy ktoś oddał samochód w ręce specjalisty.
Ta Mazda bardzo długo wisiała na OLX-ie wystawiona przez prywatnego właściciela za 23,5 tys i była nawet o niej mowa w wątku "Czy ktoś zna tę Mazdę".Konrad Gerard pisze: ↑13 lut 2019, 22:17Z kontynuacji pytań odnośnie ncka przedlifta...
Ostatnio pojawiła się w moim mieście oferta ze znanej dosyć na otomoto firmy AAA. W skrócie ceny takie se, a ich samochody to w większości same golasy.
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx-5-1-8-skora-klima-podgrzewane-siedzienia-ID6BHtD3.html#dce84b182f
Ale zaciekawił mnie pewien temat. Jak wygląda spasowanie elementów w przedlifcie? Zderzaki, błotniki tak dobrze przylegają, że łatwo poznać jak było cokolwiek grzebane, przekładane?
I zastanawia mnie ten element który wskazałem strzałką, czy to jest normalne gdy jest on tak nierówno? Bo rozumiem, że to element ruchomy w trakcie składania dachu?
Nie sugerować się, że to nowa generacja - rdza, rdza i jeszcze raz rdza.
Jeśli byłby potop/ rdza w środku - lepiej wtedy zrezygnować? Wiem jak ocenić rdzę na zewnątrz ale w środku jeszcze nie miałem przyjemności widzieć.Arvi pisze: ↑22 mar 2019, 16:37
Nie sugerować się, że to nowa generacja - rdza, rdza i jeszcze raz rdza.
Obejrzeć cały dół - dokładnie i na spokojnie.
Głośniki w drzwiach są jakoś idiotycznie zamontowane i podobno często je wilgoć zalewa.
Wykładziny i śruby foteli - walnięta rynna / źle ułożona uszczelka robi potop w kabinie / bagażniku.