Co ja mam kupić? Bo już sam nie wiem, poradźcie.
Chcę pojeździć po torze, autem którym będzie można czasem przejechać się też na wycieczkę. Podoba mi się NC. Budżetu wystarczy ale z drugiej strony 50tys zł na NCFL to mi się nie chce wydawać, tym bardziej że jak znam siebie, to będę ją zaraz odchudzał, zbroił w kubeł i pasy więc trochę szkoda byłoby jakąś sliczną sztukę poświęcać na to.
Pierwsza myśl to kupić sporta. Silnik, skrzynia, lsd jest. Zawieszenie na początek też chyba jako tako.
A może 1.8 z miękkim dachem? To lżejsze i tańsze. A resztę kasy przeznaczyć na upgrade’y?
Jak najlepiej zacząć za 30-40tys?
Auto na tor i niedzielne przejażdżki
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 10 lis 2017, 15:32
- Model: NC FL
- Lokalizacja: Katowice
vodka pisze:Masz na bazarku NC 1.8 po swapie na 2.0. za 22 k zł. Zostanie dużo na mody (lsd, skrzynia szóstka, bilki etc)
Tak, ale dołozenie do niej tych rzeczy wraz z robocizną to pewnie koszt około 8tys. A jest też taka:
https://www.olx.pl/oferta/mazda-mx-5-2- ... p3x9l.html
Ps: Czy wiadomo o ile realnie więcej waży wyposażone we wszystko nc 2.0 z twardym dachem od takiej podstawowej wersji 1.8 z miękkim?
- flatline
- Donator
- Posty: 2272
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Samo PRHT to ok. 35kg
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback