Re: Czy ktoś zna tę Mazdę z Otomoto/Allegro ?
: 29 cze 2022, 11:28
To stara kierownica - co jest mega dziwne bo jaki sens takiego brzydala tam wsadzać, a z tyłu chyba ma dodatkowe światło przeciwmgłowe ?
Forum wszystkich generacji NA/NB/NC/ND
https://www.mx5klubpolska.pl/forum/
https://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=18&t=10408
Kierownica z biedawersji.Mr.Forklift pisze: ↑29 cze 2022, 10:34Ten rodzaj kierownicy wychodził w NBFL?
Fotele to chyba z 10AE?
Zderzak tylny jest dziwnie "podcięty". Czy to jakaś spec wersja czy w jakimś konkretnym celu?
Z tyłu dodatkowe światło przeciwmgłowe, bo ktoś zamontował lampy USA - z dwoma wstecznymi.
Jest tutaj opisany poszukaj.kebes49@gmail.com pisze:Cześć, czy może ktoś oglądał ten egzemplarz? Może to ktoś z forum?
Będę wdzięczny za wszelkie informację.
Nie polecam auta choć wersja fajna [SPORT] czyli 2.0 6b+LSD Bilstein BOSE itd. Auto miało szkodę na 10k lub więcej. Nie wyglądało na mocno bitą, akurat zapomniałem czujnika lakieru. Z minusów, lakier w bardzo słabym stanie, jakby cały czas na myjnie szczotkowe jeździł, lampy w zasadzie do wymiany, sam nie wiem czy polerka im coś pomoże, wyglądają mega słabo, nie działają silniczki od poziomowania świateł w lampach w ksenonach to podstawa. Świadczy to o tym, że auto mogło stać gdzieś w wodzie, tylna wykładzina pasażera jest w pleśni więc nie wiem czy to nie wyczyszczone kanały odpływowe czy była gdzieś woda. Generalnie w środku nie pachnie stęchlizną więc czy jest to popowodziowe mam mieszane uczucia. Dodatkowo auto ma zajebiście słabo zrobioną konserwację, zawalone podwozie jakimś gumolitem, właściciel mówi, że robi to co 2 lata więc mega słabo. Dobrze zrobiona konserwacja powinna wytrzymać dużo dłużej. Nie byłem w stanie ocenić podwozia przez tą konserwację. Mechanicznie skrzynia działała źle, 1 trzeba szukać koło 3 a najczęściej wchodzi wsteczny bo brak tej blokady od wciskania lewarka. 2 też problem dopiero 3,4,5,6 działa prawidłowo ale nie da się z tym jeździć. Poza tym kierownica zmęczona, lewarek biegów wymieniony, to nie ma takiego przebiegu. Opony wielosezonowe 2018. Dodatkowo widoczne dwa ślady na dachu od zamykania dachu (działał ok) ale mechanizm zamykania rysował dach w dwóch miejscach co było dziwne. Na mój gust zbieżność do zrobienia. Światła do jazdy dziennej zrobione słabo, kable puszczone tak byle jak. Olej filtry do wymiany. Generalnie zabierało się tego trochę, odpuściłem. Może to komuś pomoże oszczędzić czas i pieniądze.Mr.Forklift pisze: ↑28 lip 2022, 18:06Cześć,
Może ktoś zna to auto/właściciela lub był/oglądał?
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... EOOvL.html
Cena i wygląd zachęcające ale mam do celu aż 400 km i nie wiem czy jest sens zarywać cały dzień.
meo87 pisze: ↑04 sie 2022, 7:54Nie polecam auta choć wersja fajna [SPORT] czyli 2.0 6b+LSD Bilstein BOSE itd. Auto miało szkodę na 10k lub więcej. Nie wyglądało na mocno bitą, akurat zapomniałem czujnika lakieru. Z minusów, lakier w bardzo słabym stanie, jakby cały czas na myjnie szczotkowe jeździł, lampy w zasadzie do wymiany, sam nie wiem czy polerka im coś pomoże, wyglądają mega słabo, nie działają silniczki od poziomowania świateł w lampach w ksenonach to podstawa. Świadczy to o tym, że auto mogło stać gdzieś w wodzie, tylna wykładzina pasażera jest w pleśni więc nie wiem czy to nie wyczyszczone kanały odpływowe czy była gdzieś woda. Generalnie w środku nie pachnie stęchlizną więc czy jest to popowodziowe mam mieszane uczucia. Dodatkowo auto ma zajebiście słabo zrobioną konserwację, zawalone podwozie jakimś gumolitem, właściciel mówi, że robi to co 2 lata więc mega słabo. Dobrze zrobiona konserwacja powinna wytrzymać dużo dłużej. Nie byłem w stanie ocenić podwozia przez tą konserwację. Mechanicznie skrzynia działała źle, 1 trzeba szukać koło 3 a najczęściej wchodzi wsteczny bo brak tej blokady od wciskania lewarka. 2 też problem dopiero 3,4,5,6 działa prawidłowo ale nie da się z tym jeździć. Poza tym kierownica zmęczona, lewarek biegów wymieniony, to nie ma takiego przebiegu. Opony wielosezonowe 2018. Dodatkowo widoczne dwa ślady na dachu od zamykania dachu (działał ok) ale mechanizm zamykania rysował dach w dwóch miejscach co było dziwne. Na mój gust zbieżność do zrobienia. Światła do jazdy dziennej zrobione słabo, kable puszczone tak byle jak. Olej filtry do wymiany. Generalnie zabierało się tego trochę, odpuściłem. Może to komuś pomoże oszczędzić czas i pieniądze.Mr.Forklift pisze: ↑28 lip 2022, 18:06Cześć,
Może ktoś zna to auto/właściciela lub był/oglądał?
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... EOOvL.html
Cena i wygląd zachęcające ale mam do celu aż 400 km i nie wiem czy jest sens zarywać cały dzień.
...i zniknął z otomoto...meo87 pisze: ↑04 sie 2022, 7:56meo87 pisze: ↑04 sie 2022, 7:54Nie polecam auta choć wersja fajna [SPORT] czyli 2.0 6b+LSD Bilstein BOSE itd. Auto miało szkodę na 10k lub więcej. Nie wyglądało na mocno bitą, akurat zapomniałem czujnika lakieru. Z minusów, lakier w bardzo słabym stanie, jakby cały czas na myjnie szczotkowe jeździł, lampy w zasadzie do wymiany, sam nie wiem czy polerka im coś pomoże, wyglądają mega słabo, nie działają silniczki od poziomowania świateł w lampach w ksenonach to podstawa. Świadczy to o tym, że auto mogło stać gdzieś w wodzie, tylna wykładzina pasażera jest w pleśni więc nie wiem czy to nie wyczyszczone kanały odpływowe czy była gdzieś woda. Generalnie w środku nie pachnie stęchlizną więc czy jest to popowodziowe mam mieszane uczucia. Dodatkowo auto ma zajebiście słabo zrobioną konserwację, zawalone podwozie jakimś gumolitem, właściciel mówi, że robi to co 2 lata więc mega słabo. Dobrze zrobiona konserwacja powinna wytrzymać dużo dłużej. Nie byłem w stanie ocenić podwozia przez tą konserwację. Mechanicznie skrzynia działała źle, 1 trzeba szukać koło 3 a najczęściej wchodzi wsteczny bo brak tej blokady od wciskania lewarka. 2 też problem dopiero 3,4,5,6 działa prawidłowo ale nie da się z tym jeździć. Poza tym kierownica zmęczona, lewarek biegów wymieniony, to nie ma takiego przebiegu. Opony wielosezonowe 2018. Dodatkowo widoczne dwa ślady na dachu od zamykania dachu (działał ok) ale mechanizm zamykania rysował dach w dwóch miejscach co było dziwne. Na mój gust zbieżność do zrobienia. Światła do jazdy dziennej zrobione słabo, kable puszczone tak byle jak. Olej filtry do wymiany. Generalnie zabierało się tego trochę, odpuściłem. Może to komuś pomoże oszczędzić czas i pieniądze.Mr.Forklift pisze: ↑28 lip 2022, 18:06Cześć,
Może ktoś zna to auto/właściciela lub był/oglądał?
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... EOOvL.html
Cena i wygląd zachęcające ale mam do celu aż 400 km i nie wiem czy jest sens zarywać cały dzień.
No i bym zapomniał, nie działa klimatyzacja, nie jest to tak jak mówi właściciel, że trzeba zabić gaz, bo gaz w układzie jest, nie działa kompresor.
Ciekawe jak to się ma do info o "dobrym stanie technicznym" w treści ogłoszenia...domin pisze: ↑06 sie 2022, 14:49Z dzisiejszego tripa:
[...]
To tak na szybko z moich spostrzeżeń i Pana na najbliższej skp, a pewnie jakieś niedopatrzenie z mojej strony tez jest, mnie nie stać na naprawę tego auta a już na pewno nie w cenie o której mówi sprzedający, podobno sam Rafał od którego kupił proponuje mu 18k (choć brzmi to dla mnie dość abstrakcyjnie - ale ja się tam nie znam )
Tu są tylko 2 możliwości: szrot lub kompletna odbudowa, tylko po co, skoro pewnie są lepsze bazy.domin pisze:Z dzisiejszego tripa:
Auto we wrocku, przed moja wizyta było 21 tys czy tam 21, coś.
Vin dla potomnych:
JMZNA18C200303463
P.S
Auto z boguszewic kupione rok temu przed puknieciem:
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... EPe9l.html
To chyba nie wszystko co jest w niej do zrobienia, ale pewnie większość:
-zamalowana rdza na progach barankiem do połowy drzwi,
Na brzegach drzwi ruda,
Ramka w okol szyby ślady korozji,
Prawy przód złe poskładany po jakiejś stłuczce między błotnikiem a maska odstęp prawie na palec i latająca maska,
Szpachli sporo miejscami powyżej 300 ale to dla mnie by nie dyskwalifikowało o ile jest to zrobione dobrze.
Zawieszenia praktycznie brak i przód i tył,
Akumulator do smieci auto nie odpaliło (jeździł nie dokręcony podobno jakieś płytki szlag trafił,
Uszkodzona sonda lambda
Problem z airbagiem
Obrysówki nie świecą,
Nieszczelna przeciwmgielne,
Hamulce przód nie ma ani klocków ani tarcz,
Hamulce tył siła hamowania 1,5 podobno to tyle co kolarzówka,
Ręczny idealny
Mało płynu chłodniczego
Uszkodzona przekładnia kierownicza,
Sonda lambda umarła,
Wyciek ze skrzyni,
Wyciek z silnika,
Cały wydech out (rdza i druty)
Zawieszenie silnika out,
Obroty rosną kręcąc kierownica,
Opony już pełnoletnie (2004 rok)
Sprzęgła brak
Stluczka i dach jak na zdjęciach, prawa szyba faktycznie nie działa. Ale to pikuś przy reszcie. Przegląd do września -auto nie przejdzie, spaliny tez złe.
A na koniec nawet wycieraczki przednie zniszczone wiec szyby będą zajechane raz dwa przy pogodzie bieżącej - dla mnie to gwóźdź do trumny bo widać dbanie o auto.
To tak na szybko z moich spostrzeżeń i Pana na najbliższej skp, a pewnie jakieś niedopatrzenie z mojej strony tez jest, mnie nie stać na naprawę tego auta a już na pewno nie w cenie o której mówi sprzedający, podobno sam Rafał od którego kupił proponuje mu 18k (choć brzmi to dla mnie dość abstrakcyjnie - ale ja się tam nie znam )
300 mikronów to wiesz, że to jest 0,3mm? To jest tyle co nic. Szpachli w takim miejscu nie ma. Szkoły lakierowania też są różne: albo pod miernik i "fabrykę" albo dobrze i wtedy miernik pokazuje więcej
Dokładnie, nie wiem jak w mazdach z lat 90 ale ówczesna norma dla vw na pierwszy lakier to 120-170 mikronów