W świeżo przywiezionym Auto-Bildzie był fajny test nowej ND - załączam fotki. Dla nie posługujących się piękną mową Goethego, spieszę objaśnić że autor całe dwie strony rozpływa się w zachwycie nad jeszcze lepszymi właściwościami jezdnymi nowej generacji. Krytyka dotyczy wyłącznie wyświetlacza multimedialnego (odbija się w szybie) i panelu sterowania multimediami (na tunelu centralnym, tam gdzie zwykle ma się opartą rękę). Zwracam uwagę na osiągi silnika 1.5 - całkiem słuszne...
bonito
Test MX-5 ND w AutoBild
Moderator: Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
serio 8.5s do 100kmh? jesli to prawda to faktycznie 1.5 daje rade
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Zawsze, gdy widzę porównania różnych generacji, oczywiste staje się dla mnie, że Mazda stara się nie oddzielać grubą kreską właścicieli starszych modeli. Od '89 wszystkie generacje mają podobne osiągi, mimo że mogłyby mieć o wieeeele wyższe (a przynajmniej te podstawowe wersje - nie mówię o MSM-ach itd). Stosunek mocy do masy jest bardzo zbliżony, mimo że w dzisiejszych czasach nie byłoby chyba żadnego problemu z wrzuceniem tam dwulitrowego 200-konnego wolnossaka, albo mocno uturbionego maleństwa 1.2l. Duży plus dla Mazdy za takie podejście do tematu - zrównoważenie, podtrzymanie tradycji i szacunek posiadanych już dla klientów, a nie tylko naganianie nowych. Z resztą, to się objawia w wielu aspektach Miatowego życia :)