Strona 5 z 7

Re: Pierwszy zakup

: 07 wrz 2020, 18:29
autor: mutra
Creestofek pisze:
07 wrz 2020, 17:06
A NB sensowne da się dorwać w tej cenie?
Może NB 1.6, ale raczej będzie coś do zrobienia

Re: Pierwszy zakup

: 07 wrz 2020, 19:29
autor: Gwiazda
Creestofek pisze:
07 wrz 2020, 17:06
A NB sensowne da się dorwać w tej cenie?
1.6 jak najbardziej.
1.8, jak masz szczęście, i dobry refleks.
Mając budżet 10k szukałbym Angola z 1.8, klimą, torsenem który trzyma sie kupy.

Re: Pierwszy zakup

: 07 wrz 2020, 19:51
autor: mutra
Gwiazda pisze:
07 wrz 2020, 19:29
Creestofek pisze:
07 wrz 2020, 17:06
A NB sensowne da się dorwać w tej cenie?
1.6 jak najbardziej.
1.8, jak masz szczęście, i dobry refleks.
Mając budżet 10k szukałbym Angola z 1.8, klimą, torsenem który trzyma sie kupy.
Angol z klimą to rzadkość, podobnie z tym trzymaniem się kupy

Re: Pierwszy zakup

: 07 wrz 2020, 19:53
autor: Gwiazda
mutra pisze:
07 wrz 2020, 19:51
Gwiazda pisze:
07 wrz 2020, 19:29
Creestofek pisze:
07 wrz 2020, 17:06
A NB sensowne da się dorwać w tej cenie?
1.6 jak najbardziej.
1.8, jak masz szczęście, i dobry refleks.
Mając budżet 10k szukałbym Angola z 1.8, klimą, torsenem który trzyma sie kupy.
Angol z klimą to rzadkość, podobnie z tym trzymaniem się kupy
To bez klimy (w końcu i tak teraz tylko chłodniej, a osobiście lato bez przeżyłem)
"Trzymanie się kupy" to pojęcie względne :D

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 07 wrz 2020, 21:25
autor: Creestofek
Na klimie akurat w ogóle mi nie zależy nawet lepiej jakby nie było

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 25 lis 2020, 13:32
autor: remik
Witajcie po przerwie.

Proszę o info - jaka kasa jest potrzebna do zakupu zadbanej NC 2.0 w obecnym czasie ? ;)

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 25 lis 2020, 13:38
autor: pistenbully
remik pisze:
25 lis 2020, 13:32
Witajcie po przerwie.

Proszę o info - jaka kasa jest potrzebna do zakupu zadbanej NC 2.0 w obecnym czasie ? ;)
Ilu Polaków, tyle odpowiedzi: viewtopic.php?f=29&t=32133
:ryjezesmiechu:

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 25 lis 2020, 14:18
autor: remik
pistenbully pisze:
25 lis 2020, 13:38
Ilu Polaków, tyle odpowiedzi: viewtopic.php?f=29&t=32133
:ryjezesmiechu:
Niby tak - ale w pytaniu było 2.0 :lol:

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 25 lis 2020, 15:38
autor: konopa
remik pisze:
25 lis 2020, 13:32
Witajcie po przerwie.

Proszę o info - jaka kasa jest potrzebna do zakupu zadbanej NC 2.0 w obecnym czasie ? ;)
4szt. NC 2.0, które sprzedałem w tym roku mieściły się w zakresie 33-34.5k.

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 25 lis 2020, 16:55
autor: Maximus1919
Cześć wszystkim ;)
Mógłbym was prosić o wypowiedz na temat tego egzemplarza?

https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... DrFrC.html

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 25 lis 2020, 16:56
autor: Maximus1919
Reszta zdjęć

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 25 lis 2020, 18:39
autor: vodka
Podłużnic z przodu brak, chyba ktos to probował lepić, ale wyszlo dramatycznie. Info o braku korozji w ogłoszeniu to kpina z kupujacych... odbierz PM ode mnie...

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 19 lut 2021, 17:11
autor: kst
Cześć, czołem

Pierwszy post pytaniowo-zakupowy. Planuję kupić w tym roku Miatę, będzie to drugie autko letnio – weekendowe, budżet to ok. 15-20k, celem jest najprawdopodobniej nbfl. Wyposażenie i silnik są dla mnie mało istotne. Porozglądałem się trochę przez parę ostatnich tygodni i wyklarowały się teraz dwie opcje i nie wiem w którą stronę pójść.

Opcja 1: kupić zrobiony egzemplarz w podanej kwocie

Opcja 2: kupić “w miarę” auto za ok. 10k i doprowadzić do dobrego stanu

Pytanie co lepiej zrobić w długiej perspektywie. Opcja 1 ma jedną podstawową zaletę – mam auto od razu, nie muszę na nic czekać. W opcji 2 za to wiem, co mam zrobione i jak dobrze, nie nadzieję się na “perełkę”, która okaże się miną. Nie mam zaplecza i umiejętności, żeby ogarnąć odszczurzanie samemu, jakieś tam pierdoły porobię, ale grubsze sprawy silnikowe i blacharka to nie moja bajka. Może miał ktoś podobny dylemat? Czy taka kasa wystarczy, żeby dostać fajny samochód?

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 20 lut 2021, 13:58
autor: pistenbully
Obowiązuje jedna, kardynalna zasada: nie mów żonie za ile naprawdę kupiłeś...

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 20 lut 2021, 15:40
autor: mutra
kst pisze:
19 lut 2021, 17:11
Cześć, czołem

Pierwszy post pytaniowo-zakupowy. Planuję kupić w tym roku Miatę, będzie to drugie autko letnio – weekendowe, budżet to ok. 15-20k, celem jest najprawdopodobniej nbfl. Wyposażenie i silnik są dla mnie mało istotne. Porozglądałem się trochę przez parę ostatnich tygodni i wyklarowały się teraz dwie opcje i nie wiem w którą stronę pójść.

Opcja 1: kupić zrobiony egzemplarz w podanej kwocie

Opcja 2: kupić “w miarę” auto za ok. 10k i doprowadzić do dobrego stanu

Pytanie co lepiej zrobić w długiej perspektywie. Opcja 1 ma jedną podstawową zaletę – mam auto od razu, nie muszę na nic czekać. W opcji 2 za to wiem, co mam zrobione i jak dobrze, nie nadzieję się na “perełkę”, która okaże się miną. Nie mam zaplecza i umiejętności, żeby ogarnąć odszczurzanie samemu, jakieś tam pierdoły porobię, ale grubsze sprawy silnikowe i blacharka to nie moja bajka. Może miał ktoś podobny dylemat? Czy taka kasa wystarczy, żeby dostać fajny samochód?
Za 20tys sądzę że znajdziesz coś co bedzie w miarę bezobsługowe przez jakiś czas.

Nie kupuj auta "do roboty" jak nie masz zaplecza. Szkoda czasu i pieniędzy. Generalnie rzecz biorąc szkoda czasu i pieniędzy bo to kiepskie auta są : rdzewieją i mają żenujące osiągi. Tyle tylko że się fajnie nimi jeździ 😉

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 20 lut 2021, 15:45
autor: Żółwik
Jak liczysz, że wyłożysz 15-20 i będziesz miał długo spokój, to raczej tak nie będzie. Ja kupiłem pół roku temu zrobione NA za 24, do dokończenia detali. Już włożyłem w dokończenie i modyfikacje kolejne 15 i myślę, skąd wziąć kasę na kolejne mody :) Także to taki trochę worek do wrzucania jest ;) Ale faktycznie fajnie jeździ...

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 22 lut 2021, 12:53
autor: Gwiazda
Jeśli masz jakikolwiek garaż szukałbym sztrucla i próbował zrobić coś samemu. Ja tak działam, i do tej pory tylko geometrii nie ustawiałem sam ;)

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 11 kwie 2021, 10:09
autor: FuzBal
Siemanko! Podpowiecie jakiś sensowny #warsztat w Warszawie (im bliżej ursynowa tym lepiej) gdzie mógłbym podjechać na sprawdzenie miaty przed jej zakupem?

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 11 kwie 2021, 14:51
autor: Ghostdog
Panowie robią japończyki

http://motogajdy.pl/

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 11 kwie 2021, 20:01
autor: FuzBal
Zmiana kierunku... Podpowiecie kogoś / warsztat w Środzie Wielkopolskiej?

Kilka dziwnych pytań przed kupnem NA/NB

: 12 kwie 2021, 8:51
autor: ble1934
Dzień dobry.
Chcę kupić MX-5, ale zanim to zrobię, to chciałbym się dopytać o parę detali, które dla mnie są niejasne, a w Internecie nie ma wyjaśnienia lub są sprzeczne... Pomożecie?

1. O co chodzi z dachami? Wyczytalem, że są trzy rodzaje - moher, brezent i winyl. Rzekomo moher jest najcieplejszy, brezent to podstawowy materiał w tanich wersjach, a winyl się słabo nadaje na upały i słońce, bo pęka. Ile w tym prawdy i czy ma to rzeczywiście jakieś znaczenie w praktyce? Nie żeby mi zależało na konkretnym, ale jeśli jakiegoś materiału lepiej unikać, to dobrze byłoby wiedzieć :)

2. Jakie są różnice we wnętrzu NB i NBFL jeśli chodzi o przestrzeń w środku/miejsce dla kierowcy? Pytam, bo jechałem tylko NB, w NBFL siedziałem, ale nie jechałem. Wydała mi się nieco węższa (jakby grubsze drzwi), krótsza (mniej miejsca na nogi - grubsze oparcie fotela?) plus centralnie nad głową w dachu biegnie jakiś pręt, przez co jest zdecydowanie mniej miejsca na głowę. W NB tego kija nie było, sprawdziłem. Czy to cecha każdej NBFL, czy źle coś oceniłem? Odstęp między porównywaniem aut to ok. miesiąc, więc wrażenia świeże nie były. A że miejsce wewnątrz jest dla mnie istotne, bom dorodny schab, to i się pytam :) Czy NBFL da się tak "rozepchać" w środku jak NB przed FL? I co z tym kijem w dachu? Można go jakoś usunąć bez szkody dla całości?

3. Na rynku jest sporo aut modyfikowanych na pojeżdżawki torowe. Warto się nimi interesować? Z jednej strony można założyć, że będą raczej zadbane od strony mechanicznej - silnik, zawias, heble itp., z drugiej strony nie wiem, jak znosi nadwozie zabawy na torze? To w końcu roadster więc z definicji jest mniej sztywny od sedana. MX-5 "torowe" sprzedaje się z racji przesiadania na coś szybszego, czy głównie dlatego, że buda się rozłazi w szwach? Nie zamierzam autem robić rocznie dziesiątek tysięcy km, więc może to dobra opcja do rozważenia?

4. W wielu miejscach widziałem opinie, że oryginalne felgi do MX-5 są bardzo lekkie, rzędu 4 kg na sztukę, a samo auto bardzo nie lubi dużej masy nieresorowanej. I wszystko fajnie, tylko że nie wiem, jak takie felgi wyglądają. Nawet na oryginalnych prospektach jest kilka rodzajów. Czy ktoś życzliwy mógłby mi więc wskazać te właśnie niby specjalne, lekkie? Bo pewnie to bez znaczenia większego, jeśli się nie upala auta na czas, ale fajnie byłoby mieć jak się trafi :)

Dzięki z góry za pomoc!

Re: Kilka dziwnych pytań przed kupnem NA/NB

: 12 kwie 2021, 12:25
autor: Scyzor
Mając jeszcze dość niewielkie doświadczenie - wypowiem się w tych kwestiach o których mam już pojęcie :D
ble1934 pisze:
12 kwie 2021, 8:51
1. O co chodzi z dachami? Wyczytalem, że są trzy rodzaje - moher, brezent i winyl. Rzekomo moher jest najcieplejszy, brezent to podstawowy materiał w tanich wersjach, a winyl się słabo nadaje na upały i słońce, bo pęka. Ile w tym prawdy i czy ma to rzeczywiście jakieś znaczenie w praktyce? Nie żeby mi zależało na konkretnym, ale jeśli jakiegoś materiału lepiej unikać, to dobrze byłoby wiedzieć :)
Z brezentem nie miałem do czynienia. Moher jest mniej podatny na pęknięcia spowodowane normalnym składaniem i rozkładaniem, ale za to wymaga impregnacji. Jak masz garaż - rozważ moher. Jak ma stać pod chmurką - chyba lepiej winyl. Choć to oczywiście moja opinia. Inna sprawa, że rodzaj dachu nie powinien decydować o wyborze egzemplarza - dach zawsze można zmienić :lol:
ble1934 pisze:
12 kwie 2021, 8:51
2. Jakie są różnice we wnętrzu NB i NBFL jeśli chodzi o przestrzeń w środku/miejsce dla kierowcy? Pytam, bo jechałem tylko NB, w NBFL siedziałem, ale nie jechałem. Wydała mi się nieco węższa (jakby grubsze drzwi), krótsza (mniej miejsca na nogi - grubsze oparcie fotela?) plus centralnie nad głową w dachu biegnie jakiś pręt, przez co jest zdecydowanie mniej miejsca na głowę. W NB tego kija nie było, sprawdziłem. Czy to cecha każdej NBFL, czy źle coś oceniłem? Odstęp między porównywaniem aut to ok. miesiąc, więc wrażenia świeże nie były. A że miejsce wewnątrz jest dla mnie istotne, bom dorodny schab, to i się pytam :) Czy NBFL da się tak "rozepchać" w środku jak NB przed FL? I co z tym kijem w dachu? Można go jakoś usunąć bez szkody dla całości?
Ja prawdę powiedziawszy nie zanotowałem różnic, o których mówisz. Pamiętaj jednak, że ilość miejsca nad głową może zależeć również od dachu (ori/robiony na zamównienie), ale też od tapicerki i tego czy fotele miały robioną "gąbkotomię". Na skózanych fotelach siedzi się trochę wyżej niż na welurowych.
ble1934 pisze:
12 kwie 2021, 8:51
3. Na rynku jest sporo aut modyfikowanych na pojeżdżawki torowe. Warto się nimi interesować? Z jednej strony można założyć, że będą raczej zadbane od strony mechanicznej - silnik, zawias, heble itp., z drugiej strony nie wiem, jak znosi nadwozie zabawy na torze? To w końcu roadster więc z definicji jest mniej sztywny od sedana. MX-5 "torowe" sprzedaje się z racji przesiadania na coś szybszego, czy głównie dlatego, że buda się rozłazi w szwach? Nie zamierzam autem robić rocznie dziesiątek tysięcy km, więc może to dobra opcja do rozważenia?
Ja bym był ostrożny w takich analizach. Pamiętaj, że gro kosztów utrzymania tych samochodów to kwestie napraw blacharskich. Mechanicznie te auta są dość łatwo naprawialne i na szczęście niezbyt drogie. Ale naprawianie pognitych podłużnic, progów i nadkoli to robota, która kosztem może przewyższyć cenę zakupu. Warto więc znaleźć zdrowy egzemplarz nawet jeśli ma do remontu zawiechę - nie odwrotnie.

ble1934 pisze:
12 kwie 2021, 8:51
4. W wielu miejscach widziałem opinie, że oryginalne felgi do MX-5 są bardzo lekkie, rzędu 4 kg na sztukę, a samo auto bardzo nie lubi dużej masy nieresorowanej. I wszystko fajnie, tylko że nie wiem, jak takie felgi wyglądają. Nawet na oryginalnych prospektach jest kilka rodzajów. Czy ktoś życzliwy mógłby mi więc wskazać te właśnie niby specjalne, lekkie? Bo pewnie to bez znaczenia większego, jeśli się nie upala auta na czas, ale fajnie byłoby mieć jak się trafi :)
Nie zwracaj uwagi na felgi ;) Fabrycznych modeli jest multum - 15" i 16" w zależności od wersji wyposażeniowej. Najpopularniejsze są 15" Enkei standardowe:
https://allegro.pl/oferta/mazda-mx-5-en ... 9822298406
albo z wersji Phoenix:
https://allegro.pl/oferta/mazda-mx-5-mx ... 7512102737
Są też 16-tki ze Sportive albo Memories.
Ale tu tak jak z dachem - nie warunkuj felgami wyboru egzemplarza. Sam kupiłem auto na jakichś niefabrycznych i właśnie dokupuję ori ;)

Powodzonka w poszukiwaniach!

Re: Kilka dziwnych pytań przed kupnem NA/NB

: 12 kwie 2021, 12:28
autor: pistenbully
ble1934 pisze:
12 kwie 2021, 8:51
1. O co chodzi z dachami? Wyczytalem, że są trzy rodzaje - moher, brezent i winyl. Rzekomo moher jest najcieplejszy, brezent to podstawowy materiał w tanich wersjach, a winyl się słabo nadaje na upały i słońce, bo pęka. Ile w tym prawdy i czy ma to rzeczywiście jakieś znaczenie w praktyce? Nie żeby mi zależało na konkretnym, ale jeśli jakiegoś materiału lepiej unikać, to dobrze byłoby wiedzieć :)
Każdy się nadaje, żeby jeździć bez niego :diablo: Natomiast każdy rodzaj wymaga nieco innej pielęgnacji. Najmniej uwagi trzeba poświęcać winylowi - jednocześnie - z racji wieku - większość z tych wiatrołapów może być już popękana. Sugeruję skupić się na sprawnym dachu, niezależnie od materiału.
ble1934 pisze:
12 kwie 2021, 8:51
2. Jakie są różnice we wnętrzu NB i NBFL jeśli chodzi o przestrzeń w środku/miejsce dla kierowcy? Pytam, bo jechałem tylko NB, w NBFL siedziałem, ale nie jechałem.
NA > NB > NBfl (w NBfl jest grubiej tapicerowany fotel i minimalnie inny schowek na środkowym tunelu)
ble1934 pisze:
12 kwie 2021, 8:51
4. W wielu miejscach widziałem opinie, że oryginalne felgi do MX-5 są bardzo lekkie, rzędu 4 kg na sztukę, a samo auto bardzo nie lubi dużej masy nieresorowanej. I wszystko fajnie, tylko że nie wiem, jak takie felgi wyglądają. Nawet na oryginalnych prospektach jest kilka rodzajów. Czy ktoś życzliwy mógłby mi więc wskazać te właśnie niby specjalne, lekkie? Bo pewnie to bez znaczenia większego, jeśli się nie upala auta na czas, ale fajnie byłoby mieć jak się trafi :)
https://www.miata.net/faq/wheel_weights.html

Re: Kilka dziwnych pytań przed kupnem NA/NB

: 12 kwie 2021, 12:43
autor: Gwiazda
ble1934 pisze:
12 kwie 2021, 8:51
Dzień dobry.
Chcę kupić MX-5, ale zanim to zrobię, to chciałbym się dopytać o parę detali, które dla mnie są niejasne, a w Internecie nie ma wyjaśnienia lub są sprzeczne... Pomożecie?

1. O co chodzi z dachami? Wyczytalem, że są trzy rodzaje - moher, brezent i winyl. Rzekomo moher jest najcieplejszy, brezent to podstawowy materiał w tanich wersjach, a winyl się słabo nadaje na upały i słońce, bo pęka. Ile w tym prawdy i czy ma to rzeczywiście jakieś znaczenie w praktyce? Nie żeby mi zależało na konkretnym, ale jeśli jakiegoś materiału lepiej unikać, to dobrze byłoby wiedzieć :)

2. Jakie są różnice we wnętrzu NB i NBFL jeśli chodzi o przestrzeń w środku/miejsce dla kierowcy? Pytam, bo jechałem tylko NB, w NBFL siedziałem, ale nie jechałem. Wydała mi się nieco węższa (jakby grubsze drzwi), krótsza (mniej miejsca na nogi - grubsze oparcie fotela?) plus centralnie nad głową w dachu biegnie jakiś pręt, przez co jest zdecydowanie mniej miejsca na głowę. W NB tego kija nie było, sprawdziłem. Czy to cecha każdej NBFL, czy źle coś oceniłem? Odstęp między porównywaniem aut to ok. miesiąc, więc wrażenia świeże nie były. A że miejsce wewnątrz jest dla mnie istotne, bom dorodny schab, to i się pytam :) Czy NBFL da się tak "rozepchać" w środku jak NB przed FL? I co z tym kijem w dachu? Można go jakoś usunąć bez szkody dla całości?

3. Na rynku jest sporo aut modyfikowanych na pojeżdżawki torowe. Warto się nimi interesować? Z jednej strony można założyć, że będą raczej zadbane od strony mechanicznej - silnik, zawias, heble itp., z drugiej strony nie wiem, jak znosi nadwozie zabawy na torze? To w końcu roadster więc z definicji jest mniej sztywny od sedana. MX-5 "torowe" sprzedaje się z racji przesiadania na coś szybszego, czy głównie dlatego, że buda się rozłazi w szwach? Nie zamierzam autem robić rocznie dziesiątek tysięcy km, więc może to dobra opcja do rozważenia?

4. W wielu miejscach widziałem opinie, że oryginalne felgi do MX-5 są bardzo lekkie, rzędu 4 kg na sztukę, a samo auto bardzo nie lubi dużej masy nieresorowanej. I wszystko fajnie, tylko że nie wiem, jak takie felgi wyglądają. Nawet na oryginalnych prospektach jest kilka rodzajów. Czy ktoś życzliwy mógłby mi więc wskazać te właśnie niby specjalne, lekkie? Bo pewnie to bez znaczenia większego, jeśli się nie upala auta na czas, ale fajnie byłoby mieć jak się trafi :)

Dzięki z góry za pomoc!
1. Moher łatwiej się składa w minusowych temperaturach. Ogólnie nie sugerowałbym się tym fragmentem, a szczególnie tym czy "jest ciepły". To nie ma żadnego znaczenia. po 2 minutach jazdy masz gorące powietrze z nawiewów. Zazwyczaj ktoś kto miał kiedykolwiek winyl będzie wybierał moher.
Dach można zmienić, a i tak roadsterem raczej jeździ się bez. Winyl jest też podatny na pękanie (szczególnie nad szybami).
2. Mi się zdaje że to to samo (fakt drzwi się różnią z tego co kojarzę, i tunel srodkowy). Ale raczej kwestia foteli. w nbfl standardowo były chyba ze zintegrowanym zagłówkiem. Skórzane są grubsze. Kwestia gąbkotomii/ustawienia fotela/obniżenia na mocowaniach. Rollbar ogranicza zakres fotela do tyłu. Warto pomyśleć o customowej kierze, potrafi sporo poprawić komfort jazdy.
3. Zależy. Czy to budżetowy szczur torowy, który jest przeznaczony na tor bo szkoda kasy żeby go ratować (ruda, lakier, zaniedbanie), czy zwykłe daily które ktoś dostosował do toru. Myślę że torówki częściej się sprzedają z racji przesiadki z NB na NA(ad. miatoza)/NC/ND, niż zmiany auta na szybsze. Takie auta często są fajnie przygotowane do szybszej jazdy, to fakt, ale jak każdą mx5 trzeba obejrzeć pod kątem blacharki.
4. Enkeie które podlinkował Scyzor wyżej to to czego szukasz. Fakt, są fajne bo leciutkie i to ma znaczenie przy Nm w miatach. 4kg to raczej w 14". Ogólnie wszystkie oryginalne miatowe felgi są w miare lekkie, i bardzo dużej różnicy pewnie nie odczujesz między 15" a 16" przy codziennej jeździe. Komplet enkei to 4-7stówek i jest ich masa.

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 12 kwie 2021, 18:00
autor: ble1934
Super Panowie, dziękuję Wam bardzo za pomoc i rozwianie moich wątpliwości. Wiem, że pytam o rzeczy trywialne dla Was, dla mnie to jednak nie było takie oczywiste.

Poza tym czuję się zawstydzony - wydawało mi się, że miata.net mam obcykane wzdłuż i wszerz, ale jakoś do danych o felgach nie dotarłem. Ale wpadka :/

Dzięki raz jeszcze!

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 13 kwie 2021, 17:19
autor: pistenbully
ble1934 pisze:
12 kwie 2021, 18:00
miata.net mam obcykane wzdłuż i wszerz
Hej, tak dla potomnych i dla żyjących wrzucam tu poniżej tabelę autorstwa koleżeństwa z miata.net zestawiającą dane typ, nazwa, rozmiar, offset, WAGĘ felg / kół do Mx-5 NA, NB, NBfl

(oczywiście, jeśli Moderatorzy widzą dedykowany topic - pięknie proszę to również tam przerzucić)
01.JPG
01.JPG (94.98 KiB) Przejrzano 4776 razy
02.JPG
02.JPG (104.23 KiB) Przejrzano 4776 razy
03.JPG
03.JPG (93.69 KiB) Przejrzano 4776 razy
04.JPG
04.JPG (89.81 KiB) Przejrzano 4776 razy
05.JPG
05.JPG (98.45 KiB) Przejrzano 4776 razy
06.JPG
06.JPG (99.58 KiB) Przejrzano 4776 razy
Autorem zestawienia - twórcy miata.net

NA/NB Miata Wheel Spec
Standard Wheel Sizes: 14 x 5 -JJ or 15 x 6-JJ
Temporary Spare: 14 x 4T
Offset: 45mm
Pitch Circle: 4 x 100mm
NC Miata
Standard Wheel Sizes: 16X6-1/2J or 17X7J
Offset: 45mm
Pitch Circle: 5 x 114mm
ND Miata
Standard Wheel Sizes: 16X6-1/2J or 17X7J
Offset: 45mm
Pitch Circle: 4 x 100

Waga kół, ciężar felg Enkei OE OEM

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 13 kwie 2021, 17:21
autor: pistenbully
07.JPG
07.JPG (147.84 KiB) Przejrzano 4775 razy
08.JPG
08.JPG (203.2 KiB) Przejrzano 4775 razy
09.JPG
09.JPG (224.65 KiB) Przejrzano 4775 razy
10.JPG
10.JPG (203.09 KiB) Przejrzano 4775 razy
11.JPG
11.JPG (212.04 KiB) Przejrzano 4775 razy
12.JPG
12.JPG (212.61 KiB) Przejrzano 4775 razy
13.JPG
13.JPG (192.82 KiB) Przejrzano 4775 razy
14.JPG
14.JPG (96.3 KiB) Przejrzano 4775 razy
tabela autorstwa koleżeństwa z miata.net

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 14 kwie 2021, 14:43
autor: Michu_00
Hej, przymierzam się do kupna miaty NBFL za około 20tyś i mam pytanie o jakie zdjęcia prosić w związku z szukaniem rudej, żeby nie tracić czasu na jeżdzenie i ogladanie egzemplarzy?

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 14 kwie 2021, 18:25
autor: KyRy
Przednia część podłużnic (od strony kół przednich), końcówki progów, tył klapy bagażnika.

Re: Jestem NOWY. Pomocy w zakupie!!!

: 14 kwie 2021, 20:42
autor: mutra
KyRy pisze:
14 kwie 2021, 18:25
Przednia część podłużnic (od strony kół przednich), końcówki progów, tył klapy bagażnika.
Rant drzwi od wewnątrz + podłoga bagażnika pod akumulatorem