http://moto.allegro.pl/item421958386_mazda_mx5_1_8_16v_stan_idealny.html
Znalazłem taką oto Miatkę, stoi w moim mieście, więc jestem na jutro umówiony na obejrzenie jej. Cena wydaje się nie być zbytnio wygórowana, tym bardziej, że gość jest otwarty na negocjacje ceny.
Auto na zdjęciach wygląda ładnie, ale jako, że jeszcze zbyt mało wiem o Miatach to chciałbym zadać kilka pytań...
Ten motor w NB przed FL ma faktycznie 146PS, a nie 140PS i czy na pewno ma 1840 ccm pojemności? Czy sprzedający się pomylił?
Jest zielona, gdzieś przeczytałem, że zielone były tylko i wyłącznie wersje limitowane... w takim razie - cóż to za wersja?
Ma kierownicę Nardi Torino -> czy te kierownice były tylko w jakichś specjalnych wersjach, a jeśli tak to w jakich?
Jest z niemiec i ma motor 1.8 - czy to oznacza, że na 100% ma torsena?
I teraz pora na to co mi się najbardziej nie podoba... konkretnie zegarek we wnętrzu -> co to jest? Tak wyglądał zegarek w jakiejś wersji/wersjach? Czy to po prostu czyjaś radosna twórczość?
Jutro mam nadzieję obejrzeć ją dokładnie, tymczasem bardzo przydałyby mi się odpowiedzi na moje pytania. Pozdrawiam serdecznie
Prośba o opinię o aucie z ogłoszenia
Moderator: Moderatorzy
Yhym, czyli gość po pierwsze nie wie co sprzedaje, a jeśli wie to cwaniakuje a po drugie w aucie już nawet na zdjęciach widać ślady radosnej twórczości... dzięki;) Mimo wszystko obejrzę ją, może jednak się okaże, że to dobre auto.
Czy mógłbyś jeszcze odpowiedzieć na moje pozostałe pytania?
Czy mógłbyś jeszcze odpowiedzieć na moje pozostałe pytania?
Po co nowy temat?
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=1088&postdays=0&postorder=asc&start=0
Co do samego auta to kolor to emerald green mica, nie jest to kolor limitowany. Kierownice Nardi Torino były chyba we wszystkich NB i NBFL. Jak ma BP albo BP-Z3 to na 99% ma torsena (chyba że coś było grzebane i jest inna szpera ale to mało prawdopodobne bo auto jest seryjne). BP-Z3 jest od 2001 i ma 146/147 KM (różne źródła), BP między 1999 a 2000 ma 140 koni i nie ma zmiennych faz rorządu, oba silniki mają pojemność 1.8 litra. Zegarek to raczej samoróba albo kupiony w jakimś sklepie tuningowym - stawiam jednak na samoróbę. Mimo wszystko wygląda na solidną samoróbę
Jak będziesz ją oglądał to sprawdź dokładnie rdzę (nadkola, progi, klapa tylnia, komora silnika, płyty ochronne pod autem) bo nalot na końcówce tłumika dobrze nie wróży - najlepiej jakbyś wjechał nią na jakiś kanał, duży podnośnik. I proszę na przyszłość - nie zakładaj niepotrzebnych tematów - jest przecież odpowiedni temat do wrzucania linków do ogłoszeń z pytaniami o auta. Pozdrawiam.

http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=1088&postdays=0&postorder=asc&start=0
Regulamin pisze:5. Podstawowe tematy:
Tutaj się witamy! - temat do wymiany uprzejmosci- http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?p=11291
Tutaj zadajemy pytania o MX-5 z ogłoszeń - http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?p=10199
Co do samego auta to kolor to emerald green mica, nie jest to kolor limitowany. Kierownice Nardi Torino były chyba we wszystkich NB i NBFL. Jak ma BP albo BP-Z3 to na 99% ma torsena (chyba że coś było grzebane i jest inna szpera ale to mało prawdopodobne bo auto jest seryjne). BP-Z3 jest od 2001 i ma 146/147 KM (różne źródła), BP między 1999 a 2000 ma 140 koni i nie ma zmiennych faz rorządu, oba silniki mają pojemność 1.8 litra. Zegarek to raczej samoróba albo kupiony w jakimś sklepie tuningowym - stawiam jednak na samoróbę. Mimo wszystko wygląda na solidną samoróbę

Jak będziesz ją oglądał to sprawdź dokładnie rdzę (nadkola, progi, klapa tylnia, komora silnika, płyty ochronne pod autem) bo nalot na końcówce tłumika dobrze nie wróży - najlepiej jakbyś wjechał nią na jakiś kanał, duży podnośnik. I proszę na przyszłość - nie zakładaj niepotrzebnych tematów - jest przecież odpowiedni temat do wrzucania linków do ogłoszeń z pytaniami o auta. Pozdrawiam.
tel: 500294594 skype: lediable86
Sorki za nowy temat -> jestem tutaj nowy, nieobeznany z forum i po prostu nie zauważyłem odpowiedniego tematu. Na przyszłość będę pamiętał.
Co do zegarka... no cóż, może ktoś ma wstręt do cyfrowych zegarków, więc wstawił sobie analogowy w sumie z tego powodu nie ma co skreślać auta. Dół dokładnie obejrzę, od tego zawsze zaczynam. Nalot na tłumiku nie wygląda rewelacyjnie, ale i to się obejrzy.
Czy te szpary między zderzakami a nadwoziem to taka norma? Większość NB, które oglądam ma je całkiem spore, zauważalne, czy tam zwał jak zwał i ta też takie ma.
Co do zegarka... no cóż, może ktoś ma wstręt do cyfrowych zegarków, więc wstawił sobie analogowy w sumie z tego powodu nie ma co skreślać auta. Dół dokładnie obejrzę, od tego zawsze zaczynam. Nalot na tłumiku nie wygląda rewelacyjnie, ale i to się obejrzy.
Czy te szpary między zderzakami a nadwoziem to taka norma? Większość NB, które oglądam ma je całkiem spore, zauważalne, czy tam zwał jak zwał i ta też takie ma.