
Wyciszenie, przesiadka z NA do NC
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 gru 2015, 8:44
- Model: NA
- Lokalizacja: Wrocław
Witam, nie wiem czy trafilem w dobry dział. Pytanie kieruje do ludzi którzy przesiedli się z NA do NC. Jak wiemy dłuższe trasy przy predkości 140~km/h w NA to katorga, przez co trzeba pomyśleć o komforcie. Jak wyglada sprawa wyciszenia w NC, poprawili wyciszenie podczas jazdy top up? Jest jakas zauwazalna roznica miedzy soft topem a prht? Pozdrawiam
!

- flatline
- Donator
- Posty: 2274
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Jest trochę lepiej, ale nie spodziewałbym się jakiejś diametralnej różnicy - w NC topdown cały czas jest głośno, top up PRHT jest zaskakująco głośne - twardy dach dosyć mocno "rezonuje", podobno softtop jest cichszy. Natomiast jest to bardzo subiektywne - najlepiej złapać kogoś z NCkiem z Wrocka, przejechać się i wyrobić sobie własną opinię 

"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
- unaimed1337
- Donator
- Posty: 384
- Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
- Model: NC FL
- Wersja: Turbo
- Lokalizacja: Rybnik/Kraków
Imo, jest beznadziejnie wyciszona. 140 kmh to nieustanna symfonia wiatru, drogi, dyfra i tragicznych kakofonii BOSE.
Taki urok
.
Taki urok

OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
331.2hp 373nm
Robię NC PRHT jakieś 20 tys. rocznie (autostrady 140-160 zamknięty dach, drogi krajowe d0 140 zamknięty, do 120 otwarty).
Radia nie słucham (silnik ma fajny dźwięk, no i mój ulubiony Program 3 zszedł na psy za PISokomuny
). Przeciętny przejazd jakieś 400-500 km za jednym zamachem bez zmęczenia czy dyskomfortu. Słychać wiatr, dyfer oraz silnik, ale po to kupiłem to auto! Zimą jeżdżę Hondą Civic z cichym silnikiem benzynowym - można w czasie jazdy zasnąć z nudów...
bonito
Radia nie słucham (silnik ma fajny dźwięk, no i mój ulubiony Program 3 zszedł na psy za PISokomuny

bonito
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Ktos pisal ze dopiero ND jest lepiej wyciszona, i ze jest to w pewnym sensie takze wada ...
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- meewosh
- Posty: 1147
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: ND
- Wersja: 2.0 '15
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Jechałem nowym ND w ubiegły weekend (2.0 160 KM). Rzeczywiście jest odczuwalnie ciszej niż np w NB - nawet top down można swobodniej rozmawiać niż w NB. Dźwięk silnika i wydechu fajny jak się ją piłuje, ale za to komicznie brzmi na wolnych (i silnik i wydech) - takie pyrkanie. Jak rdza ich nie zje przez 20 lat to sobie kupie 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
- irekJ
- Donator
- Posty: 2789
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Nie wiem na ile trafne porównanie ale przesiadając się ze stock NB do okropnie bardziej drącego się NC (K&N+Cobalt) dłuższe trasy dużo mniej mnie męczą. Także w mojej ocenie hałas nie jest do końca wyznacznikiem komfortu. W NC jest (chyba) wygodniejszy taboret, więcej przestrzeni i cywilizacji.
- meewosh
- Posty: 1147
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: ND
- Wersja: 2.0 '15
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Ta cywilizacja robi robotę właśnie, ale fotel w ND dupę ściska strasznie
NC nie miałem przyjeności jechać, kiedyś pewnie pośrednio się przesiądę.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
- meewosh
- Posty: 1147
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: ND
- Wersja: 2.0 '15
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
chodz ogolnie o uczucie ciasnosci w stosunku do nb.
Wysłane z mojego X6pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego X6pro przy użyciu Tapatalka
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 gru 2015, 8:44
- Model: NA
- Lokalizacja: Wrocław
Czyli lekko poprawili ale bez cudów. Dzieki za zainteresowanie tematem. Mysle ze za otwierane oczy mozna te pare dB wybaczyc w porownaniu do NC 
